انیمیشن Frozen 2 رکورد افتتاحیه باکس آفیس تاریخ را شکست

در ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ , 18:14:21
رکورد-افتتاحیه-باکس-آفیس-تاریخ

رکورد افتتاحیه باکس آفیس تاریخ برای یک فیلم انیمیشنی در نهایت توسط Frozen 2 شکسته شد و توانست موفقیت دیگری را برای کمپانی دیزنی به ارمغان آورد. با دنیای بازی و گزارش باکس آفیس این هفته همراه شوید.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مطابق انتظار انیمیشن Frozen 2 در باکس آفیس این هفته موفقیت بزرگی کسب کرد و در آنسو ریبوت Charlie’s Angels هم بعد از شروع بدش، همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد.

Frozen 2 در آمریکا و کانادا با میزان درآمد ۱۲۷ میلیون دلار تضمین شده شروع به کار کرد، که آن را تبدیل به بزرگترین افتتاحیه تاریخ یک فیلم انیمیشنی می‌کند. فروش جهانی این انیمیشن هم در هفته اول اکران، درآمد ۳۵۰ میلیون دلاری را نشان می‌دهد.

کاتلین تاف مدیر اجرایی فیلم‌های دیزنی در بیانیه‌ای اظهار داشت که کمپانی از افتتاحیه Frozen 2 بسیار هیجان‌زده است: «تکرار موفقیت نسخه اوریجینال فیلم اصلا ساده نیست».

تاف در ادامه اضافه کرد که دیزنی (Disney) نسبت به عملکرد Frozen 2 در هفته دوم و مابعد آن بسیار خوش بین است. فیلم تا رسیدن به زمان اکران فیلم Jumanji: The Next Level در اواسط ماه دسامبر، رقیب چندان در شاخه یک فیلم خانوادگی نخواهد داشت.

نسخه اوریجینال انیمیشن Frozen سال ۲۰۱۳ اکران شد و میزان ۱.۲۷ میلیارد در باکس آفیس جهانی کسب کرد و همه منتظر عملکرد نسخه دوم فیلم هستند تا ببینند در نهایت در مقایسه با آن چه عملکردی خواهد داشت. آهنگ‌های این فیلم یعنی «Let It Go» و «Do You Want To Build A Snowman?» به‌سرعت محبوب شدند و این درحالی است که اوضاع برای نسخه دوم فیلم اصلا مشابه نبوده است.

رکورد-افتتاحیه-باکس-آفیس-تاریخ

یکی دیگر از تازه‌ اکران‌های این هفته، فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با هنرپیشگی تام هنکس و کارگردانی فرد راجرز است که ۱۳.۵ میلیون دلار در آخر هفته کسب کرد. فیلم جدید چادویک بوزمن یعنی ۲۱ Bridges هم توانست ۹.۳ میلیون دلار طی اکران آخر هفته خود کسب کرد.

طی اخبار باکس آفیس، ریبوت فیلم Charlie’s Angels هم بعد از شروع بد خود همچنان به عملکرد ضعیف خود ادامه می‌دهد. این فیلم ۳.۲ میلیون دلار دیگر در آمریکا و کانادا کسب کرد و مجموع درآمد خود را به ۱۳.۹ میلیون دلار رساند. گفتنی است که فیلم در افتتاحیه رقم ناامید کننده ۸.۳۵ میلیون دلار را ثبت کرده بود. فیلم در سطح بین‌المللی عملکرد بهتری داشت و تاکنون ۴۳.۵ میلیون دلار کسب کرده است.

رکورد-افتتاحیه-باکس-آفیس-تاریخ

الیزابت بنکس شخصیت اصلی فیلم که وظیفه نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را هم در آن برعهده دارد، در مورد شکست فیلم در باکس آفیس اظهار داشت که علارغم عدم موفقیت در گیشه، به فیلم افتخار می‌کند و برای ساخت چنین فیلمی خوشحال است.

نکته قابل توجه این است که فیلم جوکر با کسب ۳ میلیون دلار درآمد جهانی خود را به ۳۲۶ میلیون دلار رسانده و توانست این هفته هم جزو ۱۰ فیلم برتر باشد. فروش جهانی این فیلم هم از ۱.۰۳۵ میلیارد دلار عبور کرد. در ادامه می‌توانید ۱۰ فیلم برتر باکس آفیس را طی این آخر هفته (۲۲ تا ۲۴ نوامبر) مشاهده کنید:

۱. یخ‌زده ۲ (Frozen 2) – ۱۲۷ میلیون دلار
۲. فورد در برابر فراری (Ford v Ferrari) – ۱۶ میلیون دلار
۳. یک روز زیبا در محله (A Beautiful Day in the Neighborhood) – ۱۳.۵ میلیون دلار
۴. ۲۱ پل (۲۱ Bridges) – ۹.۳ میلیون دلار
۵. میدوی (Midway) – ۴.۷ میلیون دلار
۶. بازی با آتش (Playing With Fire) – ۴.۶ میلیون دلار
۷. دروغگوی خوب (The Good Liar) – ۳.۴ میلیون دلار
۸. فرشتگان چارلی (Charlie’s Angels) – ۳.۲ میلیون دلار
۹. آخرین کریسمس (Last Christmas) – ۳ میلیون دلار
۱۰. جوکر (Joker) ۳ میلیون دلار

نظرات خود را در مورد رکورد افتتاحیه باکس آفیس تاریخ با ما درمیان گذارید و بگویید که به‌نظر شما Frozen 2 در ادامه چه عملکردی می‌تواند داشته باشد و آینده این مجموعه و دیگر عناوین باکس آفیس این هفته را چه‌طور می‌بینید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر