کارگردان فیلم Ghost of Tsushima از اهداف جاه طلبانه خود میگوید
آقای Chad Stahelski، کارگردان فیلم Ghost of Tsushima میگوید این فیلم از نظر جلوههای بصری و قاب بندیها مانند یک تابلو نقاشی است و طرفداران میتوانند انتظار یک تجربه بصری کمنظیر را داشته باشند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها، با دنیای بازی همراه باشید.
هر کسی که یکبار موفق به تجربه بازی گوست آو سوشیما شده باشد، فارغ از هر نظری که درباره بخشهای مختلف بازی داشته باشد، احتمالا زیباهای بصری این بازی و مناظر چشمنواز آن را تحسین میکند. این زیباهای بصری خود تبدیل به یکی از دلایل موفقیت این بازی اتمسفریک شدند و آن را در زمره برترین بازیهای PS4 و بهترین بازیهای سال ۲۰۲۰ قرار دادند. مدتی است روند پیش تولید اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima آغاز شده و پس از موفقیت فصل اول سریال لست آو آس، انتظارات از محصولات سینمایی سونی بالا رفته و کارگردان این پروژه نیز به خوبی از این موضوع آگاه است.
آقای Chad Stahelski، کارگردان فیلم Ghost of Tsushima اخیرا با رسانه Discussing Film مصاحبهای انجام داده است. ایشان در خلال این مصاحبه با اشاره به مناظر چشمنواز بازی، اعلام کردند اقتباس سینمایی نیز یک تجربه بصری کم نظیر را به مخاطبان ارائه میکند. آقای Stahelski با اشاره به پروژه قبلی خود، مجموعه جان ویک از علاقه فراوان به ترکیب رنگها سخن گفتند.
میدانیم که مود کوروساوا یکی از بخشهای محبوب بازی گوست آو سوشیما بود که امکان تجربه بازی با فیلتر سیاه و سفید را فراهم کرد. کارگردان فیلم ضمن اشاره به این مسئله گفت ممکن است آنها نیز فیلم را سیاه-سفید فیلمبرداری کنند.