کپکام به‌صورت رسمی تولید فیلم Monster Hunter را با کارگردان فیلم‌های Resident Evil تائید کرد

در ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ , 14:00:26
Monster Hunter, Monster Hunter World, شرکت کپکام (Capcom)

کپکام به‌صورت رسمی تایید کرد که سری قدیمی و نقش‌آفرینی Monster Hunter به یک فیلم سینمایی پر هزینه تبدیل خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

کپکام که به تازگی خبر از ساخته شدن یک فیلم بر اساس شخصیت Mega Man داده بود، هم‌اکنون نیز در کنار آن از پروژه سینمایی رونمایی کرد که یک اقتباس از سری Monster Hunter است.

به دنبال موفقیت کم‌نظیر بازی Monster Hunter: World در سراسر جهان، باید شاهد قهرمانان آشنایی بر روی پرده سینما باشیم که برای بقای خود از هیچ تلاش و هم‌کاری‌ای دریغ نمی‌کنند. این فیلم توسط Paul W. S. Anderson کارگردانی خواهد شد، کسی که بیشتر برای سری فیلم‌های اقتباسی Resident Evil شناخته می‌شود.

کپکام توضیح می‌دهد که آنها با همکاری شرکت Toho فیلم را در ژاپن اکران می‌کنند. جایی که Monster Hunter متولد شده و بیشترین محبوبیت را در آنجا دارد.

فیلم هنوز در مراحل اولیه پیش‌تولید خود است و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است. بازیکنانی که دوست دارند پیش از تماشای فیلم به تجربه بازی‌های سری بنشینند و با جهان آن آشنا شوند، می‌توانند هم‌اکنون مشغول بازی Monster Hunter: World در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی شوند، کاربران نینتندو سوئیچ می‌توانند بازی  Monster Hunter: Generations Ultimate را تهیه کنند و بازی Monster Hunter Stories نیز برای سیستم‌های اندروید و IOS در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر