دنی بویل به عنوان کارگردان فیلم Methuselah با بازی مایکل بی جردن معرفی شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ , 13:00:32
کارگردان جدید فیلم Methuselah

شرکت برادران وارنر به تازگی دنی بویل را به عنوان کارگردان فیلم Methuselah با نقش آفرینی مایکل بی جردن، معرفی کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

طی سال‌های اخیر، لیست بلند بالایی از بازیگران و کارگردانان به پروژه درام و تاریخی شرکت برادران وارنر به نام Methuselah پیوسته‌اند. ابتدا تام کروز قرار بود نقش متوشالح را در این فیلم ایفا کند اما در ادامه، این نقش به بازیگر فیلم‌های «کرید» (Creed) یعنی مایکل بی جردن رسید. یواکیم رونینگ، کارگردان فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) و جان واتس، کارگردان فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home)، هر دو زمانی قرار بود فیلم Methuselah را کارگردانی کنند که در ادامه از پروژه کنار گذاشته شدند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کارگردان فیلم علمی/تخیلی و مهیج Sunshine، دنی بویل به عنوان کارگردان جدید فیلم Methuselah انتخاب شده است. طبق گزارش ورایتی، برادران وارنر همچنین سایمون بوفوی که در فیلم‌های «میلیونر زاغه نشین» (Slumdog Millionaire) و «۱۲۷ ساعت» (۱۲۷ Hours) با بویل همکاری داشته را برای بازنویسی فیلمنامه در نظر گرفته است. آخرین نسخه از فیلمنامه توسط تونی گیلوری براساس داستانی از جیمز واتکینز، نگارش شده بود.

در جال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Methuselah در دسترس نیست اما طبق گفته منابع نزدیک، شرکت برادران وارنر بعد از موفقیت تجاری فرانچایز Creed، امیدوار به آغاز یک فرانچایز دیگر با هنرنمایی مایکل بی جردن است. ایده اصلی این اثر از داستان شخصیتی در کتاب های دینی یعنی متوشالح گرفته شده که گفته می‌شود بیش از ۹۰۰ سال عمر کرده و پدربزرگ حضرت نوح است. طبق گزارش منابع اما این موضوع تغییر کرده و تیم تهیه کننده رویکرد دیگری را برای داستان فیلم در نظر گرفته‌اند.

کارگردان جدید فیلم Methuselah

دنی بویل طی سال‌های گذشته بیشتر به کارگردانی آثاری با بودجه متوسط و درام پرداخته و فیلم Methuselah به نوعی بازگشت وی به دنیای فیلم‌های دنباله‌دار محسوب می‌شود. بویل زمانی وظیفه کارگردانی فیلم جدید جیمز باند که اکنون با نام «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) شناخته می‌شود را برعهده داشت اما در ادامه، به دلیل وجود اختلافاتی از پروژه کناره‌گیری کرد. وی اخیرا فیلم موزیکال، درام و کمدی «دیروز» (Yesterday) را برای شرکت یونیورسال پیکچرز کارگردانی کرده است که به موفقیت تجاری دشت یافت. این فیلم در حالی که با بودجه ۲۶ میلیون دلاری ساخته شده بود اما در نهایت، موفق به فروش ۱۵۳ میلیون دلاری شد.

فیلم‌های آینده مایکل بی جردن علاوه بر Methuselah، شامل آثاری چون «بدون پشیمانی» (Without Remorse) و «مجله برای جردن» (Journal for Jordan) به کارگردانی دنزل واشنگتن می‌شود. جردن نقش یک مامور CIA به نام جان کلارک را در فیلم Without Remorse که اقتباس سینمایی از رمان نوشته شده توسط تام کلنسی محسوب می‌شود را ایفا می‌کند. این فیلم در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲ اکتبر ۲۰۲۰) اکران خواهد شد. جردن همچنین در فیلم بدون نام دیوید او راسل حضور دارد و در کنار کریستین بیل و مارگو رابی به هنرنمایی می‌پردازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر