اولین پوستر فیلم Creed II منتشر شد | اولین تریلر امروز

در ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ , 09:16:24
Black Panther, Metro-Goldwyn-Mayer Pictures, Michael B. Jordan, new line cinema

شرکت برادران وارنر پیکچرز اولین پوستر رسمی از فیلم Creed II با هنرنمایی مایکل بی. جوردن را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پیش از انتشار اولین تریلر فیلم، شرکت‌های مترو گلدوین مایر و برادران وارنر پیکچرز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی از فیلم موردانتظار «کرید ۲» (Creed II) با هنرنمایی مایکل بی‌. جوردن و سیلور استالونه را منتشر کرد که قرار است دوباره نقش‌های خود را در قالب شخصیت‌های کرید و راکی بالبوا ایفا کنند. فیلم Creed II در واقع ادامه بر فیلم‌های «راکی» (Rocky) و دنباله فیلم تحسین‌ شده Creed است که در سال ۲۰۱۵ میلادی اکران شد و توانست مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار درآمد زایی کند. رایان کوگلر (کارگردان فیلم ابرقهرمانی Black Panther) که فیلم اول کرید را کارگردانی کرد، قرار است که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت دوم حضور یابد. کارگردانی فیلم Creed II بر عهده استیون کیپل جونیور است که کارگردانی فیلم درام The Land را در کارنامه خود دارد. در ادامه شما می‌توانید اولین پوستر این فیلم را مشاهده نمایید:

Black Panther, Metro-Goldwyn-Mayer Pictures, Michael B. Jordan, new line cinema

در کنار مایکل بی. جوردن در نقش آدونیس کرید و سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، بازیگران دیگری چون تسا تامپسون در نقش بیانکا، فلیسیا رشاد در نقش مری ان، وود هریس در نقش تونی برتون/لیتل داک، اندره وارد در نقش دنی ویلر/Stuntman دوباره در قسمت دوم حضور یافته‌اند. از بازیگران جدیدی که قرار است در فیلم حضور یابند، می‌توان به فلورین مانتیانو در نقش ویکتور دراگو، دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو و راسل هورنسبی در نقش بادی مارسل اشاره کرد. کار نوشتن فیلنامه Creed II برعهده چئو هوداری کوکر و سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم «کرید ۲» (Creed II) برای اکران در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه ۹۷ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر