کارگردان فیلم «دنیای وارکرفت» مشخص شد

در ۱۳۹۱/۱۱/۱۳ , 15:33:14
پی سی گیمینگ (PC Gaming)

«دانکن جونز» (Duncan Jones) گارگردان فیلم‌های ماه (Moon) و کد منبع (Source code) اعلام کرده است که فیلم سینمایی که قرار است براساس مجموعه‌ی «دنیای وارکرفت» (Warcraft) بلیزارد ساخته شود را گارگردانی می‌کند.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر؛ قرار است استودیوی “Legendary Pictures” اقتباسی سینمایی با بودجه‌ی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از روی این بازی بسازد. قرار است فیلم برداری این کار از اواخر امسال شروع و برای اکران در سال ۲۰۱۵ آماده شود.

دانکن جونز دیشب در توییتر خود نوشت:

“آیا تو می‌تونی که یک فیلم خوب از یک بازی ویدیویی بسازی؟ من همیشه گفتم که این کار امکان پذیره؛ پس باید الآن انجامش بدم!”

فیلم نامه‌ی این کار توسط «چارلز لیویت» نوشته شده است که در فیلم‌های «سریع و سیر» الماس خونی (Blood Diamond) و “K-Pax” کار کرده است.

در ابتدا قرار بود که «سم ریمی» (Sam Raimi) کارگردان سه گانه‌ی مرد عنکبوتی این فیلم را بسازد ولی برای ساخت «فیلم آز، بزرگ و قوی» (Oz the Great and Powerful) مجبور شد که این پروژه را ترک کند.


39 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. چه بخوان چه نخوان ما حصل کارشون میشه یه چیزی تو مایه های ارباب حلقه ها با فروش در حد جان کارتر شاید یه کم بیشتر!
    بیشتر فروش هم روزهای اوله؛بعد که ملت بفهمن چی به چیه از لیست ۱۰۰ تایی هم خارج میشه چه برسه به تاپ تن!
    بسار ناامیدانه این خبر رو دنبال خواهم کرد!

    ۰۰
  2. چارلز لیویت واقعا شنیدن اسمش به عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه من رو عذاب میده. K-Pax حفره که چه عرض کنم، سیاهچاله داشت تو فیلمنامه اش و به شدت ضعیف بود. البته حالا سبک کار رو در نظر بگیریم، فیلمنامه ها زیاد به هم شبیه نیستند، ولی توان این نویسنده در حد این اسم بزرگ نیست.

    ۰۰
    1. اتفاقا k-pax به نظر من فیلم خیلی با محتوایی بود
      اما فک نکنم این فیلم داستان قوی داشته باشه معمولا همه ی فیلم هایی که از روی بازی ها ساخته شده اند داستان سطحی و ضعیفی دارند
      معمولا هم موفق نیستند

      ۰۰
    2. K-Pax کلا روی یه توهم بنا شده بود. سوال اصلی اینجاست: ***اسپویلر*** طرف بالاخره از فضا اومده بود؟ نیومده بود؟ اگه اومده بود پس قضیه اون زمان برگشت آخر فیلم چیه؟ اگه نیومده بود پس اون چیزها در مورد فضا رو از کجا میدونست؟ کلا این چیزا رو وقتی تو فیلم توجیه نمی‌کنند یعنی ببینده سر کار بوده. وقتی یه فیلم مسئله‌ی اصلیش رو خودش هم نمیدونه یعنی فیلمنامه اش مشکل داره. یه همچین حفره‌ای رو چجوری میشه پر کرد؟

      ۰۰
    3. خب خودش گفت که اون زمان ماموریتش تمومه و برمیگرده به فضا.
      ببین موجود فضایی برای این که مرد بعد از اقدام به خودکشی نمیره میره تو جلدش!

      ۰۰
    4. wow این جمله‌ی آخرت رو توی فیلم من ندیدم.
      ——-
      @ sky rings
      فیلمی که میخواد فیلمنامه‌ی پیچیده داشته باشه، باید با ساختارش این پیچیدگی رو توجیه کنه. در حالی که این فیلم خیلی سرراسته و یه قصه‌ی واحد رو میگه، متشکل از چند تا شخصیت به هم پیوسته که اصلا هم در نمیان. ولی آخرش میاد یک دفعه قصه رو می‌پیچونه بدون این که قبلش توجیهی کرده باشه و ما بدونیم که با فیلم پیچیده‌ای سر و کار داریم. Inception فیلم پیچیده‌ایه و این پیچیدگی رو توی ساختار و محتوای فیلم همواره و همزمان مشاهده می‌کنیم. K-Pax فیلم مزخرفیه (trash به قول منتقدای اون ور) که توی ساختار خیلی ساده است، توی فیلمنامه ادای پیچیده بودن رو در میاره.
      به زبان ساده‌تر و مهربان‌تر، فیلم پیچده‌ی خوب اونیه که بعد از مدتی فکر کردن از تو خود فیلم چیزی به دست بیاری که پیچیدگیش رو توجیه کنه. K-Pax حداقل برای من این طور نبوده.
      اگرچه به خاطر حضور کوین اسپیسی اثر قابل احترامیه!

      ۰۰
    5. ببین سعید وقتی اون قاتله میاد زن و بچه‌ مرد رو میکشه. اون مرد هم قاتل رو میکشه. بعد خودکشی میکنه. این آدم فضایی هم من نتیجه گرفتم که با این مرد رفیق بوده. چون یه جا به روانپزشک میگه که مواظبش باش(منظور همون مرد هستش). و برای اینکه نمیره رفت تو جلدش و نجاتش داد.

      ۰۰
    6. به نظر من همین توهمات و کار های که باعث گیجی بیننده میشه فیلم رو جالب تر میکنه و باعث میشه بعد چند روزی که فیلم رو دیدی هم بهش فکر کنی
      در اصل فیلم نامه نویس با ذهنت بازی میکنه
      ولی بازم اینا نظر شخصیه هر کی یه جور فیلمی دوست داره به نظر من k-pax فیلم جالبی بود

      ۰۰
  3. Source code
    فیلم خوبی بود !!! با دو یا سه تا لوکیشن ساده تکراری بیننده را اسیر میکرد .
    ———————————————————————————————–
    فکر کنم از اون فیلم Dungeon Siege بهتر شود .
    البته امیدوارم از ارباب حلقه ها هم کپی نکند !!! :/
    مستقل و جدا و در ارتباط با خود بازی باشد !!! :/
    که احتمالا هم همین گونه است و نفرات زیادی در این کره خاکی با این عنوان
    در ارتباط بوده اند .
    Спасибо автору
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰۰
    1. شک نکن که الگو شان سه گانه LOTR خواهد بود؛ همانطور که نویسندگان داستان های ازراث عز تالکین الگو و الهام گرفتند در فیلم هم از جکسون الگو می گیرند؛

      ۰۰
  4. بودجه ۱۰۰ میلیونی برای چنین پروژه ای بسیار کمه؛ از لحاظ داستان این عنوان کم و کسری نداره؛ اما هیچ وقت ازراث به پای آردا نمی رسه؛ در مورد کارگردان هم فکر کنم کارگردان هایی مثل تیم برتون برای این فیلم بهتر بودند ؛ دل تورو هم گزینه خوبی بود؛

    ۰۰
    1. این کار بسیار پر ریسکی هستش؛ کارگردانی مثل جکسون از پس این کار با ساحتن LOTR بر اومد؛ کار بسیار دشواری بود؛ دنیای تالکین جزییاتش بسیار بیشتر از ازراث هستش؛ یک فرد با تجربه بالا فقط می تونه از پس چنین پروژه هایی بر بیاد و من فکر می کنم این کارگردان نتونه؛

      ۰۰
    2. دقیقا جکسون وقتی اولین ارباب حلقه ها رو ساخت چه تجربه‌ای داشت؟ و یا واضح تر بگم … همین الان چه فیلم موفقی در کارنامه‌اش داره؟

      ۰۰
    3. سعید متاسفم بردیا یه چیزی به من گفت که واقعا هم حرف خیلی زیبایی زد، و من به خاطر همون حرف دیگه با شما سر جکسون و فیلماش بحث نخواهم کرد. شرمنده!

      ۰۰
    4. من به جز سه‌گانه‌ی “ارباب حلقه ها” منظورمه. با این که ارباب حلقه‌ها فیلم خوبی نیست (و شما ها هم فقط به خاطر علاقه به تالکین و دنیای حلقه‌ها و داستانی که اون نابغه خلق کرده فکر می‌کنی فیلم خوبیه) ولی فیلم موفقی بوده. یه فرقی بین فیلم موفق و فیلم خوب هست که من تا نفهمم بردیا چی گفته پشت سر من (come on) نمی‌گم.

      ۰۰
    5. ارباب‌حلقه‌ها که موفق بود سعید جان!
      درباره تجربه ولی باهات موافقم. ولی الان که تجربه داره. البته به شخصه اعتقاد دارم که یه کارگردان که تجربه نداره تو این زمینه باید بیاد. چون این مدل فیلمها پدر کارگردان رو درمیاره از بس که سنگینن.

      ۰۰
    6. اگه یک کارگردان بی تجربه رو ساپورت مالی بکنن میتونه با یکم تلاش موفق بشه ولی با ۱۰۰ میلیون دلار نمیشه انتظار داشت موفق بشه !

      ۰۰
    7. علی جان هر کدوم از قسمت های ارباب حلقه ها با بودجه ی کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شد ، اون هم ۱۰ سال پیش !
      شاید خیلی ها سر کیفیت فیلم بحث داشته باشند (نمیدونم چرا ! :-? ) ولی فکر نکنم کسی باشه که بگه این فیلم از نظر production چیزی کم داشت .
      بودجه ی warcraft رو هم گفتن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار

      ۰۰
    8. خب الان همه چیز گرون شده نسبت به ۱۰ سال پیش . تازه اگه بخوان با تجهیزات روز این کارو شروع کنن وبه دنبال نتیجه ی خوب باشن ، به طور حتم خیلی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار نیاز دارن !

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر