صحبت‌های ریدلی اسکات درباره توقف فیلم‌ برداری The Last Duel

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ , 21:30:46
صحبت‌ های ریدلی اسکات درباره ویروس کرونا

ریدلی اسکات به تازگی در مصاحبه‌ای درباره توقف فیلم‌ برداری The Last Duel و ویروس کرونا صحبت کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

تقریبا دو هفته پیش بود که فیلم‌برداری فیلم حماسی و تاریخی The Last Duel، محصول جدید استودیو «قرن بیستم» (۲۰th Century Studios) در کشور فرانسه به دلیل نگرانی‌های ناشی از گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف شد. حال کارگردان این فیلم، ریدلی اسکات در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به مصاحبه با ورایتی نشسته و از توقف فیلم‌ برداری The Last Duel تا اهمیت ماندن در خانه در دوره همه‌گیر شدن ویروس کرونا، صحبت کرده است.

ما البته تولید فیلم The Last Duel را متوقف کردیم. کار من بعد از یک ماه فیلم‌برداری در کشور فرانسه به پایان رسید و مصمم شدم که تصمیم معقولانه در حال حاضر، توقف روند ساخت فیلم است. ما یک ماه بود که تولید را آغاز کرده بودیم و در همین زمان، فیلم فوق‌العاده به نظر می‌رسید. بازه زمانی آن سال ۱۳۶۰ میلادی است؛ پس ما به فرانسه قرون وسطایی بازمی‌گردیم که خیلی جالب به نظر می‌رسد. تقریبا دو هفته پیش بود که تصمیم به توقف گرفتیم، چرا که ادامه اینکار و صبر برای اینکه اتفاق جبران‌ناپذیری بیافتد، احمقانه به نظر می‌رسید. ما قرار بود که بعد از یک هفته استراحت که دوره‌ای طبیعی محسوب می‌شود، به کشور ایرلند برویم که من گفتم چرا همین‌جا تولید فیلم را نگه نداریم و بعدا برگردیم؟

این کارگردان ۸۲ ساله که بخشی از گروه سنی‌ای محسوب می‌شود که بیشترین آسیب پذیری را نسبت به بیماری کرونا دارند، در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت ماندن در خانه و قرنطینه هم در این دوره اشاره کرد و گفت:

اگر برای مدتی که به ما اعلام شده در خانه‌هایمان بمانیم، آن‌ها می‌توانند کنترل اوضاع را در دست بگیرند تا متوجه شوند که چه اتفاقی در حال وقوع است. بخش اعظمی از طنز ماجرا این است که این بیماری تجربه خفیفی از آنفولانزا برای بیشتر افراد خواهد بود در این بین، افراد پیری همچون من باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم. من همین‌کار را انجام می‌دهم و بسیار هم مواظب هستم. من می‌خواهم بازگردم و فیلم‌برداری فیلم را با مت دیمون به اتمام برسانم.

مت دیمون، آدام درایور و بن افلک در نقش‌های اصلی در فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. جودی کامر، هریت والتر، ساموئل هازلدین و ناتانیل پارکر هم از دیگر بازیگران حاضر در فیلم هستند. این فیلم در حال حاضر برای اکران در تعطیلات کریسمس برنامه‌ریزی شده است، البته در حال حاضر مشخص نیست که تاخیر در روند تولید و فیلم‌برداری فیلم، روی تاریخ اکران آن تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

فیلم The Last Duel دومین همکاری میان ریدلی اسکات و مت دیمون محسوب می‌شود که پیش‌تر در فیلم مریخی (The Martain) همکاری کرده بودند. تیم تهیه کنندگان این اثر را ریدلی اسکات، کوین والش، مت دیمون و بن افلک تشکیل می‌دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر