شمارهی ۱۵۱ نشریهی دنیایبازی منتشر شد
جدیدترین شمارهی دو هفته نامهی دنیایبازی (۱۵۱) از روز گذشته (یکشنبه) از طریق کیوسکهای روزنامه فروشی شهر تهران در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. مخاطبان شهرستانی هم از امروز یا نهایتا فردا میتوانند نسبت به تهیهی شمارهی جدید دنیایبازی اقدام کنند. در این شماره سعی کردهایم به تمام بازیهایی که بهدلیل ویژهنامهی نمایشگاه E3 از قلم افتاده بودند، بهطور کامل بپردازیم. پروندهی ویژهای هم برای این شماره تدارک دیدهایم که میتواند برای تعداد زیادی از خوانندهها جذابیت فراوانی داشته باشد. این شما و این هم مطالب شمارهی ۱۵۱ دو هفته نامهی دنیایبازی:
هایپها:
Max: The Curse of Brotherhood – سکوبازی با ماژیک به قلم رضا قرالو
Call of Duty: Ghosts – ندای ارواح به قلم سیاوش راکعی
Castlevania: Lords of Shadow 2 – همراه با دشمن به قلم فرهنگ هدایتی
نقدها:
GRID 2 – مسابقه شهرت به قلم بابک نمازیان
Remember Me – نیلین را بهخاطر بسپار به قلم وحید پولادی
The Incredible Adventures of Van Helsing – آقای کول به قلم متین ایزدی
Deadpool – کمدی مارول به قلم سیاوش راکعی
Magrunner Dark Pulse – کشتن قورباغهی مقلد! به قلم رضا قرالو
همچنین در این شماره به نقد و بررسی کوتاه ۳ بازی پرداخته شده است.
پرونده:
The Last of US – درباره اِلی
همانطور که پیشتر وعده داده بودیم در شمارهی ۱۵۱ پروندهی ویژهای ترتیب دادیم از جدیدترین بازی استودیوی خوشنام ناتیداگ. در این پرونده سعی شده است به ابعاد مختلف «آخرین ما» پرداخته شود و این بازی از جهات مختلف مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. در تهیهی پروندهی این شماره متین ایزدی، سید طه رسولی، رضا قرالو و فرهنگ هدایتی همکاری داشتهاند.
سختافزار:
سختافزار شمارهی ۱۵۱ به بررسی کنسول جدید Ouya اختصاص دارد. در این مطلب مفصل سعی کردهایم تمامی ویژگیهای کنسول اندرویدی Ouya را به چالش بکشیم و راهنمای خوبی برای استفادهی آن دسته از بازیکنندههایی که قصد تهیهی این کنسول را دارند ارایه دهیم.
ده برتر:
و اما ده برتر شمارهی ۱۵۱. در ده برتر این شماره میتوانید با ده ماشین فروش برتر تاریخ بازیهای رایانهای و ویدیویی از نگاه تیم ده برتر نشریهی دنیایبازی آشنا شوید. ده برتر این شماره هم بازیهای نوستالژیک و قدیمی را در خود گنجانده و هم بازیهای جدید و پرطرفدار.
پوستر:
برای پوستر شمارهی ۱۵۱ هم والپیپر قسمت سوم بازی محبوب «شورش مردگان» را در نظر گرفتهایم.
بخشهای معرفی بازی موبایل، نامهبازی، اچیومنت، کمیک و فیلمبازی هم طبق معمول سر جایشان هستند. اگر علاقه دارید در مسابقهی بزرگ گزارش بازی شرکت کنید حتما سری به صفحهی ۱۵ نشریهی این شماره بزنید.
راستی! پروندهی بعدی دنیای بازی قرار است بترکاند! پروندهای که خوشبینترین خوانندهها هم نمیتوانند حدس بزنند در مورد چه موضوعی و چه بازیای خواهد بود. همینقدر بدانید که این پرونده در خصوص موضوعی خواهد بود که تا کنون هیچکدام از نشریات داخلی به آن نپرداختهاند. تا شمارهی آینده و پروندهی خفن دنیای بازی…
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
وبازم آخرین ما بازی ای که دگرگون کرد صنعت بازی سازی رو ولی یه چیزی چرا باز هم نابود شدن دنیا آیا این ناراحتتون نمیکنه و یه چیزه دیگه کاشکی الی که در آخر میگفت من بی مصرف بودم برای واکسن درست کردن ازون استفاده میشد ولی نه مغزشو باز کنن این یکم مسخره بود دی ان ای شو میگرفتن تا الی به درد دنیا میخورد و در آخر دنیا نجات پیدا میکرد به هر حال بازهم بازی بسیار جالبی =D بود.
زین پس به جای واژه ی نامنحوس دنیای بازی نام این نشریه را دنیای سوتی میگذاریم.اخه مگه این مجله ناظر نداره که یک عکس رو در ۲ بازی مختلف چاپ میکنن.
هر چی باشه به خدای سوتی یعنی بازی رایانه که یدی طولایی در این زمینه دارن نمیرسند!!!
کلا بازی رایانه تو هر شمارش دست کم ۱ سوتی داره :))
طبق معمولا قبلا ته دیگشم در آوردم پرونده خیلی عالی بود مخصوصا با نقد متین ایزدی یه اشتباه هم تو ویرایش مجله بود که عکس کسلوانیا رو گذاشته بودین توی هایپ کد :P
بله دیگه… فقط کافیه یه بازی بترکونه… اونوقت همه واسش نقدمینویسند… امیدوارم هرگز دست طه رسولی به پرونده Half Life 3 نرسه چون نقد Episode Two به هیچ عنوان قابل بخشش نبود….
انقدر حرف تو دلم هست… ولش کن!
یکی از بهترین شماره ها بود و زود هم اومد خیلی ممنون. =D
و راستی پرونده ی اخرین ما هم خیلی خوب بود.
همه گیر دادن به سوتی عکس نقد کال. اما یدونه بهترش: تو نقد ون هلسینگ جناب ایزدی فرمودند بر اساس این شخصیت تاحالا بازی نداشتیم! داشتیم بزرگوار، خوبشم داشتیم، قهرمان اصلی هم بوده، به همین اسم van helsing شوتر سوم شخصه رو ps2.
خود نقد هم از کسی که خودش نقش آفرینی بازه کمی مأیوس کننده بود، داستان بازی تو باقالی هاست اونوقت ۳/۴ نقد با توضیحات مبسوط به اون پرداخته شده، و قسمت مهم یعنی گیم پلی سر سری رد شدن، معلومه درجه سختی easy رو هم پیک کردن، چون همین یک جمله “سلاحها چه دور و نزدیک هر دو خوب کار شدن از هر دو هم زمان استفاده کردم و هر دو رو همزمان آپگرید” اصولا بازی مشکلی بود و کسیو ندیده بودم زوم رو میلی یا رنج و پرکای مخصوص انتهایی رو بیخیال بشه مگر اینکه محض فان رو درجه سختی پائین رفته باشه.
بالاخره اومد به خاطر عکس روی نشریه و پرونده هم که شده میخرم O:-)
به امید روزی که دنیای بازی از حالت روزنامه بودن(از نظر تعداد صفحات)و مثل تمام مجلات معتبر و معروف بازیه دیگه چه تو ایران و چه خارج مجله بشه و از نقد های بیشتر!عمیق تر و با جزئیات تر لذت ببریم
قبلنا بود
همون موقع هم لاغر بود
مجله سامسونگ این همه شلوغ کاری نداره که
ولی نمره ی ددپول نامردی بود