کونامی تبدیل به جهنم شده است ؛ مدیر این شرکت از کوجیما متنفر است

در ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ , 22:00:21
kojima, Kojima Productions, Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty, MGS V, شرکت کونامی (Konami)

Super Bunnyhop، یک کانال یوتیوبی با نزدیک به ۱۰۰ هزار subscriber، مدعی شده است که توانسته‌اند با یکی از کارمندان کونامی صحبت کنند. بر اساس گفته‌ی این کانال، هویت این شخص به عنوان یکی از کارمندان کونامی تایید شده است اما حرف‌های او را نمی‌توان با قطعیت تایید کرد. اما این اطلاعات، همخوانی زیادی با اتفاقات اخیر در این شرکت دارند. در ادامه نگاهی داریم به این اطلاعات.

دلیل اتفاقات و تغییرات بزرگ اخیر در کونامی، تصمیم سران این شرکت برای تغییر سیاست‌ ساخت بازیهای بزرگ برای کنسول‌ها به ساخت بازی‌های ارزان‌تر برای موبایلهای هوشمند است. کونامی در ژاپن علاوه بر سرگرمی‌های دیجیتالی، در کلوپ‌های سلامتی، فیتنس و … نیز فعالیت دارد. گزارش‌های اخیر نشان داده است که سود این بخش‌ها از بخش سرگرمی شرکت پیشی گرفته است. Kagemaza Kozuki، مدیر کونامی، اخیراً میلیون‌ها دلار در بخش‌های غیر از بازی سرمایه‌گذاری کرده است. به طور خلاصه، بخش بازی شرکت، دیگر سودی همانند Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ندارد.

به گفته‌ی این کارمند، اختلافات بین Kozuki و کوجیما بالا گرفته است. وی گفته است که Kozuki عملاً از کوجیما متنفر است و همین موضوع نیز اتفاقات اخیر را تا حدودی توجیه می‌کند.

وی همچنین می‌گوید Kojima Productions اکنون با نام Unit 8 در داخل کونامی شناخته می‌شود و صدها نفر خود را در آستانه‌ی اخراج می‌بینند. این منبع همچنین گفته‌است که کوجیما می‌تواند از کونامی شکایت کند، اما او MGS V را در دست ساخت داد و سخت کارمندانش را تشویق می‌کند تا Phantom Pain را به موقع تحویل هواداران دهند. کونامی نیز از این موضوع آگاه است. وی همچنین مدعی شده است که رفتار بدی با سازندگان Kojima Productions می‌شود؛ خاموشی‌های پی در پی، کار نکردن درهای امنیتی، مجبورکردن کارمندان به تغییر مکان کارشان و … . یکی از کارمندان می‌گوید این شرکت تبدیل به یک جهنم کامل شده است.

همانطور که در ابتدای خبر نیز گفته شد، تمام این گفته‌ها ممکن است صحت نداشته باشند و در آنها اغراق شده باشد؛ اما چیزی که مسلم است این است که شرایط در کونامی به هیچ وجه عادی نیست.


43 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. امیدوارم بلایی بدتر از هر شرکت ورشکسته دیگه ای واست بیوفته کونامی
    تو دوران سخت هیچوقت پشت سازنده هات نبودی.. همون افراد کلیدی تو رو کونامی کردن
    یامائوکا..ایتو..کوجیما
    تیم سایلنت رو تو نابود کردی
    PES هم نابود کردی
    ادامه ای انقلابی به اسم سایلنت هیلز رو نابود کردی
    حالا میخوای کسی رو نابود کنی که اراده کنه همه چیتو ازت میگیره؟؟
    امیدوارم تو هم بری به تاریخ :17: :17: :17: :17:

    ۶۰
  2. تنها چیزی که میشه گفت اینه:F..k you Konami :16:
    اگه که راست گفته باشن که کلا مردک روانیه و یه تختش کمه ! امیدوارم وقتی کوجیما رفت یه استدیو مستقل برای خودش بزنه و یه بازی شبیه به سایلنت هیلز با یه نام دیگه بسازه بسی حال کنیم!

    ۶۰
  3. فقط دعا می کنم به خوبی و خوشی متال گیر رو عرضه کنن تموم بشه ور داره بره!
    همون چیزی بشه که کوجیما می خواست…

    ۲۰
  4. کوجیما عکس بده جنازه تحویل بگیر
    اگه مدیره کونامی میومد ایران با خاور زیرش میکردم
    امیدوارم کوجیما بعد از عرضه ی متال با گروهش Kojima Productions استدیوی مستقل بزنه

    ۴۰
  5. شنیجی هم وقتی رفت رزیدنت اویل پاچید :11:
    فقط امیدوارم بره بیرون یه استدیو مستقل بزنه واسه سونی شاهکار ول بده بیرون :lol:

    ۶۰
  6. اینکه گفته اذیتشون میکنن کاملا مشخصه این اخبار شایعه است و حقیقت نداره. هیچ شرکتی با کارکنانش اینکارو نمیکنه هرگز!مخصوصا ژاپنی ها که احترام زیادی رو تو فضای کاری واسه هم قائل هستن.مشخصا حتی اگه اون بخش اول گفته هاش راست باشه مطمئنا اون بخش اذیت کردن کارکنان خاموش کردن برق و قفل شدن درها و اینا همش دروغه.
    درضمن همین رئیس کونامی از کوجیما خواست سایلنت هیل بعدی رو بسازه الان چطور میشه ازش منتفر بشه. در نتیجه این گفته ها همش دروغه. فقط میخوان مردم رو بازی بدن.

    ۳۰
    1. اذیت کردن که خیلی هم نمی‌تونه دروغ باشه. برای کسلوانیا ۲ هم چنین رفتاری داشتن که تا حدودی هم از این بدتر بود و کلی هم این وسط اخراجی دادن و طرح‌ها رد شد و حتی کارگردان بازی کلی مغرور شده بود و…

      البته به‌شخصه فکر می‌کنم دروغ باشن. MGS زمانی که انحصاری می‌اومد به تنهایی یه بازی پرفروش و کنسول سلر بود. حالا بماند که این نسخه هم مولتی‌پلتفرم و تا حدودی عامه‌پسند‌تر شده که می‌تونست زمانش انتشارش کلی سودآور باشه برای کونامی و کوجیما. پس دلیلی نداره بر اینکه بخوان تو این پروزه هم دخالت کنن و یه‌طورایی نابودش کنن.

      ۴۰
    2. من که فکر می کنم دروغ باشه.باهرکی که اینکارو بکنن نمیتونن با کوجیما اینکارو بکنن.درضمن فانتوم پین واسه کونامی هزینه خیلی زیادی داشته رئیس کونامی مگه روانی شده که حالا بازی چیزی تا انتشارش نمونده بخواد جلوی تمام شدن پروژه رو بگیره و کارکناش رو اذیت کنه و خودش رو از سود بازی محروم کنه!اصلا یه بچه هم میتونه بفهمه این اطلاعات غلطه مگه اینکه واقعا رئیس کونامی روانی شده باشه که بعیده.

      ۱۰
  7. :11: :17: خاک بر سر کونامی کنم مشکل داره هیچ اذیتم می کنه کلا اگر صحت داشته …. ولش کن کلمه ی مورد نظر پیدا نمیشه فقط :17: :17:

    ۴۰
  8. این متال گیر عرضه شد کوجیما بیاد بیرون راحت شه باو.
    تا قبل کنسل شدن سایلنت هیلز میگفتیم خدا کنه کوجیما از کونامی نره تا به بازی لطمه نخوره. حالا که سایلنت هیلزی درکار نیست در نتیجه گور پدر کونامی :-)

    ۶۰
  9. همه شرکت ها سر ودست میشکنن یکی ماننده کوجیما داشته باشن . امیدوارم کوجیما بره به پلاتینیوم گیمز .( اقا جای س ۳نقطه رو کیبورد کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من جایه ۳نقطه رو پیدا نکردم,واسه همین نوشتم ماننده کوجیما) :۲۳: :۲۳: :۲۴: :۲۴: :۲۴: :۲۴: . پرچم کوجیما تا ابد بالاس

    ۱۰
  10. اینو را نگاه.مدیر :11: داره طوری رفتار میکنه انگار خودش کوجیما و بقیه کشک.مردم که به خاطر قیافه تو که نمیان بازیها شرکت بخرن.دلیل سودهی بقیه بخش ها هم تحت تاثیر بازی ها بزرگ عالی شرکت به ویژه متال و PES.
    سود دهی بازیهای موبایلی هم های محدویت داره.
    در کل بنظرم بعد از رفتن کوجیما کونامی خواهد مرد :11: و به خاطره مپیوندد.

    ۳۰
  11. Kozuki دهن سرویس ، امیدوارم هیچ وقت پات به ایران نرسه وگرنه آخرین سفر خارجت میشه :17: :16: :11:
    راستی این یارو صفحه ی فیسبوک داره ؟ :13:

    ۱۲۰
  12. سرانجام اوضاع تا حدودی روشن شد و یک سازنده ی ژاپنی دیگه هم به آخرای خط رسیده و در حال تغییر کاربری هرچند بعضی قسمت ها به نظرم اغراق داره کونامی هزینه ی زیادی برای mgs V کرده و متوجه نمیشم چرا باید در کار کارمندان و سازندگان بازی اختلال ایجاد کنه هر مشکلی که در ساخت بازی به وجود بیاد هزینش از جیب کونامی رفته
    بعد از اتمام بازی هم کوجیما و تعداد بسیاری از کونامی جدا خواهند شد و به احتمال ریاد استودیوی مستقلی تشکیل خواهند داد و نکته مثبتش ساخت یک عنوان جدید توسط کوجیماست

    ۱۲۰
  13. یه سری از افراد به تنهایی خودشون یه استدیو حساب میشن کوجیما هم دقیقا از همین دسته افراد حساب میشه
    کونامی داره با دست خودش ستون خودش رو خراب میکنه
    همین قدر بگم کوجیما از کونامی بره دیگه عملا کونامی وجود نداره

    ۱۵۰
  14. انگار کونامی رسما قید دنیای گیم رو زده میخودار خدافظی کنه :11:
    کلا کارشون داره با کوجیما میچرخه :11:
    حالا وقتی کوجیما بره تازه قدرشو میدونه

    ۵۰
  15. اصلا من هرچی فکر میکنم متوجه منطق کونامی نمیشم. هرچی داشتن از کوجیما بود. به هر قیمتی بود باید راضی نگهش میداشتن. حتی PES رو هم به لطف کوجیما احیا کردن. خلایق هرچه لایق شدیدا براشون صدق میکنه!!!

    ۱۶۰
  16. اووف بچه چه طور شده که متنفره از سلطان سازنده بازی؟؟؟؟
    چه جنگی شده کونامی به نظره من نابود میشه اخر :10: :D

    ۱۱۰
  17. یعنی اگه صحت داشته باشه :11: :11: :11:
    :11: :11: :11: :11:
    همین فردا پا میشم میرم باندای نامکو،پک من رو برای یه ساعت ازشون قرض میگیرم و تمام :11: :11: :۱۱:کونامی رو به ابدیت پیوند میدم :11:

    ۹۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر