شرکت New Line Cinema عنوان رسمی فیلم The Conjuring 3 را مشخص کرد

در ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ , 14:23:04
new line cinema, The Conjuring

شرکت‌های نیو لاین سینما و برادران وارنر سرانجام عنوان رسمی فیلم The Conjuring 3 را The Conjuring: The Devil Made Me Do It اعلام کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

شرکت‌های نیو لاین سینما (New Line Cinema) و برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) امروز طی توییتی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، عنوان رسمی فیلم The Conjuring 3 را اعلام کردند. قسمت جدید از فیلم‌های ترسناک کانجورینگ با نام The Conjuring: The Devil Made Me Do It شناخته می‌شود و قرار است در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی اکران شود. این اثر، هفتمین فیلم در دنیای سینمایی کانجورینک محسوب می‌شود.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It قرار است روایتی ترسناک درباره وحشت، قتل و شیطانی ناشناخته باشد که حتی محققان باتجربه دنیای ماوراء الطبیعه یعنی اد و لورین وارن را شوکه کرد. وقایع فیلم که برگرفته از یکی از مهیج‌ترین و در عین حال، احساسی‌ترین پرونده‌های این دو محقق است، از مبارزه برای روح یک پسربچه آغاز می‌شود. در ادامه اما کار به فراتر از چیزی تاکنون تجربه کرده بودند، کشیده می‌شود و برای اولین‌بار در تاریخ آمریکا شمالی، یک شخص مظنون به قتل برای دفاع از خود، ادعا می‌کند که تحت مالکیت یک موجود شیطانی بوده است.

عنوان رسمی فیلم The Conjuring 3

مثل قسمت‌های قبلی کانجورینگ، پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا برای هنرنمایی دوباره در نقش اد و لورین وارن بازگشته‌اند. از بازیگران جدید فیلم The Conjuring 3 می‌توان به روری اوکانر، سارا کاترین هوک و جولین هیلیارد اشاره کرد.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It توسط مایکل چاوز، براساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک، کارگردانی می‌شود. جیمز وان و پیتر سفران که در هر دو قسمت قبلی از فیلم The Conjuring همکاری داشته‌اند، تهیه کنندگی قسمت سوم را نیز برعهده دارند.

دنیای سینمایی کانجورینگ، بزرگترین فرانچایز از فیلم‌های ترسناک محسوب می‌شود که تاکنون موفق شده مبلغی بیش از ۱.۸ میلیارد دلار درآمدزایی کند. این مجموعه شامل فیلم‌های Conjuring یک تا سه، «آنابل» (Annabelle)، «آنابل: خلقت» (Annabelle: Creation)، «راهبه» (The Nun) و «آنابل به خانه می‌آید» (Annabelle Comes Home) می‌شود.

فیلم «کانجورینگ: شیطان کاری کرد که انجامش دهم» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر