اولین نگاه به «میدان نبرد ۴»؛ خود را برای نبردی تمام عیار اماده کنید

در ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ , 20:00:58

خود را برای نبردی تمام عیار اماده کنید

ایا این میدان فراستبایتی شما را شگفت زده می کند؟

امروزه بازی های شوتر اول شخص طرفداران بی شماری دارند که باعث می شود عناوینی که در این سبک ساخته می شوند فروش خارق العاده ای داشته باشند, سود حاصل از این دسته عناوین دلیل بر این است که ناشران و مالکان فرنچایز سالانه یک نسخه از بازی را بسازند. اما «میدان نبرد ۴» مدت زمانی نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است چرا که سال پیش «مدال افتخار» جایگاه یک بازی شوتر اول شخص را برای EA Games پر کرد گرچه در حد و اندازه های «میدان نبرد» یا حتی سایر نسخه های «مدال افتخار» نبود. هدف نسخه چهارم «میدان نبرد» اصلاح گیمپلی بخش تک نفره و ارتقاء بخش چند نفره است, اگر «میدان نبرد ۴» به هدف خود برسد مطمئن باشید که رقیبی جدی برای «ندای وظیفه: ارواح» خواهد بود. بازی برای اولین بار در نمایشگاه GDC رونمایی شد, اینبار بازی با موتورگرافیکی «فراست بایت ۳» که «دایس» از اَن بسیار تعریف کرده است ساخته می شود.

D.I.C.E, بازی Battlefield 4

طبق اعلانات و تریلر های منتشر شده در گیمپلی «میدان نبرد ۴» چیز نو و جدیدی زیادی دیده نمی شود با این که اینبار شاهد گیمپلی سریع تر و هیجانی تر هستیم. اینطور که معلوم است بخش داستانی بازی پر از صحنه های سینمایی خواهد بود.

بخش چند نفره اصلی ترین هدف «میدان نبرد ۴» است و در اَن شکی نیست, بیشتر طرفداران سری «میدان نبرد» از بخش چند نفره بازی لذت بیشتری می برند, «دایس» اعلام کرده است شما به راحتی در بخش چنده نفره بازی غرق خواهید شد و ماه ها یا شاید سال ها با اَن سرگرم می شوید. همچنین برنامه «دایس» برای انتشار محتوای اضافه همانند «میدان نبرد ۳» است یعنی شما شاهد بسته های الحاقی زیادی خواهید بود که بخش چند نفره را گسترش می دهند. یکی از موارد جدید بازی اضافه شدن حالت ها و مود های گوناگون است تا به حال مود «فرمانده» توسط «دایس» تایید شده است. ما شاهد این مود در «میدان نبرد ۲۱۴۲» بودیم اما اینبار در «میدان نبرد ۴» نیز می توانیم از ان لذت ببریم, برای کسانی که اطلاعی از این مود ندارند باید بگویم که در حالت «فرمانده» شما یک زاویه دید از بالا خواهید داشت(همانند بازی های استراتژیک) و باید نیروهای خود را هدایت کنید, این مود طرفداران بسیاری دارد و سرگرم کننده است. ۴ کلاس همیشگی «مهندس», «گروه حمایت», ”Recon” و «حمله کننده» هسته اصلی بخش چند نفره را تشکیل می دهند.

از دیگر تغییرات بازی باید به دقیق تر شدن مینی نقشه و اضافه شدن درجه سلامت بازی که به ۱۰۰ قسمت تقسیم شده است اشاره شود. نکته دیگر این است در گیمپلی بخش داستانی و چند نفره بازی وسایل نقلیه زیادی وجود خواهد داشت که شما می توانید از اَن ها استفاده کنید. سلاح های جدیدی به بازی اضافه شده است که کارایی های مختلفی خواهند داشت. مخفی کاری نیز جزئی از بازی است و شما می توانید با حرکت در زیر اَب یا به روش های دیگر مخفیانه به هدف خود برسید.

D.I.C.E, بازی Battlefield 4

گرافیک بازی تضمین شده است, مطابق تریلر ها و نمایش های بازی در GDC و E3 کیفیت گرافیکی بازی خارق العاده است تکستچر ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند, نورپردازی همانند گذشته بهترین بخش خروجی «فراست بایت ۳» می باشد و همچنین تخریب پذیری واقعی تر جلوه می کند. افکت های اَتش و اَب نیز چیزی کم ندارند البته می توان به گیاهان و درختان در بازی ای که سعی دارد در بخش گرافیک بهترین باشد خرده گرفت.

هوش مصنوعی در اخرین نسخه «مدال افتخار» که با «فراست بایت ۲» ساخته شده است یک افتضاح بود اما اینطور که معلوم است «میدان نبرد ۴» سعی دارد یکی از بهترین ها در این بخش باشد چرا که چیزی که در تریلر ها دیدیم واقعا شگفت اور بود و این هوش مصنوعی فقط مختص دشمنان شما نیست بلکه یاران شما نیز به اندازه کافی باهوش هستند که شما حس کنید در یک نبرد واقعی هستید!

یکی از موارد شگفتی ساز «میدان نبرد ۴» که البته به ورژن سوم موروگرافیکی «فراست بایت» مدیون است چهره های طراحی شده برای یاران و دشمنان شما است که واقعا زیبا و بی نقص کار شده اند.

در تریلر های منتشر شده مشکل باگ وجود داشته است و شاید دلیل اصلی به انجام نرسیدن پولیش نهایی بازی باشد تا موقع عرضه به احتمال زیاد این مشکلات حل خواهند شد.

از ان جایی که «میدان نبرد ۴» علاوه برای کنسول های نسل حاضر و رایانه های شخصی برای کنسول های نسل بعدی Xbox One و PS4 نیز عرضه می شود باید خاطر نشان شویم که تفاوت هایی بین نسخه نسل بعدی و نسخه نسل حاضری وجود خواهد داشت که بخش اعظم اَن به کیفیت گرافیکی و کلود گیمینگ مربوط می شود. ورژن نسل بعدی «میدان نبرد ۴» در رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. طبق شایعات اخیر «میدان نبرد ۴» از موس و کیبرد نیز حمایت می کند.

D.I.C.E, بازی Battlefield 4

خیلی ها بر این باورند «میدان نبرد ۳» داستانی درگیر کننده نداشت و روایت داستان اَنچنان حماسی و زیبا نبود اما از شواهد پیداست در نسخه جدید شاهد یک بازی عاطفی تر و درگیر کننده تر خواهیم بود. داستان «میدان نبرد ۴» ادامه ای بر نسخه سوم نیست بلکه بازی در زوایای جدیدی از جنگ های کوچک قرار دارد. حال سال ۲۰۲۰ است و چندین کشور ابر قدرت همانند روسیه, چین و امریکا در نبردی قرار دارند, البته اینطور که از تریلر ها معلوم است بازی در کشور های مختلف سرتاسر دنیا مانند اذربایجان, باکو , شانگهای و … نیز جریان دارد. «دایس» اعلام کرده است در «میدان نبرد ۴» شاهد صحنه های عاطفی زیادی بین چهار شخصیت اصلی بازی که در کنار یکدگیر هستند خواهید بود. برای یک بازی شوتر نظامی نیازی به داستان پیچیده نداریم بیشتر نیاز به گیمپلی درست و حسابی و گرافیکی بی نظیر است به همین دلیل دایس به بخش داستانی بازی خیلی شاخ و برگ نداده و تمرکز خود را بر روی گیمپلی و گرافیک گذاشته است.

D.I.C.E, بازی Battlefield 4

اطلاعات زیادی از بخش موسیقی بازی در دسترس نیست اما موسیقی بازی مطابق روند بازی ساخته شده است و به این دلیل که بازی روندی سریع و اکشن دارد موسیقی کاملا هیجان انگیز با ریتمی تند در نظر گرفته شده است. صداگذاری بر روی افکت های گوناگون انفجار و … بی نقص کار شده است.

D.I.C.E, بازی Battlefield 4

نتیجه گیری:

«میدان نبرد ۴» با هدف تکامل گیمپلی بازی در بخش داستانی و پر و بال دادن به بخش چند نفره و پیچیده تر شدن داستان نسبت به نسخه های قبلی که همگی در بستر گرافیکی بی نظیر رخ می دهد در دست ساخت می باشد. امسال رقابتی دیدنی بین «ندای وظیفه: ارواح» و «میدان نبرد ۴» خواهیم دید, اینطور که از شواهد پیداست امسال گامی رو به رشد در سبک شوتر اول شخص خواهیم دید.

نویسنده: محمد حسین کریمی

99 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. کلا با این دو خورشید بودن بد سوتی داد…. :lol: …رو چه حسابی این حرفو زدی متعجبم کردی!! :-? :-/

      ۰۰
    2. از این لحاظ که کالاف هرچقدر هم گند بزنه باز هم عده ی زیادی هستن که برن این بازی بی مصرف(نظر شخصی) رو بخرن!

      ۰۰
    3. “از این لحاظ که کالاف هرچقدر هم گند بزنه باز هم عده ی زیادی هستن که برن این بازی بی مصرف(نظر شخصی) رو بخرن!”
      نه ، لابد بتلفیلد بازی خیلی پر مصرفیه :lol: میشه ازش به عنوان اکشن ادونچر هم استفاده کرد :lol: یا حتی ریسینگ :lol: یا شایدم آر پی جی :lol: یا بعضی موقع خسته شدی میاد باهات حرف میزنه :lol: یا باهاش میری گردش :lol:
      جوک نگین تو رو خدا :lol: مگه میخوای بازی رو بخوری که دنبال مصرفش میگردی ! :| هر ۲ تاشون شوتر نظامین دیگه ، خیلی هم شبیه همن !
      “بازی بی مصرف” !!! پس این چند میلیون نفری که میخرنش باهاش چی کار میکنن ؟! :-? می خورنش ! :lol: نخیر برادر ازش استفاده یا به قول شما مصرفش میکنن .
      چه طور بازی ای رو که چند میلیون نفر ازش استفاده یا به قول شما مصرفش میکنن ، میشه “بی مصرف” من نمیدونم ؟!؟!؟!؟!؟!؟! :roll:
      نکنه توهم زدین تمام دنیا بی شعورن فقط شما جماعت بتلفیلد باز می فهمین چه بازی ای “بی مصرفه” چه بازی ای نیست ؟!؟!؟!؟!؟! :-|
      شما با بتلفیلدتون حال کنین (مصرفش کنین) ، ما هم کال رو مصرف میکنیم !
      ________________________________________________________________
      این نوشتن نظر شخصی هم جدیدا مد شده تا کسی گیر نده !
      همه ی کامنت هایی که هر کس میده ، نظر شخصیه ، اصلا لازم به گفتن نیست !
      مگه میشه کسی غیر از نظر شخصیش چیزی بنویسه ، مثلا کسی نظر شخص دیگرو مینویسه ؟! :-/

      ۰۰
    4. آقا هردوتا باید مصرف بشن ، اما تو مصرف کال آو ملت زیاده روی می کنن ، عوارض زیادی داره که اگه بگم یه جنگ خونی راه میفته :lol:

      ۰۰
    5. هوی برادر پیاده شو با هم بریم!بله نظر شخصیمه!به نظرمن در برابر بتل این بازی یک چـرند بی مصرفه!نظر شخصیمه ولی فکت صادر نکردم و کسی رو هم مجبور نکردم حرفم رو قبول کنه!افتاد؟!

      ۰۰
    6. در ضمن آدم میتونه روزی ۱۰ ساعت مولتی بتل رو بدون خستگی بازی کنه و هربار دهنش وا بمونه به این میگن پرمصرفی!نه اون مولتی …. کالاف!

      ۰۰
    7. پیروز میدان نمیشه این دیگه خیلی حرف تابلویی با این همه عظمت غیره بتل۴ ولی نهایتا بتونه پا به پاش بیاد اخرش در اون حد این بتل۳ نیست اونم مدرن۳ این دفعه قضیه ۱۸۰ درجه فرق میکنه بذار بیان خودت میبینی این دفعه بتل۴ از صدر جدول تا چند هفته که سهل تا چند ماه هم تکون نمیخوره از جاش :D

      ۰۰
  1. از گرافیک که نمیشه خرده گرفت. در کل نسبت به اون یکی بازی مسخره خیلی بهتره ولی باید داستان آبکیشو ارتقاء بدن چون بدون داستان واقعاً شکست میخوره.البته گیم پلی هم نسبت به شماره قبل باید بهتر بشه (هوش مصنوعی , هیجان , تنوع و …).

    ۰۰
  2. نقد خوبی بود فقط اون قسمت که چیز جدیدی و نویی ندارد مشکل داشتم اخه سبک اول شخص اونم جنگی همینه دیگه چیکار کنن اون وسط به جای نارنجک به هم دیگه کلم بندازن نواوری میشه نواوری به سبک بازی ها بستگی داره بتلم انصافا از نظر سینماتیک بودن و تخریب که تو تصویر برداری هم این دو فاکتور تعامل شگفت اوری با هم دارن و بتل رو عظیم کردش فرای شوترای چند وقت اخیر ببین بتل به کجا رسیده که فنهای کال جیکشونم در نمیاد و شکست پذیرفتن و برای اولین بار این شکست سنگینتر هم میشه چون بتل از کال بیشتر میفروشه اگه اینطوری بشه اکتی دیگه نابوده کجایی mw1 زمانی شوترهارو دگرگون میکردی غولی بودی اینفینیتی وارد نصف بشه همین میشه دیگه چه انتظاری کال تنها تو شخصیت پردازی مراحل متنوع شانس بیاره اوج بگیره که درصدش پایینه زنده باد بتل۴ شاهکاره و سرتر از گوسته :D

    ۰۰
    1. من خودم طرفدار بتل هستم اما چند نکته بگم:
      – اولا این نقد نبود پیش نمایشه
      -دوما چیز نو مثلا cod سگ ها رو اضافه کرده که میشه کنترلشون کرد یا مثلا جنگ زیر اب.
      -سوما مطمئن باش اکتیویژن اینقد سود کرده از کال اف که تا قرن دیگه هم چیزی نفروشه کافیه براش.

      ۰۰
    2. ببخشید منظورم پیش نمایش بود در ضمن اون سگ قبول دارم حرف حق جواب نداره خوب اینا رو تو پیش نمایشاتون توضیح بدید تا به ما هم بر نخوره اخه برا بتل۴ خیلی زحمت کشیدن ولی برا گوست اکتی در اون حد تلاش نکرده و فقط میخواد جیبا رو خالی کنه اگه این طوری پیشرفت کنه منفورترین شرکتم میشه دور از انتظار نیست پولش بخوره تو سرش مثلا مثل ناتی رمدی اپیک یوبی غیره بازیهارو با اون ثروتش متحول کرده فقط بی مصرف میخوره قبول داری تو کنفرانس مایکرو رو ناو جنگندها وول میخوردن از اون ور میوفتادن تو عمرم یه همچین سکانسایی ندیده بودم انفجارها دو نیم شدن ناو کجکی شدنش همچی شاهکار بود میخکوب شده بودم حتی از تریلر۱۷ دقیقه ای قبلی هم عالیتر بود مثل تایتان فال روباتا نمیپریدن رو کله هم دیگه اصلا این تایتان چی داشت صد رحمت به گوست :D

      ۰۰
    3. اخه پیشنمایش مربوط به «بتلفیلد» بود چطوری از cod بنویسم؟ :| :roll:

      ۰۰
  3. نمایش بخش مولتی پلیر بازی فوق العاده بود.بخش سینگل بازی هم حسابی COD زده شده و باب میل خودم.گرافیک بازی هم که حرف نداره.البته تم موسیقی بازی تا الان توی همه تریلر های پخش شده یکی بود.امیدوارم این شکلی نمونه…
    تشکر بابت مطلب…

    ۰۰
  4. “اگر «میدان نبرد ۴» به هدف خود برسد مطمئن باشید که رقیبی جدی برای «ندای وظیفه: ارواح» خواهد بود”

    به نظر من اصلا بتفیلد نمیتونه رقیب خطرناکی برا کال اف باشه.حسی که کال اف داره هیچ بازی دیگه ای نداره.هیچ گرافیکی هم نمیتونه جاشو پر کنه.

    ۰۰
    1. آقا موافقم.
      همه ی طرفدار های cod یک طرز فکر دارن. cod جوری بازی هاش رو طراحی می کنه که بازیباز به صورت کامل از روی صندلی کنده میشه و وارد اتمسفر بازی میشه.هیچ بازی دیگری نمی تونه همچین کاری بکنه. نمونه ی بارز آن MW2 .
      «زنده باد call of duty »

      ۰۰
    2. آفرین .
      توی بازی های اول شخص شوتر ، cod یه چیز دیگس .
      ———————————————————————–
      دقت کردید توی این پیج فقط ما سه نفر از cod دفاع میکنیم !
      :mrgreen: :D :mrgreen:

      ۰۰
    3. دوست عزیز خیلی ها هستن، ولی به دلیل جلوگیری از ایجاد تشنج در سایت در بحث شرکت نمی کنند.
      —————————
      COD TEAM

      ۰۰
  5. مرسی
    این بار از نمایشش خوشم آمد . با توجه به تریلرهای دیده شده مشخصه که در کنار گرافیک کمی هم به گیم پلی بازی سر و سامانی داده اند …

    ۰۰
    1. ان چیز که عیان است چه حاجت به نظر سنجی است!
      عزیزم معلومه که بتل بیشتر طرفدار داره.

      ۰۰
    2. والا با این همه گیمر کژولیتی ( فارسی این رو چجوری مینویسند ؟!؟ ) که تو سایته شک ندارم bf4 برنده نمیشه

      ۰۰
  6. امیدوارم امسال «بتلفیلد ۴» بهتر از «ندای وظیفه ارواح» ظاهر بشه. (صد درصد میشه)

    ۰۰
  7. این بازی فقط و فقط یه بخش چندنفره خوب + گراف همین بس
    واقعا تریلر e3 شو دیدم هیچ چیز شگفت انگیزی نداشت. همش تقلید. دریغ از یک ایده درست. اما تریلر cod با اینکه کم فروغ بود. اما جسارت داشت. مبارزات زیر اب. کنترل سگ و… همش نابه باسه یه شوتر اول شخص. بتل حالا حالا تو سینگل به گرد cod نمیرسه
    ممنونم از مطلبه خوبتون

    ۰۰
    1. کاملا منظورت رو میفهمم تیم سازنده تایتان فال همون تیم سازنده MW2 بودن که با اکتی بحثشون شد و رفت الان هم به خاطر انتقام دارند این بازی رو میسازند

      ۰۰
    2. کالاف هم فقط و فقط یک بخش چندنفره ی ۵ ساعته ی خوب+مولتی افتضاح!
      کالاف هم حالا حالا ها تو مولتی به گرد گرد گرد پای بتل هم نمیرسه!

      ۰۰
    3. کجای بخش چند نفره ش افتضاحه؟
      اون موقع که با مدرن ۱ کلا هم تو سینگل و هم تو مولتی ترکوند و یادت رفته. این همه مردم هم میرن میخرن حتما باسه افتضاحیشه که میخرن؟

      ۰۰
  8. من فقط از سازنده ها درخواست دارم مود Gun game , Stick and stones , Sharp shooter توی مولتی حضور داشته باشه نه گرافیک می خوام نه داستان ! توی BO 2 چقدر حال می داد آخر بازی تبر می زدی امتیاز طرف صفر میشد گریش درمیومد :lol: این مود ها رو اگه بهش اضافه کنن عالی میشه :X

    ۰۰
  9. بتل عالی خواهد شد ایندفعه به چیزی که مستحقشه خواهد رسید بدون شک … :wink:
    منتظر دیدن له شدن cod زیر دست و پاهای بتل هستم :twisted:

    ۰۰
  10. این DICE عقده داره هر خبری ازش میشنویم ۱۰ بار اسم frostbite رو میاره؟ بعد اینکه یکی از چرت ترین نقاط مطلب این قسمت بود: “برای یک بازی شوتر نظامی نیازی به داستان پیچیده نداریم بیشتر نیاز به گیمپلی درست و حسابی و گرافیکی بی نظیر است به همین دلیل دایس به بخش داستانی بازی خیلی شاخ و برگ نداده و تمرکز خود را بر روی گیمپلی و گرافیک گذاشته است.” البته توهین نشه، من نمیدونم این مطلب نقل قول شده است یا نوشته خود نویسنده است ولی این حرف واقعا آماتوره. یعنی این حرف میخواد توجیح کنه که اگه داستان نسخه ۳ بد بوده و یا اگر داستان نسخه ۴ بد باشه، سعی بر این بوده که گیم پلی بهتر باشه. خیلی باحاله :))

    ۰۰
    1. نخیر. اصلا چه ربطی داره؟ من کجا گفتم هر چی داستان بدتر باشه گیمپلی بهتر میشه؟؟؟؟ :| داستان برای یک بازی نظامی نیاز نیست خیلی پیچیده باشه اینو دیگه همه عموم می دونن, کل داستان جنگ بین دو کشور هست توی بتلفیلد ۳ بین ایران و امریکا توی کال اف دیوتی ها بین روسیه امریکا توی مدال اف هُنر بین افغانستان و امریکا. الان شما توقع داری داستان «میدان نبرد ۴» مثل Beyond Two Souls یا Last of Us باشه؟ :lol:

      ۰۰
    2. من که نگفتم شما میگی “هر چی داستان بدتر باشه گیمپلی بهتر میشه”. من گفتم اون جمله داره میگه که اگه داستان بد باشه عوضش روی گیم پلی کار شده. این یک حرف نا مناسبه چون داستان به همونقدر تاثیر داره که گیم پلی تاثیر داره، یعنی اینکه من توقع دارم جفتشون خوب باشن. تازه من که نگفتم بازی باید بیشتر حول داستان باشه تا چیزای دیگه، من گفتم باید همه عناصر تناسب داشته باشن. CoD هم مسلما چیزی بیشتر از جنگ دو کشور ارائه میده، سرگذشت و رابطه کاراکتر ها با هم خودش کلی داستان رو گسترش میده.

      ۰۰
  11. اول تشکر و سپاس از محمد حسین عزیز بابت مطلب خوبش دوم اینکه چیزی که من از نسل بعد بازیها میخوام هوش مصنوعی به معنای واقعی قوی هست همین.یعنی واقعا حس واقع گرایانه بودن چه از جانب یاران خودی و چه دشمن به آدم دست بده.بعد اینکه امسال رقابت بین این دو خیلی به مراتب بهتر هست فقط امیدوارم بتلیفیلد گیم پلی به مراتب روونتر و جذابتری رو اراپه بده کال هم به نظر دستی روی گرافیکش کشیده و میشه روش حساب کرد.اما با قسمت داستان در بخش شوتر نظامی توی صحبت هاتون آقای کریمی موافق نیستم به نظرم البته شخصی داستان در هر عنوانی لازمه و کیفیت اون خیلی هم اتفاقا مهمه.

    ۰۰
    1. من نگفتم داستان لازم نیست فقط میگم لازم نیست داستان یک بازی نظامی شاخ و برگ زیادی داده بشه اخه در هر صورت جنگ بین دو کشور هست و ما اینو می دونیم.

      ۰۰
    1. آخ گفتی!یعنی بهترین دعای ممکن رو کردی!معلومه خوب درک میکنی بتل رو! =D =D =D =D
      واقعا هیچ وقت به حقش نمیرسه! :sad:

      ۰۰
    2. کلا کارم شده درک کردن بازی ها :mrgreen:
      موندم در چه زمینه ای اون کال برتری داره که وقتی میره بالا دیگه پایین نمیاد. حداقل با عوض شدن نسل کاش یه فرجی بشه.

      ۰۰
  12. ما رو که مولتی نسخه ی قبل از خواب و خوراک انداخت!ببینیم مولتی این نسخه مارا خواهد کشت یا نه!اگر سینگل هم عالی از آب درآِد که دیگر هیچ حرفی در این مثلا رقابت باقی نمیماند!
    البته به شخصه “ب” بتلفیلد را با صد ندای وظیفه عوض نمیکنم.

    ۰۰
  13. با تشکر از نویسنده محمد حسین عزیز
    والله این تخریب پذیری بازی من یاد بدکمپانی می ندازه و من رو هیجان زده کرده

    ۰۰
  14. ممنون محمد حسین
    نمایش مولتیش که فک بر انداز بود، همه چیز اونطور که معلومه بهتر شده، امیدوارم امسال سربلند از میدان نبرد با رقیبش بیاد بیرون

    ۰۰
  15. امیدوارم این گرافیک فوق العاده فقط در انحصارpc و کنسول های نسل بعد نباشه و اون چیزی رو تو کنسول های این نسل ببینیم که واقعا از تمام توانشون استفاده بشه

    ۰۰
  16. امیدوارم نخواهد مثل سری مدرن فاصله نبرد ها را به دو سانتی لوله سلاح برساند .
    —————————————————————————-
    یک شوتر نظامی خوب در کنار گرافیکی چشم نواز مثل نسخه پیش می تواند
    لذت بخش باشد ! تخریب پذیری بیشتر را هم اضافه کنید
    با تشکر

    ۰۰
  17. به به با این گرافیک و گیم پلی حتما کال او میترکونه کال او براش حریف تمرینی هم حساب نمیشه. :wink:

    ۰۰
  18. تریلراش فوق العاده هستن.
    codتکراری باید خدافظی کنه.
    بالاخره به آرزوم که همون از بین رفتن cod هست میرسم.

    ۰۰
    1. دقیقاٌ دوست عزیز.
      مثل این که تمام طرفدار های BF وقتی میفهمن cod چقدر خویه میرن میخرنش .
      BF خیر سرش دور و برش طرفدار جمع کرده. :mrgreen:

      ۰۰
    2. دوست عزیز مطمین باش تمام کساسی که از از این سبک بازی خوششون میاد بیشترشون cod رو میخرن .
      ———————————————————————————————————
      ما که تو ایران بیشتر بازی هامون حک شدست ولی توی کشور هایی دیگه که حداقل بازی هارو اورج میخرن اگر به همین اندازه از cod بدشون بیاد اکتی هیچ وقت این بازی دیگه ادامه نمیده ، همه فکر کنم اینو قبول دارن که اکتی پول پرسته پس اگه اکتی احساس کنه که پول خوبی از این بازی بدست نمیاره بیخیالش میشه .
      :-/

      ۰۰
    1. دارک جان اینجا مثل سایتهای سطحی نیست که یکخط شکلک میذارن.از شکلک بموقع و به اندازه استفاده کن.مرسی.

      ۰۱

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر