«میلا یوویچ» ستاره فیلم Resident Evil در فیلم Monster Hunter حضور خواهد داشت

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ , 17:03:14
Monster Hunter, Resident Evil, شرکت کپکام (Capcom)

یک فیلم براساس فرانچایز محبوب کپکام در مرحله تولید قرار دارد، و اکنون اطلاعات بیشتری از فیلم Monster Hunter به‌دست آمده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

تا کنون می‌دانستیم آقای «پال اندرسون» Paul W.S. Anderson کارگردان سری‌ فیلم‌های «رزیدنت اویل» Resident Evil فیلم Monster Hunter را کارگردانی خواهد کرد؛ و اکنون حضور «میلا یوویچ» Milla Jovovich در آن تائید شده است. یوویچ همسر اندرسون، بازیگر نقش اصلی تمام فیلم‌های Resident Evil بوده است.

طبق خبرگزاری ورایتی فیلم Monster Hunter با بودجه ۶۰ میلیون دلار در ماه سپتامبر، مصادف با شهریور وارد مرحله تولید می‌شود. کمپانی آلمانی Constantin که فیلم‌های Resident Evil را تولید کرده بود، وظیفه توسعه فیلم Monster Hunter را نیز برعهده گرفته است.

قسمت عمده فیلم Monster Hunter در شهر Cape Town آفریقای جنوبی فیلم‌برداری می‌شود.

آقای «مارتیم مازکوویچ» Martim Moszkowicz رئیس کمپانی به ورایتی اظهار کرده بود، فکر می‌کند که فیلم Monster Hunter نیز مانند Resident Evil خوش‌ساخت و صاحب‌سبک خواهد بود:

پال بارها و بارها ثابت کرده است که یک فیلمساز صاحب سبک است. این فیلم یکی از اهداف بزرگ او است. او می‌تواند فیلم‌هایی با جلوه‌های بصری قدرتمند منحصربه‌فردی بسازد.

او در ادامه اظهار داشت آنها قصد دارند مانند سری Resident Evil، از عنوان Monster Hunter یک سری موفق تولید کنند.

ششمین و آخرین قسمت از سری فیلم‌های Resident Evil توانست در باکس‌آفیس بین‌الملل بیش از ۱.۲ بیلیون دلار فروش کند، بنابراین بسیار منطقی است که Constantin به فکر تکرار این موفقیت باشد.

کپکام ناشر پشت عناوین Resident Evil و Monster Hunter اخیرا عنوان کرده است که بازی Monster Hunter: World جدیدترین نسخه از سری، توانسته به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ این شرکت تبدیل شود و فروشی بیش از ۸ میلیون کپی داشته باشد.

در خبری دیگر شنیده بودیم شرکت Constantin به فکر بازگرداندن مجدد فرانچایز Resident Evil است، البته خود مازکوویچ اعلام کرده بود که ما هنوز نمی‌دانیم آن یک فیلم خواهد بود یا یک سریال تلویزیونی؛ همچنین می‌دانیم اندرسون کارگردان شش قسمت قبلی در این پروژه حضور نخواهد داشت.

هنوز هیچ طرح و داستانی از فیلم Monster Hunter به‌صورت رسمی معرفی نشده است، اما اندرسون ذز مصاحبه‌ای از دلایل علاقه خود برای ساخت این فیلم می‌گوید:

چیزی که باعث علاقه من به Monster Hunter می‌شود، این است که، دنیای که آنها خلق کرده اند به‌صورت باورنکردنی‌ای زیباست. دنیای که آنها خلق کرده‌اند قابل رقابت و هم‌تراز دنیای فیلم‌های «جنگ ‌ستارگان» Star Wars است.

او ادامه می‌دهد:

هیچ شخصیت اصلی‌ای در آن وجود ندارد. بنابراین مانند Resident Evil دست ما برای خلق و قرار دادن شخصیت جدید در دنیای آن باز است.

هنوز هیچ بازیگر دیگری به‌صورت رسمی برای حضور در فیلم Monster Hunter تائید نشده است، همچنین تاریخ اکران آن مشخص نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر