خانه » مسابقات بازی شکوه یک امپراتوری از دست رفته؛ پیش نمایش Kingdoms Of Amalur: Reckoning × توسط vergil12 در ۱۳۹۰/۰۹/۲۶ , 15:33:54 24 Kingdoms Of Amalur : reckoning سازنده بازی : ۳۸ Studios , Big Huge Games ناشر بازی : EA پلتفرم های بازی : Xbox360/PS3/PC تاریخ عرضه بازی: ۷ فوریه ۲۰۱۲ ( امریکای شمالی) 10 فوریه ۲۰۱۲ ( اروپا) سبک بازی : نقش افرینی ( RPG) ماد های بازی : تک بازیکن ( Single-player) وقتی که دنیا به اخر می رسد چیزی برایم اهمیت ندارد وقتی که میمیرم تنها به فکر کار هایی هستم که انجام داده ام ولی شاید یکبار دیگر فرصت از دست رفته ام را باز یابم ، در جنگی که شکل گرفت من بی دلیل کشته شدم هیچ هدفی برای خودم نداشتم تنها برای پادشاهان می جنگیدم ولی صبر کن من هنوز زنده هستم ولی چرا باید با اسکلت ها مبارزه کنم !! Kingdoms Of Amalur : reckoning توسط افراد بزرگی همانند ken Rolston فردی که Lead Desiner بازی های بزرگی همانند The Elder Scrolls III; Morrowind , Obilvion را انجام داده ، وظیفه طراحی بازی را بر عهده گرفته است. همچنین افراد دیگری همانند RA.Salvator , Todd McFarlane نیز در ساخت این بازی همکاری کرده اند. با وجود افرادی ماهر در پشت پرده این بازی می توان انتظار داشت که عنوانی موفق دیگر از سوی EA منتشر شود. کاراکتر اصلی بازی از قبل مرده است و به لطف یک Gnome یک بار دیگر به زندگی بازگشته است .امکان ترکیب سلاح های مختلف در بازی وجود دارد به گونه ای که با ترکیب دو سلاح مختلف سلاح جدیدی به وجود می اید که کارایی بهتر و بیشتری نسب به سلاح های دیگر دارد. می توان ۲ تا وسیله که هنوز به دست اورده نشده را و در حال لوت(loot) شدن هست رو با هم Compare کرد که به گیمر کمک می کنه ابزارهای قوی تر شناسایی و بعد هم جمع آوری کند. Kingdoms OAR عنوانی است که امکان انتخاب کلاس ها را برداشته است. Will Miller طراح سیستم بازی که عضوی از Big Huge Games است در مورد تغییرات گسترده ی بازی و اینکه سیستم انتخاب کلاس ها تغییر کرده است ابراز امیدواری می کند و می گوید که انتظار دارد این تغییر بزرگ در بازی بتواند جواب گوی انتقادات وارده بر بازی باشد. وی اقدام سازندگان را اینگونه توجیه میکند و می گوید علت این عمل به این خاطر است که در اکثر گیم های RPG چنین سیستمی همواره وجود داشته است و گیمر ها تا حدودی با اینگونه سیستم ها اشنایی دارند برای ایجاد تنوع امکان انتخاب کلاس ها برداشته شده است و همچنین ممکن است برخی از گیمر ها در صورتی که کلاس انتخاب کنند مجبور هستند تا اخر بازی گیم را ادامه دهند یا اینکه بازی را از ابتدا شروع کنند، از این رو تغییر در کلاس های می تواند در جذب گیمر و ازادی عمل او تاثیر مثبت و مفیدی داشته باشد. البته او ادامه می دهد و در مورد الهام گیری از بازی های شرقی می گوید و از الهام گیری خود نیز اظهار امیدواری می کند. وی یکی از مهمترین نکات بازی Amalur را در سیستم leveling بازی می داند. به گونه ای که گیمر بر اساس انتخابی که انجام می دهد در بازی پیشرفت می کند و اینگونه ازادی عمل گیمر بیشتر از گذشته می شود. همچنین سیستم قابلیت ها تغییر کرده است و در سه شاخه کلی به نام های Might , Finesse , Sorcery قرار گرفته است. و پیشرفت در توانایی ها در همین سه شاخه کلی صورت خواهد گرفت با این تفاوت که ازادی عمل گیمر بازهم در این بخش بیشتر از قبل خواهد بود. بنا به گفته های ۳۸ Studios بازی Kingdoms Of Amalur : reckoning تنها یک عنوان اکشن نخواهد بود بلکه از المنت های مختلفی استفاده می کند. یکی از ویژگی های این بازی وجود Cut-and- Paste XP است که می تواند تحولات عظیمی در این بازی به وجود اورد. ولی لازم به ذکر است که بازی همچنان به المنت های بازی های RPG وفا دارد خواهد بود. سازنده بازی اینگونه در مورد ادامه ساخت بازی میگوید ” ما با تمام قوا و حد اکثر توان برای بهتر و جذاب تر کردن بازی تلاش می کنیم چون ما باید تغییرات مثبت و خوبی در بازی بر اساس خواسته های طرفداران ایجاد کنیم”. Collin Campbell در گفتوگوی خود با Ausgamer اینگونه می گوید که ما تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین نه ولی یکی از بزرگترین بازی های RPG را اماده انتشار کنیم تنها هدف ما بهترین بودن است نه چیز دیگر. همچنین وی ادامه می دهد و در مورد روند ساخت بازی میگوید که ما با تمام تلاش در حال کار بر روی سیستم Crafting بازی هستم و به نتایج خوبی نیز دست یافته ایم. و همچنین بخش destiny بازی نیز بر اساس تصمیمات گیمر متغیر خواهد بود و چیزی از قبل پیش بینی نشده است. وی در مورد المنت های طبیعی( عناصر طبیعت) در بازی می گوید که این عناصر در بازی به بهترین شکل ممکن در بازی تعبیه شده اند و ویژگی های منحصر بفردی به بازی می دهد. همچنین در اواخر گفتوگوی خود به این نکته اشاره می کند و می گوید گرچه شاید ما د رمقابل بازی های روز دنیا که با بهترین تکلونوژی ها ساخته می شوند حرفی برای گفتن نداشته باشم ولی می توانیم یکی از بهترین ها باشیم. وی در مورد المنت های استفاده شده در بازی میگوید که استفاده از انها به دو صورت انجام شده است ابتدا المنت های بازی های RPG که عنصر اصلی بازی را تشکیل می دهد در بازی قرار گرفته است و سپس عناصر بازی های اکشن که می تواند وجه تمایز این بازی با عناوین مشابه باشددر بازی تعبیه شده است. در تریلر هایی که از بازی منتشر شده است می تواند تغییرات و تفاوت های بازی را نسبت به بازی های مشابه دید .یکی از بخش هایی که سازندگان بر روی ان مانور زیادی می دهند بخش سرنوشت بازی است که شامل تغییرات گسترده ای شده است و سازندگان نیز ادعا می کنند که بخش مذکور یکی از بهترین بخش های موجود در بازی خواهد بود.در این بخش المنت های گیمپلی، خط داستانی بازی بر اساس گیمر و تصمیمات او پی ریزی می شود. داستان و المنت های خاص بازی منحصر بفرد خواهد بود و هر بازی باز ها داستان و شخصیت خاص خود را می توانند خلق کنند و با ان به بازی کردن مشغول شوند. لازه به یاداوری است که هر تصمیمی که گیمر در طول جریان بازی اتخاذ می کند در داستان بازی اصلی تاثیرگذار است و می تواند موضوعات مختلف و جدیدی را به وجود اورد. وقتی شما در نقش یکی از شخصیت های حاظر در بازی ایفا نقش می کنید می توانید تمام کار ها و اعمالی که او در طول زندگی اش انجام می داده است را انجام دهید. یا اینکه تنها به فکر به دست اوردن امتیاز باشید و XP های بیشتری کسب کنید. در هر دو صورت شما مختار هستید. یا اینکه می تواند همانند افراد معمولی تنها به فکر زندگی کردن باشید یا می توانید همانند یک جنگجو به فکر ازاد کردن مردم خود باشید. به هر حال سازه هایی که در reckoning به کار رفته است بیشتر بر اساس المنت های زندگی واقعی است و گیمر را در انجام کار ها و اعمال مختلف ازاد می گذارد.داستان اصلی بازی در مورد شورش و طغیان گروهی شرور است که عده ای دیگر در برابر انها دست به مقاومت می زنند و شما هم از بد روزگار عضو همان عده اندکی که در برابر این ارتش بزرگ قرار می گیرد هستید. ولی داستان بازی به همینجا ختم نمی شود و بازی گیمر را با چالش های بیشتری رو به رو می کند که در زندگی روزمره ممکن است برای هر فردی در دنیا واقعی رخ دهد. توانایی هایی که در Reckoning قرار داده شده به گونه ای انقلابی است که به گیمر امکان کنترل تمام عیار کاراکتر خود را که در بازی خلق کرده است می دهد و می تواند با کاراکتر خود رویداد های زیادی رقم بزند . بعد از انتخاب کاراکتر انها در کلاس خاصی قرار داده نمی شوند و گیمر می تواندمناطق مختلف بازی را مورد جستوجو قرار دهد و در این راستا با انجام مبارزات و مامورتی های مختلف و کسب امتیاز امکان تقویت شخصیت خود ( همان Level Up) را پیدا می کند . بعد از کسب مقدار امتیاز خاصی گیمر می تواند از تجریبات و امتیازات استفاده کرده و توانایی های جدید بدست اورد. گیمر با کسب امتیاز می تواند از بخش های مختلف توانایی ، که به سه بخش Might , Finesse , Sorcery که هر کدام مربوط به نوعی توانایی می شود قابلیت های جدیدی را Unlock کرده و از انها استفاده کند . لازم به ذکر است که با انتخاب صحیح در بدست اوردن قابلیت ها و پیشرفت در بازی امکان به دست اوردن سلاح های تخصصی ، Power و قدرت مخصوص در بازی برای گیمر مهیا می شود . نکته ای را یاداوری می کنم این است که با کسب حداکثر امیتازات از هر بخش مانند جادوگری ، امکان خلق جادو های قدرتمندتر و مخرب تر به گیمر داده می شود و گیمر می تواند در طول بازی از انها به شکل و روش های مختلف استفاده کند .این امکان برای دو قابلیت دیگر نیز وجود دارد و در این بخش ازادی خوبی به گیمر داده می شود و بازیباز می تواند حرکات و جادو های خاصی را به وجود اورده و از انها بر اساس شرایط استفاده کند . در صورتی که توانایی ها کاراکتر مورد استفاده گیمر به اخرین حد خود برسد گیمر میتواند از بخش جدید به نام destinies استفاده کند. این بخش می تواند در جذابیت و ارزش تکرار بازی نقش مستقیمی داشته باشد . در Destinies امکان به دست اوردن قدرت های مختلف و جدید وجود دارد . همچنین امکان خلق شخصیت های مختلف با داستانی زیبا و مهیج نیز در این بخش یکی از ارکان بازی را تشکیل می دهد . سازندگان بازی در مورد تغییرات سیستم قدرت دشمنان نیز راه حل های مختلفی پیش رو گرفته اند که می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت بازی داشته باشد. Will Miller در مورد دشمنان و سطح قدرت انها اینگونه توضیح می دهد که ” در بازی بر اساس مناطق مختلف و سطح Level گیمر دشمنان از قدرت خاصی برخوردار نخواهند بود بله در reckoning تا حد امکان سعی شده است دشمنان به صورت تصادفی از قدرت متفاوتی برخوردارباشند . به طور مثال ممکن است عده ای از دشمنان قدرتمند تر از گیمر باشند و عده ای همانند او و عده ای دیگر ضعیف تر از گیمر . ولی برای اولین بار که گیمر وارد منطقه ای می شود تمام دشمنان هم سطح او خواهند بود ولی با گذر زمان Level دشمنان متفاوت و متغیر از گیمر می شود. وقتی که گیمر با level 20 وارد منطقه ای با Level 5 می شود دشمنان متناسب با او ( البته به صورت محدود) تغییر Level می دهند و از Level 5 به Level 10 تغییر می کنند. این امر برای ایجاد تعادل در بازی تعبیه شده است. در ضمن زمانی که گیمر از دست دشمنان فرار کند انها بر اساس Level خود عکس العمل نشان خواهند داد . ممکن است دشمنی با level 15 گیمر را که از دست او فرار می کند دنبال کند تا او را شکار کند ولی دشمنی با level 8 این عمل را انجام ندهد. لازم به ذکر است که در این بازی دشمنان فنا ناپذیر و ابدی وجود نخواهند داشت . بازی Kingdoms از ۵ منطقه مختلف ۴ بخش مسابقه ای و سه شاخه مهارت به همراه ۲۲ نوع قابلیت جدید برخوردار است. یکی از مناطق پنچگانه بازی روستا Didenhil ، روستایی که بسیار منظره ی زیبایی دارد و یکی از قطب های اصلی بازی است که شامل ماموریت های اصلی زیادی هم می شود ،است. بازی از بخش های QTE استفاده کرده است که بیشتر در بازی های H&S کاربرد دارد و در اکثر منابع بازی بخش QTE این بازی را چیزی در حدود بازی GOW دانسته اند. در حقیقت این بازی را باید چیزی ما بین GOW و Skyrim دانست زیرا از المنت های مختلفی در این بازی استفاده شده است که بازی را به یک Action RPG خالص تبدیل کرده است. تاثیر انتخابات شما در بازی به دلیل اینکه بازی، گیمر را در انتخاب کلاس خاصی محدود نکرده است از این رو او را در انتخاب در مورد داستان بازی مختار گذاشته است. در بازی بخشی به نام Fate یا همان سرنوشت وجود دارد که گیمر می تواند شخصیت خود را همراه با داستانی متفاوت که در هیچ جای دیگر نظیر ان پیدا نمی شود خلق کند . در این بخش ازادی عمل محض حاکم است و این گیمر است که داستان و المنت های ان را طراحی می کند. طراحان بازی در مورد چنین قابلیتی در بازی گفته اند که این خواسته اکثر گیمرها است که داستان شخصیت خود را داشته باشند و ما نیز این امکان را برای انها به وجود اورده ایم. Ken Rolston یکی از بهترین افراد عضو تیم سازنده بازی در مورد ماد بازی گفته است که این عنوان یکی از اولین بازی های RPG است که محوریت تک بازی کنه دارد و تمام تمرکز سازندگان بازی بر روی بخش تکنفره بازی بوده است و تا اخر نیز همین طور باقی خواهد ماند. جزئیات کلی : Fomorous Hugues تمرکز، نفرت، تخیل این سه کلمه شاید توانایی تعریف شخصیت مذکور را داشته باشند . یکی از شخصیت های حاظر در بازی Fomorous Hugues نام دارد . اطلاعات کمی در مورد او منتشر شده است البته لازم به ذکر است که وی به احتمال خیلی زیاد NPC است چون اطلاعاتی در مورد اینکه وی کاراکتری قابل بازی باشد منتشر نشده است. Hugues در گذشته نگهبان اکادمی بوده اکادمی بخشی در شهر بوده که وی وظیفه نگهبانی از ان را بر عهده داشته است . بعد از اینکه او به مقام استادی در Adessa می رسد تمام وقت و عمر باقی مانده خود را صرف پروژه ای به نام The Well Of Souls می کند . او که به دنبال پیدا کردن حقیقت اشیاء بوده است در اثر اتفاقاتی نامشخص با المنت های غیر طبیعی رو به رو می شود که نشان از زندگی جاویدان می دهند. او در نهایت موفق می شود و نتیجه ای برای پروژه خود بدست می اورد تا اینکه اتفاقاتی برای وی می افتد که …… General Tilera وقتی ۱۲ سال قبل اتفاقات عجیبی در Alfar می افتاد مردم برای سازمان دهی و از بین بردن خطرات تهدید کننده ارتشی به رهبی general Tilera تشکیل می دهند تا انها به نبرد بر علیه نیرو های حمله کننده رفته و شاید موفق به نابود کردن انها شوند. این کار اگر چه هزینه گزافی برای اهالی شهر به همراه داشت ولی در نهایت ارتش به رهبی GT توانست نیرو های دشمن را از Erathell بیرون رانده و انها را دوباره به مرداب Klurikon بازگرداند . ولی این تنها شروعی تازه برای Tilera بود چونکه تازه Monester های عجیب و خاصی که ویژگی های خاص تری داشتند که تا ان زمان در هیچ موجودی دیده نمی شد پیدا شدند که خطرات جدیدتری برای مردم به وجود می اورند. ولی با این وجود دوباره GT موفق به شکست دادن این گروه می شود .ولی این کار نیز هزینه ای سنگین داشت انهم سالها جنگ و خون ریزی بود . لازم به یاد اوری است که او در مبارزه با Balor ها که همان Monester ها هستند در اواخر جنگ شکست می خورد. از این رو ، او نسبت به این عملکرد ناراحت و احساس خجالت می کند به همین دلیل از مقام خود استعفا می دهد و تصمیم می گیرد به صورت انفرادی به دل دشمن بزند و Balor را نابود کند. او حالا بعد از مدتها جنگ می داند که نقطه ضعف و قوت دشمنانش چه چیزهایی هستند و حالا می تواند از انها استفاده کرده و موفق به اتمام وظیفه ناتمام خود شود. در طول انجام وظیفه اتفاقاتی برای وی می افتد که بخشی از بازی را تشکیل می دهد. High King Titarion High King Titarion که از نامش پیداست پادشاه است . او وظیفه محافظت و فرماندهی به مردم خود را دارد . از این رو وی به دلیل اینکه روابط صمیمی و گرمی با مردم خود دارد انها از فرمان و دستورات او به خوبی پیروی می کنند و مشکلات خاصی را به وجود نمی اورند. به نظر می اید که او نیز همانند دیگران فانی باشد ولی اینطور نیست . برخلاف Fae که فانی است .در مورد Fae اطلاعاتی فاش نشده است. وی علاقه زیادی به سهیم شدن در مجالس و جشن های مردم دارد همچنین او علاقه زیادی به مسابقه با جوانان دارد به همین دلیل رابطه نزدیکی با جوانان پیدا کرده است. وی محبوبیت خاصی ما بین مردم دارد بر خلاف اکثر پادشاهان که محبوبیتی بین مردم عادی ندارند. ولی بعد از مدت ها حوادثی در حال رخ دادن است Fae باعث ایجاد مشکلاتی شده است و HKT تنها امید و تنها روزه روشنایی برای مردم عادی است . بعد از درگیری های زیاد حالا the Summer King (احتمال این نام لقبی برای High King Titarion باشد) ، بر تخت پادشاهای خود تکیه کرده است. زمانی رسیده است که قاصدگی به او خبر می دهد که پایان پادشاه یی نزدیک شده و آخرین سالهای حمکرانی او فرا رسیده است و شاید پادشاه جدید از گوشه کنار شهر برخیزد. او که هنوز در مورد Fae که ایا مرده و زنده مطمئن نیست ترسی بزرگ بر وجودش رخنه کرده است. با این وجود او به چشم خود نابودی دشمنش را دیده است و علت نگرانی بیش از حد خود را درک نمی کند. حالا تنها کاری که Titarion توانایی انجام ان را دارد سخت ترین کار ممکن است باید صبر کند و منتظر زمستانی طولانی باشد. Jack of All Trades Seeker : همان طور که در ابتدا مشاهده کردید که بخش به نام jack Of All Trades مشخص شده است، از این رو گیمر بخش جدیدی را مشاهده خواهد کرد ( البته در مورد اینکه ایا المنت های اصلی داستان بازی تغییر خواهد کرد یا نه چیزی تایید نشده است.) Seeker یا همان جستوجوگر توانایی های منحصر بفردی در این بازی دارد و می تواند در نبرد ها ( Combat ) ها حرکات و فنون مختلفی را به نمایش بگذارد. این گروه توانایی مختلفی دارد، گیمر در این قسمت از سلاح های مختلف همانند شمشیر خنجر و … که در melee Combat کاربرد دارد استفاده می کند، و یا اینکه می تواند به جای انها از جادو و وسایل جادوگری که در اختیار دارد استفاده کند. در حقیقت این گروه را می تواند گروه فوق العاده نامید زیرا امکان ترکیب ویژگی های مثبت گروه های دیگر همانند جادوگران، مبارزین و … را دارند و می توانند در بازی کارایی بهتری نسبت به دیگر گروه ها داشته باشند . Wayfarer: این گروه به پیاده نظام معروف است زیرا وسایل مورد استفاده این گروه وسایل بسیار ابتدایی همانند چوب است که در مقابل شمشیر های برنده قرار می گیرد. یکی از نکات قابل توجه این است که هسته اولیه ارتش بزرگ Alfra راهمین گروه تشکیل داده است و بر اساس همین هسته است که ارتشی نه خورد به وجود امده است.این گروه با اینکه سادگی بیش از اندازه ای دارد ولی می تواند جذابترین گروه را تشکیل دهد . با قرار گرفتن در این گروه گیمر می توانند به جستوجو و کاوش در هر زمینه ای بپردازد از این رو محدودیت گروه های دیگر را ندارد و می تواند با به دست اوردن ویژگی های جدید و قدرتمند به یکی از ارکان اصلی ارتش تبدیل شود. Adventurer: ماجراجو… این گروه از تجربه و توانایی زیادی بر خوردار هستند زیرا در اکثر مواقع که جنگی بروز میکند این گروه همواره بخش جدا نشدنی از نیرو ارتش هستند.ماجراجو توانایی استفاده از سایه و تاریکی را دارند همچنین در مبارزات از مخفی کاریبیشتر استفاده می کند به گونه ای که مخفی کاری بخش مهمی از شیوه مبارزه این گروه را تشکیل می دهد ( احتمالا” اساس مبارزات این گروه مخفیکاری است). Prodigy: اعجوبه … شاید از نامگذاری این گروه تعجب کرده باشید ولی جای تعجب ندارد، زیرا این گروه به دلیل زیرکی و توانایی مبارزه در شرایط مختلف همراه با سلاح ها مختلف که ترکیب شده از سلاح های کلاس های دیگر است قابلیت های ویژه ای به بازیباز می دهد . توانایی استفاده از جادو، سلاح و زره های سنگین یکی از بخش های مهم در این گروه است. از جمله توانایی های این گروه می توان به امکان خوگیری با تمام شرایط بازی اشاره کرد. Prodigy در مقابل تمام حملات دشمن (در صورت اشنایی کامل با این گروه) امکان مقاومت برای گیمر را به وجود می اورد. Prodigy امکان ایجاد محیطی قابل اعتماد در شرایط بحرانی برای ساکنین شهر فراهم می کند. Polymath : دانشمند… اطلاعات زیادی در مورد این گروه منتشر نشده است ولی از جایی که نام گروه به دانشمند معنی می شود می توان حدس زد که این گروه توانایی انجام فنون و مهارت های مختلف با استفاده از دانش بالای خود را دارند . تنها در مورد این گروه یک نکته فاش شده است انهم این است که این گروه یکی از قدرتمند ترین گروه بازی هستند. Templar Octienne پس از گذشت سالیان دراز، جنگ های متوالی، خون ریزی بسیارهر کس ارزویی دارد. Templar Octienne یکی از همان افرادی است که بعد از خونریزی های بسیار اروزهایی در سر می پروراند. او یکی از قدرتمندترین افراد هم نوع خود در این بازی است که توانایی مختلف دارد. او در این بازی علاوه بر شکست دادن دشمنان خود اهداف دیگری دارد که فاش نشده و تنها برای خود او معنا دارد. او همانند دیگر Templar ها از مقداری تکبر برخوردار است. منتظر می ماند تا حریفی برایش پیدا شود تا از خجالت او دراید. قدرت او باعث شهرتش شده است از این رو دشمنان و یاران مخصوص به خود را دارد. با این وجود اطلاعات زیادی در مورد وی منتشر نشده است . Brawler: بازیباز با استفاده از شخصیت خود، در این بخش مبارزات نزدیک و تن به تن انجام خواهد داد . در این بخش به دلیل مبارزات سنگین شخصیت گیمر از قدرت خاصی بر خوردار است که می تواند مدت زمان زیادی در مقابل حملات سنگین دشمن و مبارزات نفس گیر مقاوت کند و شکست نخورد . همواره در این بخش جا خالی دادن، ضربه زدن، فرار کردن امری بسیار معمول و عادی خواهد بود زیرا اساس بازی در این بخش المنت های اولیه نزاع و جدال است . Fighter : در این بخش المنت های مبارزه متفاوت از Brawler خواهد بود، البته نباید فراموش کرد که هر دو بخش از المنت های مبارزه و Combat استفاده می کنند. مبارزان Fealands به معتادین مبارزه شهرت دارند از این رو از انها انتظار رحم و مهربانی نداشته باشد انها نهایت خشونت را در مبارزات خود به کار می گیرند. انها نیز مانند Brawler ها می توانند خسارات سنگین و جبران ناپذیری به دشمنان وارد کنند. سرباز : نیرو های ورزیده و اماده به خدمت انسانی Alfar با تجربه تر از گذشته شده اند و اماده انجام وظیفه هستند. این گروه می تواند با استفاده از حملات سنگین و برنامه ریزی شده ضربات سنگین و وسیع ای به دشمنان وارد کنند . جنگجویان: این گروه بنا به اموزش هایی که دیده اند از توانایی های خاصی بهرمند هستند و می توانند ماموریت های چریکی زیادی را انجام دهند . انها چون اموزش های خاصی دیده اند کمترین میزان تعامل با مردمان عادی را دارند از این رو ویژگی های اجتماعی انها تعدیل یافته است و تنها به فکر مبارزه و خون ریزی هستند . این گرو علاوه بر اینکه می توانند ضربات سنگینی به دشمن وارد کنند امکان دفاع در برابر حملات سنگین و متقابل دشمن را دارند . ش فاتحین: این گروه در بازی به فاتحین شهرت یافته اند، این گروه نیز همانند چندین گروه ذکر شده برای خود دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که می تواند جذابیت خاصی برای گیمر داشته باشند .بخشی به نام Destiny Hidden در بازی وجود دارد که هنوز اطلاعاتی از ان منتشر نشده است . خاتمه: تعجب برانگیزتر از همیشه در یکی از روز های ماه اکتبر خبر عجیبی از سوی سازنده بازی مبنی بر نقشه بازی منتشر شد . در این خبر اشاره به بزرگی نقشه شده بود به گونه ای که Big Huge Games که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد اشاره کرده است که بازی مورد نظر از نظر وسعت نقشه بزرگ از بازی Obilivion خواهد بود. Craig Krstolic مدیر بخش تولید بازی در گفتو گوی خود با gamesradar به این نکته اشاره کرده است. وی به این نکته اشاره می کند که بازی ساخته انها از نظر وسعت نقشه با بازی بزرگ Oblivion برابری خواهد کرد. وی در مورد نقشه های Oblivion به شهر ها و مناطق وسیع بازی اشاره میکند و در همین راستا برای نشان دادن برابری بازی خود با عنوانی به این بزرگی شهر ها و مناطق مختلف بازی را که می توانند در مقابل بازی مذکور خودی نشان دهد به نمایش می گذارد. لازم به یاداوری است که این بازی دارای ۵ منطقه بسیار بزرگ است. در حقیقت می تواند گفت برای ساخت این بازی تلاش های زیادی شده است و سازندگان نیز در گفته های خود به همین نکته اشاره کرده اند . این بازی یکی از بزرگترین بازی های ساخته شده توسط BHG است که همراه با شرکتی دیگر به صورت دوطرفه ساخته می شود . شرکت های Big Huge Games و ۳۸ studios باهم در زمینه ساخت بازی همکاری می کنند. شرکت EA ناشر بازی است . سازندگان بازی قول داده اند عنوانی درخور توجه عرضه می کنند و یکی از بهترین بازی های MMORPG توسط این دو شرکت ساخته خواهد شد.یکی از مانور هایی که سازندگان بر روی این بازی داده اند وجود صحنه های سینماتیک است که به گفته خودشان یکی از مهمترین وجه تمایز بازی با عناوین مشابه خواهد بود . در این بازی از المنت های ویژه برای طراحی صحنه های سینماتیک استفاده شده است تا بازی همیشه و در تمام صحنه ها جذابیت خاصی برای گیمر داشته باشد. نویسنده vergil12 مسابقات بازی 24 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. حتما بازی جالبی خواهد شد من که منتظرشم با تشکر از vergil 12 عزیز ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یادم نمیره ، اولین بار دیابلو ۲ رو داشتم بازی میکردم ، اصلا نمیدونستم سبکش چیه ، چرا اینقدر باحال هست ، بعدش آبلیوین رو بازی کردم و یه خورده تحقیق کردم و دیدم به سبکش میگن نقش آفرینی ، بعدش که انواع و اقسام بازی های نقش آفرینی ، حالا هم که اسکایریم و تا چند وقت دیگه این بازی ، راستش بچه ها من مریض شدم ، یعنی بازی اگه نقش آفرینی نباشه بهم حال نمیده ، به خدا راست میگم ، بیماری نقش آفرینی گرفتم ، اصلا طرف اساسین نرفتم ، اصلا طرف بتمن نرفتم ، اصلا طرف لس آنجلش نوار نرفتم ، نمیدونم چه مرگه اما هرچی هست بیماری باحالیه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این EA فقط منتظر یک بازی تو فلان سبک موفق بشه سریع یک عنوان میده بیرون جهت کل کل ولی در کل امیدوارم بازی خوبی باشه (big huge games تبدیل به bug huge games نشه) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید عشق است اسکایریم ولی اینم این گوشه کنار بازی میکنیم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید چقدر متن هایتان طولانی است حوصله را سر می برد . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید حوصله ی خوندن نقدا رو ندارم ولی بازهم شاهکاری دیگر از EA در راه است همیشه پای یک EA در میان است ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید باز یه بازی تو یه سبک موفق شد ea گیر داد به اون سبک. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ممنون از vergil12 مطلب خوب و کمی طولانی بود با خلاصه کردن مطلب خوانندگان بیشتری را جذب کنید با تشکر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نقدها که بسیار زیاد بودن من فقط نصفشو خوندم :-D و اما بازی شاید بتونه خوب بشه شاید :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ل…. به کسی که از روی قصد و مرض دیسلایک بزنه ۰۰ من واسه اینکه دلت نشکنه یه لایک زدم ۰۰ من نگفتم دیسلایک نزنین صحبت من با کسایی بود که از روی بیکاری دیسلایک میکنن یا به نوعی از روی بیماری ۰۰ سلام به تمام دوستانی که نظر دادن. خیلی ممنون بابت نظرات . در مورد خلاصه کردن پیشنمایش اخه مطالب پیرامون بازی به حدی زیاد هست که اگه مطلب خلاصه بشه خواننده بسیاری از نکات بازی رو متوجه نمیشه ۰۰ لطف کردی ولی اگه شما در مورد توم ریدر این همه بنویسی من یکی که خیلی خوشحال میشم :wink: ۰۰ آیا این بازی هم مانند skyrim موفق خواهد بود! با فروش خیره کننده بازی skyrim شرکت EA هم به فکر تبلیغ بازی خودش و مقایسه بازی خود با بازی های شرکت بتسدا پرداخته امیدوارم این بازی هم در حد skyrim ((عمرا))باشه!هر چند که به این بازی خوشبین نیستم میترسم این بازی هم مانند Fuel بشه که تنها نکته مثبت بازی طول زیاد جاده هاش بود!بعد از عرضه بازی همه بگن چقدر محیط هاش بزرک بود ولی گرافیک و موسیقی و.. چندان بدرد بخور نبود! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
یادم نمیره ، اولین بار دیابلو ۲ رو داشتم بازی میکردم ، اصلا نمیدونستم سبکش چیه ، چرا اینقدر باحال هست ، بعدش آبلیوین رو بازی کردم و یه خورده تحقیق کردم و دیدم به سبکش میگن نقش آفرینی ، بعدش که انواع و اقسام بازی های نقش آفرینی ، حالا هم که اسکایریم و تا چند وقت دیگه این بازی ، راستش بچه ها من مریض شدم ، یعنی بازی اگه نقش آفرینی نباشه بهم حال نمیده ، به خدا راست میگم ، بیماری نقش آفرینی گرفتم ، اصلا طرف اساسین نرفتم ، اصلا طرف بتمن نرفتم ، اصلا طرف لس آنجلش نوار نرفتم ، نمیدونم چه مرگه اما هرچی هست بیماری باحالیه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این EA فقط منتظر یک بازی تو فلان سبک موفق بشه سریع یک عنوان میده بیرون جهت کل کل ولی در کل امیدوارم بازی خوبی باشه (big huge games تبدیل به bug huge games نشه) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
حوصله ی خوندن نقدا رو ندارم ولی بازهم شاهکاری دیگر از EA در راه است همیشه پای یک EA در میان است ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ممنون از vergil12 مطلب خوب و کمی طولانی بود با خلاصه کردن مطلب خوانندگان بیشتری را جذب کنید با تشکر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
نقدها که بسیار زیاد بودن من فقط نصفشو خوندم :-D و اما بازی شاید بتونه خوب بشه شاید :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من نگفتم دیسلایک نزنین صحبت من با کسایی بود که از روی بیکاری دیسلایک میکنن یا به نوعی از روی بیماری ۰۰
سلام به تمام دوستانی که نظر دادن. خیلی ممنون بابت نظرات . در مورد خلاصه کردن پیشنمایش اخه مطالب پیرامون بازی به حدی زیاد هست که اگه مطلب خلاصه بشه خواننده بسیاری از نکات بازی رو متوجه نمیشه ۰۰
آیا این بازی هم مانند skyrim موفق خواهد بود! با فروش خیره کننده بازی skyrim شرکت EA هم به فکر تبلیغ بازی خودش و مقایسه بازی خود با بازی های شرکت بتسدا پرداخته امیدوارم این بازی هم در حد skyrim ((عمرا))باشه!هر چند که به این بازی خوشبین نیستم میترسم این بازی هم مانند Fuel بشه که تنها نکته مثبت بازی طول زیاد جاده هاش بود!بعد از عرضه بازی همه بگن چقدر محیط هاش بزرک بود ولی گرافیک و موسیقی و.. چندان بدرد بخور نبود! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید