مهم ترین مهاجرت های سال ۲۰۱۴

PClub توسط PClub
در ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ , 01:07:44

اخیرا،مخصوصا هفته ی پیش شاهد تعداد قابل توجه ای از بازی سازان بودیم که مقام خود را ترک کرده و به کمپانی که شهرت خود را در آن بدست آوردند بدرود گفتند.

صنعت بازی های ویدیویی در حال تغییر است به طوری که توسعه دادن در مقیاس کوچکتر خواهان بیش تری پیدا کرده است و دیگر یک ناشر بزرگ برای ساخت یک بازی موفق ضروری نیست.در ادامه بازی سازانی را مشاهده می کنید که به تازگی مقام خود را ترک کردند،کسانی که هنوز ارزش توجه کردن را دارند،حتی زمانی که دیگر بر روی فرنچایز مورد علاقه ی ما کار نمی کنند.

Jaime Griesemer-March 18

“Griesemer” به عنوان طراح اصلی “بدنام:فرزند دوم”در استودیوی ساکر پانچ مشغول به فعالیت بود اما او که از مهم ترین اعضای یک بازی ارزشمند انحصاری PS4 بود، به مایکروسافت برای کار کردن بر روی یک عنوان انحصاری مهم دیگر پیوست.

“Griesemer”هم چنین به بانجی در سری هیلو کمک کرده بود و کارهای مقدماتی Destiny را قبل از پیوستن به ساکر پانچ انجام داد.

برای آشنایی بیشتر با این فرد می توانید به مصاحبه ی ما با او وقتی که از ساکر پانچ بازدید کردیم،نگاهی بیاندازید.

Tetsuya Mizuguchi-March 18

حرکت “Mizuguchi” یکی از مهاجرت های پیچیده است.او قسمت توسعه ی کمپانی Q را در سال ۲۰۱۲ ترک کرد اما به عنوان یک مشاور برای پسرفت نکردن کمپانی باقی ماند.از آن زمان او بیش تر کار های خود را چدا از Q انجام می دهد و خبر هایی به گوش می رسد که اخیرا او به طور کامل کمپانی را ترک کرده است.

“Mizuguchi” بازی فرزند بهشت(Child of Eden) را کارگردانی کرد و به عنوان تهیه کننده در بسیاری از بازی های خاطره ساز مانند Luminez،Rez و Space channel 5 نقش داشت.

Atman Binstock-March 11

“بینستاک” مهندس اصلی پروژه ی VR کمپانی ولو بود.او به کمپانی در چیره شدن به مشکل Motion-Sickness که در Virtual Reality رایج است کمک کرد.قبل از ولو،او در کمپانی های “دایس” و “اینتل” نیز کار می کرد.بینستاک ولو را برای کار در پروژه ی “Oculus Rift” ترک کرد.

Stig Asmuusen-March 18

“اسموسن” کارگردان خلاق بازی خدای جنگ ۳ بود ولی قبل از آن در نقش کارگردان هنری خدای جنگ های قدیمی بود.او هم چنین در یک دانشگاه تجاری پیشرفت هنر کار می کند.

معلوم نیست که مقصد بعدی اسموسن کجاست و دلیل مهاجرت او از سونی نیز مشخص نیست.

Koji Igarashi-March 17

“ایگاراشی” سری کسلوانیا را برای سال های بلند به عنوان تهیه کننده رهبری کرد.او در ساختن کسلوانیا:سمفونی شب نقش و تهیه کننده ی قسمت چند نفره ی Castlevania:Harmony of Despair بر روی شبکه ی Xbox Live بود.

ایگاراشی کونامی را برای تاسیس استودیوی خود ترک کرد.او هیچ نقشه یا ایده ی مشخصی ندارد که حاضر باشد آن را با ما در میان بگذارد.

Amy Hennig-March 5

اطلاعات مربوط به حرکت “هنیگ” واضح نیستند اما “ناتی داگ” به تازگی اعلانیه ای منتشر کرد که شایعات مربوط به حرکت او را از بین ببرد.استودیو چیزی جز آرزوی موفقیت و این که آن ها او را از دست داده اند منتشر نکرد.هنیگ نویسنده و کارگردان سری “آنچارتد” بود و یکی از اعضای مهم و اساسی ناتی داگ به شمار می رفت.

مهاجرت های غیر بازی سازان

Marc Whitten-March 17

درست است که “ویتن” از بازی سازان نمی باشد،اما او یکی از اعضای مهم مایکروسافت در هنگام لانچ دو کنسول Xbox 360 و Xbox One بود.مطابق گفته ی همکار او،”فیل اسپنسر”،ویتن مایکروسافت را به علت خانواده و دلایل پیشرفته ترک کرد.

Karl Stewart-March 20

استوارت نایب رییس قسمت بازار یابی اروپا و آمریکای شمالی اسکوار انیکس بود.مانند ویتن او نیز زیاد به بازی سازی مربوط نبود اما کمک زیادی به موفقیت تامب رایدر کرد.

استوارت،اسکوار انیکس را برای کار کردن در یک کمپانی تبلیغات بنزین ترک کرد اما به تازگی اعلام کرد که تجربه ی او در تامب رایدر بهترین دوران او در اسکوار انیکس بود.

نوبت شما

شما چه فکر می کنید؟ آیا این تغییرات کمی عجیب نیستند؟!

ترجمه شده از گیم اینفورمر

مترجم:Ulfric


16 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. با تشکر از نویسنده !
    دو تا ایراد: مهاجرت یعنی از جایی به جای دیگر رفتن ! نه کلا رفتن ! بعضی از افراد این لیست کلا رفتن ! نمیشه مهاجرت این !
    دوم اینکه خانوم Amy Hennig (درد و بلاش بخوره تو تخم چشم بدخواهاش) چند وقت پیش خودش به شایعات واکنش نشون داد و گفت که احساس خستگی میکرده و به نظرش وقت بازنشستگیش فرا رسیده !
    با تشکر.

    ۰۰
    1. خواهش می کنم.
      بله حق با شماست ولی من متاسفانه امکان ویرایش مقاله بعد از انتشار اون رو ندارم.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر