Spider-man: No Way Home اسرار و نکات تریلر Spider-Man: No Way Home
در ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ , 13:00:16

اسرار و نکات تریلر Spider-Man: No Way Home

1
در ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ , 13:00:16

سه‌شنبه ۲ شهریور سرانجام استودیو مارول و سونی از اولین تیزر فیلم مورد انتظار Spider-Man: No Way Home رونمایی کردند و رکوردهای تاریخی را از نظر تعداد بیننده از خود بجای گذاشتند. اولین تریلر این فیلم در ۲۴ ساعت اول انتشار خود بیش از ۳۵۵.۵ میلیون بازدید‌کننده داشته است! این رکورد قبلا به فیلم Avengers: Endgame با بیش از ۲۸۹ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت اول انتشار تعلق داشت. تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار پربحث بوده و به ترند روز تبدیل شده است. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم به ده ایستراگ موجود در تریلر بپردازیم و درباره رازهای آشکار و نهان این تریلر جنجالی صحبت کنیم. در ادامه با موشکافی اسرار و نکات تریلر Spider-Man: No Way Home دنیای بازی را همراهی کنید.

تریلر راهی به خانه نیست

اسرار و نکات تریلر Spider-Man: No Way Home

۱. هویت پیتر آشکار می‌شود

اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home

در انتهای فیلم قبل، شاهد بودیم که هویت پیتر فاش شد. صحنه‌هایی از نبرد او با میسترو در اینترنت پخش شد که در آن مرد عنکبوتی را آدم بدی نشان می‌داد. در تریلر مشخص است که او بعد از این اتفاق سعی می‌کند با عواقب این ماجرا خود را روبرو کند. به نظر می‌رسد که او به قتل میستریو متهم می‌شود و خود و نزدیکانش مانند خاله می و ام‌جی با بازی «زاندایا» به دردسر بزرگی می‌افتند. بعد از فاش شدن هویت پارکر، مردم در خیابان‌ها علیه اسپایدرمن تظاهرات می‌کنند. زندگی تحصیلی پیتر نیز دچار مشکل می‌شود. همه در راهرو‌های مدرسه از او فاصله می‌گیرند و حتی با تلفن‌های همراه‌ خود از او فیلم می‌گیرند و او را مسخره می‌کنند. پیتر از این شرایط خسته می‌شود و به دنبال راهی برای حل این مشکل می‌گردد.

۲. اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home: مت مورداک

Spider-Man, Spider-Man: No Way Home

در ادامه شاهد بازجویی از پیتر هستیم. در این صحنه حضور فردی را می‌بینیم که سعی می‌کند صورتش را مخفی کند. به شکل واضح مشخص نمی‌شود که او چه کسی است. اما احتمال اینکه آن شخص مت مورداک باشد زیاد است. مت مورداک یکی از سوپرهیروهای سری کمیک‌های دردویل است. او نابیناست اما در تریلر نشانه‌ای از عصا یا عینک او نمی‌بینیم. پیشبینی می‌شود که او برای کمک به پیتر، به عنوان وکیل، در این قسمت حضور پیدا کند.

۳. لباس متفاوت پیتر پارکر

اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home

در ادامه پیتر با لباس سیاه و طلایی خود ظاهر می‌شود. مشخص نیست که پیتر این لباس را برای مخفی کردن هویت خود پوشیده یا اینکه با یک اسپایدرمن دیگر از دنیای موازی طرف هستیم! از طرفی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه «توبی مگوایر» و «آنرو گارفیلد» به عنوان اسپایدرمن‌های قبلی در این فیلم بازمی‌گردند. این شایعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما این لباس سیاه و طلایی بی شباهت به لباس توبی مگوایر در اسپایدرمن ۳ نیست. به همین دلیل شاید شاهد حضور اسپایدرمن‌های قبلی در این فیلم باشیم.

۴. اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home: گربه‌های سیاه

Spider-Man, Spider-Man: No Way Home

در بخشی از تریلر ما نقش گربه‌های سیاهی را روی دیوار شاهد هستیم که اشاره به جشن هالووین دارد. گربه سیاه یکی از کلیدی‌ترین نمادهای دنیای اسپایدرمن است. این نقش در The Amazing Spider-Man 2 نیز وجود داشت. به همین علت احتمال دارد که آندرو گارفیلد در این فیلم حضور داشته باشد و با تام هالند و توبی مگوایر به مصاف خبیث‌های داستان بروند. یا این که ممکن است شاهد حضور شخصیت «گربه‌ی سیاه»(Black Cat) در این فیلم باشیم.

۵. دکتر استرنج‌

اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home

پیتر که از فاش شدن هویتش خسته شده است، به سراغ دکتر استرنج (بندیکت کامبرپچ) می‌رود. پیتر از او درخواست می‌کند تا با استفاده از قدرتش در زمان دخل و تصرف کند تا حافظه مردم پاک شود و به مانند قبل هویت او پنهان بماند. اما این طلسم به خوبی پیش نمی‌رود و ویلن‌های مختلفی از دنیاهایی دیگر وارد دنیای آن‌ها می شوند. ما دکتر استرنج را با چشم آگاماتو می‌بینیم که مشخص نیست بعد از نابود شدن آن توسط تانوس در اونجرز، چگونه دوباره به وضعیت فعلی در آمده است. برای پی بردن به این راز باید منتظر بمانیم تا بفهمیم این سنگ چه کاربردی در طلسم دکتر استرنج دارد.

۶. اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home: الکترو

Spider-Man, Spider-Man: No Way Home

شش خبیث دنیای کمیک اسپایدرمن به احتمال فراوان در این فیلم حضور خواهند داشت. اولین ویلنی که نشانه‌هایی از آن را می توان در تریلر پیدا کرد الکترو است. الکترو یکی از دشمنان قدیمی اسپایدرمن است که ما او را در فیلم The Amazing Spider-Man 2 دیدیم. نقش الکترو را «جیمی فاکس» بازی می‌کرد. جیمی فاکس چندی پیش در پستی در اینستاگرام حضورش را تایید و بیان کرد که الکترو دیگر آبی نخواهد بود‍! در صحنه کوتاهی از تریلر ما می‌بینیم که الکتریسیته زردی به ماشین خبرنگاران اثابت می‌کند. این شاید بدین معنا باشد که الکترو در این فیلم با لباسی زرد ظاهر خواهد شد.

۷. گرین گابلین

اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home

پیش از پخش این تریلر شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شد که شخصیت‌ها و قهرمان‌های فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی دوباره در این فیلم جمع خواهند شد. با تماشای این تریلر شاهد سوپرایزهای زیادی بودیم. یکی از این سوپرایزها بازگشت گرین گابلین و بمب معروفش است. گابلین با بازی «ویلیام دفو» یکی از معروفترین شرورهای سری اسپایدرمن است که در سه‌گانه سم رمی حضور پررنگی داشت. در صحنه‌ای از تریلر بمب گابلین را می‌بینیم که صدایش با صدای خنده‌های گابلین هم‌خوانی دارد. دیگر هیچ شکی وجود ندارد که شخصیت گابلین را در راهی به خانه نیست خواهیم دید.

۸. اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home: سندمن

Spider-Man, Spider-Man: No Way Home

دیگر شرور داستانهای اسپایدرمن مرد شنی یا سندمن با بازی «توماس هیدن» است که در اسپایدرمن ۲ حضور داشت. در یکی از بخش‌های تریلر شاهد طوفانی از شن هستیم. این تصویر احتمال حضور مرد شنی را در راهی به خانه نیست زیاد می‌کند. به احتمال زیاد خود توماس هیدن این نقش را بازی خواهد کرد اما شایعه‌ای هم وجود دارد که جان سینا این نقش را بازی کرده است.

۹. نکات تریلر Spider-Man: No Way Home: لیزارد

Spider-Man, Spider-Man: No Way Home

لیزارد یکی از شش خبیث دنیای اسپایدرمن است که در فیلم The Amazing Spider-Man حضور داشت. در صحنه کوتاهی از تریلر به نظر می‌رسد موجودی در طلسم دکتر استرنج گرفتار شده و قصد حمله به پیتر را دارد. با دقت که به این صحنه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم این موجود کسی نیست جز لیزارد! نقش لیزارد را «ریس  ایفنز» بازی می‌کرد. به احتمال فراوان دوباره شاهد حضور او در فیلم راهی به خانه نیست باشیم.

۱۰. دکتر اختاپوس

اسرار تریلر Spider-Man: No Way Home

اما سوپرایز نهایی تریلر متعلق به حضور دکتر اختاپوس با بازی «آلفرد مولینا» است. دکتر اختاپوس با شاخک‌های فلزی معروفش دوباره سر و کله‌اش پیدا می‌شود. بازگشت او پس از ۱۷ سال هواداران این مجموعه را به وجد خواهد آورد. دکتر اختاپوس در اسپایدرمن ۲ خاطرات خوشی را برای طرفدارن این مجموعه از خود به جای گذاشت. در تریلر به نظر می‌رسد که با کمک تکنولوژی CGI، به خوبی توانسته‌اند چهره مولینا را جوان کنند. حضور او و دیگر شرورهای مجموعه، این فیلم را بیش از پیش جذاب خواهد کرد.

تاریخ اکران فیلم Spider-Man: No Way Home

طبق اعلام رسمی شرکت سازنده، نسخه سوم اسپایدرمن با اسم «راهی به خانه نیست» در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱، معادل ۲۴ آذر امسال، اکران خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home چیست؟ آیا راهی به خانه نیست می‌تواند به بهترین فیلم این مجموعه تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اتابک سلیمی زاده

علاقه مند به بازی، سینما و کتاب

Spider-ManSpider-Man: No Way Home
سینما و تلویزیون

1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر