جیمز بابین احتمالا کارگردان نسخه بازسازی فیلم Clue خواهد بود

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ , 11:30:09
کارگردان ریبوت فیلم Clue

کارگردان فیلم Muppets، جیمز بابین به احتمال بسیار به عنوان کارگردان نسخه بازسازی فیلم Clue معرفی خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

ورایتی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام کرد، جیمز بابین که برای کارگردانی فیلم‌ «ماپت‌ها» (Muppets) شناخته می‌شود، در حال مذاکره با سران استودیو قرن بیستم (۲۰th Century Studios) شرکت دیزنی، برای کارگردانی نسخه بازسازی از فیلم Clue است. قبل از بابین، جیسون بیتمن قرار بود که فیلم اقتباس شده از روی یک بازی رومیزی کلاسیک را کارگردانی کند که به دلیل مداخله برنامه‌هایش با فصل جدید سریال «اوزارک» (Ozark) شبکه نتفلیکس، از پروژه کناره‌گیری کرد.

جاش بابین به عنوان یکی از خالقین سریال Flight of the Conchords بر سر زبان‌ها افتاد. این امر، کارگردانی نسخه بازسازی از فیلم The Muppets و دنباله آن به نام The Muppets Most Wanted که در سال ۲۰۱۴ اکران شد را برای بابین به همراه داشت. کارگردانی فیلم‌های «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) و «آلیس در آن سوی آینده» (Alice Through the Looking Glass) نیز در کارنامه بابین دیده می‌شود. وی اخیرا لایو اکشن «دورا و شهر گمشده طلایی» (Dora and the Lost City of Gold) را برای شرکت پارامونت پیکچرز کارگردانی کرده است. بازیگرانی چون مایکل پنا، ایوا لونگوریا و ایزابلا مرسد در این فیلم به ایفای نقش پردا‌خته‌اند.

رایان رینولدز قرار است که نقش اصلی را در نسخه بازسازی فیلم Clue ایفا کند. بازیگران دیگری هنوز برای حضور در این فیلم معرفی نشده‌اند. رینولدز همچنین تحت استودیو Maximum Effort، در کنار استودیو Allspark Picture که بخش فیلم‌سازی از شرکت Hasbro محسوب می‌شود، وظیفه تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. رت ریس و پاول ورنیک که فیلم‌نامه فیلم‌هایی چون قسمت اول و دوم «ددپول» (Deadpool) و ۶Underground را نویسندگی کرده‌اند، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Clue را برعهده دارند.

در بازی رومیزی Clue، بازیکنان در نقش مهمان در یک عمارت بزرگ ظاهر می‌شوند و باید با توجه به شواهد موجود، حدس بزنند که قاتل چه کسی است. قبل از استودیو قرن بیستم، شرکت یونیورسال پیکچرز قصد ساخت اقتباس دیگری از روی این بازی را داشت که گور وربینسکی وظیفه کارگردانی آن فیلم را برعهده داشت.

نسخه اصلی از فیلم Clue به کارگردانی جاناتان لی، در سال ۱۹۸۵ میلادی اکران شد. فیلم داستان شش مهمان را روایت می‌کند که به طرز ناشناسی، به یک عمارت بزرگ دعوت می‌شوند. بعد از کشته شدن میزبان، مهمانان با خدمتکاران همکاری می‌کنند تا قاتل را پیدا کنند؛ در این میان نیز رفته رفته بر تعداد جنازه‌ها اضافه می‌شود. کریستوفر للوید، مدلین خان، مایکل مک‌کین و الین برنان از جمله بازیگران حاضر در فیلم بودند که به ایفای نقش در آن پرداختند.

در پایان نظر شما درباره انتخاب جیمز بابین به عنوان کارگردان نسخه بازسازی فیلم Clue چیست؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های خود را با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر