خانه » مسابقات بازی بزرگترین دروغهای سازندگان بازیهای رایانهای × توسط John Doe در ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ , 15:56:00 88 دروغ اینجا، دروغ آنجا، دروغ همهجا. دروغ گفتن انسانها، افراد بزرگ، سازمانها و شرکتهای گوناگون و حتا مردم عادی جامعه به یک دیگر به یک سنت تبدیل شده است. این عادت یا بهتر بگوییم مرض به جامعهی بزرگ اما ساده و بیخطر گیمرها رحم نکرده بهطوری که در سالیان اخیر شاهد دروغ و گزافهگوییهای سازندگان و ناشران مختلف بازیهای رایانهای بودیم. این دروغهای نهچندان ساده، باعث شده تا انتظاراتی از بازی داشته باشند که در گنجایش بازی موردنظرشان نیست. در همین زمینه، وبسایت «گیمینگبولت» لیستی از بزرگترین دروغهای سازندگان تهیه کرده است که در زیر میتوانید مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این مقاله برگرفته از وبسایت مذکور است. که در بزرگترین دروغهای سازندگان بازیهای رایانهای به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. ۱ در مراسم “E3” سال ۲۰۱۱، شاهد معرفی بازی «کینکت: جنگ ستارگان» (Kinect Star Wars Video Game) بودیم که توسط استودیوی «پایانهی واقعی» (Terminal Reality) ساخته شد. این نمایش به خوبی اجرا شد و نوید یک بازی خوب را برای کینکت میداد، اما بهنظر میرسد این نمایشی از «پیشتعیینشده» باشد؛ چرا که شاهد هستیم شخصی که مشغول این بازی است، پیش از شروع شخصیت نخست بازی شروع به حرکت میکند. ۲ بر کسی پوشیده نیست که «یوبیسافت» دیگر آن محبوبیت سابق گذشته را از دست داده است. این شرکت، در سالهای اخیر حتا به مجموعههای محبوب خود که زمانی حرفهای زیادی برای گفتن داشتند هم رحم نکرده و از جمله این موارد، میشود به سری «فرقهی اساسین» (Assassin’s Creed) اشاره کرد. جدا از نمایشهای غیرواقعی و سخنان بیهودهی یوبیسافت پیش از عرضهی هر کدام از نسخههای این سری، در این بین تاخیرهای پیدرپی بازیهای یوبیسافت را میبینیم. یوبیسافت دلایل این تاخیرها را به طور عمده برای رفع باگها و رسیدن به استانداردها ذکر میکند. ولی هر ساله با نسخهای مملو از باگ، گلیچ و مشکلات تکنیکی مخصوصاً در پلتفرم «پیسی» هستیم. نمونهی بارز این مسئله را در نسخهی «وحدت» شاهد هستید؛ افتضاحی که برای تحمل کردناش، سازندگان تقریباً اندازه یک بازی “AAA” «پچ» و «آپدیت» برایاش عرضه کردند! ۳ «کن کوتاراگی» رئیس و مدیرعامل اسبق بخش «سرگرمیهای سونی»، علیرغم تلاشهای مفیدش در این صنعت، دروغی بزرگ را به ما تحویل داد. به نظر میرسد او انتظارات زیادی داشت که نتوانست برآورده کند. کن، در حوالی انتشار «پلیاستیشن ۳» اذعان داشت که این کنسول قادر است تا بازیها را ۱۲۰ فریم اجرا کند. خب، دیگر نیازی به توضیح نیست. همگی میدانیم این کنسول در نهایت به سختی توانست تعدادی از بازیها را ۶۰ فریم اجرا کند. ۴ «سگهای نگهبان» (Watch Dogs) از عناوین جنجالبرانگیز یوبیسافت بود که با نمایشی خارقالعاده در E3 2012 توانست نمونهای بارز از یک عنوان نسل هشتمی را نشان دهد. اشتباه نکنید! این هم یکی از چندین دروغ بزرگ یوبیسافت برای فریب گیمرها بود. این بازی پس از انتشار جدا از مشکلاتاش در نسخهی پیسی، دارای فایلهایی گرافیکی بود که بلااستفاده مانده بودند؛ بنابراین بعدها شاهد بودیم تعدادی توانستند با استفاده از این فایلها گرافیک بهتری از این بازی را تحویل دهند. یوبیسافت با این حال هیچ بیانهای در این رابطه منتشر نکرد. ولی سوال اینجاست که دلیل این کار چه بود؟ صرف بیشتر وقت برای ورژنهای کنسولی؟ به هر حال، سگهای نگهبان به هیچ عنوان نتوانست گرافیکی نزدیک به نمایش E3 2012 در بازی نهایی نشان بدهد. ۵ “Pete Molyneux” معمولاً به هایپهای فراوان پیرامون بازیهایاش که در بازی نهایی عملی نمیشود شناخته شده است؛ در همین رابطه، باید به بازی «افسانه» (Fable) قبل از انتشارش در سال ۲۰۰۴ اشاره کرد. او ویژگیهای بسیار بزرگی از بازی را نشان داد؛ مانند داشتن فرزند و یک بخش «کمپین» بسیار عظیم برای شخصیتاصلی بازی که در آن میتوانستیم رشد و بزرگ شدن شخصیت را مشاهده کنیم! اینها ویژگیهایی بودند که هرگز ساخته نشدند. «پیت» در نهایت از این بابت غذرخواهی کرده و گفت آن ویژگیها در دست ساخت بودند اما نتوانستند آنها را عملی کنند. ۶ و باز هم دروغی دیگر از پیت. او در جریان E3 2009، نمایشی از «پروژه ناتال» را نشان داد که به کینکت مرتبط بود. پروژهی ناتال که به دموی «میلو» نیز مشهور است، زنی که مشغول تعامل با کودکی بود را نشان میداد. به نظر میرسید آن کودک، هوشمصنوعیای نزدیک به دنیای واقعی انسانها داشته باشد. این پروژه قادر بود تا به طیف گستردهای از سوالات و واکنشها، پاسخ بدهد. در نهایت، معلوم شد این پروژه تنها میخواسته قدرت کینکت را نشان دهد که آن هم در پایان عملی نشد. ۷ زمانی که استودیوی «گوریلا گیمز» بازی «کیلزون ۲» را در E3 2005 نشان داد، عدهی زیادی را شگفتزده کرد. این نمایش گرافیک واقعاً فوقالعادهای را نشان داد که در آن زمان غیرقابل تصور بود. به این دلیل برای گیمرها این سوال پیش آمد که این نمایشی از پیشتعیینشده بود یا in-game؟ سونی در آن زمان ادعا کرد این نمایش in-game بوده است. ولی چند سال بعد، گوریلا بهنحوی این عامل را رد کرده و توضیح داد که در آن سالها تیم تحت فشار زیادی بود؛ بنابراین مجبور شد تا بر روی نمایشی از پیشتعیینشده کار کند که تقریباً نشان دهد بازی نهایی چگونه خواهد بود. با این وجود، گرافیک نهایی بازی دارای پیشرفتهای گوناگونی بود. ۸ بر میگردیم به زمان انتشار کنسولِ «اکسباکسوان» که در آن زمان «مایکروسافت» قول داده بود تمامی واحدهای این کنسول، دارای «کیتهای توسعه» (SDK یا devkit) خواهند بود. پس از انتشار کنسول، سازندگان به سراغ این کیتهای توسعه رفتند اما چیزی در این خصوص را یافت نکردند. در همین راستا، یکی از مهندسان مایکروسافت برخلاف صحبتهای پیشین این شرکت، اذعان داشت که مایکروسافت برنامهی خود برای ساخت کیتهای توسعه لغو کرده است. البته مدتی بعد مایکروسافت اطمینان پیدا کرد صحبت شخص مورد نظر، غلط بوده ولی هیچ بیانهای در این باره که واحدهای اکسباکسوان در حال حاضر دارند به کیتهایی با دوام برای ساخت بازیها تبدیل میشوند، منتشر نکرد. ۹ «خیزش مردگان ۳» (Dead Rising 3) از جمله عنوانهای خوب ایکسباکسوان بود که قرار بود تا انحصاری ایکسباکسوان بوده و برای کنسول دیگری منتشر نشود. کپکام در GamesCom 2013 گفت این بازی هیچوقت برای «پیاس ۴» یا پیسی منتشر نخواهد شد. با این حال، از این حرف ۶ ماه نگذشت که بازی برای پلتفرم پیسی نیز منتشر شد. ۱۰ اینکه ببینیم سازندگان «سرزمینهای مرزی» مشغول ساخت یک بازی از روی مجموعهی محبوب «بیگانه» با اسم «بیگانه: تفنگداران مستعمراتی» (Aliens: Colonial Marines) هستند بسیار شکهکننده بود. نمایشهای این بازی در E3 و نمایشهای بعدیاش در سال ۲۰۱۱ نوید یک بازی بسیار خوب را میداد. ولی بازی نهایی به هیچعنوان مانند نمایشهای پیشین عمل نکرده و کابوسی بزرگ را تحویل گیمرها داد. در حقیقت، «گیرباکس» و «سگا» برای فروش بازی خود، متهم به دروغهای مختلفی هستند. ۱۱ “Dark Souls 2” هر چند مورد تحسینهای منتقدان قرار گرفت و امتیازات بسیار خوبی را دریافت کرد، اما سازندگاناش در زمینهی گرافیک دروغی بسیار بزرگ را به ما تحویل دادند. همانطور که در تصویر بالا میبینید گرافیک بازی به خصوص در بخش «سایهزنی» و «انعکاس نور»، بسیار «داونگرید» شده است و در بازی نهایی گرافیکی به مراتب پایینتر برایمان به تصویر کشید. ۱۲ زمانی که مایکروسافت سیاستهایاش پیرامون DRM و آنلاین بودن همیشگی کنسول قبل از انتشار ایکسباکسوان نشان داد، تعداد بسیاری از گیمرها و طرفداران این کنسول را ناامید کرد و این چیزی نبود که مایکروسافت در انتظارش بود. در آن زمان، یکی از خبرنگاران به نام «انگری جو» با آقای «میجور نلسون» مصاحبهای میکند و از او در رابطه با اینکه آیا سیاستشان در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر سوال میکند که ایشان توضیح میدهند کنسولی که پیرامون چنین سیاستی توسعه یافته نمیتواند تغییر کند. ولی چند ماه بعد شاهد بودیم که مایکروسافت تمامی سیاستهایاش برای ایکسباکسوان را عوض کرد. ۱۳ تصور غلطی که وجود دارد، این است که عدهای فکر میکنند سونی بود که اظهار کرد «پلیاستیشن ۲» میتواند گرافیکی نظیر «داستان اسباببازیها» ارائه دهد اما این گفتهی آقای «بیل گیتس» بود. او گفت تراشههای ۳ بعدی به کار برده شده در ایکسباکس، ۳ برابر سریعتر از دیگر چیزهای دیگر در بازار عمل میکند و گرافیکی تقریباً نامحدود را ارائه میکند. ما به سطح بزرگی از جزئیات رسیدیم که حتا با «داستان اسباببازیها ۲» برابری میکند. اما در نهایت شاهد چنین چیزی نبودیم. ۱۴ سری «مس افکت» را میتوان از جمله ۳ گانههای برتر نسل هفتم به شمار آورد که با قرار دادن دنیایی بزرگ و تصمیمگیریهایی دشوار توانسته بود عدهی زیادی را شیفتهی خود بکند. پایان بحثبرانگیز این حماسه متاسفانه بازیکنان را ناراحت و آشفته کرد. برای اینکه سازندهی بازی یعنی «بایوور» پایانی بهتر را برای این بازی درست کند، کمپینی آنلاین با هشتاد هزار دلار برای امور خیریه کودکان بیسر پرست برگزار شد. اما سازندگان این کار را انجام نداده و با افزودن یک خاتمهی جدید، تنها تعداد پایان این مجموعه را گسترش دادند. ۱۵ در بین طرفداران سونی و مایکروسافت، همیشه این جدال که کنسولشان از رقیب بهتر است وجود دارد. در طول انتشار “Final Fantasy XII” باری دیگر طرفداران اذعان داشتند «پلیاستیشن ۳» (در این بازی) گرافیکی به مراتب بهتر از Xbox 360 ارائه میدهد. در پایان، Square Enix تصمیم به انتشار تصویری از این بازی بر روی پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ کرد که تصاویری بسیار مشابه به هم بودند. در پایان، معلوم شد این تصویر مقایسهای، هر دو از یک کنسول بودند اما جای دکمههای پلیاستیشن ۳ با ایکسباکس ۳۶۰ عوض شده بود؛ در واقع تصویر مقایسهای مربوط به یک کنسول بود! سازنده در نهایت از بازیکنان عذرخواهی کرده و گفت این تصویر به طور تصادفی منتشر شده است. نویسنده John Doe مسابقات بازی 88 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. متاسفانه الان هایپ کردن یکی از بدترین عادت های سازندگان و اشخاص بزرگه دروغ هایی زیادی بوده… ولی بدترینشون همین رزیدنت اویل ۶ بود… ۵۱ برای پاسخ، وارد شوید مایکروسافت و یوبی واسه خوشون غولی هستن تو این کار. الان دیگه خودشون صاحب سبک هستن و به نوعی مولف حساب میشن ۶۲ برای پاسخ، وارد شوید کلاس هم برگزار میکنند ؟ :۲۴: :۲۴: :۲۴: ۲۰ تشکر . پست خیلی جالبی بود :۲۴: تو این صنعت دروغای زیادی شنیدم . ولی این سوپر هایپ های یوبی یه چیز دیگست :۲۵: ۷۳ برای پاسخ، وارد شوید شیاد تر از یوبی سافت رو نمیشه تو این صنعت پیدا کرد ! ایشالله تا دو سه سال آینده کاملا نابود بشه ! ۱۸۱۷ برای پاسخ، وارد شوید یادمه تا دو ، سه سال پیش منم همین آرزو رو سر اکتی داشتم ۴۱ آخه اکتیویژن کل سرمایش رو میزاره رو یه بازی ! اونم به این راحتی ها پایین نمیاد ! جدیدا هم دستنی رو گرفته دیگه هیچی ! ولی یوبی سافت سال پیش بزرگ ترین بازی هاش بدجور ضربه خوردن و تو زرد از آب در اومدن ! بخواد این راه رو ادامه بده احتمالا تا سه سال دیگه به بد وضعیتی میفته ! ۸۱۱ بنیاد ملی بازی ۵۰ بزرگترین دروغی که تا الان شاهدش بودیم پروژه ی مایلو از سوی همین پیتر مولینیو بود… ۶۱ برای پاسخ، وارد شوید اون رسما توهم فانتزی بود دیگه !! ۷۱ اول شما ثابت کن که پروژه ی مایلو دروغ بوده بعد میتونین بگین بزرگترین بوده Now that Peter Molyneux has left Lionhead studios and MICROSOFT I assume he can talk a bit more freely about his projects and hence the revealing interview. In there he talks about Project Milo and about the fact that it really did work, just that the word (or maybe with this he means the people from marketing) wouldn’t be ready for it. The game (Milo) did work, it really did. But I think that the world – whether that world is retail or marketing executives – wasn’t quite ready for Milo. He then goes on to say there was much more than just a technical demo, the game already had hours of gameplay! There’s three or four or five hours of crafted gameplay in there, and it was an amazing experience. And when he was asked if the game was almost finished: Yeah it was. It’s just that… what was so hard for some people to imagine is what Milo would look like on the shelves, sitting alongside these murderous SHOOTER GAMES. “I can’t imagine what it would look like in GAME or Gamestop,” is what people told me. Of course, now that we live in this digital world, maybe things will be different. I know it was only axed a couple of years ago, but that’s a long time in the industry. ۲۸ یه مثلی هست که میگه هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه! بله. پیتر مولینیو میاد جلو رسانه های خبری خودش رو خراب کنه بگه نه ما دروغ گفتیم ببخشید! قول میدیم دیگه تکرار نشه! چیزی که به غیر از یک نمایش روی صحنه هیچ چیز دیگه ای نشون نداده چطوری می تونسته اینقدر تو سکوت خبری مونده باشه اگه واقعی بوده؟ مطمئنا اگه این پروژه واقعی بود اینقدر دستاورد بزرگی بود که همه ی دنیا رو با اخبارش پر می کردن ولی چی شد؟ چند نفر تو کل دنیا به غیر از اون یه نفری که تو کنفرانس رو صحنه بود تونستن این پروژه رو تجربه بکنن؟ زمان رونمایی حرفی از این که این چیزی که دارید میبینید یه دموی تکنیکی هست زده شد؟ متاسفانه ما به این حرکت های مایکروسافت عادت کردیم یه ویدئو نشون میده بعد میره تو سکوت. چند سال بعد می پرسن آقا چی شد؟ جواب مایکرو هم همیشه همین بوده : اون رو می گی؟ اون که دموی تکنیکی بود بابا! مگه نگفته بودیم بهتون؟ پروژه ی مایلو و ایلومی روم اولین ها نبودن. آخرین ها هم نخواهند بود… ۷۱ از حرف سازنده بالاتر هم مگه چیزی داریم ؟ نیازی نیست که بگه دروغ گفتیم مثل قضیه فیبل می گفت نشد نتونستیم عملیش کنیم جالب این جاست اسمش روشه پروژه ی مایلو به کلمه پروژه دقت کنید Project Milo (also referred to as Milo and Kate) was a project in development by Lionhead Studios for the Xbox 360 video GAME CONSOLE. Formerly a secretive project under the early code name “Dimitri”,[1] Project Milo was unveiled at the 2009 Electronic Entertainment Expo (E3) in a demonstration for Kinect, as a “controller-free” entertainment initiative for the Xbox 360 based on depth-sensing and pattern recognition technologies.[2] The project was a tech demo to showcase the capabilities of Kinect and has not been released,[3] despite conflicting reports that the project was an ACTUAL GAME. ویکی پدیا ایلومی روم هم دقیقا یک پروژه بود هیچ وقت مایکروسافت به صورت جدی در موردش بحث نکرد دقیقا برخلاف hololens ۲۷ دلبندم ویکی پدیا ثانیهای آپدیت میشه ! وقتی هم مایکروسافت اومد گفت دمو بوده آپدیت میکنه یکی ! شما اون موقع احتمالا اینترنت نداشتی نمیتونی درک کنی ! پروژه مایلو و رایز به عنوان یه بازی کینکت معرفی شدن و هیچ حرفی از دموی تکنیکی بودن زده نشد ! اگرم بوده، باز دروغگویی طرف رو نشون میده که همون موقع نیومد بگه این دموی تکنیکی هست ! شما از هر طرف بهش نگاه کنی یه دروغ بوده ! گذاشتن مردم کینکت رو خریدن به امید اینا بعد تــفــم کف دستشون ننداختن ! الان مثلا Dark Sorcerer که دو سال پیش توسط QD توی کنفرانس سونی نمایش داده شد همون موقع اومدن گفتن این یه دموی تکنیکی هست نه بازی ! شما تصور کن به عنوان بازی نشون میدادن یا اصلا هیچ حرفی درموردش نمیزدن، خوب مردم هم به چشم بازی نگاه میکردن بعد الان که دو سال گذشته یهو بیان بگن دموی تکنیکی بود ! حالا شما هی ماله بکش :lol: ۶۲ ویکی؟! می خوای همین الان یه کاری کنم ویکی حرفش موافق من بشه؟ کنفرانس اون سال رو ظاهرا یادت نیست… بله از سازنده بالاتر خیلی داریم. الان مثلا کارگردان یونیتی میاد برای مشکلات بازی بهونه تراشی می کنه. کارگردان واچ داگز کلی بهونه تراشی کرد برای بازیشون و خیلی مثال های دیگه وقتی یه چیزی ایراد پیدا می کنه آخرین نفری که به حرفش میشه اطمینان کرد بازی سازه… همون طور که گفتم هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه… ۳۳ بله از سازنده بالاتر خیلی داریم. الان مثلا کارگردان یونیتی میاد برای مشکلات بازی بهونه تراشی می کنه. کارگردان واچ داگز کلی بهونه تراشی کرد برای بازیشون و خیلی مثال های دیگه وقتی یه چیزی ایراد پیدا می کنه آخرین نفری که به حرفش میشه اطمینان کرد بازی سازه… همون طور که گفتم هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه… ۰۰ سایت GT تریلر مایلو در E3 2009 قرار داده با عنوان E3 09: Milo Tech Demo کینکت در نوامبر ۲۰۱۰ عرضه شد در حالی که مایکروسافت خیلی قبل تر به صورت واضح اعلام میکنه که مایلو یک دموی تکنیکی بوده Microsoft says Molyneux’s Milo is only a tech demo:June 29, 2010 در مورد این قسمت (گذاشتن مردم کینکت رو خریدن به امید اینا بعد تــفــم کف دستشون ننداختن !) هم فقط نیازی نمیبینم که بخوام در مورد تعداد و کیفیت خیلی خوب بازی های کینکت و همین طور فروش خوبشون صحبت کنم شما هم به هیتری ادامه بده :۲۶: لینک هم گذاشتم ۱۲ عزیزم گیریم که حرف شما درست باشه ! بازم دروغه :lol: دموی تکنیکی برای نشون دادن قدرت و قابلیت های یه دستگاهه که مشتری رو مشتاق میکنه به خرید اون دستگاه، به امید اینکه در آینده چنین چیز مشابهی بازی کنه ! مثلا همین Dark Sorcerer که مثال زدم الان مثال خیلی نزدیک بهش رو داریم در آنچارتد ۴، د اردر و آنتیل داون مشاهده میکنیم ! ولی پروژه مایلو یه دروغ خیلی بزرگ بود و بازیای که بتونه یک سوم هم شبیه اون باشه برای کینکت عرضه نشد ! که میشه همون تفی که گفتم ! شما هم اگر منظورت از تعداد و کیفیت خوب عناوینی مثل دنس سنترال و زومبا و بپر بپره که امیدوارم با همین بازیهای کژوال حال کنی ! :lol: :26: من به هیتری ادامه میدم شما هم رویا پردازی ! انشالله امروز فردا طوفان مایکرو میرسه :۲۶: :۲۶: :۲۶: ۷۵ براساس صحبت هایی که بعد ها صورت میگیره که بخشی هم بالا قرار دادم این پروژه فراتر از یک دموی تکنیکی بوده پس کینکت این قابلیت ها داشته ‘Fable: The Journey’ is the closest we’ll ever come to Peter Molyneux’s ‘Milo & Kate ‘polygon اول این که فقط این ها نیستن و بعد شما در بازی حرکتی میخواین چیکار کنین ؟ ۲۴ بله خوب مولینیو هم بالاخره باید یجوری ماله بکشه ! دوما رایز قبل از تبدیل شدنش به یه لانچ تایتل ایکس باکس وان و یه دروغ دیگه شدن، میتونست یه عنوان کینکت فوق العاده بشه ! وقتی مایکروسافت حتی استودیو های فرست پارتیش رو مسئول ساخت یه عنوان کینکت هاردکور نمیکنه نمیشه انتظاری داشت ! درکل کینکت یه پروژه جاه طلبانه بود که در عمل ذره ای ارزش نداشت ! امیدوارم هلولنز هم اینطور نشه ! ۴۳ دروغ کپکام راجع به رزیدنت اویل ۶: بازی ترسناک خواهد بود و به ریشه هایش خواهد بازگشت !! :۱۸: :۱۸: :۲۶: :۲۶: ۲۶۲ برای پاسخ، وارد شوید حالا که پای این بحث وا شد منم اینا رو بنویسم (اقای بهرامی منظور بدی ندارم اگر صلاح دونستید پاک کنید) به توافق کامل و جامعی خواهیم رسید! تحریم ها به طور کامل ورداشته خواهند شد! نرخ تورم تا سال ۹۳ n درصد کم خواهد شد (یک n ام هم کم نشده هیچی سال ۹۴ داره میاد!) افزایش اشتغال کاهش شهریه دانشگاه! نزدیک نصفه دوره ی اقا هم از بین رفت … بابا چرا بهم گیر میدید ربط داره دیگه الان این قدر بازی سخت بهمون میرسه به خاطر همین چیزاست دیگه! :۲۴: ۴۶۲ حالا که شمام مث که خبر دارید بازیش کی میاد؟چه سبکی هم هست؟لطفا :۲۴: ۰۰ دروغ کپکام راجع به رزیدنت اویل ۶: بازی ترسناک خواهد بود و به ریشه هایش خواهد بازگشت !! :۱۸: :۱۸: :۲۶: :۲۶: ۰۰ PS4 واسه رسیدن به ۱۰۸۰/۶۰ گیر کرده حالا واسه پلی ۳ می گفته ۱۰۸۰/۱۲۰ :۲۴: ۲۵۷ برای پاسخ، وارد شوید دروغ ۱۵ رو ایرانی ها درنیاوردن ؟؟؟ ۵۱۳ برای پاسخ، وارد شوید یوبی سافت که واقعا ترکونده ۹۱ برای پاسخ، وارد شوید مقاله ی فوق العاده و بی نقصی بود :۱۵: ۸۱ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
متاسفانه الان هایپ کردن یکی از بدترین عادت های سازندگان و اشخاص بزرگه دروغ هایی زیادی بوده… ولی بدترینشون همین رزیدنت اویل ۶ بود… ۵۱ برای پاسخ، وارد شوید
مایکروسافت و یوبی واسه خوشون غولی هستن تو این کار. الان دیگه خودشون صاحب سبک هستن و به نوعی مولف حساب میشن ۶۲ برای پاسخ، وارد شوید
تشکر . پست خیلی جالبی بود :۲۴: تو این صنعت دروغای زیادی شنیدم . ولی این سوپر هایپ های یوبی یه چیز دیگست :۲۵: ۷۳ برای پاسخ، وارد شوید
شیاد تر از یوبی سافت رو نمیشه تو این صنعت پیدا کرد ! ایشالله تا دو سه سال آینده کاملا نابود بشه ! ۱۸۱۷ برای پاسخ، وارد شوید
آخه اکتیویژن کل سرمایش رو میزاره رو یه بازی ! اونم به این راحتی ها پایین نمیاد ! جدیدا هم دستنی رو گرفته دیگه هیچی ! ولی یوبی سافت سال پیش بزرگ ترین بازی هاش بدجور ضربه خوردن و تو زرد از آب در اومدن ! بخواد این راه رو ادامه بده احتمالا تا سه سال دیگه به بد وضعیتی میفته ! ۸۱۱
بزرگترین دروغی که تا الان شاهدش بودیم پروژه ی مایلو از سوی همین پیتر مولینیو بود… ۶۱ برای پاسخ، وارد شوید
اول شما ثابت کن که پروژه ی مایلو دروغ بوده بعد میتونین بگین بزرگترین بوده Now that Peter Molyneux has left Lionhead studios and MICROSOFT I assume he can talk a bit more freely about his projects and hence the revealing interview. In there he talks about Project Milo and about the fact that it really did work, just that the word (or maybe with this he means the people from marketing) wouldn’t be ready for it. The game (Milo) did work, it really did. But I think that the world – whether that world is retail or marketing executives – wasn’t quite ready for Milo. He then goes on to say there was much more than just a technical demo, the game already had hours of gameplay! There’s three or four or five hours of crafted gameplay in there, and it was an amazing experience. And when he was asked if the game was almost finished: Yeah it was. It’s just that… what was so hard for some people to imagine is what Milo would look like on the shelves, sitting alongside these murderous SHOOTER GAMES. “I can’t imagine what it would look like in GAME or Gamestop,” is what people told me. Of course, now that we live in this digital world, maybe things will be different. I know it was only axed a couple of years ago, but that’s a long time in the industry. ۲۸
یه مثلی هست که میگه هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه! بله. پیتر مولینیو میاد جلو رسانه های خبری خودش رو خراب کنه بگه نه ما دروغ گفتیم ببخشید! قول میدیم دیگه تکرار نشه! چیزی که به غیر از یک نمایش روی صحنه هیچ چیز دیگه ای نشون نداده چطوری می تونسته اینقدر تو سکوت خبری مونده باشه اگه واقعی بوده؟ مطمئنا اگه این پروژه واقعی بود اینقدر دستاورد بزرگی بود که همه ی دنیا رو با اخبارش پر می کردن ولی چی شد؟ چند نفر تو کل دنیا به غیر از اون یه نفری که تو کنفرانس رو صحنه بود تونستن این پروژه رو تجربه بکنن؟ زمان رونمایی حرفی از این که این چیزی که دارید میبینید یه دموی تکنیکی هست زده شد؟ متاسفانه ما به این حرکت های مایکروسافت عادت کردیم یه ویدئو نشون میده بعد میره تو سکوت. چند سال بعد می پرسن آقا چی شد؟ جواب مایکرو هم همیشه همین بوده : اون رو می گی؟ اون که دموی تکنیکی بود بابا! مگه نگفته بودیم بهتون؟ پروژه ی مایلو و ایلومی روم اولین ها نبودن. آخرین ها هم نخواهند بود… ۷۱
از حرف سازنده بالاتر هم مگه چیزی داریم ؟ نیازی نیست که بگه دروغ گفتیم مثل قضیه فیبل می گفت نشد نتونستیم عملیش کنیم جالب این جاست اسمش روشه پروژه ی مایلو به کلمه پروژه دقت کنید Project Milo (also referred to as Milo and Kate) was a project in development by Lionhead Studios for the Xbox 360 video GAME CONSOLE. Formerly a secretive project under the early code name “Dimitri”,[1] Project Milo was unveiled at the 2009 Electronic Entertainment Expo (E3) in a demonstration for Kinect, as a “controller-free” entertainment initiative for the Xbox 360 based on depth-sensing and pattern recognition technologies.[2] The project was a tech demo to showcase the capabilities of Kinect and has not been released,[3] despite conflicting reports that the project was an ACTUAL GAME. ویکی پدیا ایلومی روم هم دقیقا یک پروژه بود هیچ وقت مایکروسافت به صورت جدی در موردش بحث نکرد دقیقا برخلاف hololens ۲۷
دلبندم ویکی پدیا ثانیهای آپدیت میشه ! وقتی هم مایکروسافت اومد گفت دمو بوده آپدیت میکنه یکی ! شما اون موقع احتمالا اینترنت نداشتی نمیتونی درک کنی ! پروژه مایلو و رایز به عنوان یه بازی کینکت معرفی شدن و هیچ حرفی از دموی تکنیکی بودن زده نشد ! اگرم بوده، باز دروغگویی طرف رو نشون میده که همون موقع نیومد بگه این دموی تکنیکی هست ! شما از هر طرف بهش نگاه کنی یه دروغ بوده ! گذاشتن مردم کینکت رو خریدن به امید اینا بعد تــفــم کف دستشون ننداختن ! الان مثلا Dark Sorcerer که دو سال پیش توسط QD توی کنفرانس سونی نمایش داده شد همون موقع اومدن گفتن این یه دموی تکنیکی هست نه بازی ! شما تصور کن به عنوان بازی نشون میدادن یا اصلا هیچ حرفی درموردش نمیزدن، خوب مردم هم به چشم بازی نگاه میکردن بعد الان که دو سال گذشته یهو بیان بگن دموی تکنیکی بود ! حالا شما هی ماله بکش :lol: ۶۲
ویکی؟! می خوای همین الان یه کاری کنم ویکی حرفش موافق من بشه؟ کنفرانس اون سال رو ظاهرا یادت نیست… بله از سازنده بالاتر خیلی داریم. الان مثلا کارگردان یونیتی میاد برای مشکلات بازی بهونه تراشی می کنه. کارگردان واچ داگز کلی بهونه تراشی کرد برای بازیشون و خیلی مثال های دیگه وقتی یه چیزی ایراد پیدا می کنه آخرین نفری که به حرفش میشه اطمینان کرد بازی سازه… همون طور که گفتم هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه… ۳۳
بله از سازنده بالاتر خیلی داریم. الان مثلا کارگردان یونیتی میاد برای مشکلات بازی بهونه تراشی می کنه. کارگردان واچ داگز کلی بهونه تراشی کرد برای بازیشون و خیلی مثال های دیگه وقتی یه چیزی ایراد پیدا می کنه آخرین نفری که به حرفش میشه اطمینان کرد بازی سازه… همون طور که گفتم هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه… ۰۰
سایت GT تریلر مایلو در E3 2009 قرار داده با عنوان E3 09: Milo Tech Demo کینکت در نوامبر ۲۰۱۰ عرضه شد در حالی که مایکروسافت خیلی قبل تر به صورت واضح اعلام میکنه که مایلو یک دموی تکنیکی بوده Microsoft says Molyneux’s Milo is only a tech demo:June 29, 2010 در مورد این قسمت (گذاشتن مردم کینکت رو خریدن به امید اینا بعد تــفــم کف دستشون ننداختن !) هم فقط نیازی نمیبینم که بخوام در مورد تعداد و کیفیت خیلی خوب بازی های کینکت و همین طور فروش خوبشون صحبت کنم شما هم به هیتری ادامه بده :۲۶: لینک هم گذاشتم ۱۲
عزیزم گیریم که حرف شما درست باشه ! بازم دروغه :lol: دموی تکنیکی برای نشون دادن قدرت و قابلیت های یه دستگاهه که مشتری رو مشتاق میکنه به خرید اون دستگاه، به امید اینکه در آینده چنین چیز مشابهی بازی کنه ! مثلا همین Dark Sorcerer که مثال زدم الان مثال خیلی نزدیک بهش رو داریم در آنچارتد ۴، د اردر و آنتیل داون مشاهده میکنیم ! ولی پروژه مایلو یه دروغ خیلی بزرگ بود و بازیای که بتونه یک سوم هم شبیه اون باشه برای کینکت عرضه نشد ! که میشه همون تفی که گفتم ! شما هم اگر منظورت از تعداد و کیفیت خوب عناوینی مثل دنس سنترال و زومبا و بپر بپره که امیدوارم با همین بازیهای کژوال حال کنی ! :lol: :26: من به هیتری ادامه میدم شما هم رویا پردازی ! انشالله امروز فردا طوفان مایکرو میرسه :۲۶: :۲۶: :۲۶: ۷۵
براساس صحبت هایی که بعد ها صورت میگیره که بخشی هم بالا قرار دادم این پروژه فراتر از یک دموی تکنیکی بوده پس کینکت این قابلیت ها داشته ‘Fable: The Journey’ is the closest we’ll ever come to Peter Molyneux’s ‘Milo & Kate ‘polygon اول این که فقط این ها نیستن و بعد شما در بازی حرکتی میخواین چیکار کنین ؟ ۲۴
بله خوب مولینیو هم بالاخره باید یجوری ماله بکشه ! دوما رایز قبل از تبدیل شدنش به یه لانچ تایتل ایکس باکس وان و یه دروغ دیگه شدن، میتونست یه عنوان کینکت فوق العاده بشه ! وقتی مایکروسافت حتی استودیو های فرست پارتیش رو مسئول ساخت یه عنوان کینکت هاردکور نمیکنه نمیشه انتظاری داشت ! درکل کینکت یه پروژه جاه طلبانه بود که در عمل ذره ای ارزش نداشت ! امیدوارم هلولنز هم اینطور نشه ! ۴۳
دروغ کپکام راجع به رزیدنت اویل ۶: بازی ترسناک خواهد بود و به ریشه هایش خواهد بازگشت !! :۱۸: :۱۸: :۲۶: :۲۶: ۲۶۲ برای پاسخ، وارد شوید
حالا که پای این بحث وا شد منم اینا رو بنویسم (اقای بهرامی منظور بدی ندارم اگر صلاح دونستید پاک کنید) به توافق کامل و جامعی خواهیم رسید! تحریم ها به طور کامل ورداشته خواهند شد! نرخ تورم تا سال ۹۳ n درصد کم خواهد شد (یک n ام هم کم نشده هیچی سال ۹۴ داره میاد!) افزایش اشتغال کاهش شهریه دانشگاه! نزدیک نصفه دوره ی اقا هم از بین رفت … بابا چرا بهم گیر میدید ربط داره دیگه الان این قدر بازی سخت بهمون میرسه به خاطر همین چیزاست دیگه! :۲۴: ۴۶۲
دروغ کپکام راجع به رزیدنت اویل ۶: بازی ترسناک خواهد بود و به ریشه هایش خواهد بازگشت !! :۱۸: :۱۸: :۲۶: :۲۶: ۰۰