مایکل بی جردن به فیلم جدید شرکت New Regency به کارگردانی دیوید او. راسل پیوست

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ , 14:30:23
فیلم جدید شرکت نیو رجنسی

مایکل بی. جوردن در فیلم جدید شرکت New Regency که کارگردانی آن برعهده دیوید او. راسل است، به ایفای نقش خواهد پرداخت. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

اوایل سال ۲۰۲۰ بود که ددلاین از پروژه جدید و بدون نام شرکت New Regency به کارگردانی دیوید او. راسل و هنرنمایی کریستین بیل در قالب نقش اصلی خبر داد. روز گذشته، از پیوستن مارگو رابی، که اخیرا در فیلم «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) هنرنمایی کرده است، به کریستین بیل در فیلم با خبر شدیم. امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایکل بی. جوردن، بازیگر نقش کیل‌مانگر در فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) نیز به جمع بازیگران این فیلم درام اضافه شده است.

مایکل بی. جوردن این روز‌ها برنامه کاری بسیار شلوغی دارد. جوردن اخیرا در کنار جیمی فاکس، در فیلم Just Mercy به کارگردانی دستین دنیل کرتون، هنرنمایی کرده است. وی همچنین بعد از اتمام فیلم‌برداری اثر جدید دیوید او. راسل که در ماه آوریل ۲۰۲۰ آغاز می‌شود، به سراغ فیلم درام جدید شرکت سونی پیکچرز به نام A Journal for Jordan به کارگردانی دنزل واشنگتن خواهد رفت که شروع تولید و فیلم‌برداری آن نیز برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مایکل بی. جوردن برای قسمت سوم از فیلم «کرید» (Creed) هم بازخواهد گشت. در کنار این‌ها، وی در اقتباس سینمایی جدید از رمان Without Remorse به نویسندگی تام کلنسی نیز هنرنمایی کرده است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ شهریور‌ماه ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰) توسط پارامونت پیکچرز برنامه‌ریزی شده است.

دیوید او. راسل علاوه بر کارگردانی، وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه پروژه جدید شرکت New Regency را نیز برعهده دارد. وی آخرین‌بار فیلم Joy با هنرنمایی جنیفر لارنس را کارگردانی کرده بود که در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت.

فیلم جدید شرکت New Regency، سومین همکاری راسل و کریستین بیل بعد از فیلم‌های American Hustle و The Fighter محسوب می‌شود. فیلم The Fighter نامزد هفت جایزه اسکار، شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای راسل شد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بیل به همراه داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر