امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما
از شما می خواهیم آخرین بازی یا بازی هایی که انجام دادهاید را معرفی کنید. نام کامل بازی به همراه نام سازنده و ناشر آن و پلتفرمی که شما بازی کردهاید را حتما ذکر کنید. بعد از این میتوانید اطلاعاتی در مورد روند داستانی بازی بنویسید و بازی را به صورت خلاصه نقد کنید و سپس به بازی امتیاز دهید و در نهایت درباره نقد های یکدیگر، نظر بدهید و بحث کنید.
تنها از هرگونه توهین کردن و اسپم دادن خودداری کنید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
gta v online
چی بگم آخه ؟
آدم کلی مرحله میره که رنکش بره بالا ، پول دربیاره و بتونه تو freemode عشق و حال کنه اونوقت تا وصل میشی بعد چند دقیقه میوفتی بیرون . بیشترین زمانی که تونستم تو freemode بمونم حداکثر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بوده که بعدش کانکشن قطع میشه :۲۳: . اول فکر میکردم ایراد از اینترنتمه بعدش فهمیدم نخیر….خیلی ها اصن نمیتونن کلا وصل بشن :۲۳:
اما بدور از این ضدحال ها انصافا بخش آنلاینش خیلی هیجان انگیزه و تنوع بسیار بالایی داره . البته برای لذت کامل اول باید حسابی رنکو برد بالا(حداقل بالای ۱۰۰) و تجهیزات و سلاح ها رو آزاد و مهارت ها رو تقویت کرد که بشه جلوی بقیه خودی نشون داد و هرچقدر این رنک بالاتر باشه موقع دعوت کردن بقیه به ماموریت کار را راحتتر میکند . چه چیزی لذت بخشتر از چسباندن یک c4 به ماشین تازه واردی که داره از یک سوپرمارکت دزدی میکند است ؟…….چه چیزی هیجان انگیزتر از تیکه و پاره کردن سایر بازیکنها به وسیله جت جنگی است ؟……….چه چیزی کثیفتر از هدشات کردن بازیکنی که دارد از لباس فروشی میاید بیرون است ؟……و چه چیزی صمیمانه تر از کمک کردن به یک دوست در حالی که دارد از دست دشمنان میگریزد است ؟……آری به راستی همه این ها را میشود تجربه کرد اما به شرطی که اون مشکل بالایی نزنه سر تا پای آدمو……. :۲۳:
Life Is Strange بد نبود مثل همیشه توش پر چیز های مربوط به اسکوئرانیکسه :دی
۳.۵ از ۵
————————————————————————————-
یکی دوباره چندتا ۱۰ برتر بزنه یادشو زنده کنیم
Vanquish
بازى کامل متفاوت و نو
گرافیک تو زمان خودش قابل قبول .گیم پلى سرعتى ,غول آخرهاى زیاد و متنوع
یه نکته جالب هم اینکه بازى به شش زبان مختلف دوبله شده بود که من به شخصه دوبله ژاپنى رو انتخاب کردم هم اه با زیر نویس انگلیسى واقعا صدا گزاریش باحال بود و به بازى هیجان عجیبى میداد.نکته بعدى طرحى اسلحه ها بود که کاملا تخیلى و حتى بدون ذره اى تقلید ‘افکت هاى انفجار بى نظیر کار شده بود شما وقتى یه باس غول پیکر رو د بازى شکست مى دهید باس نعکره اى میکشد و چنان انفجار مهیبى رخ میده و تو هوا پودر میشه ذرات آتش و خاکستر آروم بر صورتت میریزد ,همان جا است که به گیمر یک احساس غرور عجیب و لذت پیروزى دست مى دهد.
صحبت آخر اینکه این بازى کاملا با حوصله و دقت طراحى وساخته شده و باید به استاد میکامى و همکارانش خسته نباشید گفت .
امتیاز هم نمى دم .
چندتا بازى دیگه هم بازى کردم ولى از رو بیکارى اسپلینتر سل کانویشن و بلک لیست رو براى چندمین بار تمام کردم .
در اوقاط بیکارى هم که کلا جى تى اى پلى ۴ و دیوونه بازى در خیابان هاى لوسانتوس
این ونکوییش که واقعا فوق العاده بود اصلا یه قسمتایی از بازی من خیسه عرق میشدم با اون غول اخراش اخره هیجان بود!! ولی گیم پلیش به نظرم یه خورده تقلید از gears of war بود ولی نه هر تقلیدی یه تقلید عالی بود!!
The Order 1886
داستان خوب ولی شخصیت پردازی نزدیک به خوب! البته داستان تموم نمیشه و میره برای نسخه ی بعدی. و خیلی هم طول می کشه تا با شخصیت ها ارتباط برقرار کنیم. تقریبا اواخر بازی هست که همه ی شخصیت ها جا افتاده میشن.
گرافیک از نظر هنری و بصری خیلی خوبه. اما برای بدست آوردن این کیفیت از هزاران نوع مختلف افکت تصویری استفاده کردن و خیلی هم روی AA تاکید کردن. AA بازی واقعا بالاست و همه ی آبجکت ها کاملا Smooth هستن.
نور پردازی و سایه زنی بی نهایت خوب هستن. اما کیفیت تکسچر ها فقط خوب هستن. نه فوق العاده هستن نه ضعیف
اما با تکنیک های متنوع تصویری که استفاده کردن مثل Motion Blur خیلی زیاد و کمی نویز رو صفحه که اتمسفر اون زمان رو منتقل بکنه که به طور کامل ضعف های تکسچر رو پوشش بده
کیفیت صورت ها به مدد موشن کپچر پیشرفته ی سانتا مونیکا عالیه. اما مدل مو ها هنوز نسبت به بازی های گذشته تغییر خاصی نکرده فقط به خاطر همون AA خیلی بالا لبه های تیز مو اصلا مشخص نیستن
مدل های ۳ بعدی سلاح ها و کاراکتر ها هم عالی کار شده
از بحث گرافیک رد بشیم بازی در زمینه ی موسیقی خیلی خوب کار نشده. بعضی مواقع خوب هست مخصوصا در اواخر بازی اما در حالت کلی حرف زیادی برای زدن نداره.
دوبله ی کاراکتر ها خوب هست. بعضی ها معمولی و بعضی ها هم خوب دوبله کردن یکی دو تا مورد هم عالی کار کردن! افکت های صوتی واقعا عالی هستن مخصوصا برای اسلحه ها…
اما گیم پلی. سیستم شوتر بازی یه سیستم شوتر تر و تمیزه که با یه سری اسلحه ی خلاقانه شکل و شمایل خوبی بهش دادن. کنترل کاراکتر اصلا اذیت نمی کنه و دوربین هم مشکلی ایجاد نمی کنه. همه چی همون طوریه که باید باشه. چیز های برای تنوع گیم پلی هم وجود داره. سکو بازی،تلگراف زدن با تاچ پد دوال شاک ۴،مخفی کاری،مراحلی که حالت Run ‘N Gun به خودشون گرفتن و مبارزه با خون آشام ها یا دورگه ها
مبارزه با این موجودات درست مثل مبارزه بتمن و دث استروک تو آرکام اوریجینز طراحی شده و جذابیت خاص خودشو داره (الحق و الانصاف که این سری بازی های آرکام خیلی رو بازی های دیگه تاثیر گذاشتن)
اما مشکل اصلی گیم پلی می دونید چیه؟ کمبود گیم پلی و زیاد بودن کات سین نیست. اتفاقا از نظر زمانی فکر کنم گیم پلی بازی از کات سین هاش بیشتر هم بود. اما مشکل چینش اون هاست. مثلا ۱۰ دقیقه کات سین هست بعد ۱۵ دقیقه گیم پلی دوباره سریع ۵ دقیقه کات سین بعد ۵ دقیقه گیم پلی و همین جوری خرد خرد پخش شدن لای همدیگه. این جوری تا میای مزه ی گیم پلی رو بچشی تموم شده کات سین شروع شده. تا میای جذب استوری بشی و کات سین تماشا کنی دوباره گیم پلی میشه!
مثلا بازی های متال گیر هم کات سین های فوق العاده طولانی دارن. تو نسخه سوم به ۱ ساعت پشت سر هم می رسید. اما این شکلی بود که اگه ۱ ساعت کات سین نشونت داد بعدش راحت ۲-۳ ساعت گیم پلی بود.
اما تو این بازی این مشکل وجود داره.
در ضمن QTE های بازی می تونستن چالش برانگیز تر باشن. مثلا من یادمه سر Heavy Rain تو یکی از قسمت هاش با کل انگشت های دست ها و پا هام افتاده بودم رو دسته!
اما این رو هم بگم که اون قسمت هایی از گیم پلی که یه نبرد نسبتا طولانی داشتن واقعا حال دادن!
در هر صورت که بازی ارزشمند و تجربه ی جدیدی بود. من که تا حالا شبیه به این بازی چیزی ندیده بودم و به نظرم ارزش یه بار تجربه ی کامل و تجربه ی دوباره بعضی از سکانس های خاصش وجود داره (شکر خدا سازنده تو منوی اصلی قابلیت انتخاب سکانس رو گذاشته و همه ی قسمت ها رو جدا جدا میشه انتخاب کرد و مجبور نیستی برای بار دوم دوباره کات سین ببینی)
اگه نسخه ی دوم ساخته بشه من فکر می کنم که خیلی از این مشکلات رفع میشن. چون اینجا بستر داستانی هم اجازه ی یه سری کار ها رو به سازنده نمی داده.
در هر صورت این منتقدینی که واچ باگز رو به متای ۸۰ می رسونن و متای سایه ی موردور رو به ۸۷ می رسونن و جایزه ی اکشن/ادونچر سال رو هم بهش میدن انتظار نداشتم عقلشون درست و حسابی کار بکنه. ۶۵ برای این بازی خیلی کمه ولی چیزی بین ۷۵ تا ۷۸ براش کافی و خوبه
من هم بهش ۷.۶ میدم! :۲۴:
“از نظر زمانی فکر کنم گیم پلی بازی از کات سین هاش بیشتر هم بود” برادر این جملت بازی رو نابود کرد که.
نابود چیه؟ قبل از اومدن بازی همه جا چو افتاده بود که بیشتر بازی کات سین هست و QTE و هر از گاهی هم کنترل رو میدن دست ما
من با این جمله می خواستم بگم این طور نبوده!
برادر شما داری می گی فکر می کنم که مقدار گیم پلی بیشتر بوده، این یعنی حالا ۵۰ ۵۰ نگیم ۶۰ ۴۰، خب شما که Heavy Rain یا Walking Dead که بازی نمی کنی، شوتر سوم شخص بازی می کنی. حداقل باید ۷۵ تا ۸۰ درصد گیم پلی می بود. وقتی که شما می گی فکر کنم بیشتر بوده، داری یک فاجعه رو توصیف می کنی. اینارو کنار ۶:۳۰ تا ۷ ساعتی که می گن کل زمان بازیه بزار. نتیجه عجیب و غریب می شه.
هر کی گفته کل زمان بازی ۷ ساعته فلان چیز خورده!
بازی حداقل حداقل ۶ ساعت گیم پلی داره. حالا کات سین هاش رو تایم نگرفتم ولی اون هم تو همین حدود هاست…
من یکشنبه ی هفته ی پیش بازی رو گرفتم یکشنبه ی این هفته تموم شد. COD AW که ۴-۵ ساعت بود رو من یه بعد از ظهر تموم کردم این اگه قرار بود ۷ ساعت باشه ماکسیمم ۲ روز طول می کشید تمومش کنم نه ۱ هفته!
اون ۵۰ ۵۰ بودن هم من فاجعه ای درش نمی بینم! درسته نکته ی منفی به حساب میاد اما “فاجعه”؟!
پیاز داغ قضیه رو بیخودی زیاد نکنید…
lennox
برادر شما بازی کردی اردر رو ؟؟؟
هر موقع بازی کردی بیا بحث کنیم دربارش
وقتی رفتی یه مشت نقد رو که همشون دروغ هست رو خوندی درباره چی میخای بحث کنی ؟؟
بازی کمتر از ۱۰ ساعت نمیتونی تمومش کنی و همش یک دروغ و جوک هست
بازی کن و نظر بده برادرم
آقا سجاد یک ساعت کات سین ؟؟؟!!!!
باوو عجب حوصله ای دارن این ژاپنیا و عجب حوصله ای داشتی شما که نشستی مثلا یک ساعت کات سین دیدی
به نظر من کاتسین اگر بیشتر از ۳ دقیقه باشه دیگه بدرد نمیخوره .. خلاصه یه فرقی هست بین فیلم سینمایی و بازی
درباره اوردر هم همینه فکر کنم و خودت هم بهش اشاره کردی
بدرد نمی خوره؟
پس برای همینه این فرانچایز جزو بهترین های جهانه و خیلی ها شخصیت بیگ باس رو بهترین شخصیت جهان می دونن و هر چهار نسخه ی سری متای بالای نود دارن و تک تکشون روز به روز درحال تقدیر شدن هستن و تاحالا هیچکسی بخاطر کاتسین بهش ایرادی نگرفته؟
:۲۳:
چرا یادنمیگیریم تا وقتی که چیزی رو تجربه نکردیم نباید راجبش نظر بدیم؟
برادر PS3
سازنده ی بازی گفته روی Normal حدود ۸ ساعت حالا شما اینجا می گید کمتر از ۱۰ ساعت نمیشه، خیلی جور در نمیاد. مطلب آخر هم این که نه بازی نکردم، داشتم درباره ی چیزی که برادر Alone نوشته صحبت می کردم. بعدشم نمی فهم چه اجباریه که حتماً باید کلی آدم رو متهم به دروغ گویی کنید واسه اینکه فن سونی هستید.
برادر Alone
حرفاتون تناقض داره برادر. شما می گیید کال ۴-۵ ساعت یک بعد از ظهر. حالا the Order که خودتون می گید تقریباً ۱۱ ساعت یک هفته، الان وقتی یک بعد از ظهر ۵ ساعت بوده، یک هفته اگر بگیم همون یک هفته ۵ ساعت، در کل ۳۵ ساعت میشه :) . اصلاً برادر چه ربطی داره کی خریدی، چند روز بازی کردی، من Resident 6 رو ۲ ساعت رفتم ولش کردم دو هفته بعد دوباره شروع کردم الان اینارو هم باید توی تایم بازی حساب کنم؟ اینطوری که تایم نمی گیرن.
مطلب بعدی هم که ۵۰ ۵۰ گیم پلی و کات سین برای یک عنوان شوتر نقطه ضعف نیست برادر، چاله فضاییه. اونم ۶۰ دلار قیمت برای تنها یک بخش سینگل پلیر ساده، اصلاً خوب نیست.
—————————————-
راستی من متال گیر رو دوست دارم و تمام Flagship ها شو بازی کردم.
کاری با خوب یا بد بودن اوردر ندارم چون بازیش نکردم ولی اخر حرفت که گفتی shadow of mordor رو به ۸۷ رسوندن کم لطفی کردی چون واقعا بلزیه خوبی بودو نمراتش حقش بود
بازی سنتر و نقد کرده ، دقیقا همین گفته ، اونی که توی بازیسنتر نقد فن سونی بوده ، گیم فا هم دقیقا همین موضوع رو گفته بازی توی ۸ تا ۱۰ ساعت میشه تموم کرد ، حالا خارج کات سین ها تنوع توی گیمپلی کم بوده ،
در مورد تجربه هم بگیم ما نمیتونیم توی این نسل هر بازیی که متاش پایین هست یعنی گفتن بازی ضعیف عمل کرده بیام تجربه کنیم ،
عادلانه ترین نمره برای این بازی ۷.۵ هست
نسخه بعدی بازی پتانسیل این رو داره خیلی خیلی بهتر عمل کنه
PSYCHO MANTIS
اولا اینکه کسی از کاتسین های متال گیر ایراد نگرفته حرف درستی نیست، رو هوا حرف نزنیم !!.. لااقل من این فکت صادر شده از طرف شما رو نقض کردم با ایراد گرفتنم!!!
درثانی حرف و نظر شخصیه من هرگز ارزشهای بازی رو انکار و زیر سوال نمیبره
ولی من باز هم میگم اون چیزی که متال گیر رو متال گیر کرده کاتسینهای یک ساعته نیست یک سری فاکتورهای دیگری دخیلن تو این زمینه و شاید همونها این کاتسینهای طولانی رو قابل تحمل کرده باشن !!
طاهر رفعت @
برادر کات سین های متال گیر رو ندیدی که داری این حرف رو می زنی. به اندازه ای خوب هستن که ۵ ساعت هم بشن میشه دید و لذت برد!
قرار نیست یکی از شاهکار های دنیای گیم رو با بقیه بشه مقایسه کرد! بازی های سرآمد مثل متال گیر حسابشون از بقیه بازی ها جداست!
——————————
lennox @
دروغ ندارم بگم که! قرار بود فن بازی در بیارم به بازی ۷ نمی دادم! متاسفانه جو منفی به راه افتاده علیه این بازی کار خودش رو کرده و جمعیت بی خودی دشمن بازی شدن در صورتی که مطمئنم ۱۰۰ درصد افرادی که دارن کامنت شما رو لایک می زنن اصلا هنوز جلد بازی رو هم از نزدیک ندیدن!
منتقد ها الان یکی دو سالیه که به غیر از حرف مفت زدن کار دیگه ای نمی کنن. سر چندین و چند بازی افت کاملا محسوس شعور خودشون رو نشون دادن. برای من که اندازه ی پهن گورخر دیگه حرفشون ارزش نداره برام! پیشنهاد میدم شما هم خودت رو از این بند رها کن و اجازه نده بقیه به جات فکر کنن…
——————–
hamid SFN @
سایه ی موردور اینقدر باگ و ضعف طراحی تو گیم پلی داشت که اجازه نده نمره ی بازی از ۷۵ بالاتر بیاد. اما جماعت منقد ظاهرا ضد سونی شدن فقط سر بازی های سونی یادشون می افته ریز ریز ایرادات بازی رو بکشن بیرون. ولی بازی اگه برای سونی نباشه از ایرادات به خاطر نکات مثبت چشم پوشی می کنن!
نمره ی ۸۷ یعنی یه بازی فوق العاده عالی که یه سری ایرادات ریز داره! نه این بازی که یه بازی خوب با یه سری ایراد درشت به حساب میاد!
سجاد جان دوست عزیز از قدیم گفتن نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم !!
شما از کجا میدونی ندیدم ؟؟؟
در ضمن لاقل اون کات سین تقریبا طولانیه شروع گراند زیروز رو دیدم
خلاصه اینا نظر شخصیه برادر … نظر من اینه:
وقتی میخوام فیلم ببینم کلی فیلم با صحنه های آنچنانی هست که میتونم بشینم تماشا کنم ( هر چند علاقه ای به این گونه فیلمها ندارم اصلا” )
وقتی هم میخوام بازی کنم دوست دارم بازی کنم !!! همین و به همین سادگی
عزیز Alone
برادر کی گفته دروغ میگی؟ من می گم این چه جور تایم گرفتنه، یک بعد از ظهر، یک هفته. راجب متا هم که من درگیر متا نیستم ( البته متا ملاک خوبیه برای اینکه یک درجه بندی ای برای بازی ها قائل شد یا حداقل یک دورنمایی ازشون بدست آورد ) مشکل اینجاست که مثلاً شما میگی Evil Within فوق العاده عالیه و حرف نداره، بعد میای می گی حالا که متاش کم شده این منتقد ها هیچی حالیشون نیست ولی در نظر نمی گیری که اون نظر یک جمعه همه موافق نیستن و همه مخالف نیستن. مجموع نظرشون میشه یک نمره مثل متا، حاصل نظر جمعه نه یک نفر. به نظر من جو علیه The Order حاصل از این جنگ کنسولی و فن بازی های توی سایته. متاسفانه این دو طرف فقط می خوان روی همدیگر رو کم کنن. Ryse اومد نمره نیاورد و رفت. حالا یک بازی دیگه The Order اومده که شاید نسبت به Ryse بالاتر باشه. ولی خب نتونسته اونطوری که باید از کار در بیاد. عیبی هم نداره. دنیا به آخر نرسیده که (جناب Alone منظورم شما نیستی ها). به Last of Us اونطوری نمره می دن به Order اینطوری نه اون موقع از سونی پول گرفته بودن، نه الان دشمنش شدن.
Resident Evil Revelations 2 Episode 1
Capcom
Capcom
PC
جالبه.
Order 1886
۱۰/۱۰
اینقدر قشنگ بود دلم نمیاد ولش کنم
هرچی بیشتر پیش می رفتم از همه نظر بهتر میشد
:۱۵: :ps: :15:
Vanishing of Ethan Carter
PC
نمره کل: ۸.۵
نکات مثبت
+ شاید زیباترین و شیرین ترین منظره های طبیعت رو توی دنیای بازی (حداقل طی چند سال گذشته) این بازی به نمایش گذاشته.
+ موسیقی و صداگذاری به خوبی با محیط هماهنگ هستند و به خوبی اضطراب یا آرامش را در موقعیت ها مقتضی به گیمر منتقل می کنند.
+ صداپیشه ها به خوبی کار خودشون را انجام دادن، به خصوص صداپیشه شخصیت اصلی که به خوبی از پس این خاص بودن این کارکتر بر اومده. هر موقع شروع به صحبت می کنه حس خاصی از امنیت و دانایی به گیمر منتقل میکنه.
+ بازی داستانی خاص و منحصر به فردی داره، به خوبی داستان روایت میشه.
+ بازی گیم پلی ساده ای داره ولی به خوبی با Setting داستانی هماهنگ شده.
+ اگر آشنایی مناسبی با زبان انگلیسی داشته باشین و مرحله به مرحله با خط داستانی پیش برین، پایان بندی ای فوق العاده تاثیر گذار در پیش خواهید داشت.
نکات منفی:
– به دلیل ساختار جهان بازی که این بازی داره و حجم سنگین تکسچرها که برای ورود به قسمت های جدید باید بارگزاری بشن، با توجه به قدرت سیستم کمی Shuttring یا افت فریم گاه گاه در طول گردش به وجود میاد که کمی به حس زیبایی که طراحی محیط به شما القا می کنه، صدمه می زنه.
– پازل اصلی بازی که به مربوط به بازسازی صحنه جرم می شه، در صحنه های اولیه به نسبت خوب و کمی پیچیده است ولی رفته رفته، توی موارد بعد بسیار ساده می شه.
– بعضی اوقات نبود یک چراغ قوه در بازی خود نمایی می کنه.
– متاسفانه مدت زمان بازی کمی کوتاه تر از اونچیزی که انتظارش رو داشتم.
شاید بهترین جمله که بشه با اون Vanishing of Ethan Carter رو توصیف کرده اینکه این بازی به معنای واقعی یک لذت بصری ایست.
من نتونستم تمومش کنم.ینی اخراش نمیدونستم کجا برم.
کمی اسپویلر!!
اگر که تمامی معماهای جانبی رو حل کرده باشی، به آخر که برسی توی اتاق مخفی خونه سوخته کات سین پایانی رو می بینی، اگر نه توی همون اتاق یک نقشه هست که محل اون معماها رو نشونت میده. Fast Travel هم داره. معماها رو تموم کن (روی نقشه با شکل نشون داده) بعد برگرد همون جا تا بازی تموم بشه. اگر بازم مشکل داشتی واسم پیام بزار کمکت کنم.
destiny
سازنده: بانجی
ناشر: اکتیویژن
پلتفرم: xbox 360
در یک کلام این بازی عالیه.تاحالا بیش از ۱۰۰ ساعت بازیش کردم.کلا برای بازی کردن به اینترنت نیاز هست(تقریبا با هر اینترتی میشه بازیش کرد من ۵۱۲ نامحدود مخابرات دارم).گرافیک روی xbox360 خوبه.گیمپلی بازی از نظر من بهترین در سبک شوتر اول شخص هست.مراحل با dlc که اومده تنوع داره و زیاده و با dlc های بعدی بهترم میشه.بهترین قسمت همین انلاین بودنشه که همیشه با بقیه و گروهی بازی میکنین.بینهایت اسلحه و لباس و … داره و هر کدوم اپگرید های خاص خودشون رو دارن.کلا این بازی رو من به همه پیشنهاد میکنم که حداقل ۱۰ ساعت تجربش کنن و بازی رو زیرو رو کنن.من قول میدم همین یه بازی کامل سرگرمتون میکنه!اگر من کنسول نسل جدید هم بگیرم حتما destiny رو دوباره براش میگیرم!یعنی یه جورایی میشه گفت که هر وقت destiny 2 بیاد من فقط برای همین بازی کنسول جدید میگیرم!
devil may cry3
pc
چی بگم
۱۰
dmc
ps3
گیم پلیش فوق العادست اما حالم از دانته و ورجیلش بهم میخوره
۹
resident evil3
pc
۹
pepsiman
pc
شانسی تو نت پیداش کردم ۱۰ مگ بود :۱۵:
۱۰
igi1
pc
۸
crash tag team racing4
pc
۱۰
چی بگمت الحق انصاف بود :*:
داینگ لایت :
نکات مثبت : گرافیک عالی بازی – نورپردازی خوب – گیمپلی عالی – تنوع سلاح های سرد – اپگرید کردن – جزئیات و تنوع زامبی ها – شب های هیجان انگیز
نکات منفی : داستان میتونست بهتر عمل کنه – باگ های ریز
نمره کل : ۸.۷۵
______________________________________________________
لیمبو :
نکات مثبت : اتمسفر عالی و فوق العاده بازی – معما های عالی و چالش برانگیز – داستان عالی و …
نکات منفی: –
نمره کل : ۱۰
۹ بار تمومش کردم لیمبو رو ، لذت بخشه دو ساعت طول می کشه
که من در دو یا سه ست بازی می کنم.