تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم Fahrenheit 451

در ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ , 19:00:13
HBO, Michael B. Jordan

شبکه HBO ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی فیلم «فارنهایت ۴۵۱» (Fahrenheit 451) با هنرنمایی مایکل بی‌.جردن و مایکل شنون را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی از فیلم «فارنهایت ۴۵۱» (Fahrenheit 451) با هنرنمایی مایکل بی‌.جردن و مایکل شنون را منتشر کرد. کارگردانی این فیلم برعهده رامین بهرانی (کارگردان فیلم ۹۹ Homes) بوده و فیلنامه آن نیز توسط بهرانی و امیر نادری نوشته شده است. این فیلم اقتباسی از یک رمان علمی/تخیلی به همین نام اثر ری بردبری است. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم را مشاهده نمایید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم در جهانی اتفاق می‌افتد که خواندن یا داشتن کتاب جنایتی بزرگ محسوب می‌شود، این مشخصات جامعه‌ای است که تحت ستم یک نظام سیاسی است که شهروندانش را افرادی مجهول‌الهویه و نابالغ تشکیل می‌دهند. قرصهای شادی بخش و داروهای مسکن و خواب‌آور که نسیان‌آور نیز هستند با صفحه‌های بزرگ ویدیویی بر دیوارهای منازل هرگونه دغدغه‌ای را برطرف می‌کنند. آزاداندیشی در این جهان ممنوع و خطرناک است زیرا تعادل جامعه را مختل و اشخاص را ضداجتماع بار می‌آورد، کتاب و هرچه خواندنی است عامل اصلی این انحراف شناخته می‌شود. مسؤلیت بازیابی و سوزاندن کتاب‌های باقی‌مانده در این نظام به عهده آتش‌نشانی است. از آن‌جایی‌که خانه‌های این شهر تخیلی ضدآتشند، کتاب‌های یافته را در همان محل اختفا به آتش می‌کشند. برای کشف محل اختفای کتاب از یک سگ مکانیکی استفاده می‌کنند که پس از یافتن کتاب صاحب آن را که دشمن امنیت ملی نامیده می‌شود، تعقیب کرده و به قتل می‌رساند. در این میان مونتاگ آتش‌نشانی است که از کار خود لذت می‌برد. کار او سوزاندن کتاب‌های ممنوع است و از قضای روزگار تمام کتاب‌ها ممنوع هستند. اما یک باری که با کله‌ریس مک‌کله‌لن ملاقات می‌کند به او می‌فهماند که زندگی‌اش آنطور که فکر می‌کرده شاد نیست و این برای مونتاگ سرآغاز شیدایی است. همان شب مونتاگ همسرش را در حالی می‌یابد که شیشهٔ قرص خواب را به تمامی بالا انداخته و رو به موت است و دیگر در همه چیز زندگی خود شک می‌کند. به زودی برای اولین بار کسی را می‌بیند که حاضر نشده همراه پلیسی که او را یافته برود، این زن مسن ترجیح می‌دهد با کتاب‌های خود بسوزد. این واقعه مونتاگ را وامی‌دارد که کتابی بردارد و بخواند …

بازیگرانی چون مایکل بی‌.جردن در نقش مونتاگ، مایکل شنون در نقش کایپتان بیتی، سوفیا بوتلا در نقش کلاریس، لیلی سینگ در نقش ریون در فیلم Fahrenheit 451 حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در انتها لازم به ذکر است که این فیلم در فصل بهار سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت اختصاصی از شبکه HBO پخش خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر