قرارداد کمپانی‌های دیزنی و فاکس یک‌ هفته دیگر نهایی می‌شود

در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ , 18:45:13
X-Men, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره قرار داد بین کمپانی‌های فاکس و دیزنی به نتیجه‌ی نهایی رسید و قرار شد در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۹ (یک هفته‌ی دیگر) رسما به ثبت برسد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

در ماه‌های گذشته، خبرها و شایعات زیادی مبنی بر قرارداد‌ بین کمپانی‌های دیزنی و فاکس منتشر شده بود. درواقع ماجرای اصلی از این قرار است که شرکت دیزنی مدت‌هاست که سرویس پخش آنلاین خود را راه اندازی کرده و تا حد امکان در حال تولید محتوا برای آن است. در همین راستا، این شرکت تصمیم گرفت کمپانی فاکس را بخرد. این معامله انجام گرفت ولی بخش‌هایی از آن مانده بود که باید نهایی می‌شد و ظاهرا این اقدامات بالاخره صورت گرفت و طبق خبری که امروز منتشر شد، یک هفته‌ی دیگر همه‌ی کار‌های مربوط به این قرار داد به اتمام خواهد رسید و مارول با خیال راحت می‌تواند از حضور مردان ایکس در فیلم‌های خود بهره ببرد.

طبق این قرار داد، حق پخش فیلم‌های معروف و پرطرفداری که رسما متعلق به کمپانی فاکس هستند به دیزنی واگذار خواهد شد. همچنین ابرقهرمان‌های فیلم‌هایی نظیر X-Men و Fantastic Four بنابه این قرار داد می‌توانند در فیلم‌های استودیو مارول حضور یابند؛ این درحالیست که ابرقهرمانان فیلم‌های Avatar، Alien و Predator همچنان تحت انحصار دیزنی خواهند بود.

درحالیکه مدیران کمپانی‌های دیزنی و مارول هیچ‌کدام در رابطه با جزئیات حضور این ابرقهرمانان در دنیای سینماتیک مارول صحبتی به میان نیاورده‌اند، با اینحال هردو به نوعی به صحت این موضوع اشاره‌ کردند. در ماه ژانویه، آقای کوین فیگ، مدیر کمپانی مارول، اعلام کرده‌ بود که حضور ابرقهرمانانی چون مردان ایکس و چهار شگفت انگیز در دنیای سینماتیک مارول شگفت انگیز خواهد بود. همچنین باب ایگر، مدیر کمپانی دیزنی، نیز این خبر را تأیید و اعلام کرد این ابرقهرمانان در اختیار فیگ و کمپانی مارول خواهند بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر