همکاری رایان رینولدز و شان لوی در فیلم جدید شرکت Skydance Media

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ , 20:30:00
Paramount Pictures, Ryan Reynolds

هالیوود ریپورتر از همکاری رایان رینولدز و شان لوی در فیلم جدید شرکت Skydance Media که به سفر‌ در زمان مربوط می‌شود، خبر داده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

هالیوود ریپورتر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از همکاری دوباره رایان رینولدز و شان لوی در پروژه سینمایی جدید شرکت Skydance Media خبر داده است. این دو اخیرا در فیلم علمی/تخیلی، اکشن و کمدی «مرد آزاد» (Free Guy) همکاری کرده‌اند که قرار است در تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ (۳ دسامبر ۲۰۲۰) روی پرده سینما ها برود؛ لوی وظیفه کارگردانی و رینولدز نیز وظیفه هنرنمایی در نقش شخصیت اصلی را برعهده داشته است. گفته می‌شود که مراحل تولید و فیلم‌برداری اثر در سه ماه انتهایی ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد؛ البته اگر گسترش شیوع ویروس کرونا کنترل و متوقف شود.

پروژه جدید که در ابتدا با نام Our Name is Adam شناخته می‌شد، توسط جاناتان تراپر از روی نسخه قبلی فیلمنامه که توسط تی. اس. نولین نگارش شده بود، نویسندگی شده است. تراپر و لوی در فیلم کمدی و درام  This is Where I Leave You با یکدیگر همکاری داشتند. ساخت این فیلم که در حال حاضر نام رسمی ای ندارد، حدود ۸ سال پیش کلید خورد و اولین‌بار تام کروز قرار بود نقش شخصیت اصلی را ایفا کند.

داستان این فیلم روایت مردی با هنرنمایی رایان رینولدز است که باید به گذشته سفر کند تا از نسخه ۱۳ ساله خود کمک بگیرد و با کمک یکدیگر با پدر آینده‌شان مقابله کنند. رینولدز و شان لوی در کنار دیوید ایلسن، دانا گلدبرگ و دان گرنجر، تیم تهیه کنندگان فیلم را تشکیل می‌دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر