بحث بازی «متالگیر رایزینگ: انتقام»
بعد از مدت اندکی که این بازی برای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ عرضه شده است، و قبل از این که به سراغ بحث بازیهای دیگر برویم، و البته به این دلیل که نقد بازی برای انتشار در سایت به دلایلی که دوست نداریم مطرح کنیم تا بعضیها همچنان با قدرت به فعالیت خود در سایت ادامه بدهند اولویت را به این بحث دادیم.
نمرات بازی نشان میدهند که بازی قابل قبولی را در سبک هک & اسلش داشتهایم. اسم متالگیر هم میتواند تیغ دو لبی باشد که طرفداران اصیل سری را ناامید کند و برخی دیگر را به خاطر همین نام به سمت بازی بکشد. آمار فروش بازی هم در ژاپن مخصوصا بد نبوده است.
در مورد گرافیک این بازی در سایت حتما خوانده اید. بحث بازی میتواند مباحث داستانی بازی و خصوصا گیمپلی آن را پوشش دهد. سعی کنید در دیدگاههای خود به نوعی بازی را بشکافید که آنهایی که بازی نکردهاند به جمع بندی درستی برسند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بازیش واقعا قشنگه مخصوصا مبارزه با Boss هاش!
فقط تنها مشکلش اینه که اگه جاخالی دادن هم داشت خیلی عالی می شد مثل بازی DMC
جا خالی کردنم داره داش ولی نباید پشتشو جا خالی داد . xa مربع ضرب باهم .البته باید توی skill جا خالیشو بگیری پولیه مفتی که نیس
کسانی که با دفاع کردن مشکل دارن باید به قول خودمون لباس باز کنی .هر یکی از لباس ها امکاناتی دارن یکی دفاع سریع یکی سرعت و…….
من بازیو دوس دارم ولی مقواس انگار
وقتی میکشی اجساد ناپدید میشن
بازی خیلی خوبی بود و هنوز هم بازیش میکنم
اوایل ۲۰۱۳ و درخشش هک اند اسلش ها…دویل می کرای…رایزینگ….خدای جنگ…فوق العادست :X
رایزینگ همه چیزش درسته فقط چند ایراد جزئی داره…اگه عاشق این سبک باشی بعیده از این بازی لذت نبری!
نمره : ۹
wow
چه بگویم از این بازی …
این بازی به تمامی دوستان گیم پلی محور توصیه می شود . قبلا در پست امتیاز آخرین بازی در موردش کامل توضیح دادم . فقط الان به نکات مهمش اشاره می کنم …
امسال تا الان سال بسیار خوبی از نظر گیم پلی بوده !
عنصری از بازی که کم کم داشت به حاشیه کشونده میشد !
بعد از dmc که گیم پلی روون و عالی ای داشت سراغ این بازی آمدم ! نام استاد کوجیما قوت قلبی برای شروع بازی بود . بعد از فقط نیم ساعت دیوانه وار عاشقش شدم …
یک گیم پلی استثنایی که نظیرش در کمتر بازی ای بود …
مبارزات بسیار سریع و لذت لت و پار کردن دشمنان با اون قابلیت که به نحو احسنت پیاده سازی شده بود . جدا عجب لذتی داشت …
بازی بر خلاف دیگر بازی های امروزی آبکی نیست . البته آنچنان درجه سختی بالایی هم ندارد ولی از خیلی بازی ها چالشی تر است مخصوصا از دی ام سی جدید . dmc که آب خوردن بود !
دشمنان تنوع نسبتا خوبی دارند . کشتن و لت و پار کردنشان با روش های مختلفی که در دل گیم پلی گنجانده شده واقعا لذت بخش است …
حیفه از قول آخرهای عالی اش یادی نکنیم . غول آخرهایی که با توجه به زمان بازی تعداد مناسبی دارن و تقریبا کمی چالشی …
لذتی که پس از از پای درآوردنشان در این بازی به من دست داد نظیرش در کمتر بازی ای بود …
گیم پلی سرعتی و روان که حتی فرصت نفس کشیدن نداشته باشی را از این بازی می خواستم که به نحو احسنت این کار رو انجام داد . فقط کاش کمی سخت تر هم بود که دیگر نور علی نور میشد ….
اینها نکاتی بود که از مهم ترین رکن یک بازی یعنی گیم پلی به خاطرم رسید …
فعلا خدای جنگ باعث شد کمی از این بازی دور شوم ولی مطمئنا دوباره برمیگردم سراغش …
کارهای نا تمام زیادی باهاش دارم …
————————–
SONY make.believe
کاملا درست می فرمایید
فقط درجه سختی این بازی تا حدودی در غولاخر ها وجود داشت و در سایر بخش ها خیلی ساده بود مخوصا اینکه میشد fuel cells دشمنا رو در وسط مبارزه مصرف کرد و خط جان رو پر کرد
————-
در حالت کلی باید بگم بین سه هک اند اسلش تازه به بازار اومده در کمال ناباوری رو درجه نرمال خدای جنگ سختر از ۲ عنوان دیگست…..
بله !
حیف و دو صد حیف ! کاش بازی کمی سخت تر بود . آن وقت دیگر هیچ مشکلی در این زمینه حس نمیشد …
خدای جنگ را هم تازه شروع کردم . بازی متاسفانه فعلا سخت نیست …
خب نباید از خدای جنگ هم انتظار بازی سخت داشته باشی!!!
در مقایسه با دو بازی دیگه گفتم وگرنه در حالت کای هر ۳ ساده بودن …….
——-
امین اگه دنبال یک چالش خوب و قابل قبول هستی و نینجا گیدن سیگما دو رو بازی کن !
اگه میخوای خشونتش هم زیاد باشه نسخه ی ایکس باکسش یعنی نینجا گیدن ۲ رو برو
دکی ! اون نسخ قدیمی اش هم که بماند. شدیدا اون نسخ قدیمی تر پیشنهاد می شود … چون بعد از مدت ها یک بازی سخت و درست حسابی تجربه کردم …
یک درصد فکر کن من نینجا گایدن از دست داده باشم
نینجا گایدن ۱ و ۲ را جویده ام ! این قدر جویده ام که دیگر چیزی ازشون باقی نمانده
این دو بازی هایی بودن که زمان عرضه شان کمی مرا راضی کردن . البته من شماره اولش را بیشتر از ۲ دوست داشتم شماره ۳ هم که بهتره در موردش حرفی نزنیم …
یادمه زمانی که demon souls عرضه شد و بازیش کردم بدجوری شاد بودم
general amin:: بزا منم حرف بزنم دیگه :(( برا من حرفی نموند ایشون خلاصه کردن :-|
مربوط به cm اولی بود چرا اومد اینجا ۸-O
با این که PC بازم ولی عشق متال گیر نذاشت آروم بشینیم.
ایکس باکس رفیقم رو کش رفتم و نشستم پاش.
با این که ۵-۶ ساعت بیشتر گیم پلی نداشت ولی تا الان که من بالای ۳۰ ساعت بازیش کردم.
ایرادات بازی کم نیست ولی این برش اجسام اینقدر حال میده که نگو.کل عقده های زندگیم رو خالی کردم.
گرافیک بازی متوسطه.هیچ چیز خاصی هم نداره.داستان بازی اونقدر ها هم پیچیده نیست.ولی خب آبروی اسم متال گیر رو حفظ می کنه.
مهمترین قسمت ها موسیقی و گیم پلی بازی هستن.یک روند بسیار بسیار سریع با یک موسیقی تند.لذت خیلی زیادی از این بازی میشه برد.هیچ وقت فکر نمی کردم یک بازی H&S سریع تر از بایونتا ببینیم.ولی ظاهرا پلاتینیوم خیلی تو کارش وارده.
در کل این که هر کی بازی نکنه از دست داده عجیب.لذتی داره وصف نشدنی.
لعنت بر سونى و مایکروسافت اگه نبودن ما pc باز ها میتونستیم بعضى بازى مانند the lost of us -god of war بازى کنیم شیطونه میگه برم این نسل کنسولا و از بین ببرم پى سى بازها راحت شن
۲۴ ساعت بن
ای ول
خوب بدبخت نظرشو گفت.فقط یه خورده به این بحث ربط نداشت. :mrgreen:
خیلی حیف شد که بازی به این خوبی واسه پی سی عرضه نشد و الا ماهم در این بحث شرکت میکردیم :arrow:
بازی خوبیه مخصوصا سرعت بالاش و تیکه تیکه کردن
ولی گرافیکش چرا اینق بده؟؟؟
من روی ۳۶۰ بازی کردم خوب بود ولی بایونتا به نظر من بهتر بود چه گرافیکی چ داستانی
ی ضد حالم ک خوردم این بود که اصلا حرفی از شخصیتای بازی اصلی نبود البته من هنوز تمومش نکردم ولی اگه سناریوی بازی رو خود کوجیما میداد بهتر بود
موسقیش هم به حال و هوای بازی میخورد
در کل ی بازی خوب بود واگر گرافیکش بالاتر میبود و روی داستان بیشتر کار میکردن شاهکار میشد
گیم پلی خفنی داشت
مرسی :-D
تا اینجای کار اگه GOW و DmC رو در نظر نگیریم بهترین H&S سال هست! :-?
هنوز تمومش نکردم ولی دوربینش واقعا رو اعصابه.
بدل زدن هم سخته.