شمار‌ه‌ی ۱۵۴ نشریه‌ی دنیای‌بازی منتشر شد

vahidps83 توسط vahidps83
در ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ , 13:28:38

جدیدترین شماره‌‌ی دو هفته نامه‌ی دنیای‌بازی (۱۵۴) از روز گذشته (شنبه) از طریق کیوسک‌های روزنامه‌ فروشی سراسر شهر تهران در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفت. طبق معمول مخاطبان شهرستانی هم از امروز یا نهایتا فردا می‌توانند نسبت به تهیه‌ی شماره‌ی جدید دنیای‌بازی اقدام کنند. شماره ی ۱۵۴ دنیای بازی دو پرونده‌ی مفصل دارد که می‌تواند برای خواننده‌ها جالب و جذاب باشد. در یکی از این پرونده‌های مفصل به سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران پرداخته‌ایم و در دیگری بازی «اسپلینترسل: فهرست سیاه» را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم. هم‌چنین در این شماره یک بار دیگر سعی کردیم با اضافه کردن بر تعداد پیش نمایش ها و نقدهای نصف صفحه ای بازی های بیش‌تری را پوشش بدهیم. و طبق معمول این شما و این هم مطالب شماره‌ی ۱۵۴ دو هفته نامه‌ی دنیای‌بازی:

هایپ‌ها:

Castle of Illusion Starring Mickey Mouse – قلعه‌ی توهم به قلم شروین روشن

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows – لاک‌پشت‌های بی‌باک به قلم شاهین رستم‌خانی

Amnesia A Machine for Pigs – کابوس‌های بیداری به قلم رضا قرالو

Castlevania Lords of Shadow – Mirror of Fate – اربابان آینه به قلم وحید پولادی

Contrast – تضاد به قلم علی شریفی

پرونده‌ی سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران:

این پرونده با توجه ویژه به معرفی بازی‌های شرکت‌کننده در سومین نمایشگاه و جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران تنظیم شده است. در این پرونده به بررسی مفصل بازی‌های زیر پرداخته‌ایم:

– آسمان دژ ۲

– بیداری

– تراتئون

– جاده‌های نبرد

– شبگرد: طلوع تاریکی

– فریاد آزادی تنگستان

هم‌چنین در این پرونده به بررسی ۹ بازی دیگر که در بخش بازی‌های بزرگ سومین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده بودند هم پرداخته شده است. بررسی ۹ بازی منتخب بخش بازی‌های کوچک و تبلت هم از دیگر بخش‌های پرونده‌ی این شماره است. با مراجعه به پرونده‌ی سومین نمایشگاه و جشنواره‌ی بازی‌های تهران می‌توانید یادداشت ویژه‌ی دنیای بازی به‌همراه گزارش تصویری نمایشگاه را مطالعه کنید.

پرونده:

Splinter Cell Blacklist – فهرست سفید

پرونده‌ی دوم این شماره هم به بازی «اسپلینترسل: فهرست سیاه» پرداخته است. پرونده‌ی فهرست سیاه در نوع خودش ساختارشکن است. در این پرونده سعی کرده‌ایم به دلایل حساسیت این بازی در میان رسانه‌های کشور بپردازیم و تمام بخش‌های داستانی و شخصیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. البته بخش نقد و بررسی هم برای بازی درنظر گرفته شده است. به کسانی که دوست دارند از تمام گوشه و کنار فهرست سیاه سر دربیاورند توصیه می‌کنیم حتما این پرونده را مطالعه کنند.

ده برتر:

و اما ده برتر شماره‌ی ۱۵۴. ده برتر این شماره هم کاملا نمایشگاهی است و سعی کرده‌ایم خفن‌ترین و بامزه‌ترین اتفاق‌های سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران را در کنار هم جمع کنیم.

پوستر:

برای پوستر شماره‌ی ۱۵۴ هم جدیدترین وال‌پیپر بازی «میدان نبرد ۴» را برای‌تان در نظر گرفته‌ایم که مطمئنا بعد از دیدن اش کلی هیجان زده خواهید شد.

بخش‌های نامه‌بازی، اچیومنت، کمیک و فیلم‌بازی هم طبق معمول سر جای‌شان هستند.


48 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. این شماره اونطور که انتظار داشتم نبود. جناب نامه‌بازی هم زیاد خالی بندی کردند! بنده هر روز نمایشگاه بودم و شاهدم که درهشتاد درصد اوقات از تحریریه کسی تو غرفه دیبازی نبود! منظور اون خواننده هم حضور اعضا تو غرفه دیبازی بوده نه غرفه های دیگه.
    در ضمن یه سوتی بزرگ هم داشت این شماره.
    سازنده Castle of Illusion رو نوشتید شعبه استرالیای سگا که قبلا با نام Creative Assembly شناخته میشده و این بازی قراره آخرین بازی این استودیو قبل از تعطیل شدنش باشه!
    کریتیو اسمبلی که سازنده توتال واره اصلا چه ربطی به این بازی داره؟!

    ۰۰
    1. خدا از دهنت بشنوه سید.خودت که شاهدی یه لنگه پا وایساده بودیم دم غرفه بعد نه نویسنده ای نه سردبیری نه کسی تازه اگه به زمانه که من خودم روز دوم از ساعت ۱۱ تا ۵ بعداز ظهر بودم هیچ کسی توی غرفه نبود.

      ۰۰
    2. منکه جمعه رفتم هم بابک نمازیان بود هم وحید پولادی بود هم علی فخار و هم طه رسولی…تازه گفته بودن صبح آرش حکیمی هم بود :D

      ۰۰
    3. امیر جان من همه این افراد رو همون روز دیدم ولی آیا همه شون با هم تو غرفه بودن؟
      طه رسولی و متین ایزدی سرشون شلوغ بود این دو نفر قبول. ولی‌ از بین بقیه امیرحسین میرزایی خرم و وحید پولادی یه روز در میون میومدن. علی فخار هم تا میخواستیم باهاش صحبت کنیم کوله پشتی رو برداشت رفت!
      راستش رو بگم امسال دیبازی نا امیدم کرد. البته دم وحید پولادی و امیرحسین میرزایی خرم گرم که حداقل تو اون زمانی که حضور داشتن تو غرفه جواب میدادن به مراجعه کننده ها. خسته نباشن.

      ۰۰
    4. @Gish2012
      دوست گرامی، توی مطلب اصلی نوشته شده بود «شاخه‌ی استرالیایی The Creative Assembly» که شوربختانه توی ویرایش کمی بی‌دقتی شد.
      من ازتون پوزش می‌خوام.

      ۰۰
  2. خب بیشتر پیش نمایش هاتونو می شد تبدیل به نقد کردی میکی و لاکپشتا که اومدن
    در مورد هایپ های بازی های ایرانی هم خیلی طرفشونو گرفتید بازیی مثه عملیات انهدام که از همون اسکرین های توی مجله می شه فهمید برای یه بازی موبایلی هم ضعف داره دربارش گفتین “شاید جلوه های گرافیکی خوب نباشد اما مانع پیشبرد بازی کننده نمی شود” حالا اگه یه بازی خارجی بود می گفتین گرافیک به قدری احمقانه طراحی شده است که بازی کن را ترقیب نخواهد کرد :| (البته می دونم شما هم از …)
    آقای ایزدی دیگه چرا نقدی نمی نویسه؟ :(( (ایشون هم احتمالا مشغول انستیتو هستند)
    ______________
    یه جایی هم تو پرونده نوشتین “عکس اشتباهی نیست!وقتی بریگز دستیار سم را کنترل می کنید بازی به یک اول شخص خوش دست تبدیل می شود” انگار دیگه خبرا رسیده :D

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر