تاریخ انتشار نسخه بلوری و دیجیتال فیلم Black Panther مشخص شد

در ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ , 16:00:03
Black Panther, شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول استودیوز (Marvel Studios)

استودیو مارول ساعاتی پیش تاریخ انتشار نسخه‌های بلوری و دیجیتال فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) را اعلام کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Black Panther محصول شرکت مارول استودیوز که داستان یک شاهزاده آفریقای به نام تی‌چالا با هنرنمایی چادویک بوزمن است که در پوشش پادشاه و ابرقهرمان قرار می‌گیرد، الهام‌بخش بسیاری از خوره‌های فیلم در سراسر جهان بوده است و حالا طرفداران در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانند نسخه خانگی این فیلم فوق‌العاده را خریداری نموده و بار ها و بار ها در خانه تماشا کرده و همچنین از محتوای اضافه آن لذت ببرند. نسخه دیجیتالی بلگ پنتر با کیفیت‌های HD و ۴K Ultra HD در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۷ (۸ می ۲۰۱۸) و نسخه‌های دی‌وی‌دی و بلوری در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۷ (۱۵ می ۲۰۱۸) در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه تریلر نسخه‌ خانگی فیلم Black Panther را مشاهده نمایید:

دانلود از آپارات

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) با کسب درآمد داخلی ۶۶۵ میلیون دلاری در آمریکا شمالی توانسته به سومین فیلم پرفروش تاریخ این کشور تبدیل شده و اولین فیلمی است که توانسته بعد از هشت، پنج هفته متوالی در صدر باکس‌آفیس قرار گیرد. همچنین این فیلم تاکنون با کسب ۱.۳ میلیارد دلار در مجموع فروش داخلی و بین‌المللی توانسته در میان ده فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان جای بگیرد. بازیگرانی چون چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر