Box Office: دستام یخ کردن، تو سرم آتیشه، وقتی …

bijan joker توسط bijan joker
در ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ , 21:00:48

باز هم با جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته‌ی سینماهای آمریکای شمالی در خدمتتان هستیم. در این هفته دو فیلم تازه اکران شده Black Nativity و Homefront توانستند خود را در بین ۱۰ عنوان پر فروش اثبات کنند، البته انیمیشن جذاب Frozen که از هفته گذشته اکران محدود خود را آغاز کرده بود در این هفته بسیار خوش درخشید و وارد جدول شد، هر چند که بمانند همیشه این‌بار باز هم آتش بود که یخ را ذوب کرد!
جدول Box Office این هفته به این شرح است:

۱- The Hunger Games: Catching Fire – $74,179,601 – $296,295,657
۲- Frozen (2013) – $67,391,326 – $93,933,226
۳- Thor: The Dark World – $11,085,296 – $186,705,086
۴- The Best Man Holiday – $8,172,920 – $63,088,475
۵- Homefront – $6,915,241 – $9,740,419
۶- Delivery Man – $6,835,841 – $19,356,383
۷- The Book Thief – $4,864,861 – $7,864,920
۸- Philomena – $3,676,001 – $4,637,419
۹- Black Nativity – $3,669,530 – $4,779,723
۱۰- Last Vegas – $2,692,525 – $58,598,672

Homefront, باکس آفیس (Box Office)
از نکات مهم Box Office این هفته باز هم باید به ادامه موفقیت “آتش گرفتن” اشاره کرد که موفق شد با فروشی بسیار بالا در دومین هفته اکران از صدر نشینی خود دفاع کند، این فیلم در بین فروش هفته دوم دیگر عناوین تاریخ با اختلاف کم در جایگاه چهارم قرار گرفت (در این جدول فیلم Avengers با فروش هفته دوم $۱۰۳,۰۵۲,۲۷۴ و Avatar با فروش هفته دوم $۷۵,۶۱۷,۱۸۳ و The Dark Knight با فروش هفته دوم $۷۵,۱۶۶,۴۶۶ در مقامهای اول تا سوم قرار دارند)، دیگر موفقیت بزرگ “آتش گرفتن” این است که این عنوان در طول ۱۰ روز اکران موفق به فروش ۲۹۶ میلیون دلاری شد که این رقم بعد از دو فیلم Avengers و The Dark Knight (با فروشهای ۱۰ روزه‌ی ۳۷۳ و ۳۱۳) بهترین و سریع‌ترین فروش را به ثبت رسانده است.
دیگر عنوان جدول این هفته که در مقام دوم جای گرفت مربوط به انیمیشن دوست داشتنی Frozen “یخ زده” می‌شود که همانطور که گفته شد در دومین هفته اکران رسمی خود به فروش بالایی دست پیدا کرد، داستان این انیمیشن جذاب در مورد دختری به نام Anna است که با جوان دیگری به نام Kristoff راهی سفری می‌شود تا خواهر خود را دست قدرت غیر قابل کنترل خود که قدرت منجمد کردن همه‌جا و همه‌چیز هست رهایی دهد، که البته همانطور که مشخص هست این سفر قرار نیست عاری از اتفاقات جالب و جذاب باشد به ویژه زمانی که یک آدم برفی به نام Olaf به گروه اضافه می‌شود. Kristen Bell و Idina Menzel و Josh Gad صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند و Chris Buck و Jennifer Lee با همکاری همدیگر این انیمیشن شرکت دیسنی را کارگردانی کرده‌اند.
و اما فیلم تازه وارد این هفته عنوان درجه R و اکشن Homefront بود که در هفته اول به مقامی بهتر از پنجم دست پیدا نکرد، Jason Estatham و James Franco و Rachelle Lefevre و Winona Ryder بازیگران اصلی این فیلم هستند و Gary Fleder کارگردان این فیلم هست که تجربه خاصی در ساخت سریالها و فیلمهای تلویزیونی اکشن دارد، همچنین نویسنده و تهیه کننده این عنوان بر عهده Sylvester Stallone بوده است، داستان این فیلم در مورد یک مامور بازنشسته مبارزه با مواد مخدر (استاتهام) است که با دختر ۱۰ ساله خود و بر اثر اتفاقات ناخوشایندی که برایش پیش آماده به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند تا خاطرات قدیم خود را فراموش کند، اما چیزی نمی‌گذرد که سر دسته خلافکاران شهر (فرانکو) موی دماغ این مامور خشن و دخترش می‌شود.
در این هفته فیلم Black Nativity نیز اکران خود را آغاز کرد و از آنجایی که به شما قول میدهیم که هیچ یک از کاربران عزیز دی‌بازی وقت خود را برای تماشای این عنوان متوسط هدر نمی‌دهند از معرفی بیشتر این فیلم گذر می‌کنیم. در مورد دیگر فیلمهای جدول این هفته باید گفت Thor: The Dark World با ۲۲% افت فروش با یک پله سقوط به مقام سوم رسید، فیلم The Book Thief با بازی Geoffrey Rush و Sophie Nélisse که از چهار هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده بود در این هفته وارد جدول شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت، همچنین فیلم Philomena که از هفته گذشته که اکران محدود خود را آغاز کرده بود در این هفته با افزایش تعداد سالنهای نمایش‌دهنده به مقام هشتم رسید، انیمیشن Free Birds در این هفته سقوط صدا داری را تجربه کرد و از جایگاه پنجم به چهاردهم رسید، دیگر عنوانی که سقوطی صدا دار را تجربه کرد مربوط به عنوان Jackass Presents:BG بود که بعد از شش هفته از جدول خارج شد و از رتبه هفتم به پانزدهم رسید، در آخر باید گفت عنوان دیدنی Gravity بعد از نه هفته از جدول خارج شد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.
فروش جهانی سه فیلم HG: Catching Fire و Thor 2 و Gravity تا به امروز به ترتیب ۵۷۶ و ۵۹۱ و ۶۱۵ میلیون دلار گزارش شده است.


59 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. The Walking Dead
    اپیزود ۸
    اسپویل
    به نظر من این سریال داره به بیراه کشیده میشه. نیم فصل اول واقعا بد بود در نظر من هیچ چیز واسه نشون دادن نداشتند ولی بی شک نیم فصل دوم عالی میشه دوباره.
    این اپیزود سوتی هم زیاد داشت مهم ترینش که توجهم رو جلب کرد:
    وقتی مگی از گلن جدا میشه به سمت ساشا و باب میره.اون صحنه که قبل از اینکه مگی بهشون برسه دست باب رو نگاه کنین خونیه یعنی تیر خورده وقتی که بهشون میرسه دیگه خونی نیست بعد از چند ثانیه تیر میخوره اونوقت که خونی میشه واقعا.

    ۰۰
  2. با تشکر …
    این چند وقت اینقدر فیلم رو دستم زیاد شده که نمیدونم کدومو ببینم ولی به هر حال الویت با سینمای شرقه و اینبار هم از کره جنوبی:

    Nameless Gangster
    Dir: Yoon Jong Bin
    ۲۰۱۲

    بعد از چند ماه بالاخره به سراغ این فیلمه بزرگ کره جنوبی رفتم. همونجور که اتظار داشتم همه چیز عالی بود. فیلم نامه , کارگردانی , موسیقی و تیمه بازیگری ! (مگر میشود ها جونگ وو توی یک فیلم بازی کند و آن فیلم بد بشود).نهایت لذت رو از این فیلم بردم و بعد از مدتی نازاضی بودن از سینمای کره این فیلم خوشحالم کرد.

    نمره: ۷.۵
    ــــــــــــــــــــــــــــــــ
    Sword In The Moon
    Dir: Kim Ui Seok
    ۲۰۰۳

    برای بار دوم توی این شلوغی فیلم ها به سراغش رفتم و بعد از گذشت سال ها هنوزم یه طعمه خاصی برای من دارد. فیلم اصن منتقد پسند و حتی از نظره خودم شاهکار نیست ولی از اون دست فیلم هایی هستش که واسه من فراموش نشدنیه.

    نمزه: ۷
    ــــــــــــــــــــــــــــــــ
    A Bittersweet Life
    Dir: Kim Jee Woon
    ۲۰۰۵

    این کیم جی وون واقعاً کارگردانه بزرگیه. بیتر سوییت لایف لذت بخش , درام , هیجانی و دیدنی بود. مثله تمام کارهای این کارگردان موسیقی غوغا میکنه و فیلم رو واست یه جوره دیگه نشون میده. این فیلم هم خیلی وقتیه توی سیستمم بوده و بازهم پشیمانی برای زودتر ندیدنش. لی بیونگ هون هم مثله همیشه با پرستیز و خوب از عهده نقشش براومده و اینجاها هنوز خیلی معروف نبوده. این فیلم هم کاملاً من رو راضی کرد.

    نمره: ۷.۵

    ۰۰
  3. تو ومپایر دایریز اونقد غافلگیری هس ک سرت سوت میکشه.خیلی خوبه.در کنارش the originals رو هم ببین.البته الان ن .بعد از اپیزود ۶ تو فصل ۵ ومپایر به بعد اوریجینالز رو ببین

    ۰۰
  4. هنوز این اپیزود نیومده که.بعد دو ماه میاد فک کنم.ولی از اسم اپیزود حدس زدم ک شاید بمیره.اگه اسپویل بود ببخشید من فقط حدسیدم.نه نگران نباش شخصیت اصلی نیس

    ۰۰
  5. the vampire diaries e 5 s7.8
    دوباره داستان اوج گرفت مث اواخر فصل اول و فصل دوم.خدا میدونه سر دیمن قراره چی بیاد
    تو اپیزود ۱۱ فصل ۵ هم کاترین میمیره.عجب شخصیتی داشت :D کاترین از دخترش نادیا خوشگلتره.عجب :mrgreen:

    ۰۰
    1. اسپویل !!باور کن میخاستم برم ومپایر شروع کنم ببینم با این اسپویلت داغونم کردی حالا تا به این قسمتش برسم میگم کاترین کیه و چه کاره هست و…و مثل خوره جونم رو میخوره خدا ازت نگذره اگر شخصیت اصلی باشه :D

      ۰۰
  6. خوب وقتی میگن ادم ها مرده پرستن واقعا راسته حداقل برای من که این بوده :D
    بالای ۱ ماه بود که فیلم fast &furious 6 رو داشتم ولی نگاش نمیکردم تا این خدا بیامرز والکر از دنیا رفت فرداش رفتم سراغش و دیدمش این قسمت هم مثل همه سری های قبلش سریع بود و فیلم خیلی اکشن و تند جلو میرفت و خالی بندیهاش هم که شدید تر شده تو این سری ولی خیلی فاصله داشت با شماره قبلیش و به نظرم بهترین شمارش همون نسخه پنج این فیلم هست در مورد بازی ها هم که برای من تو این سبک فیلم ها اصلا بازیگری مهم نیست چون کلا فیلم رو برای صحنه های خالی بندیش میبینیم نه برای داستان و بازی هنرپیشه ها در کل برای گیمر جماعت این فیلم قابل قبوله

    ۶.۵/۱۰

    ۰۰
    1. دقیقا خودم هم بالغ بر چند ماهه که دارمش ولی نگاه نکردمش اتفاقا امروز فردا میرم ببینمش نمیدونم چرا ولی واقعا ما انسان ها مرده پرستیم !!

      ۰۰
  7. پل چوبی

    ۵۷/۱۰۰ (با ارفاق)

    عادل گفته بود فیلمش بدرد نمیخوره ها. گفتم یه امتحانی بکنیم . یهو دیدی خوشمان آمد.
    حیف وقت که هدر رفت :roll:
    ____
    The Lone Ranger
    ۸۵/۱۰۰
    یعنی کشته مرده ی این جانی دپم من :)) آخرشه این بشر. چرا این فیلم فروش خوبی نداشت تو آمریکای شمالی من موندم. چی میخواستین از فیلم مگه؟! :roll:
    ___
    Match Point
    ۸۵/۱۰۰
    این هم ورژن انگلیسی فیلم های وودی آلن که به توصبه بردیا و ۱-۲تا دیگه از بچه ها دیدمش.

    من موندم وودی آلن بعد ورژن های انگلیسی , اسپانیایی و مخصوصا فرانسوی :X اومد رسید به این ورژن ضعیف ایتالیایی! نسخه کشور مورد مورد علاقه من رو خراب کردی استاد.

    اون سکانس عشق..بازی زیر بارون هم خوف بود :D , بازی بازیگر ها و خوشمان آمد. داستان فیلم هم کاملا جذاب بود. فقط پسره آخرش قصر در رفت :-x
    یه اعتراف بکنم خودمم یجورایی دوست داشتم پسره قصر در بره :> :roll:
    ______
    Elysium
    ۹۲/۱۰۰
    واقعا عالی بود فیلم. واقعا لذت بردم از فیلم. هم یاد مس افکت افتادیم و هم هیلو :X .
    بازی بازیگر ها , داستان , سکانس های اکشن همگی بسیار پخته و حساب شده.
    _____________
    این فیلم The Family وودی آلن رو هم تو لیست دانلود دارم ببینم ایندفعه با کمک استاد دنیرو تونسته برعکس پارسال کار خوبی بده یا نه :-?

    ۰۰
    1. The Lone Ranger
      فوق العادست این فیلم ۳ هفته پیش فکر کنم دیدمش ولی باز هوس کردم یه بار دیگه ببینم کلا فوق العادست این فیلم با بازیه عالی جانی جون

      Elysium
      اصلا فکر نمیکردم این فیلم انقدر خوب باشه سید خیلی هفته خوبی بوده برات چون دو تا از بهترین فیلم ها رو دیدی

      ۰۰
    2. رضا اصلا عجیب حال کردم با این رنجر تنها. جانی دپ باز هم گل کاشت.

      حتی توی سایه های تاریک که در کل فیلم خوبی نبود. جانی دپ نقشش رو خوب بازی کرده بود :X
      Elysium هم احتمال میدادم خوب باشه با توجه به فیلم زیبای قبلی کارگردانش یعنی
      منطقه ۹

      ۰۰
  8. تشکر از بردیای عزیز. یکی از بهترین پست‌های سایت هست این باکس آفیس
    ___________
    بالاخره قسمت شد یه فیلم ببینیم!
    In Time
    ایده واقعا محشره و اگه خوب ازش استفاده می‌شد یکی از بهترین فیلم‌های چند سال اخیر رو شاهد می‌بودیم. اما کارگردانی نستا بد و روند کسل‌کننده ارزش فیلم رو به شدت پایین آورده. سطح هیجان فیلم هم هیچ افت و خیزی نداره. بین بازی ها هم فقط کیلین مورفی خوب بازی کرد و بقیه معمولی بودن. البته از موسیقی خوبش نمیشه گذشت.
    نکته‌ای که برام عجیب بود اینه که کارگردان فیلم خودش سناریو رو نوشته ولی نتونسته خوب پیاده‌اش کنه. اونم چه کسی! حتما یه سری به کارنامه اندرو نیکول بزنید تا متوجه شید چی میگم.
    خلاصه اینکه فیلم ته تهش یه فیلمه خوب و به خاطر ایده فوق العاده‌اش ارزش یه بار دیدن رو داره.
    نمره: ۶۷/۱۰۰

    ۰۰
    1. The End Of PS@
      به استاد از طرفداران جنیفر لارنس :X هم که هستی.

      استاد خودت اسکرین شات فول هاوس رو ببین و بگو انصافه دانلودش اونم با حجم ۷۰۰ مگ!! :

      s5.picofile.com/file/8102318292/_KBS_Full_House_01_2004_7_14_towdownload_mpg_thumbs_2013_12_01_01_32_09_.jpg
      ____________
      راستی استاد دوباره دارم BBF رو میبینم , بازم لذت بخشه , مین هو که عالی هست, این خنده هایی که با خودش میکرد بعد از اذیت کردن جاندی , آخرتشه :)) :X

      استاد Everyone put your hands up and get your drinks up :D

      ۰۰
    2. خیلی خوبه کیفیتش ! همینو بگیر دیگه که نبینی نصف عمر بر فناست :D زیر نویس انگلیسی روشه یا خودت باید بذاری ؟ به هر حال خوبه چون زیر نویس فارسی این سریال کلا خوب ترجمه نشده !!
      آفرین ببین باره دوم دیدن همیشه حسش فرق داره مخصوصا اگه با یکی که باره اولشه ببینی :X
      :D

      ۰۰
    3. استاد احیانا شما کتک نمیخواین؟! :D آخه مومن کیفیتش ۲۴۰p هست! انصاف داشته باش. ۲۴۰p بعد اونوقت حجم ۷۰۰ مگ!!!! :roll:
      یه مقداراتیش رو دوستم هم کنارمه با هم میبینیم.

      ۰۰
    4. حجمش خوبه ولی ۲۴۰p رو نمیدونم !! حالا یدونه امتحانی بگیر اگه خوب بود بگیر همشو از ندیدن که بهتره :D

      ۰۰
  9. the worlds ends
    این فیلم برخلاف تصورم خیلی قشنگ بود البته خیلی شبیه this is endsبود از برخی لحاظ هم از اون فیلم قشنگتر بود هر چند بار طنزش به دیس ایز اندز نمیرسید اما داستان زیبایی داشت البته اخرش خیلی تخیلی شد ولی در کل بد نبود
    ۸/۱۰
    hang over 1,2
    واقعا نمیدونم چرا این فیلم از دستم در رفته بود داستانش درباره مست کردن چند تا دوست هست که روز بعدش فراموش میکنند چه کارهایی کردند و باید با عواقب کارهاشون روبه رو شند به نظر من خیلی طنز نبود ولی داستان فانی داشت وکاملا ارزش دیدن داشت البته عکسای اخر فیلمش هم با حال بود :D
    ۸/۱۰
    Pacific Rim
    یک فیلم اخرالزمانی با داستانی نو که تا حالا نمونه ای ازش نداشتیم چون این دفعه هیولا ها به جای فضا از زیر زمین حمله میکنند هر چند مثل این که ماهیت اون ها از فضا بودند ولی میشه گفت داستانش جدید بود به نظرم فروش پایینش حقش نبود چون واقعا قشنگ بود هر چند داستان پتانسیل زیادی برای بهتر شدنش داشت ولی خوب دیگه باز هم فیلم اکشن خوبی بود
    ۸.۵/۱۰
    KickAss 2
    من تا حالا قسمت اولش رو ندیده بودم ولی دیگه نشستیم اینو نگاه کردیم به نظرم این فیلم ابر قهرمانی بیشتر تینیجری هست واقعا دختره مثل بتمن هست یا شخصیت بدش فقط ادعای شروریت میکنه در حالی که هیچ توانی نداره به نظرم اگر یکم روی شخصیت ها بیشتر کار میکردند فیلم بهتری میشد من که زیاد دوستش نداشتم یک صحنه جالبی هم که این فیلم داشت لحظه ای بود که دختره با اون دستگاهش حال دوستش رو در دبیرستان میگیره که هم حال بهم زن هم با حال بودش
    ۷/۱۰
    The Walking Dead S04E08
    اقا این قسمتش شدید قشنگ و هیجانی و اما ناراحت کننده بود این اپیزود سرشار از سوپرایز بود بهترین سوپرایزش هم مرگ اون مرتیکه الدنگ(این طوری گفتم اسپویل نشه :D ) بود که خیالم راحت شد زندان هم که نابود شد احتمالا در نیم فصل بعدی که معلوم نیست کی پخش میشه باید جای جدیدی رو پیدا کنند به نظرم این بهترین قسمت این فصل بود تک تک صحنه ها استرس زا و هیجان زا بود
    ۱۰/۱۰

    Nikita S4 E01
    این فصل شروع جالبی داشت هر چند هنوز خیلی چیز ها مبهم مونده که مربوط فصل قبل هم هست ولی در کل هیجان و اکشنش در این قسمت خوب بود خداییش اگر شخصیت اصلی این سریال مرد بود بدون شک میتونست خیلی بیشتر جذاب باشه اگر مایکل نبود شاید نمیدیدمش
    ۷.۵/۱۰
    How.I.Met.Your.Mother.S09E12
    این قسمت واقعا قشنگ بود و داستان زیبایی داشت همیشه گفتم بزرگترین برتری این سریال طنز داستان و نویسنده های خوبه این سریال هست هر چند دراین یکی دو فصل اخر بار رمانتیک سریال از طنزش بیشتر بوده ولی باز هم خیلی ازار دهنده نیست ولی از لحاظ طنز این فصل حتی به بیگ بنگ نزدیک هم نیست
    super natural s09 e08
    به نظرم این سریال اگر به داستان اصلیش ببیشتر بپردازه این طوری میتونه جذاب تر باشه چون داستان های فرعیش بعد از ۹ فصل تکراری شده یا باید تنوعی ایجاد کنه یا همان طور که گفتم بیشتر به داستان اصلی سریال بپردازه که واقعا هم جذاب هست
    ۸/۱۰
    friends s01e01 hd
    اقا این کیفیت جدیدش خیلی بهتر هست اصلا عالی هست دارم دوباره میبینمش باید از اون شبکه ای که سریال رو بازسازی کرد تشکر کنم که کارش عالی بود باز هم میگم این سریال برترین سریال طنز تاریخ هست و رو دستش چیزی نیست هر کس ندیده باید بره بال پشتبومشون و از اون جا خودش رو بندازه زمین اگر زنده بود بشینه این سریال رو بیبنه که ال حق بی نظیر هست

    ۰۰
    1. اره موافقم این اچ دی شده فرندز خیلی حال میده لامصب ادم احساس میکنه سریال قشنگ تر شده!
      ولی جدا اگه کسی این سریال رو نبینه بهترین سریال کمدی عمرشو از دست داده!

      ۰۰
    1. داستانش یه جورایی تقلیدی از فیلم condemned بود. بیشتر قشر نوجوان رو هدف گرفته بود. منم زیاد باهاش حال نکردم. ولی در کل خوب بود.

      ۰۰
  10. خیلی ممنون از بردیا خان عزیز….
    hunger games هم طبق معمول جایگاه واقعیشه.. ;)
    ولی از فیلم تور نمیدونم چرا خوشم نیومد..
    آخرین فیلمی که دیدم Pan’s Labyrinth بود که هفته پیش دیدم..
    واقعا فوق العاده بود..
    فیلمنامه «هزار توی پن» رو خود دل‌تورو در ژانر درام، فانتزی و دلهره نوشته . داستان فیلم چیزی میان رویا و واقعیته.
    «هزار توی پن» مخلوطی از ترس، تاریخ و فانتزیه. کارگردان این فیلم تونسته به این سه رکن اساسی فیلم بپردازه.

    اما از لحاظ مضمون آزاردهنده ست. . «لابیرنت پن» فیلم ضد و نقیضه؛ این فیلمساختار داستانى فیلم هاى کودکان استفاده مى کنه، اما مخصوص بزرگسالانه..کلا بین این ۲ روایت گیر کرده
    کاراکترها خوب از عهده کارشون براومدن..به خصوص بازی عالی Sergi López و Ivana Baquero :X :X
    در کل نمره ۵و۵ نمره خوبیه واسه این فیلم

    ۰۰
  11. Notorius B.I.G
    خیلی فیلم خوبی بود بازی بازیگر ها هم بد نبود اما در بهترین سطح ممکن قرار نداشت روایت داستان هم خیلی سریع بود و به جزئیات پرداخت نشده بود… در کل خوب بود ولی می تونست بهتر باشه.
    ۷/۱۰

    ۰۰
  12. چه میکنه این هانگر گیم و جنیفرلارنس :X
    این هفته جو گیر شدیم رفتیم سراغ شاهکار های IMDB :X

    God Father
    رتبه ۲ لیست imdb
    کارگردان: فرانسیس فورد کاپولا
    ستاره: مارلون براندو. آل پاچینو

    من چی باید بگم از بابت این شاهکار :X فقط میتونم بگم گادفادر تو سینما مثل آنچارتد تو صنعت گیمه! وقتی اسمش میاد همه کلاه از سر خودشون بر میدارن و هر دو فرنچایز از نظر من محترم ترین فرنچایز در ۲ صنعت گیم و سینما هستن :X بازیگری شاهکار. کارگردانی بی نظیر. دیالوگ هایی که دیگه عمرا مثلشون پیدا بشه همه و همه دست به دست هم دادن و یک شاهکار خلق کردن!

    نمره: ۱۰ از ۱۰

    God Father II
    ستاره: آل پاچینو. رابرت دنیرو
    وباز هم شاهکار اما اندکی سطحش از شماره ۱ پایین تر بود و من این پایین تر بودن تنها دلیلش رو عدم حضور مارلون براندو افسانه در فیلم میدونم :X

    نمره: ۹.۵ از ۱۰
    یک دیالوگ ماندگار هم در سکانس پایانی فیلم از زبون فرزند ارشد کرلیونه ها میشنویم که واقعا عمق استخوان رو میسوزونه: “اگر میخوای جونتو فدا کنی یا در راه خانوادت باشه یا در راه شرفت! کسانی که جونشون رو واسه کشورشون میدن فقط میشه گفت احمقن”
    که منو یاد این بیت شعر شاعر کاف گافمون آقای ش ن میندازه که میگه: “برو کار می نکن بپرس چیست کار… به ف*** رفته را حرف مفتیست کار/ /بکش عصا از زیر مغز این چلاق ها… بخور بکن بخواب در کنار این الاغ ها!

    Pulp Fiction
    آخخخخ :(( اوج هنر استاد تارانتینو با اوج نقش آفرینی جان تراوولتا و ال جکسون و بروس ویلیز :X اصلا مگه میشه در باره ی این فیلم چیزی گفت؟ واقعا زبانم از وصف این فیلم عاجزه!
    تنها یک چیز: اوج ارزش فیلم رو زمانی فهمیدم که اون دختره که زن رییس تراوولتا بود وارد فیلم شد! اونجا بود که فهمیدم این فیلم از معدود فیلم هایی که به زن تنها به عنوان یک ابزار شهوت انگیز نگاه نمیکنه و ارزش های بالاتری از این موجود رو به نمایش میذاره! همین موضوع با عث میشه که این فیلم برای من جز با ارزش ترین ها باشه!!

    اون قسمت پدرخوانده ۲رو به یاد دارید که وقتی مایکل میفهمه بچش سقط شده اول از همه میپرسه که پسر بود یا دختر؟؟؟؟ :D اوج تفاوت های ایدئولوژی رو بین دو کارگردان به راحتی میشه حس کرد!

    نمره: ۱۰ از ۱۰

    رستگاری در زندان شاوشانک!
    دیگه واقعا از نوشتن خسته شدم!
    فقط درباره این فیلم میگم که تم غم و ناراحتی غالب بر این فیلم و محیط تلخی که سکانس ها توش در اجرا بودن رو به راحتی میشد با تمام وجود حس کرد! و تنها فیلمی بود که توش آدم واقعا از زندان وحشت میکرد!
    اما حقیقتا حق این فیلم از نظر من رتبه ۱ نیست /:)

    نمره: ۹.۵ از ۱۰

    Fight Club
    David Fincher

    این فیلم برای من تو این لیست بهترین فیلمه! فققط دربرابر این شکوه و عظمت سناریو و داستان و بازیگری و نویسندگی میتونم سکوت کنم! همین!

    نمره:۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از ۱۰!

    در اصل رتبه بندی ۵تای اول imdb از نظر من باید به این شکل باشه!

    ۵- shawshank redemption

    ۴-God Father II

    ۳-Pulp Fiction

    ۲-God Father

    ۱-Fight club :X

    ۰۰
    1. رضا دقت کن دیگه :D دماها دیگه با تجربه شدیم اون کلمات ممنوعه رو باید جور دیگه بکار برد :|

      ۰۰
    2. مطمئن بودم میره برا تایید :دی ولی فکر میکردم زودی تاییدش میکنن! ۱ ساعت گذشت تا تایید شد :|

      ۰۰
    3. اتفاقا منم دقیقا باهات هم عقیده هستم مخصوصا Pulp Fiction و Fight Club عجیب فیلم هایی هستن ادم فقط انگشت به دهن می مونه …

      ۰۰
    4. با اینکه همه ی فیلم هایی که نوشتی شاهکارن ولی رستگاری شاوشنک بحثش با همشون جداست .رستگاری شاوشنک فیلم نیست زندگیه!
      علاوه بر اینکه باید تو رتبه اول قرار بگیره باید چند تا نقطه فاصله هم با بقیه فیلم ها داشته باشه!
      این فیلم شاهکاری هستش که نه تو تاریخ سینما تکرار میشه و نه خواهد شد!
      ___________________________
      دوستان یه چیزی رو بگم فقط ما رو نزنین :D
      پدر خوانده ارزش اینهمه تعریف رو نداره!! یعنی داره ها ولی فقط و فقط تا زمانیکه مارلون براندو ( :X )تو فیلم نقش پر رنگی داره جوری که فیلم تا زمانیکه مارلون براندو تیر می خوره با فاصله کمی نسبت به رستگاری شاوشنک برای من در رتبه دوم قرار می گیره.

      ۰۰
  13. Hannibal
    تو حلق همتون :X
    یه بار دیگه بشینم نگاش کنم بعد نمره میدم :X
    ————————————————————-✂
    The Walking dead S4E08
    عالی بود آقا بهترین اپیزود سریال از شروع فصل دوم تا الان پر بود از استرس و هیجان و مرگ و میر :(( حالا که سریال دوباره زنده شده باید چند هفته تو خماری باشیم :cry:
    ***** اسپویلر *****
    خدا رو شکر بالاخره زندان نیست و نابود شد :X اونجا که فرماندار گردن هرشل رو زد و به ریک گفت Liar خعلی حال کردم و خرکیف شدم :X ای بابا هرشل مرد که :(( :(( جودیت به نظرم زندست :evil: این ریک هم تو این قسمت نقش پشمک و کتک خور سریال رو بازی کرد دریل باز هم سوپرهیروی سریال بود تو این قسمت، خیلی دوست داشتم این مگی هم تو این قسمت کشته میشد :)
    ***** اسپویلر *****
    ۱۰/۱۰

    ۰۰
  14. با تشکر از بردیای عزیز
    چیز خاصی هم که ندیدم فقط the legend of korra چهار قسمت آخرش رو دیدم! کتاب دومش هم تموم شد!

    ۰۰
  15. ممنون از بردیای عزیز!
    breaking bad s2
    اقا این سریال فرا شاهکاره فقط همین .همه چی در بالاترین سطح ممکن قرار داره فیلم نامه فیلم واقعا خوب و حساب شده کار شده بازی بازیگر ها در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته جوری که به نظرم شخصیت زیبا و پرداخت شده ای مثل والتر وایت رو توی هیچ سریالی ندیدیم و واقعا هم صحنه های تاثیر گذار زیادی داره جوری که واقعا ادم بعضی اوقات دلش بدجور برای والتر میسوزه.این سریال به معنای واقعی درجه بدبخت شدن توسط اعتیاد رو نشون میده!
    نمره:واقعا هر نمره ای بدی کمه! :X

    the walking dead S4 E8
    خدایی این قسمتش فوق العاده عالی بود.لامصب واقعا قشنگ بود .سازنده ها با این قسمت ثابت کردن که میتونن کاری کنن که بیننده از هیجان قلبش بیاد تو دهنش یعنی اخرش نزدیک بود اشکم دربیاد یکی به خاطر اینکه برای قسمت بعد باید دو ماه صبر کنم و دیگری اینکه….. :D
    نمره:۱۰

    PACIFIC RIM
    اقا اگه می خواید ادرنالین خونتون تا اخرین حد بزنه بالا این فیلم رو از دست ندید!فیلم سراسر اکشنه اونم با جلوه های ویژه ای که تا حالا تو عمرتون ندیدید به همراه موسیقی متن فوق العاده قشنگ رامین جوادی که واقعا اکشن فیلم رو قشنگ تر کرده .فقط یه چیزی رو بگم این فیلم فقط و فقط اکشن بی انتها تحویل بیننده میده یعنی اصلا هدف فیلم همینه پس ازش انتظار یه داستان یا شخصیت پردازی در حد نمیدونم مثلا شاوشنک رو نداشته باشید و اگه می خواید تریپ روشن فکری بردارید اصلا و ابدا سراغ فیلم نرید!
    نمره:۹.۵

    THE WOLVERINE
    اصلا و ابدا انتظار نداشتم فیلم اینقدر خوب باشه ولی واقعا فیلم قشنگیه.اکشن زیبایی داره و همچنین قافل گیری های خوبی هم داره .این Hugh Jacman هم که ادم رو تا مرز جنون میبره با اون بازیش خدایی خیلی دوست داشتنی بازی میکنه و ادم رو دیوونه میکنه!خلاصه خیلی فیلم زیبایی هستش از دستش ندین!
    نمره:۸.۵

    ۰۰
  16. The walking dead
    نیم فصل
    این نیم فصل با چهار اپیزود نسبتا خوب شروع شد و با چهار اپیزود عالی تموم شد.بهترین اپیزود ها:
    Spoiler

    اون قسمتی که هرشل در زندان ازبیمار ها نگهداری میکنه
    اپیزود ورود دوباره ی گاورنر و آشناییش با اون خانواده
    اپیزود پایان نیم فصل

    اونطور که این نیم فصل تموم شد انتظار برای ادامه داستان در فوریه واقعا سخته.داستان دقیقا به اون مسیری رفته که دوست داشتم بره.
    امتیاز:۹۰

    ۰۰
  17. star wars 3
    به نظر من بهترین و مهم ترین قسمت سری جنگ ستارگان بود
    چون ایدئولوژی اسکای واکر از این جا شکل می گیره و ستون اصلی داستان است
    ۹ از ۱۰

    Spirited Away
    جزو ۳ کارتون برتر عمرم و ۱۳ فیلم برتر عمرم بود خیلی خوب بود چه از لحاظ زیبایی با توجه به سال ۲۰۰۱ و هم استعاره هایی که داشت
    ۹.۷ از ۱۰
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    دلیل آواتار هم خودتون می دونید

    ۰۰
  18. تشکر از بردیای گل. :)
    —————-
    یه چندوقتی میشه که درست و حسابی فیلم ندیدم.فیلم‌هاو دانلود میکنم همونجوری میمونن.دیگه وقت نمیشه ببینمشون.ولی دیگه از این به بعد تصمیم گرفتم ببینم.
    فقط تو این چندوقت یه Good Luck Chuk رو دیدم. :D کهخیلی فیلم خوبی بود.هرکی ندیده یشنهاد میکنم ببینه.منتها تنهایی. :D
    ——–
    خیلی منتظر ثور جدید هستم.رایدیک هم که کیفیت خوبش اومد باید همین روا برش دارم.همچنین Elysium.
    ———————-
    بازم تشکر بردیاجان. ;)

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر