بحث بازی Thief

در ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ , 21:25:32

تصمیم گرفتیم امشب یک بحث داغ داشته باشیم و چه چیزی بهتر از بحث جدید ترین بازی یکی از قدیمی ترین فرنچایز ها یعنی Thief! همین چند روز پیش بود که یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۴ به انتشار رسید، اگرچه نتوانست از نظر منتقدان نمرات در حد و اندازه فرنچایز خود بگیرد اما در هر حال از دسته بازی هایی است که یک سری اَن را بسیار عالی و قوی می دانند و سری دیگر منتقد سرسخت اَن می باشند. از اَنجایی که Thief برای همه پلتفرم های موجود عرضه شده است هیچ عذری برای بازی کردن اَن ندارید، و ما هم مطمئن هستیم که شما گیمر های گرامی تا به الاَن  ۰ تا ۱۰۰ بازی را خورده اید! پس اُمیدواریم که یک بحث داغ را داشته باشیم. فقط پلفترمی که بازی را بر روی اَن انجام دادید ذکر کنید.

نام عنوان: Thief
تاریخ انتشار: ۲۵ فوریه
ناشر: Square Enix
سازنده: Eidos Montreal
پلتفرم ها: PC،Xbox One،PS4،PS3،Xbox 360
میانگین نمرات در متاکریتیک:۶۸/۱۰۰

به زودی بحث بازی های بیشتری برگزار خواهند شد.


43 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. x360
    ویژگی ها ی منفی: گرافیک فوق العاده ضعیف .
    افت فریم بسیار در طول بازی.
    وجود تعدادی باگ
    اکشن بازی زیاد چنگی به دل نمی زند.
    ویژگی های مثبت : مخفی کاری جذاب
    برای رد کردن هر محیط انتخاب های فراوانی وجود دارد.
    موسیقی وصدا گزاریه خوب وکاملا با جو بازی ارتباط دارد.
    وجود تعدادی مراحل جانبی بعد از اتمام بازی.

    ۰۰
  2. از همه نظر بازی یک مخفی کاری تمام عیار بود!

    معمولا یک مخفی کاری مهم ترین بخشش گیم پلی و چالشی بودن اونه که خوشبختانه سارق از این قضیه مستثنی نیست و باید بگم که معما های این بازی جز سخت ترین معماهایی بود که طول عمرم حل کرده بودم :| به معنای واقعی کلمه دشوار بودن!

    مراحل و چپتر های بازی هم به شدت متنوع بودن و ریتم بازی با توجه به مخفی کاری بودنش خیلی تند بود و همین باعث میشد که حوصله کافی رو برای فکر کردن و اجرای یک مخفی کاری بی نقص داشته باشی!

    نقطه اوج بازی هم چپتر ۵ و ۶ بودند که بازی از مخفی کاری نسبتا فاصله گرفته بود و یه جورایی سبک های دیگه رو سبک سنگین کرده بود و وقتی این ۲ چپترو بازی کردم دیگه اصلا دست و دلم به سمت مخفی کاری نمیرفت :D

    چپتر ۵ یک The Evil Within تمام عیار بود و به شدت توهم زا و وحشت آفرین!
    چپتر ۶ هم که یک بازی سینمایی تمام عیار تو مایه های آنچارتد بود! فقط کافیه تعقیب و گریز آخر چپتر رو امتحان کرده باشید :X

    دیگه از چی بگم برات؟ پلتفرم متسوت (مورد تست واقع شده :دی ) هم پلی ۴ بود!

    نمره من: ۹.۲ از ۱۰

    ۰۰
  3. پلتفرم:pc
    والا من نمیدونم این بازی چه چیزیش غیر از اون آخر واقعا بیخودش بد بود .
    گرافیکش که با توجه به این که موتورش unreal 3 بود فوق العاده بود (مشکل فریم ریتم که اگه ۳۲ بیت اجرا می کردید حل میشد)
    گیم پلیم که عالی بود ما که حال کردیم.
    موسیقی و صدا گذاریم که خوب بودند. چیز دیگه ای هم موند؟..
    در مورد متاشم باید بگم خیلی ظلم شده حداقل باید یه ۸۰ می گرفت (نظر شخصی)
    خودم بش ۹ از ۱۰ میدم.فقط واس خاطر آخر بازی

    ۲۰
  4. پلتفرم xbox 360
    اصلا اون چیزی که انتظار داشتم نبود فک میکردم حداقل در بدترین حالت با یه بازی خوب مواجه بشم ولی بازی واقعا بد بود
    با این که سازنده ها این همه تعریف میکردن از هوش مصنوعی ولی واقعا هوش مصنوعی داغونه
    گرافیکم متوسط رو به بالا
    پایان بازی هم بد بود ابکی تموم شد
    فقط مخفی کاریش جالب بود
    نمراتشم که با این که زیاد مهم نیست ولی :|
    با تشکر

    ۲۰
    1. PC روی آخرین تنظیمات گرافیکی ,۱۰۸۰p و ۶۰فریم اجرا شد :D

      این بازی کلاً گرافیک و اتمسفره,بقیه موارد هم تحت تاثیر اون رفتن بالا وگرنه ممکن بود نمرات بدتری بگیره,هیجان داشت بعضی جاها ولی خراب میشد,مثلاً کلی بدو بدو مثل Mirror’s Edge میدویی آخرش یهو باید وایسی ببینی دور و برت چه خبره :|

      هنوز هم خیلی نرفتم ببینم داستانش واقعاً چجوریه,موزیک هم به اتمسفرش میخورد انصافاً…

      ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر