تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول مشخص شد

در ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ , 13:00:07
تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول والت دیزنی

طی کنفرانس تلفنی سرمایه‌گذاران روز هشتم می، باب ایگر، مدیر شرکت والت دیزنی تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را اعلام کرد. البته باید گفت که عناوین فیلم‌ها هنوز مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون در دنیای بازی همراه ما باشید.

باب ایگر دقیقا نگفت که تاریخ اعلام عناوین این فیلم‌ها چه زمانی خواهد بود اما بهترین حدس‌مان برای فیلم‌های فاز چهارم، رویداد D23 Expoی دیزنی خواهد بود و  احتمالا در ۲۳-۲۵ آگوست (۱-۳ شهریور) اتفاق خواهد افتاد. اوایل این هفته البته تاریخ انتشار این فیلم‌ها به دست‌مان رسید اما هیچ نامی به این تاریخ‌ها مرتبط نمی‌شد.

تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

در خبری که روز سه‌شنبه منتشر شد، دیزنی تاریخ انتشار فیلم‌های جنگ ستارگان، آواتار و مارول را تایید کرد. حال از تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تا سال ۲۰۲۲ اطلاع داریم. دیزنی نام و عنوانی برای این تاریخ‌ها اعلام نکرده است و یا حتی تایید نکرده که چه فیلمی در این دوره منتشر خواهد شد.

۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)

۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹)

۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۳ بهمن ۱۳۹۹)

۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)

۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰)

۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰)

۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱)

البته باید در نظر داشت که این تنها تولیدات دیزنی است و هر فیلم مرتبط با سونی و برای مثال هر فیلم اسپایدرمن بعد از دور از خانه، در این لیست جای ندارد.

در میان‌ این‌ها فیلم تنهای شخصیت Black Widow را خواهیم داشت که به نظر می‌رسد در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. فیلم Black Panther 2 نیز تایید شده که البته یکی از تاریخ‌های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ را از آن خود می‌کند. همچنین فیلم اعلام شده‌ی Shaung-Chi یکی از آخرین تاریخ‌ها را به خود اختصاص داده است.

فیلم Doctor Strange 2 نیز تایید شده و اسکات دریکسون، نویسنده و کارگردان آن برای تولید بازخواهد گشت و قسمت سوم Guardians of the Galaxy نیز می‌تواند یکی از تاریخ‌ّهای ۲۰۲۱ را داشته باشد.

حال شش پروژه مشخص شدند، در حالی که ۸ تاریخ داریم و باید منتظر بمانیم تا آن دوتای دیگر نیز اعلام شوند و بدانیم این‌بار باید منتظر کدام قهرمان بمانیم.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر