رشد ارزش سهام دیزنی و افت ارزش سهام نتفلیکس پس از معرفی سرویس دیزنی پلاس

در ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ , 16:02:13
Disney Plus, شرکت والت دیزنی (Walt Disney), نتفلیکس (Netflix)

طی جلسه‌ی سهامداران شرکت والت دیزنی، جزئیات سرویس موردانتظار دیزنی پلاس که رقیب نتفلکیس به شمار می‌رود، مشخص شد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون در دنیای بازی همراه ما باشید.

بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌های آن‌ها مانند داده‌های استریم ESPN و ESPN +، Hulu+ و دیزنی پلاس در ابتدا معرفی شدند. این ابزارهای استریم توسط یک تکنولوژی از BAMTech هدایت می‌شوند که دیزنی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذاری ۱.۵۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ در این شرکت شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۷، هنگامی که BAMTech را به دست‌ آوردند، دیزنی متوجه شد که هدف آن‌ها تبدیل شدن به یکی ازغول‌های استریم است و بعدها سرویس استریم ESPN را اصلاح کرد.

دیزنی اعلام کرد که اجرای این سرویس در ایالات متحده در ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) اتفاق خواهد افتاد و برای هر ماه هزینه‌ای معادل ۶.۹۹ دلار یا سالیانه ۶۹.۹۹ دلار از مشتریان دریافت خواهد کرد. این قیمت آن‌قدر پایین است تا بتوانند بازارهای بزرگ را تصاحب کرده و در کنار آن، کمی هم سوددهی داشته باشند. البته جالب است بدانید که دیزنی انتظار آن را دارد تا این سرویس تا ۲۰۲۴ ضررهای میلیاردی را شاهد باشد. دیزنی انتظار دارد تا سال ۲۰۲۴ به ۶۰ تا ۹۰ میلیون مشترک برسد که در مقایسه، باید گفت نتفلیکس ۱۳۹ میلیون مشترک دارد.

هنگامی که دیزنی از سرویس دیزنی پلاس رونمایی کرد، ضربه‌ای سنگین به سهام نتفلیکس وارد شد و آن‌ها شاهد افت ۴ درصدی ارزش سهام‌شان بودند. با این‌که رقیب برای هیچ شرکتی خبر خوبی نیست، اما نتفلیکس مدت زیادی است که انتظار همچین رقیبی را می‌کشد. حال باید دید چه اتفاقی می‌افتد. نتفلیکس در صدر خواهند ماند یا جای خود را به دیزنی و دیزنی پلاس خواهد داد؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر