فروش جهانی فیلم Black Panther به ۵۰۰ میلیون دلار رسید

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ , 16:45:42
Black Panther, شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول استودیوز (Marvel Studios)

شرکت والت دیزنی پیکچرز ساعاتی پیش اعلام کرد که فروش کل فیلم Black Panther به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» (Black Panther) هنرنمایی چادویک بوزمن چندی پیش به صورت جهانی اکران شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) اعلام کرده که فروش کل فیلم Black Panther به رقم ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

این فیلم ابرقهرمانی ساخته شده توسط استودیو مارول (Marvel Studios) در روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۴.۵ میلیون دلار دیگر از سینما‌های خاک آمریکا کسب کرده و با شکست فیلم «انتقام‌جویان» (Avengers)، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در این روز شد. همچنین فیلم پلنگ سیاه ۱۴.۵ میلیون دلار نیز از بازاز‌های بین‌المللی کسب کرد تا فروش جهانی فیلم در روز چهارشنبه ۲۹ میلیون دلار باشد. فیلم Black Panther تاکنون ۲۷۷.۵ میلیون دلار از سینما‌های آمریکا شمالی و ۲۱۳.۶ میلیون دلار از بازا‌ر‌های بین‌المللی درآمد کسب کرده است که در مجموع فروش کل فیلم را به رقم ۴۹۱.۱ میلیون دلار می‌رساند. با این حساب، این فیلم ابرقهرمانی تنها بعد از گذشت نه روز از زمان اکران حدود ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. همچنین شرکت والت دیزنی پیکچرز نیز تنها با گذشت ۵۲ روز از سال ۲۰۱۸ میلادی توانسته در حدود یک میلیارد دلار درآمد کسب کند.

بازیگرانی چون چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر