خانه » مسابقات بازی نغمه های شنیدنی × توسط Hamedgh در ۱۳۹۱/۰۱/۰۹ , 18:06:16 99 نغمه های شنیدنی (۱) – این بخش دیالوگ های زیبا و معنادار را نجوا میکند که ریتم معنایی آن برای گوشهای نوازش خواه و قلب حقیقت جو، آهنگی دلنشین خواهد گشت. — -” گرز ثریت حکایت جاودانگی و دیوکشی است. فرزندان دیار من با این حکایت نمی خوابند، بر می خیزند.” گرشاسپ، پهلوان نامدار در بازی گرشاسپ سازنده: شرکت فن افزار شریف — -“رنج و درد جزیی از حقیقت زندگی است. یا باید با آن کنار بیایی یا تحت تسلطش قرار بگیری.” هیتر در بازی تپه خاموش۳/ silent hill 3 نویسنده : Hiroyuki Owaku — -“نابرده رنج، گنج میسر نمی شود” از پائول در بازی تیکن/Tekken کارگردان: Seiichi Ishii — -“کفر از بیهودگی سر بلند می کند” سرباز فضایی در بازی چکش جنگی ۴۰۰۰۰ : طلوع جنگ/ Warhammer 40000 Dawn of war نویسنده: Cassern Sebastian Goto — -“گمان می کنم که آنها باید از نتایج عملکردشان رنج ببینند(انسانها). بخششی هم در میان نیست. اگر فقط شهامت مبارزه را می داشتند، چرخهای عدالت یکروزی به حرکت در می آمد و هیچکس دیگری نمی توانست آنرا متوقف کند … هیچکس. اون آخرین شانس راکون سیتی بود. آخرین شانس من، آخرین راه فرار من ” جیل در بازی شیطان مقیم ۳ / Resident Evil 3 نویسنده: Yasuhisa Kawamura — -“تو ممکن است توانایی طولانی تر کردن زندگیت را داشته باشی، اما مثل این نیست که بتوانی از مرگ اجتناب ناپذیرت فرار کنی، اینطور نیست؟” جک کروزر در در بازی شیطان مقیم ۴ / Resident Evil 4 نویسنده: Eric Bailey , Haruo Murata — -“آنها همسرم را کشتند… و حالا مرا هم کشته اند… من روده هایم را در دو دستم نگه داشته ام. زندگی همسرم و زندگی مردمی که مجبور به کشتنشان شده ام، خیلی بزرگتر از زندگی کوتاه من است. مقاومت! نژاد بشر آنرا تقاضا میکند. مقاومت!” برانسون در بازی شوک سیستمی ۲ / System Shock 2 نویسنده: Ken Levine — -“کیک یک دروغ است” از طرف دوگ در بازی پرتال / Portal نویسنده: Marc Laidlaw, Erik Wolpaw — -“موقعیکه از سم عصب گرای کشنده گفتم… منظورم از واژه کشنده، یک نقل قول طعنه آمیز بزرگی بود. من در این چیزها(سموم) می توانم حمام کنم،… بدرون چشمانم بمالم…در حقیقت… اصلا برای من کشنده نیست. بعبارت دیگر، شما(انسانها) کشندگی آنرا کشف می کنید… و این کمتر خنده دار است!” از گلاداس در بازی پرتال ۲ / Portal 2 نویسنده: Erik Wolpaw, Chet Faliszek — -“طلوع کن و بدرخش، آقای فریمن! بلند شو و بتاب…یک مرد واقعی در مکان نادرست نیز می تواند باعث تغییر در دنیا شود. بلند شو! آقای فریمن…بلند شو و خاکسترها را بو بکش ” G-Man در بازی نیمه جان۲ / Half-Life 2 نویسنده: Marc Laidlaw — -“تامی: میدونی رییس! آن محافظ آدم بدبختی بود” / “دون سالیاری: نه تامی! آدم بدبخت وجود ندارد. بلکه ما بوجودش می آوریم.” بعد از کشته شدن فرد محافظ بدستور دون، در بازی مافیا / Mafia نویسنده: Daniel Vávra — -“زندگی فقط منتقل کردن ژنها نیست. می توانیم چیزهای زیادی را از خود باقی بگذاریم.” سالید اسنیک/Solid Snake در بازی MGS نویسنده: Hideo Kojima, Tomokazu Fukushima — -“مهتاب بر روی گناهکار و بیگناه یکسان می تابد” زن شکارچی در بازی وارکرافت۳/ Warcraft3 سازنده: Blizzard — -“بخاطر نور…نور به من قدرت میدهد، دستهایم برادران من هستند، من برای کمکم آماده ام” آرتاس در بازی وارکرافت۳/ Warcraft3 سازنده: Blizzard — -“اینک همانند همه عشقهایم، او برای همیشه مال منست” مکس پین به مونا(بعد از کشته شدن مونا) در بازی مکس پین۲ / MaxPayne 2 نویسنده: Sam Lake — -“در سرزمین کورها، مرد یک چشم شاه است” مکس پین در بازی مکس پین / MaxPayne نویسنده: Sam Lake — -“زمان گرانبهاست. زمان زود می گذرد. زمان … چیزیست که شما خیلی کم در اختیار دارید.” در بازی شاهزاده پارسی: جنگجوی درون/ Prince Of Persia: Warrior Within نویسنده: Jordan Mechner — -” التماس می کنم، اینک که علاقمندت شدم، دیگر نمیر” الیکا به شاهزاده در بازی شاهزاده پارسی: شگفتی / Prince of Persia Prodigy نویسنده: Jordan Mechner — -“قدرت نور نباید برای تاریکی استفاده گردد.” در بازی فانتزی نهایی / Final Fantasy نویسنده Final Fantasy (1987) : Hironobu Sakaguchi , Kenji Terada — -“من… کلود هستم. ارباب دنیای وهم آلود خود!” کلود در بازی فانتزی نهایی۷ / Final Fantasy VII نویسنده: Yoshinori Kitase , Tetsuya Nomura — -“قابل اطمینان ترین دیدگاه درباره آینده، عدم اطمینان(یا نامشخص بودن) به آنست.” آمارانت در بازی فانتزی نهایی۹ / Final Fantasy IX نویسنده: Kazushige Nojima — -“مهم نیست که شب چقدر تاریک است، صبحگاه همیشه می آید.” لولو در بازی فانتزی نهایی۱۰ / Final Fantasy X نویسنده: Hironobu Sakaguchi — -“زندگی رویای گذراست اما در پی آن مرگ ِ جاودان است.” سیمور در بازی فانتزی نهایی۱۰ / Final Fantasy X نویسنده : Hironobu Sakaguchi — -“این پایان زندگی منست. پایانی که خودم رقم زدم.” یاگ روچ(در حین مردن) در بازی فانتزی نهایی ۱۳ / Final Fantasy XIII نویسنده : Kazushige Nojima , Motomu Toriyama — -“همیشه ممکن است شمشیرتان به حقیقت ضربه بزند.” جـِفـِر در بازی طومارهای کلیسا(بزرگان)۴: نسیان / The Elder Scroll IV: Oblivion کارگردان: Todd Howard — -“هرگز به یک گاو نر از جلو و به یک اسب از عقب و به یک احمق از همه جهت ها نزدیک نشو” در بازی ندای خوارز: غرق در خون یا خون آلود / call of juarez : bound in blood نویسنده: Haris Orkin, Pawel Selinger — -“تریش… شیاطین نمی گریند… این اشکها هدیه ای هستند که تنها انسانها از آن بهره می برند.” دانته به تریش در بازی شیطان می گرید/ DMC (در هنگام اشک ریختن دانته) کارگردان DMC: Hideki Kamiya — -“همه آنچه که به خاطر می آورم، آن چیزیست که از دست داده ام” کراتوس در بازی خدای جنگ ۳ / God of War 3 نویسنده: Marianne Krawczyk , Ariel Lawrence — -“امید ما را قویتر می سازد. آن دلیل اینجا بودن ماست. وقتی همه چیز از دست رفته، ما بهمراه امید مبارزه می کنیم.” پاندورا به کراتوس در بازی خدای جنگ ۳ / God of War 3 نویسنده: Marianne Krawczyk , Ariel Lawrence — -“من جنگجویانه زندگی کرده ام و خدایانه مرده ام.” کراتوس به گایا در بازی خدای جنگ ۳ / God of War 3 نویسنده: Marianne Krawczyk , Ariel Lawrence — -“همه چیزی که می خواهم صلح(peace) در دنیاست… یا یک تکه(piece) از دنیا” راهبه در بازی ماشه یا اسلحه کرونو / Chrono Trigger کارگردان: Yoshinori Kitase, Akihiko Matsui — -“دوستانت را به خود نزدیک نگهدار، دشمنانت را نزدیکتر” در بازی میراث کین:مقاومت / Legacy of Kain: Defiance نویسنده: Amy Hennig , Carol Wolf — -“آه بله، خشم شیطانی خودت را به آتش بکش. آن خشم را در درونت حس میکنم. شبیه یک چاله پر از سولفور که در شکافهای قلبت می جوشد. آنرا حس میکنی، حس نمی کنی؟” سرووک در بازی دروازه بالدور / Baldurs gate کارگردان: Feargus Urquhart — -” فلپس: …من به ژاپنی ها احترام می گذارم” / “هیگینز: احترام! ما اینجا هستیم تا این حرامزاده ها را بکشیم” / ” فلپس: می دانی چرا ما با ژاپنی ها می جنگیم، سرباز؟” / “هیگینز: با احترام قربان! بخاطر اینکه این حرامزاده ها به بندر پرل هاربر حمله کردند.” / ” فلپس: و چرا آنها به بندر پرل هاربر حمله کردند، سرباز؟” / “هیگینز: چونکه آنها از ایالت متحده آمریکا و روش زندگی ما متنفر هستند” / ” فلپس: آنها بخاطر بسته شدن نفت و بنزین بر رویشان به ایالت متحده حمله کردند. اگر کشوری از دادن گاز و بنزین برای استفاده در ماشینهایمان امتناع کند، ما چه بلایی به سرش خواهیم آورد؟” کول فلپس با سرباز هیگینز(در حین جنگ جهانی دوم) در بازی نوار لوس آنجلسی/ L.A. Noire نویسنده: Brendan McNamara, Rupert Humphries — -“آسیاب خدای بزرگ ممکن است به آرامی آسیاب کند، اما کاملا خوب آسیاب می کند” کاپیتان جیمز دانلی در بازی نوار لوس آنجلسی/ L.A. Noire نویسنده: Brendan McNamara, Rupert Humphries — -“در طول حیاتمان در این دنیا، بار مسئولیت تصمیماتمان را بر دوش داریم. این تصمیمات، جا و مکانی را که در دنیای ارواح باید برویم، معین می کند. و اینکه چگونه با عدالت و مجازات روبرو گردیم.” دانیل در بازی گرد و غبار اتمی: نیووگاس: قلبهای صادق / Fallout3:New Vegas: Honest Hearts نویسنده: Chris Avellone, George Ziets — -“ماورای سایه ای که در آن نشستی، یک اعجاز درخشان وجود دارد” توماس زین در بازی آلن ویک/ Alan Wake نویسنده: Sam Lake — -“چرا بچه ها وقت زیادی را برای رشد کردن صرف می کنند؟ مثل خوک می خورند، می نوشند، و نم پس نمی دهند. وقت تغییر است” اندرو رایان در بازی شوک زیست محیطی/ BioShock نویسنده: Ken Levine , Emily Ridgway — -” می توانی مهربان باشی؟ می توانی مهربان باشی؟ یک عبارت قدرتمند و خودمانی. بشین، می توانی مهربان باشی؟ بلند شو، می توانی مهربان باشی؟ بدو، بایست، بچرخ! یک مرد انتخاب می کند و یک برده اطاعت می کند. حالا می توانی مهربان باشی؟ بـُکش! یک مرد انتخاب می کند… یک برده اطاعت می کند…، اطاعت کن!!!” اندرو رایان به کاراکتر اصلی در بازی شوک زیست محیطی/ BioShock (رایان با گفتن کد “می توانی مهربان باشی؟” باعث انجام دستورات توسط کاراکتر اصلی شده تا با کلمات خودش و بدست او، بوسیله چوب گلف کشته شود تا صحنه ای تاثیر گذار خلق شود.) نویسنده: Ken Levine , Emily Ridgway — -“آنها به طلوع امید در تاریکی اعتقاد دارند. اما آنها فقط به اطراف تاریکی شلاق می زنند و منتظر سرنوشتشان می شوند. برای من تاریکی جاییست که می درخشم.” ریدیک در بازی وقایع ریدیک / The chronicle of Riddick نویسنده: Mikael Säker , John Zuur Platten — -“زندگی کردن برای آموختن است. این درس را در قلبت نگهدار و ذهنت را پاک گردان.” اتزیو به یکی از اعضای فرقه در بازی فرقه آدمکشها : افشاگری ها/ Assassin’s Creed: Revelations نویسنده: Darby McDevitt — -“الطائر، ما یکی هستیم. وقتی در افتخار پیروزی شریک می شویم باید در رنج شکست هم شریک شویم.در این راه دوستی ما رشد می کند و ما قویتر می شویم.” مالک به الطائر در بازی فرقه آدمکشها/ Assassin’s Creed نویسنده: Corey May, M. Dooma Wendschuh ————————————————————————————————————————— دیالوگ های به یاد ماندنی این بخش دیالوگهایی از بازی ها را در بر دارد که ممکن است زیبا و معنادار نباشند اما برای بازی بازان، زنده کننده لحظاتیست که از آنها خاطره دارند. — -” دوست دارید با گیم ها بازی کنید؟” آلما وید به دکتر گرین در بازی F.E.A.R 3 سازنده :Day 1 Studios — -“وقت نمایش است” / It’s show time دانته در بازی شیطان می گرید/ DMC کارگردان DMC: Hideki Kamiya — -“و آنها می گویند: بازیهای شرکت بلیزارد باگ(اشکال فنی) ندارند.” نروبین در بازی DotA سازنده: Blizzard — -“رییس جمهور توسط نینجاها دزدیده شده، آیا شما به اندازه کافی بد هستید که رییس جمهور را نجات دهید؟” از بازی آدمهای بد/Bad Dudes تولید کننده: D.C. Ward — -“بسیار خوب، تو ممکن است رباتم را کباب کرده ای، اما من هم سرآشپز همین اطراف هستم. و درباره لحظه ای می گویم که غازتان پخته شده است.” کائوس به کاراکتر اصلی در بازی خدای قدیمی / Deus Ex نویسنده: Austin Grossman, Chris Todd — -“رییسم همیشه به من این کتاب روانشناسی داد و ستد را می دهد. به نام: آنها مزرعه خریدند، حالا به آنها گاو بفروش” از منی کالاورا در بازی رقص ترسناک اسپانیایی/ Grim Fandango نویسندگان: Eric Ingerson, Tim Schafer — -“من خطا هستم” از اهالی شهر در بازی زلدا ۲:ماجراجویی لینک/Zelda II: The Adventure of Link نویسنده: Shigeru Miyamoto — -“تو شبیه یک پیتزا در همایش انیمه(انیمیشن ژاپنی) هستی. او(آلما) می تواند تو را بو بکشد… و قصد دارد مصرفت کند(بخورد).” تری هالفورد در در بازی F.E.A.R:Project Origin سازنده : Monolith Productions — -“مرگ زیبنده منست. نورگل، گوشت و پوست مرا بگیر” ابلیتراتور(پاک کننده) در بازی چکش جنگی ۴۰۰۰۰ : فرماندهی جوخه / Warhammer 40,000: Squad command نویسنده: Cassern Sebastian Goto — -“موتوری وجود دارد که عشق را در این دستها پایدار کند؟” گلاتیس در بازی رقص ترسناک اسپانیایی/ Grim Fandango (گلاتیس، راننده و مکانیک بود- در جمله بالا، طعنه به عشق های ناپایدار می زند.) نویسندگان: Eric Ingerson, Tim Schafer — -“دزد دریایی: تو باعث میشوی من استفراغم بگیرد” / “گای براش: تو هم مرا یاد کسی می اندازی که اینکار را پیش از این(قبل از تو) انجام داد.” گای براش با دزد دریایی در بازی راز سرزمین میمونها/ The Secret of Monkey Island نویسندگان: Orson Scott Card ,Ron Gilbert — -“تو طلاق می خواهی؟ عالیه، پس من هم نمی توانم منتظر خورده شدن صورتت توسط زامبی ها شوم.” پترسون به همسرش در بازی طلوع مرده / Dead Rising نویسنده: Yoshinori Kawano , Makoto Ikehara — -“نزدیک بود برای همیشه تبدیل به ساندویچ جیل شوی” از بری بارتون به جیل در بازی شیطان مقیم/Resident Evil (بعد از فرار از دست سنگ غلتان) نویسندگان: Kenichi Iwao Yasuyuki Saga , Takahiro Arimitsu , — -“استارز” / S.T.A.R.S (به پلیسها اطلاق می شود) نمسیس در بازی شیطان مقیم ۳ / Resident Evil 3 نویسنده: Yasuhisa Kawamura — -“من امشب با روحت عیاشی خواهم کرد” مرگ در بازی کستلوانیا: سمفونی شب/ Castlevania: Symphony of the Night نویسنده: Koji Igarashi , Toshiharu Furukawa — -“بسیار ممنونم که بازی مرا انجام دادید” ماریو در بازی سوپر ماریو۶۴/ Super Mario 64 نویسنده: Leslie Swan — -“ممنون ماریو، اما پرنسس مان در یک قلعه دیگر است” از تواد در بازی برادران سوپر ماریو/ Super Mario Bros نویسنده: Shigeru Miyamoto — -“الان زمان لگد زدن و جویدن آدامس بادکنکی است… اما من هیچوقت آدامس ندارم” از دوک نوکم در بازی دوک نوکم/ Duke Nukem کارگردان: (id) George Broussard — -“فکر می کنی به من داری صدمه میزنی؟ دو به علاوه دو…می شود ده ! بر مبنای چهار!! من حالم خوبه!!!” از گلاداس در بازی پرتال / Portal (بعد از صدمه دیدن از شـِل/ Chell) نویسندگان: Marc Laidlaw , Erik Wolpaw — -“کارش رو تمام کن” در بازی مورتال کامبت/ Mortal Kombat (قبل از ضربه نهایی و کشنده) نویسنده: Ed Boon , John Tobias — -“ویتو: آقای آنجلو” / “تامی آنجلو: بله؟” / “ویتو: آقای سالیاری احترام خود را فرستاده!” (بعد با دو لول خود آنجلو را می کشد) از طرف ویتو به آنجلو در بازی مافیا/ Mafia نویسنده: Daniel Vávra — -“پرورشت دادم، دوستت داشتم، به دستت اسلحه دادم، تکنیکهای بسیاری را به تو آموختم، تو را با دانش موهبت بخشیدم، تا اینکه دیگر چیزی برای عطا کردن به تو نداشتم. اما همه آنها را رها کردی و زندگی مرا گرفتی.” رییس مونث به اسنیک در بازی MGS3 (بعد از مبارزه و در حین مردن) نویسنده: Hideo Kojima — -“اسنیک؟ اسنـــــــــــــــــیک” در بازی MGS نویسنده: Hideo Kojima, Tomokazu Fukushima — -“شادی: تو فکر میکنی کی هستی؟” / “شاهزاده: من شاهزاده پارسی هستم.” شادی به شاهزاده در بازی شاهزاده پارسی: جنگجوی درون/ Prince Of Persia: Warrior Within نویسنده: Jordan Mechner — -“تصور کنید تنها چیزی که در این شهر لعنتی به آتش کشیده نشده همان چیزی است که ما باید آنرا بسوزانیم.” فرانسیس در بازی چهار بازمانده / Left 4 Dead نویسنده: Chet Faliszek — -“کلنل: مواظب باش زنگ خطر به صدا در نیاید” / “سم: مگر چه می شود؟ اگر سه بار به صدا در آید، بازی تمام می شود(Game Over)” / “کلنل: این یک بازی کامپیوتری نیست، فیشر” کلنل با سم فیشر در بازی تراشه سلولی: تئوری هرج و مرج / splinter cell3: chaos theory نویسنده: Tom Clancy — -“بچه ام را پس بدهید” از آلما در بازی F.E.A.R سازنده : Monolith Productions , Day 1 Studios — -“مرد، این مسئله شبیه اینست که بخواهی یک عروس را در فاحشه خانه پیدا کنی” سالیوان در بازی اکتشاف نشده: طالع دریک / Uncharted: Drake’s Fortune نویسنده: Amy Hennig — -“زئوس، پسرت برگشته و نابودی المپیوس را با خودش آورده است” کراتوس به زئوس در بازی خدای جنگ ۲ / God of War2 نویسنده: Cory Barlog — -“فروشنده: متشکرم” / “فروشنده: یک سری تجهیزات بخر، غریبه!” / “فروشنده: چی می فروشی؟” / “فروشنده: چی میخری؟” / “فروشنده: ها ها غریبه! برای چی به این اسلحه نیاز داری، برای کشتن فیل؟ (بعد از فروش کـَنون دستی)” / “فروشنده: هر وقت خواستی، برگرد” فروشنده تجهیزات در بازی شیطان مقیم ۴ / Resident Evil 4 نویسنده : Eric Bailey , Haruo Murata — “کارل: دلیل همه اینها مواد مخدر است” / “اسموک(یک شخص معتاد): تو چی فکر میکنی؟” / “کارل: نمی دونم، برای همین از تو پرسیدم” / “اسموک: هی، از یک آدم باهوش نپرس از یک احمق بپرس” / “کارل: دارم همین کار را انجام میدهم” گپ و گفت کارل با دوستانش در بازی سرقت بزرگ ماشین: سن آندریاس / Grand Theft Auto:SA نویسنده : Dan Houser, James Worrall — -“کارل: این اسلحه و صدا خفه کن را از کجا آوردی؟” / “سزار: از همان جاییکه شورتهایمان را می خریم. اینجا آمریکاست رفیق!” سزار به کارل در بازی سرقت بزرگ ماشین: سن آندریاس / Grand Theft Auto:SA نویسنده : Dan Houser, James Worrall — “شما دروغ می گویید” / You ‘re lying کول فلپس در حین بازجویی از مظنونین در بازی نوار لوس آنجلسی/ L.A. Noire نویسنده: Brendan McNamara, Rupert Humphries — -“آدمکش: من قصد ازدواج دارم.” / “فرانک: برای همیشه هم به ماه عسل می روی” (بعد او را می کشد.) فرانک کستل به آدمکش در بازی مجازات گر / Punisher نویسنده: Jack Kirby ,Jimmy Palmiotti — -“پرنسس: تو مرا دوست داری؟” / “جنگجو اژدها: خیر! (با انتخاب کلمه خیر در بازی)” / “پرنسس: تو باید مرا دوست داشته باشی” / “پرنسس: تو مرا دوست داری؟” (در بازی حتما باید کلمه “بله” را انتخاب کنی تا اجازه ادامه بازی را به شما بدهد- توفیق اجباری بود) پرنسس به کاراکتر اصلی در بازی جنگجوی اژدها / Dragon Warrior نویسنده: Yuji Horii ——————————————————————————————- **دوستان عزیز… در صورت دیدگاه گذاری، یکی از دیالوگ های بالا را به انتخاب خود برای ما ذکر کنید تا همه ما از ذائقه شما آگاه گردیم.** حامد.ق.ت /Hamedgh/ نوروز ۱۳۹۱ هدیه به شما… برای روزگارانی که دیگر در کنار شما نباشم… تا با یاد آن در یاد باقی بمانم. پانوشت۱: این دیالوگ ها از سایتهای داخلی و خارجی و از درون بازی ها توسط این حقیر جمع آوری شده است. پانوشت۲: در صورت استفاده از این مطلب در سایتهای دیگر از ذکر نام منبع و گردآورنده اش دریغ نورزید. نویسنده Hamedgh برتراند راسل: میخواهم دو مطلب را بیان کنم، یک امر فکری و یک امر اخلاقی. آن مطلب فکری که میخواهم بیان کنم این است: وقتی در مورد مسئلهای تحقیق میکنید یا به فلسفهای میپردازید، فقط از خود بپرسید که امورِ واقع چیست و این امورِ واقع چه حقیقتی را تأیید میکند، هیچوقت اجازه ندهید که آنچه دوست دارید باور کنید یا آنچه گمان میکنید که اگر پذیرفته شود اثرات اجتماعی مفیدی خواهد داشت، شما را منحرف کند؛ بلکه صرفاً به این امر توجه کنید که امورِ واقع چیست؟ مطلب اخلاقی که میخواهم بیان کنم بسیار ساده است: عشق خردمندانه است و نفرت ابلهانه؛ در این جهانی که بیشتر و بیشتر به هم وابسته میشود، بایستی بیاموزیم که نسبت به هم "رواداری" داشته باشیم، بایستی بیاموزیم که این واقعیت را برتابیم که برخی اشخاص چیزهایی می گویند که ما دوست نداریم. فقط بدین طریق میتوانیم در کنار هم زندگی کنیم و اگر بخواهیم با همدیگر زندگی کنیم نه اینکه با همدیگر به استقبال مرگ برویم، بایستی نوعی شفقت و نوعی رواداری را بیاموزیم که برای تداومِ زندگیِ انسان در این سیاره مطلقاً ضروری است. مسابقات بازی 99 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. هی سیجی اینجا رو نیترو!!!!! grand theft auto san andreas ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید as long as portals remains open your world becomes my realm shaokahn:Mortal Kombat ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید با تشکر فراوان….. کراتوس نه کریتوس… بازم ممنونم عالی بود ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من خاطرات زیادی با FINISH HIM دارم.”همیشه ممکن است شمشیرتان به حقیقت ضربه بزند.” غیر از این جملات تاثیر گذار زیادی در THE ELDER SCROLLS وجود داره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید koh otani رو یادت رفت توی بازی shadow of the colossuss واقعا دپرس کنندس آهنگاش ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید به نظر قشنگ ترین جمله: الطائر، ما یکی هستیم. وقتی در افتخار پیروزی شریک می شویم باید در رنج شکست هم شریک شویم.در این راه دوستی ما رشد می کند و ما قویتر می شویم.” مالک به الطائر در بازی فرقه آدمکشها/ Assassin’s Creed نویسنده: Corey May, M. Dooma Wendschuh می باشد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید همین که تیتر رو دیدم فهمیدم نوشته آقا حامد هست! :mrgreen: خیلی ممنون حامد جان!فوق العاده بود!خیلی از چنین جملاتی لذت میبرم!شاد،غمگین،حماسی،تاریخی… .باز هم تشکر. $Pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این رو هرگز فراموش نمی کنم : مهتاب بر روی گناهکار و بیگناه یکسان می تابد” زن شکارچی در بازی وارکرافت۳/ Warcraft3 سازنده: Blizzard :) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ” They say truth is the first casualty of war ” Captain Price / MW3 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید FINISH HIMاز ۵ سالگی تا الان غشقشم و فریاد های کریتوس زئوس پسرت برگشته تا انتقام بگیره ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
as long as portals remains open your world becomes my realm shaokahn:Mortal Kombat ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من خاطرات زیادی با FINISH HIM دارم.”همیشه ممکن است شمشیرتان به حقیقت ضربه بزند.” غیر از این جملات تاثیر گذار زیادی در THE ELDER SCROLLS وجود داره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
koh otani رو یادت رفت توی بازی shadow of the colossuss واقعا دپرس کنندس آهنگاش ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
به نظر قشنگ ترین جمله: الطائر، ما یکی هستیم. وقتی در افتخار پیروزی شریک می شویم باید در رنج شکست هم شریک شویم.در این راه دوستی ما رشد می کند و ما قویتر می شویم.” مالک به الطائر در بازی فرقه آدمکشها/ Assassin’s Creed نویسنده: Corey May, M. Dooma Wendschuh می باشد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
همین که تیتر رو دیدم فهمیدم نوشته آقا حامد هست! :mrgreen: خیلی ممنون حامد جان!فوق العاده بود!خیلی از چنین جملاتی لذت میبرم!شاد،غمگین،حماسی،تاریخی… .باز هم تشکر. $Pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این رو هرگز فراموش نمی کنم : مهتاب بر روی گناهکار و بیگناه یکسان می تابد” زن شکارچی در بازی وارکرافت۳/ Warcraft3 سازنده: Blizzard :) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
FINISH HIMاز ۵ سالگی تا الان غشقشم و فریاد های کریتوس زئوس پسرت برگشته تا انتقام بگیره ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید