فیلم اصلی Avengers: Endgame دارای یک صحنه از ویژن بعد از تیتراژ پایانی بوده است

در ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ , 10:20:07
Avengers: Endgame

به گفته‌ی پل بتانی فیلم اصلی Avengers: Endgame در ابتدا دارای یک صحنه از ویژن بعد از تیتراژ پایانی بوده است. . برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

به دنبال مرگ ویژن در فیلم Avengers: Infinity War، پل بتانی یکی از معدود بازیگرانی بود که به فیلم Avengers: Endgame  بازنگشت. با این همه بتانی سرانجام به نوعی دیگر به سریال WandaVision و دنیای مارول بازگشت، حتی اگر نحوه‌ی بازگشت ویژن مشخص نباشد. در مصاحبه جدید با سایت   IMDb ، بتانی فاش کرد که او یک صحنه را برای پخش بعد از تیتراژ پایانی فیلم Endgame ضبط کرده است. با این حال این صحنه به نسخه نهایی فیلم راه پیدا نکرد.

Avengers: Endgame

بتانی طی جلسه‌ی “هر سوالی خواستید از یکدیگر بپرسید” گفت:

قرار بود یک صحنه [در فیلم] باشد، جایی که [اسکارلت ویچ] نوعی کیسه‌ی حمل جسد را باز می‌کند که ویژن در آن قرار داشت. اما رئیس [استودیوی مارول] کوین [فایگی] با من صحبت کرد و گفت،” من مجبورم صحنه‌ها را حذف کنم” و من هم گفتم ” اه!” چون خیلی دوست داشتم در این فیلم سهمی داشته باشم.

اما خوشبختانه، بتانی در اولین سریال اصلی استودیوی مارول WandaVision بار دیگر به هم ستاره‌ی خود، الیزابت اولسن پیوست. داستان واندا ماکسیموف و ویژن تا کنون در دنیایی الهام گرفته از سیتکام‌های کمدی کلاسیک ادامه دارد. در حال حاضر، هیچ جواب قطعی در مورد سرنوشت ویژن وجود ندارد اما احتمالاً پاسخ این سوال را در چند قسمت بعدی این مجموعه پیدا خواهیم کرد.

نظر شما چیست آیا فکر می‌کنید حذف صحنه‌ی ویژن در پایان فیلم Avengers: Endgame تصمیمی درست بوده است؟ نظرات خود را در ادامه با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

سهم کمپانی دیزنی از میزان فروش Avengers: Endgame رقمی بالغ بر نهصد میلیون دلار بوده است

پایان ابر‌قهرمانان مارول، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما است. در این میان اما سهم کمپانی دیزنی از میزان فروش Avengers: Endgame بسیار قابل توجه است. با دنیای بازی همراه باشید.

بر همه طرفداران و اهالی حوزه سینما مشخص است که کمپانی دیزنی سهم قابل توجهی از فروش فیلم‌های ابر‌قهرمانی مارول داشته است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، دیزنی از میزان فروش Avengers: Endgame رقمی بالغ بر ۹۰۰ میلیون دلار سهم داشته است.

بر اساس گزارش وبسایت Deadline، هزینه‌های تولید و تبلیغات فیلم Avengers: Endgame حدود ۵۱۱ میلیون دلار بوده است. فیلم در پایان اکران خود به فروش استثنایی ۲.۷۹۷ میلیارد دلاری در سطح جهان دست یافت.

تنها فروش افتتاحیه فیلم Avengers: Endgame تمام هزینه‌های ساخت و مارکتینگ آن را پوشش داد. افتتاحیه فیلم دقیقا سال گذشته در چنین روزهایی بود که تنها در هفته اول، فروش فیلم به رقم بی‌نظیر ۱.۲ میلیارد دلار رسید. سهم چین از فروش این فیلم نیز رقم ۶۱۴ میلیون دلار بوده است. گزارشات نشان می‌دهد که بسیاری از ستارگان Avengers: Endgame از فروش فوق‌العاده فیلم پاداش‌های فراوانی دریافت کردند.

به عنوان مثال رابرت دنی جونیور (Robert Downey Jr) که نقش‌آفرینی شخصیت آیرون من (Iron Man) را بر عهده شد، برای بازی در فیلم دستمزد ۲۰ میلیون دلاری دریافت کرده بود. اما پاداش او از سود میزان فروش Avengers: Endgame چیزی بیش از ۵۵ میلیون دلار بوده است. دنی جونیور اکنون پول کافی برای ساخت چند دست از لباس واقعی آیرون من را دارد.

اکنون و پس از گذشت یک سال از پایان فاز اول دنیای ابر قهرمانی مارول، پرسشی به وجود آمده است. آیا هرگز دوباره فیلمی با این حجم از فروش و موفقیت تجاری خواهیم دید؟ کارشناسان و صاحب‌نظران همگی پیش‌بینی می‌کنند که دنباله بعدی آواتار که مدت‌هاست در دست ساخت قرار دارد، فروش حیرت‌انگیزی را از آن خود کند. حتی ممکن است ساخته بعدی جیمز کامرون که برای اکران در آذر ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است، اولین فیلم تمام طول تاریخ سینمای جهان باشد که به فروش ۳ میلیارد دلاری برسد. پیش‌تر البته اعلام شده بود که تولید دنباله آواتار به دلیل شیوع ویروس کرونا موقتا متوقف شده است.

هم اکنون فیلم Avengers: Endgame به طور رسمی پر‌فروش ترین فیلم تاریخ سینما است و پس از آن آواتار با اختلاف ناچیزی در رتبه دوم قرار دارد.  Avengers: Endgame تنها در ۵ روز اول، به فروش ۱ میلیارد دلاری و پس از ۱۱ روز به رقم ۲ میلیارد دلاری رسید.

نظرات خود را در مورد میزان فروش Avengers: Endgame با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

منبع : Comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر