نتفلیکس انیمیشن Cuphead را به سبک کارتون‌های دهه ۳۰ می‌سازد

در ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ , 12:30:36
انیمیشن Cuphead نتفلیکس

بازی سخت و چالش‌برانگیز و در عین حال جذاب Cuphead ممکن است به یک کارتون جدید در سبک قدیم تبدیل شود. بخش انیمیشن نتفلیکس، Cuphead Animation را معرفی کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

«دیو واسون»‌ کارگردان سری مشابه و کوتاه میکی از دیزنی، به عنوان تولیدکننده‌ی اجرایی در تولید این کارتون نقش خواهد داشت. احتمالا ده‌ها صحنه‌ی مرگ از کارتون حذف خواهد شد تا بتوان آن را تماشا کرد. اما قطعا دوست داریم تا اکشن Finger-Gun را در میان دو گروه تماشا کنیم.

تا به حال تریلر و جزئیاتی از بازی منتشر نشده است اما نتفلیکس می‌گوید که این یک کمدی برپایه یک شخصیت خواهد بود و کودکان و بزرگ‌سالان علاقه‌مند به کارتون را هدف گرفته است. این کارتون ادامه‌ی ماجراجویی‌های جدید و بی‌خطر گروه دو نفره‌ی Cuphead و برادرش Mugman است. توسعه‌دهندگان اصلی بازی یعنی «چد مولدن‌هائر» و «جرد مولدن‌هائر» به عنوان تولید‌کننده در این انیمیشن نقش خواهند داشت. اما بیش‌تر وظایف را به کارمندان نتفلیکس واگذار می‌کنند. به احتمال زیاد، این دو در حال کار روی پروژه‌های خودشان هستند.

این موضوعات ما را به به موقعیت جالبی می‌رساند که بسته‌‌ی الحاقی بازی Cuphead ممکن است پس از شروع پخش این برنامه‌ تلویزیونی، عرضه شود. حال می‌دانم که بازی Cuphead چه چیزی راجع به قمار به ما آموخته است و حال به نظر می‌رسد زمان خوبی برای این باشد که شرط ببندید کدام یک اول عرضه می‌شود. البته که روح‌تان را روی آن شرط نبندید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر