Box Office: به التماس افتادن فیلمهای پر سر و صدای تابستانی!

bijan joker توسط bijan joker
در ۱۳۹۲/۰۵/۰۱ , 22:00:37

باز هم با جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته‌ی سینماهای آمریکای شمالی در خدمتتان هستیم. در این هفته چهار فیلم تازه اکران شده R.I.P.D. و Red 2 و Turbo و The Conjuring توانستند خود را در بین ۱۰ عنوان پر فروش اثبات کنند، که از این بین عنوان ترسناک The Conjuring موفق شد رقبا را کنار بزند و در صدر جدول قرار بگیرد.
جدول Box Office این هفته به این شرح است:

۱- The Conjuring – $41,855,326 – $41,855,326
۲- Despicable Me 2 – $24,906,360 – $276,006,395
۳- Turbo – $21,312,625 – $31,015,384
۴- Grown Ups 2 – $19,872,150 – $79,388,026
۵- Red 2 – $18,048,422 – $18,048,422
۶- Pacific Rim – $16,002,231 – $68,282,523
۷- R.I.P.D. – $12,691,415 – $12,691,415
۸- The Heat – $9,303,788 – $129,271,224
۹- World War Z – $5,191,541 – $186,932,608
۱۰- Monsters University – $5,121,878 – $249,114,132

The Conjuring, باکس آفیس (Box Office), فیلم

از نکات مهم Box Office این هفته اول از همه باید به فروش خوب فیلم درجه R و ترسناک The Conjuring اشاره کرد که با وجود سه فیلم تازه اکران شده و نامدار، موفق شد از همه عناوین بهتر بفروشد و بار دیگر تماشاگران را به ترس بی‌اندازد، این فیلم به غیر از Vera Farmiga از بازیگر معروف دیگری استفاده نبرده است، کارگردانی این اثر بر عهده کارگردان تقریبا جوان و مالزیایی سبک دلهره یعنی James Wan بوده است که قبل از این فیلمهای قابل قبولی چون قسمت اول Saw و Dead Silence و Death Sentence و Insidious را ساخته است، گفته شده است که این اثر بر اساس داستانی حقیقی که در سال ۱۹۷۱ به وقوع افتاده، ساخته شده و حتی برای ویدئوهای تبلیغاتی فیلم مصاحبه هایی با شخصیتهای واقعی داستان صورت گرفته است، داستان اصلی فیلم در رابطه با خانواده ایست که وارد یک کلبه قدیمی میشوند و بعد از مدتی شاهد اتفاقات غیر طبیعی میشوند و معنای خانه جن زده را در عرض مدت کوتاهی به بهترین شکل ممکن می‌آموزند. این فیلم بعد از قسمت سوم عنوان Paranormal Activity (با فروش هفته اول $۵۲,۵۶۸,۱۸۳) در مقام دوم جدول پرفروشترین عنوان ترسناک با درجه R قرار گرفت.
دیگر عنوان تازه به نمایش درآمده این هفته انیمیشن Turbo بود که با توجه به تبلیغات فراوان ناامیدکننده ظاهر شد و در هفته اول در جایگاه سوم قرار گرفت. قسمت دوم فیلم کمدی/اکشن Red دیگر فیلم تازه وارد این هفته است که حتی نسبت به فروش هفته اول قسمت نخست که در سال ۲۰۱۰ اکران شد هم کمتر فروخت (قسمت اول در هفته اول به میزان $۲۱,۷۶۱,۴۰۸ فروش داشته بود)، جالب است بدانید این در حالی است که هزینه ساخت قسمت نخست ۵۸ میلیون و قسمت دوم ۸۴ میلیون دلار بوده است، کاردگردان قسمت قبلی “Robert Schwentke” به دلیل درگیر شدن برای ساخت فیلم R.I.P.D. (که درست در همین هفته اکران شد) از این پروژه کنار رفت و “Dean Parisot” در قسمت دوم جای او را گرفت (کسی که بیشتر فعالیتش در تلویزیون و ساخت سریالهای کمدی/خانوادگی بوده و در کارنامه خود فیلم جذاب و دیدنی Fun with Dick and Jane را به ثبت رسانده است)، بازیگران اصلی قبلی یعنی Bruce Willis و John Malkovich و Helen Mirren در قسمت دوم حضور دارند و Anthony Hopkins و Catherine Zeta-Jones و Byung-hun Lee در این قسمت مهمانان ویژه هستند، در این قسمت فرانک موزس (بروس ویلیس) مجدد گروه را دور هم جمع میکند تا از پیشرفت یک گروه تروریستی و با سلاحهای قدرتمند جلوگیری کند، این گروه پا به سن گذاشته در این راه باید از مرزهای پاریس و لندن و مسکو عبور کنند و با گروه های بسیاری درگیر شوند و البته از جان خود هم به خوبی مواظبت کنند. این فیلم در هفته اول به مقامی بهتر از پنجم دست نیافت.
و اما آخرین فیلم تازه وارد این هفته عنوان کمدی/اکشن R.I.P.D. بود که از همه عناوین جدید این هفته ضعیفتر ظاهر شد و با فروش ۱۲ میلیون دلاری در مقام هفتم قرار گرفت و یک شکست بزرگ را تجربه کرد. در مورد دیگر فیلمهای این هفته باید گفت انیمیشن Despicable Me 2 بعد از دو هفته صدرنشینی با افت فروش ۴۳% مواجه شد و در مقام دوم قرار گرفت، فیلم Pacific Rim در هفته دوم ۵۷% افت فروش داشت و از پله سوم به پله ششم سقوط کرد، فیلم The Heat و انیمیشن دیدنی Monsters University نیز با چهار پله سقوط به ترتیب هشتم و دهم شدند، اما نکته ناراحت کننده خارج شدن فیلم The Lone Ranger بعد از تنها سه هفته از جدول است که با ۶۲% افت در جایگاه یازدهم قرار گرفت، همچنین فیلم Man of Steel بعد از شش هفته از جدول خارج شد و در مقام پانزدهم قرار گرفت.
فروش جهانی سه فیلم Despicable Me 2 و Monsters University و Man of Steel تا به امروز به ترتیب ۵۸۴ و ۵۳۳ و ۶۳۵ میلیون دلار گزارش شده است.


77 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. خب پس سریال ها
    How i Met Your Mother
    این سریال رو تا اخر فصل ۸ دیدم طبق پیشروی همه فیلم های کمدی (به غیر از Friends) سریال هر فصل که جلو میره کمی افت می کنه, غیر از شخصیت بارنی بازیگر های دیگه به غیر از سیگل خیلی خوب و واقعی بازی نمی کنن. ولی در کل سریال سرگرم کننده ای است. کسانی که Friends رو دیدن اینو نبینن چون یه کپی برداری از اونه
    نمره کل: ۷
    Big Bang Theory
    بیگ بنگ توری در طول سریال هم افت می کنه هم دوباره میاد بالا, به طور مثال از فصل یک به دو و دو به سه سریال خیلی بهتر میشه اما فصل چهار و پنج و شش کمی افت داره اما ایده های خودش رو داره از سریال دیگه ای کپی برداری نکرده, هر قسمت داستان نو و تازه ای داره و در کل رونده بسیار رو به رشدی داشته.
    نمره کل: ۸.۵
    Friends
    «دوستان» هم که شاه سریال های کمدی هست و همه ایده ها از اون برداشته میشه, رونده سریال هر فصل که رو به جلو میره بهتر میشه و هیچ افتی نداره, در کل اگر می خواین یه کمدی عالی ببینین «دوستان» رو با کیفیت ۷۲۰p پیدا کنین.
    نمره کل:۸.۷
    Breaking Bad
    بهترین سریالی که تا حالا دیدم همین «بریکینگ بد» بوده, هیچ نقطه ضعفی در سریال نمی بینم شاید کمی گفت و گو های بین شخصیت ها رو کشش بدن اما همین هستش که هسته اصلی سریال رو میسازه, روابط بین والتر وایت با همسرش, جسی پینکمن, پسرش و در کل همه چیز بسیار واقعی بازی شده. سریال بی نقصیه.
    نمر کل: ۱۰/۱۰
    American Horror Story
    اگر می خواید واقعا بترسید اگر جرئتش رو دارین تنها این سریال رو ببینین یعنی ترس رو براتون معنی می کنه, بازیگر های فیلم اینقدر واقعی بازی می کنن که حس می کنید این اتفاقات داره واقعا انجام میشه. هر قسمت هم ببینید نمی تونید بی خیال بقیه بشید و بلافاصله قسمت بعد رو می بینین.
    نمره کل: ۹/۱۰
    Arrow
    فصل اول رو به اتمام رسوندم. سریالیه که کل ایده هاش رو از چند تا فیلم جمع کرده. جلوه های ویژه درست حسابی هم نداره اما داستان جوری هست که دوست دارین ادامه اش رو ببینین.
    نمره کل: ۷/۱۰
    Chuck
    «چاک» یه سریال جاسوسی کمدی عاشقانه هست که هیچ چیز در اون قابل باور نیست داستان درست حسابی هم نداره اما جو سریال جوری هست که عاشقش می شین, پایان بندی درست حسابی هم نداره.
    نمره کل: ۶.۵/۱۰
    Vampire Diaries
    سریال ومپایر تا اخر فصل ۴ رو خیلی وقته دیدم, فصل ۱ ۲ و ۳ خوبن و روایتو همه چیز عالیه همه فصل ۴ سریال اینقد کش پیدا می کنه که دیگه الان من منتظر فصل ۵ نیستم, وقتی فکر می کنه سریال تمومه دوباره یه شخصیت جدید و قوی تر وارد داستان می کنن, مسخره اش رو در اوردن.
    فصل ۱: ۸.۵
    فصل ۲: ۸.۸
    فصل ۳: ۸.۵
    فصل ۴: ۶.۵
    Bates Motel
    اگر از سریال های معمایی جنایی و ترسناک خوشتون میاد Bates Motel رو حتما ببینین, داستان سریال عالیه و قشنگ مخاطب رو درگیر می کنه.
    نمره کل: ۸.۸/۱۰

    باتشکر از دوستان و بردیای عزیز ;)

    ۰۰
    1. دیگه ارزشش بالای ۷ نیست باید قبول کرد. فیلم های کمدی به زور بالای ۷ میگیرن.

      ۰۰
    2. متای سریال بالای شصته چی میگی؟؟؟ یه سر برو متاکریتیک.
      در ضمن اون بیگ بنگ با فرندز هستن که تو مایه های ۵۰ هستن متا شون

      ۰۰
  2. سلام به دوستای قدیمی…بعد چند ماه اومدم سایت اما مثه اینکه بد موقع رسیدم.
    کلی خوشحال شدم که بالاخره انجمن سونی هم تشکیل شد اما وقتی وارد انجمن شدم انگار وارد شهری شدی که تازه از جنگ خلاص شده و خرابه هاش مونده!!!
    اما دیدن پست سینمایی بردیا جان بعد از مدتها ارزششو داشت…خوشحالم که پستای سینماییت همچنان ادامه داره…بالاخره تابستونه و کلی وقت واسه فیلم و سریال…ممنون
    ____________________
    فرزام از SONY make.believe

    ۰۰
    1. با سلام و درود بر فرزام عزیز… مرسی رفیق، دل ما هم برای شما تنگ شده بود، بنابر این از هفته آینده ببینیم با فیلمها و امتیازات فیلمها چه میکنید…

      _____________________________
      ( The Last of Us = The First of Ace )

      ۰۰
    2. قربانت بردیا جان…کلی فیلم هست که میتونم بهش امتیاز بدم،یکمی هم رفتم سمت سریال که تازگیا american horror story رو دیدم که به نظرم هر کسی که یه کمی به ژانر ترس علاقه داره حتما باید این فیلمو ببینه…الان هم مشغول دیدن سریال rome هستم که اون هم سریال خوبیه اما سریالی نبود که بخوام به همه پیشنهاد بدم.

      ۰۰
  3. سریال چطور با مادرتون اشنا شدم فصل شش
    اونقدر درگیر این سریالم که اصلا وقت نمیکنم به باقیه فیلم ها یا سریالای دیگه سربزنم!!
    حتی هنوز فصل سه از مرده ی متحرک رو ندیدم!!!

    ۰۰
  4. این هفته هم یه عالم فیلم دیدم ولی گور پدر همشون ، بجز یکی که در یک کلام شاهکار بود و اسم بهترین فیلم عمرمو از چنگ V for vendetta در آورد پس
    Mary and max اثر Adam Elliot ، کسی که مثل اسپنسر سوزر فقط یه فیلم داره و با همون یه فیلم دنیا رو زور کرده
    داستان فیلم بر اساس زندگی دو نفره ، یک بچه در استرالیا و یک پیرمرد در نیویرک ( که این پیرمرد یک بیماری روانی هم داره ) که بچه برای پر کردن جای خالیه یک دوست شانسی برای یک آمریکایی نامه مینویسه و همین یاعث عشق بین دو طرف می شه
    فیلم از اساس به رئال بودن خیلی خیلی اهمیت می ده و لحظه ای غیر طبیعی نمیشه ، نه فقط پایه فیلم بلکه رفتار روانی شخصیت ها ( البته این رو هم باید گفت که فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده )
    دوبله عالی آقای Philip Seymour Hoffman همراه همیشگی توماس اندرسن بزرگ هم شایان قدر دانیست
    بخشی از یک نامه رو براتون میگذارم :
    He said I would have to accept myself, my warts and all, and that we don’t get to choose our warts. They are part of us, and we have to live with them. We can, however choose our friends, and I am glad I have chosen you. You are my friend , you are my best fiend , you are my only friend. your American pen pal, Max Jerry Horowitz.

    فیلم یک تجربه احساسی واقعی از عشقه ، نه آدم هایی که فقط می خوان با هم باشن و بس ، روابطی که پر از کات و بحث و دعوا و بعدش گذشتن از اشتباهات هست ( گذشتن به خاطر نیاز خودت به اونی که دوست داری )
    از لحاظ شخصیت پردازی ، شاید برای هر کس متفاوت باشه اما من چون مشابه این تجربه ل*عنتی رو رو داشتم ودارم ، و هر چند خودم پل ها رو شکستم و کشیدم کنار اما این چیزا از ذهن بیرون نمیره و فقط یک خوره ، دردسر ، مانع و هرچیزی که بگید واسه زندگیه و تنها زمانی آرومی که میدونی شخص مقابل ازت راضیه که همیشه نمی شه
    و اتفاقا موضوعیت فیلم هم بر می گرده به سختی های زندگی وقتی از شخص مقابل ناراضی هستی و شیرینی هاش ، وقتی راضی
    و باز در کنار این عشق و عاشقی ، فیلم به انتقاد از جامعه جهانی از زبان دو شخصیت می پردازه که فیلم رو هر چه معنا گرا تر و عمیق تر کرده
    بسه دیگه خیلی حرف زدم ، بعد از تشکر از شما آقای بیژن یا بردیا
    از این فیلم نگذرید :|

    ۰۰
    1. Mary and max جزو انیمیشن های مورد علاقمه خنده داره ولی مفهومیه
      دختری که از راه نامه نوشتن با شخصی که تنها می باشد و مشکل روانی دارد و شکلات و سوسیس خیلی دوست دارد دوست می شود (مکس)مری هم دختری تنها است که پدرش را از دست داده و مادرش هم بعد از مرگ پدر مری روی اورده به نوشیدنی های ……. مری خیلی تنهاست و عاشق یک کارتون است و شیرعسل را خیلی دوست دارد ((مکس هم این کارتون را دوست دارد)) کم کم بزرگ می شود ولی هنوز به مکس نامه می نویسد ……….
      این انیمیشن معنی تنهایی و دوست پیدا کردن را خیلی خوب نشان می دهد

      ۰۰
    2. طنز این انیمیشن خیلی تلخه ، و خیلی واضحه که از ذات فیلم نشات میگیره ، نه این که کارگردان بخواد کسی رو بخندونه
      و به هیچ عنوان ، آخر فیلم وقتی اشک تو صورت آدم جاریه نمیشه به چیزی خندید

      ۰۰
    3. این طنزه تلخ لازمه فیلم بود که نشان از بدبختی بود(اگر به بیش تر قسمت های طنز نگاه کنید به راحتی می شود دید)با این حال این طنز سه قسمت فیلم را به هم متصل می کند
      مردی در دوران نو جوانی تنها دوستت بوده و تاالا از نزدیک ندیده ایش بعد از کلی وقت با اشتیاق می خواهید بروید و او را از نزدیک ببینید ولی …….

      ۰۰
    4. آخه این مسائل ، اصلا جنبه طنز نداشتن ؛ واقعیت جوامع هستند که مردم هر روز در حال انجامشن و اگه آینه وار به خودشون نشون بدی ( و خودمون ) . می خندند ( می خندیم )

      عزیز من دقیق نمی فهمم منظور شما از این طنزی که میگید چیه
      ولی اگه می گید ، فیلم ساخته شده که جنبه طنز داشته باشه که بد جوری مخالفم ( هر چند فکر نمی کنم منظورتون این باشه )
      و اگر هم می گید از طنز داره به عنوان محرک یا متصل کننده سکانس ها و یا یک پایه استفاده می کنه ؛ بازم مخالف و دلیلمم بالا گفتم
      شخصیت ها نمود واقعی ما هستند و اصلا کار م*سخره ای انجام نمیدن که کسی بخنده

      ۰۰
    5. همونه انیمیشنیه که یه پیر مرد یهودی توشه؟؟با یه دختر به هم نامه مینویسن؟؟؟؟؟

      ۰۰
  5. ممنون از بردیای عزیز.
    ـــــــــــــــــــــــ
    آخرین فیلمی که دیدم گذشته بود. فیلم خوبیه ولی نه در حد دو شاهکار قبلی فرهادی و فیلم فوق العاده چهارشنبه سوری. بحثش از حوصله خارجه و کسایی خیلی آگاه تر و با دانش تر از من راجبش بحث کردن. پس به نمره اکتفا می کنم.
    ۷۰/۱۰۰

    ۰۰
  6. تشکر بردیای جان. :X
    ===================
    انتظارم از World War Z بیشتر از این ها بود.همچنین از the lone ranger.
    the lone ranger که کلا زیاد تو جدول نموند.ولی هرچی باشه the lone ranger رو به خاطر “جانی دپ” و World War Z رو به خاطر “برد پیت” حتما باید دید. :X
    ========================
    فیلم هایی که این هفته دیدم:
    Taitanic :X :((
    فیلمی که هرهفته میبینم.آنقدر عاشق این فیلم هستم که نمیتونم وصفـ اش کنم.
    ———————————————————————————-
    تمامی قسمت های Pirates of the Caribbean. :X برای هزارمین بار. :X
    کلا به نظر من بهترین فیلم های “جانی دب” همین دزدان دریایی کارائیب هست.یعنی فیلم خیلی شاهکاری هست.داستان فیلم واقعا فوق العاده هست.
    من این فیلمو چند بار دیدم ولی تو یه چیزیش موندم.این ” کاتلر بکت”در گذشته چه دستی با “جک اسپارو”داشته? :-?
    /////*******
    نمره هم به همشون ۱۰ از ۱۰ میدم. :X
    ===
    یه چندتا هم فیلم دیدم که درست و حسابی یادم نیست. :D
    ==============================================
    میلاد از $PC ;;)

    ۰۰
  7. خب این هفته نشستم فیلم artist رو که تو گلدن گلوب خیلی صدا کرده بود و منتظر یه وقت خالی بودم که بشینم پاش، دیدم. به شخصه زیاد باهاش ارتباط برقرار نکردم و چیز خاصی توش نبود!!
    بعد از تموم شدن در جا از سیستم پاکش کردم.
    در نهایت نمره من به این عنوان ۶/۱۰ هستش.

    ۰۰
  8. این هفته میخواستم دیکتاتورو ببنیم که به خاطر ماه رمضون بی خیال شدم :mrgreen: :lol:
    فعلا فقط فرتو فرت سریال میبینم !

    ۰۰
  9. انقدر از این فیلمایی که جلوشون می نویسه بر اساس داستان واقعی خوشم میاد حتی اگه ساختگی باشه :D
    ________________
    یه سریالی هم بود فکر کنم اسمش عامل ناشناخته بود که شبکه سه می داد اولش می نوشت بر اساس داستان واقعی خیلی ازش خوشم میومد

    ۰۰
    1. با عامل ناشناخته خیلی خاطره دارم مخصوصا ان بیابانه که هرکی پایش را درونش میزاشت پیر می شد یا ان موجودات فضاییی

      ۰۰
    2. من نگا میکردم میخندیدم! اخه دوستان فکر کنید یه درصد واقعی باشه! :دی
      ______________________________
      حرفمو توهین برداشت نکنید شوخیه بیشتر

      ۰۰
  10. ممنون از نویسنده ی عزیز ، بازی های این هفته که انجام دادم دو صفر هفت و هری پاتر :lol: نمراه هم هر دوشون ۸.۹۹ :lol:

    ۰۰
  11. آه باور نمیکنم !
    جانی دپ و جف بریجز از الان نامزد بدترین شده اند
    برای لون رنجر و RIPD رقابت داغی هم دارند مثل اینکه

    ۰۰
    1. خوب فروش چه ربطی به خوب بودن یا بد بودن فیلم داره؟؟
      اگه یه فیلم کم میفروشه که دال بر بدیش نیست…
      شاید اون فیلم خیلی هم خوب باشه ولی تماشاگرا درکش نکردن و نفهمیدن با چه اصری طرفن.
      نمونش silver lining play book که پارسال اومد.
      موقع اکرانش معمولی فروخت.درصورتی که یکی از ۵ فیلم برتر پارسال از نظر من و از نظر خیلیا بود.
      ولی بعد از گلدن گلوب که همه دیدن چه قدر نامزد شده و چه فیلمه خوبیه،یه دفعه فروشش چند باربر شد و حتی تا مدت ها جزو پرفروش ها بود.
      پس هیچوقت فروشرو ملاک خوب یا بد بودن قرار نده ;)

      ۰۰
    2. فروش اصلا نظر من نیستش !!!
      بلکه نقدهای هستش که این روزها به جف بریجز و جانی دپ شده است
      این را هم که نامزد بدترین شده اند همه جا پر شده است
      نه بخاطر فروش کم اثر

      ۰۰
    3. silver linings playbook در ابتدا به صورت Limited اکران شده بود ؛ برای همین فروشش کم بود .
      اون ۲ فیلمی هم که ایشون گفتن فکر نکنم به خاطر فروش بوده باشه ، R.i.p.d که از نظر مردم (بینندگان) و منتقدین نمرات افتضاحی دریافت کرده و lone ranger هم کاملا متوسط !

      ۰۰
    4. شما رو به یاد شاهکاره پول توماس اندرسون،the master میندازم که با وجود فروش کم فیلم فوق العاده زیباست…

      ۰۰
    5. عزیزم ، من شاهکار مستر رو به آدم های زیادی دادم و خیلی شیک بگم ؛ هیچکی خوشش نیومد
      .
      انگار این فیلم فقط به درد ما اکسپرسیونر ها می خوره و فقط در نظر ما می تونه شاهکار باشه

      ۰۰
    6. مستر که واقعا فیلم عالیی بود…
      مخصوصا بازیه فینیکس که عالی اون نقشو دراروده بود ;)

      ۰۰
  12. مرسی از بردیا جان
    جدی انقدر the lone ranger بد بوده؟!
    این هفته انیمیشن the croods رو دیدم! بهترین انینمشن سال بعید بدونم بشه یعنی نمیشه ولی بسیار سرگرم کننده و مفرح وارزش یکی دو بار دیدن رو داره البته خیلی فانتزی و اصلا با واقعیت های تاریخی جور در نمیاد! ولی خوب بیخیال ببینید و لذت ببرید

    ۰۰
  13. ممنون از بردیای عزیز. تو این لیست فقط منتظر انیمیشن ها هستم و اون هم منتظر دوبلشون.
    تو این هفته فقط یه فیلم دیدم و اون هم side effects بود. فیلم جالبی بود و طرح و داستان خوبی داشت. نمیدونم چرا هی فکر میکردم نمونه آین فیلم رو تو فیلمای خودمون قبلا دیدم. ۷/۱۰
    قصد داشتم man of steel رو هم ببینم که همون اولای فیلم فهمیدم از اون فیلماییه که فقط باید بلوری دید.

    ۰۰
  14. آخ جون RED اونم نسخه دومش !!! :X
    RIPD هم بنظر فیلم دیدنی هستش !
    مخصوصا اینکه جف بریجز و رایان رینولدز دوست داشتنی با هم بازی میکنند
    با تشکر از بردیای عزیز

    ۰۰
  15. ممنون از بردیا جان…
    هفته ی پیش هم برخلاف هفته های پیشترش،۳ فیلم دیدم و از این حیس،هفته ی خوبیرو گذروندم.
    اولین فیلم؛
    Identity
    موقع دیدن این فیلم توقع خاصی نداشتم.
    فقط نشستم بخاطر داستانش که به نظر جالب میومد دیدمش.و خوشبختانه هم داستانه خیلی خوبی داشت و یجورایی از فیلم های هم سبکش داستان متفاوت تری داشت.
    البته بازیا و کارگردانی هم خوب بود،ولی درمقایسه با داستان،خوب کمی پایین تر قرار میگرفت.
    خود فیلم هم خیلی فیلک پرزرق و برق و بزرگی نیست و بیشتر به یه اثر جمع و جور شباهت داره تا یه فیلم بزرگ.که البته همین جمع و جور بودنشه که به بهتر به نطر رسیدنش کمک میکنه.
    پ.ن:وقتی من گفتم داستان فیلم خوبهفصرفا در مقایسه با بقیه فیلم های هم سبکش.
    مثل cabin in the wood.داستانش به تنهایی داستان بدی نیست ولی وقتی با داستان فیلم ها هم سبک مقایسه میشه،میشه به متفاوت تر بودن و قوی بودنش پی برد ;)
    نمره : ۵ / ۳
    …………………………………………………….
    دومین فیلم؛
    Old Boy
    خوب،برا بار دوم این فیلم باحالو دیدم.
    هفته ی پیش انقدر سر این فیلم صحبت بود(بخاطر stoker)که حوس کردم یه بار دیگه هم ببینمش.و خداییش بازم همونقدر که اونموقع دیدم بهم کیف داد.
    خود فیلم هم واقعا اثره فوق العاده ایه و بیشتر اجزای فیلم در سطح خیلی خوبی قرار داره و حتی در خیلی از موقعا از این سطح هم بالاتر میره.
    به طور مثال بازیا؛در بعضی جاها خوبه و در بعضی جاها بهتر
    البته حیفه از بهرتین بخش فیلم یعنی کارگردانی یادی نکنم که واقعا عالی بود.
    مخصوصا اون سکانس ۳ دقیقه ای مبارزه که شخصیت اصلی با نزدیک به ۲۰ نفر میجنگه.
    و این کار بدون قطع کردن دوربین و کاملا یه دست انجام میشه.و اینجاست که میشه به بزرگی این صحنه پی برد.
    البته اینجور صحنه های متفاوت مختص اینجا نیست و در جای جای فیلم شاهد چیزای مختلف و هنرنمایی هایی هستیم که فیلمو پیش از پیش عالی جلوه میده.
    در یک کلام؛اگه،اگه همه چیزه فیلم هم بد بود…نه افتضاح بود،بازم کارگردانیش فوق العادس :X
    که خوشبختانه هیچیش بد نیست ;)
    نمره : ۵ / ۴
    ……………………………………………………
    سومین فیلم؛
    warm bodies
    در مقایسه با دو فیلم قبلی در سطح خیلی خیلی پایین تری قرار میگیره.
    فیلم هم چندان بد نیست،ولی خوب هم نیست.البته غیر از ۱۰ دقیقه ی اولش که بار ما زامبی بازا جالبه.
    ولی بقیه فیلم،چجوری بگم….همینحوری میگذره،بدون اینکه اتفاق خیلی خاصی بیوفته.حتی اتفاقایی هم که میوفته بازم خیلی خاص نیست.
    در کل،برا یه بار دیدن ارزششو داره.برا یه روزی که از کسای نمیدونیم چی کار کنیم و حال هیچیم نداریم،این فیلم گزینه مناسبیه.چون نه دقت خاصی میخواد نه توجه خاصی
    نمره : ۵ / ۲.۵
    ……………………………………………….
    بعد از قریب به ۲ ماه،بالاخره قسمت اخر سریال Arrow رو دیدم.
    خود سریال هم چندان بد نبود.ولی اصلا هم خوب نبود.
    یه روند متوسط داشت که رفته به رفته بهتر میشد.که این بهتر و بهبودو میشد خیلی عالی مشاهده کرد.ولی بازم با این وجود،از یه سریال متوسط بالاتر نمیاد.
    این سریال رو هم برا این دیدم چون عاشق کیمک های DC ام و میخواستم ببینم چجور اقتباسی از این شخصیت در میارن.که البته چندان بد هم نبود.هرچند که ریش معروف الیورو در این فیلم نزاشتن
    نمره : ۵ / ۲.۸۰

    ۰۰
    1. اتفاقا فیلم stocker رو این هفته به پیشنهاد دوستان دیدم ..
      ولی باید بگم چندان باهاش ارتباط برقرار نکردم برخلاف oldboy :roll:

      ۰۰
    2. سریال Arrow از اقتباس هم فراتر رفته بود و داستان جذابی (مخصوصا دو قسمت آخر) ارائه داد. تا اینجا تغییرات زیادی نسبت به کمیک داشت مثل نبود اسپیدی (ولی فصل بعد میاد) مردن مرلین (گرچه معتقدم نمرده) و خواهر داشتن الیور. به هر حال تفاوت هایی برای ساختن سریال لازم بود و در دسته ی سریال های خوب قرار میگیره.
      —————————————————–
      دقت کردی توی یه قسمت مادر لارل میگه داره میره به شهر central city و میگه : should be home in a FLASH
      سنترال سیتی شهر فلشه! احتمالا در فصل های بعدی حظور خواهد داشت.

      ۰۰
  16. با تشکر از بردیا خان
    انتظار داشتم فیلم هایی مثل Pacific Rim یا World War Z مدتی توی صدر جدول باشن…
    ================
    امروز Mad Max 2 رو دیدم.
    فیلم خوبیه.دیدنش خالی از لطف نیست(البته اگه تا الان ندیدین)
    نمره من بهش ۸.۵ هست…

    ۰۰
    1. چرا جدیدا بیشتر کامنت های من میره برای تایید؟!
      زیر ذره بین گذاشتن ما رو :D

      ۰۰
    2. ببین با کله گنده ای چیزی در نیفتادی:دی
      اینجا قانون قانون جنگله هرکی قدرتمندتر…

      ۰۰
  17. فیلم The Conjuring ظاهرا فیلم خیلی خوبیه با نمره ۸.۱ از سایت imdb
    هرچند دیگر خیلی دارند از ایده کلبه جن زده استفاده می کنند و دیگر مانند فیلم هایی مثل evil dead نمی شود و نخواهدم شد با این حال من کار های James Wan را دوست دارم و بیشترشان هم نگاه کردم
    ___________
    با تشکر از بردیای عزیز

    ۰۰
    1. کسی که طرفدار سبک ترس باشه و سریال American Horror Story رو نبینه ضرر کرده.

      ۰۰
    1. بله محمد حسین جان، اتفاقا من تازگیها متوجه شدم تعداد رفقای سریال‌باز چیزی کم از فیلم‌بازها ندارند، به خصوص در تابستان بازار سریال گویا خیلی داغ‌تر هم شده…

      _____________________________
      ( The Last of Us = The First of Ace )

      ۰۰
  18. اول از همه یه خسته نباشید جانانه به بردیای عزیز…
    این هفته last tango in paris رو دیدم…فیلم واقعا عالی بود و نکات عمیقی داشت…از همه مهمتر بازی مارلون براندو بود که واقعا فوق العاده بود..
    ۸.۵/۱۰
    بعدش رفتم نشستم همشهری کین رو دیدم…به جد بی نظیر بود…کارگردانی حرف نداشت…فیلم فوق العاده پرداخت شده بود…
    ۹.۵/۱۰
    و در نهایت هم رفتم سری به دره ی من چه سبز بود استاد جان فورد زدم…فیلم فوق اعاده بود کارگردانیش…حالا فهمیدم چرا بهش میگن پدر سینما…
    ۹/۱۰

    ۰۰
  19. ممنون بابت پست.بنده هم از صبح نبودم الان اومدم دیدم کامنتای دوستان رو به هم ریختم.
    فیلم های زیادی دیدم ولی حوصله ی نوشتن نیست متاسفانه.بازم ممنون

    ۰۰
  20. تو این وضعیت ناراحت کننده ای ک هستم ، با این پست دیدن اسمت خوشحال شدم بردیا جان !
    تو این لیست فقط انیمیشن ها و Pacific rim رو دوست دارم !
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    راستی بردیای عزیز اگه ممکنه این درجه بندی فیلم ها رو بگو ! مثلا R یعنی چی ؟ مخففه ؟
    دستت درد نکنه !

    ۰۰
    1. با سپاس از شما رفیق عزیزم، وقتی در مورد “درجه بندی فیلمها” سوال کردید به یادم اومد که قبلا در یکی-دو پست دیگر رفقا این سوال رو پرسیده بودند و به ذهنم رسید که برم اون پست مربوطه رو پیدا کنم و لیست “درجه بندی فیلمها” رو در اینجا کپی کنم، همچنین به یاد جمله “تو این وضعیت ناراحت کننده ای ک هستم” از شما بودم و زمانی که دیدگاه های پستهای قدیم رو میدیدم متوجه شدم که شخصا چقدر اشتباهات زیادی داشتم، چقدر با طرز بد با رفقام حرف زدم، چقدر در مورد رفقایی که امروزه بسیار ازشون سپاسگزارم زود قضاوت کرده بودم، و چقدر و چقدر و چه های بسیار… و باز هم به این نتیجه رسیدم که رفقای عزیز ما همگی در مرحله اول *گیمر* هستیم، در مرحله دوم “پارسی” هستیم و در مرحله سوم “دی‌بازی ای” هستیم. میدونم در این چند روزه اتفاقات و ناراحتی هایی پیش اومده که به هیچ عنوان به شخصه خودم رو در حدی نمیبینم و اونقدر حجیم نشدم که بخوام در کار بزرگان دخالت داشته باشم، اما تنها چیزی که میتونم بگم اینه که این سه مرحله رو فراموش نکنیم و این رفاقت ها رو فراموش نکیم و به خاطر یک بازی و یا یک کنسول و یا یک مارک! چه رو در روی هم و چه پشت سر هم به نظرات و رفقامون توهین نکنیم، باور بفرمایید این چیزها ارزش دلخور شدن هیچ کدام از ما رو نداره و شاید روزی مثل من که از خواندن مجدد بعضی از دیدگاه های قدیمم احساس شرمندگیم ارتقا یافت، شما هم در سالهای آینده احساس ناخوشایندی پیدا کنید. فقط عرض کنم که زود قضاوت نکنید و ایشالا بعد از گذشت یک هفته از این اتفاقات و فروکش شدن عصبانیتها تمامی این مشکلات و اتفاقات ناخوشایند برطرف بشه.
      ببخشید که بالاخره دخالت کردم و این چیزها رو گفتم، به هر حال اندوهگین شدن تک تک رفقام روی من هم تاثیرگذار خواهد بود و در آخر اینکه با اجازتون در این مورد دیگر چیزی نمیگم.
      خب و اما برسیم به پرسش علی عزیز و حرکت کپی/پیست دیدگاه مربوطه:
      همیشه یکی از نکات مهم دنیای سینما و فیلم همین مورد بوده است، چرا که ممکنه گروه زیادی از خانواده های داخل کشور و حتی کشورهای خارجی به هیچ عنوان اهمیتی به این موضوع ندهند و هر فیلمی رو بر روی DVD با هر سنی نگاه کنند و فقط در سینماهاست که مجبورند به این علامتها احترام بگذارند. رده بندی کلی فیلما به این شکل هست:
      G : مناسب برای تمام سنین
      PG : این مارک هم برای همه سنین مناسب هست، اما بهتره که کودکان برای تماشا، همراه خانواده باشند
      PG-13 : افراد زیر ۱۳ سال حتما باید به همراه خانواده فیلم را تماشا کنند
      R : افراد بین ۱۴ تا ۱۷ سال همراه خانواده فیلم را تماشا کنند و این گونه فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال در هر شرایطی ممنوع است
      NC-17 : تماشای این گونه از فیلمها برای افراد زیر ۱۸ سال اکیدا ممنوع است
      امیدوارم که همگی برای دیدن فیلمها به این علامتها که بر روی پک DVD ها هم درج شده دقت داشته باشند…
      باز هم ممنون…

      _____________________________
      ( The Last of Us = The First of Ace )

      ۰۰
    2. واقعا ازت ممنونم بردیاجان . پاراگراف اول کامنتت حرف دل الانِ من و تعدادی دیگه از بچه هاس ! ما ک هرچی گفتیم تا ب اینجا اثری نداشته ولی . . . ولی از صمیم قلبم میخوام بازهم همه رو مثه قبل ببینم ! دیگه هم اینجا این بحثو ادامه نمیدم و از دوستان هم خواهش میکنم ک ادامه ندن !
      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      در مورد درجه بندی هم همونطور ک گفتی اصلا تو کشور خودمون توجهی نمیشه بهش ! چ درمورد فیلم و چ درمورد بازی !
      بازم ازت تشکرمیکنم ! :X :)

      ۰۰
    3. دقیقا…متاسفانه سره چیز های الکی کار به اینجا کشیده….حالا بهونه هم افتاده دست یک سری سایت ها که دور بردارن و حاشیه درست کنن….حیفه….حیفه این جو خوبه دیبازی از بین بره…

      ۰۰
  21. متاسفانه Box office ما ایرانی ها ۲ – ۳ ماهی عقب تر از اونوری هاست به دلیل مسایل کپی رایت و منتظر ماندن برای دانلود کردن . با فیلم های داخل B O این هفته آشنایتی ندارم . با توجه به نوشته مترجم/نویسنده محترم شاید The Conjuring را امتحان کنم تا شاید کمی بترسیم

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر