مجمع بزرگان : نگاهی به هسته اصلی استودیو ۳۴۳ سازنده هیلو ۴
استودیو صنایع ۳۴۳ که به صورت مخفف ۳۴۳i نیز نوشته می شود در کریکلند واشنگتن واقع شده است.در سال ۲۰۰۷ این استودیو رسما توسط مایکروسافت برای ساخت و توسعه سری بازی هیلو ایجاد شد. این استودیو در سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۰۰ نفر کارمند رسمی داشته است .
از زمانی که مایکروسافت رسما در E3 سال ۲۰۱۱ از پروژه هیلو ۴ رونمایی کرد تا الان هیچ تصویر و یا جزئیات بیشتری از ان منتشر نشده است ، همین نشان از اهمیت بالای این پروژه می دهد . فقط کافی است نگاهی به افراد تشکیل دهنده هسته اصلی استودیو۳۴۳ بیاندازیم تا به بزرگی و عظمت این پروژه پی ببریم !
استودیوی ۳۴۳ درست بعد از انتشار هیلو ۳ رسما پایه گذاری شد و به صورت کاملا مخفیانه اقدام به فعالیت کرد و با توجه به بازه زمانی که داشت توانست بهترین ها را در تیم بازی سازی خود جمع کند ، افرادی با سابقه درخشان از استودیو های مختلف مثل : Rare, Electronic Arts, Pixar, Kojima Productions, BioWare, iD Software, Retro, Ubisoft, Rockstar, Valve و از همه مهتر Bungie .
در زیر این لیست ۲۰ نفره از سران بخش های مختلف این استودیو آورده شده است .
پیشاپیش از کیفیت پایین تصاویر معذرت می خواهیم ، تصاویر از روی یک تکه فیلم که در مورد این استودیو بوده است گرفته شده است.
آقای نیل هریسون با سابقه ۱۰ ساله در بازی سازی از استودیوی RARE
آقای تام فرنچ از استودیوی Pondemic
خانم بانی روز ، با سابقه ۱۷ سال در بازی سازی از استودیوی Microsoft
آقای جووی واترز FASA
آقای جاش هولمز از استودیوی EA با بیش از ۱۶ سال سابقه در بازی سازی
خانم مگی اوو از استودیوی PIXAR
آقای ساتارو توجیما از استودیوی Kojima Productions با بیش از ۹ سال سابقه در بازی سازی
آقای کنیت اسکات از استودیوی iD Software با حدود ۱۵ سال سابقه در بازی سازی
آقای کانان پیرسون از استودیوی Retro
آقای نیکولاس اسپارت بایور از استودیوی Ubisoft با بیش از ۱۶ سال سابقه در بازی سازی
آقای پاتریک گیلیت از استودیوی Bungie
آقای آر جی رانوا از استودیوی Electronic Arts شهر شیکاگو
آقای ویک د لئون از استودیوی Bungie با سابقه ای حدود ۲۰ سال در بازی سازی
خانم کیتی گریگ از استودیوی Valve با سابقه ای حدود ۵ سال در بازی سازی
آقای فرانک او کانر (کارگردان اصلی بازی ) از استودیوی Bungie با سابقه ای حدود ۲۰ سال در بازی سازی
آقای آرماندو تروسی از استودیوی BioWare
خانم لنی بلییزر از استودیوی NC Soft
خانم نیکول ماکیلا از استودیوی Microsoft
آقای هووپ سوماه از استودیوی Microsoft
آقای سی جی مارخام از استودیوی Rockstar
به نظر می رسد مایکروسافت از هیچ تلاشی برای موفقیت دوباره این عنوان دریغ نکند .باید دید حاصل چه خواهد بود.
حسین براتی (Ichimaro Gin )
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
چه غولی میخواد بشه این بازی ۸-O 8-O
این بازی میخواد هرچی رکورد تو دنیا(در مورد گیم)هست بشکنه!
——————————————————
Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
————————-
D.N.C
این مایکروسافت کم کم داره شکوفا میشه اخی چه زحمتی هم داره میکشه برای ساخت هیلو ۴ :lol:
halo سبک اکشنهای اول شخص رو به جلو هل داد.
منتخب جهان میگن اینه!
عجب تیمیه یه دونه از اعضاش هم بد نیست.فقط خدا نکنه این بازی بد شه وگرنه مایکرو ورشکست میشه!
در بزرگ بودن این عنوان شک نکنید.یکی از بهترینهاست .
شاهکار ونفسگیر…حماسی وزیبا…دل انگیز و فوق العاده… :wink:
یکی از بهترین بازیایی که من اصلا خوشم نمیاد ازش ……. من کلا از بازیایی تو فضا باشه بدم میاد مثل مس افکت :-|
خب، ظاهرن مایکروسافت این تیم رو برای قهرمانی بسته! :-D
هرچی خوف هست داره رو این بازی کار میکنه
عجوبه قرن به زودی وارد می شود :wink:
(انجمن martial art’s)
چه سرمایه گذاری ای داره میکنه ماکروسافت روی این بازی البته خوب اینده کنسولش تضمین میشه
همه فکر میکرند این استودیو تازه کاره و احتمال داره بازی خوبی در نیاد ؛و مثل بانجی کار نکنه
در حالی که اصل کارگردان بازی همون کارگردان سابق هیلو هست
امسال بازی های بسیار بزرگی میاد اساسین کرید ۳،مدال افتخار و ریزن اویل وgta v …..میاد که همشون به خون کالاف دیویتی تشنه هستند ،خیلی سخت میشه کالاف در بین اینها جون سالم به درد ببره