به‌نظر می‌رسد «دیزنی» از خرید «فاکس» منصرف شده است

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ , 12:24:50
شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

ظاهرا نقشه «دیزنی» برای خرید بخش قابل توجهی از دارایی‌های «فاکس» چیز مطمئنی نیست و این شرکت قصد انجام چنین معامله‌ای را ندارد. با دنیای بازی همراه باشید.

سه منبع به خبرگزاری رویترز خبر داده‌اند که شرکت Comcast Corp، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرگرمی در دنیا قصد دارد با پرداخت ۶۰ میلیارد دلار بخش‌هایی از «فاکس» را که قبلا «دیزنی» قصد خرید آنها را با ۵۲ میلیارد دلار داشت، به مجموعه عظیم خود اضافه کند.

در دسامبر گذشته بود که «دیزنی» اعلام کرد با شرکت «فاکس» برای خرید بخش‌هایی از جمله استودیوهای فیلم و تلویزیون، همچنین شبکه‌های کابلی و کسب و کارهای بین‌المللی تلویزیونی آنها به توافق رسیده است. این بدین معناست که دیزنی مالکیت X-Men, Avatar, The Simpsons را به عهده خواهد گرفت. با اینکه هیئت مدیره هردو شرکت برسر این معامله به توافق دست‌یافته‌اند با این حال هنوز این کار انجام نشده است.

شرکت Comcast در سال گذشته هم برای خرید FOX اقدام کرده بود اما این قرارداد به‌دلیل نگرانی‌های ضدرقابتی هرگز عملی نشد. به‌نظر می‌رسد پیشنهاد جدید آنها نیز چندان مطمئن نباشد. به گزارش رویترز مدیرعامل Comcast آقای «برایان رابرتز» تنها در صورتی این معامله را به جلو خواهد برد که قرارداد خرید شرکت Time Warner توسط AT&T با مبلغ ۸۵ میلیارد دلار عملی شود. در ایالات متحده وزارت دادگستری با این توافق به دلیل نگرانی‌های ضدرقابتی مخالف کرده است، اما در ماه ژوئن تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر