هدف Uncharted 4 ; رزولوشن ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم بر ثانیه

در ۱۳۹۳/۰۴/۳۰ , 19:22:01
The Last of Us: Remastered, Uncharted 4, Uncharted 4 : A Thief's End, شرکت ناتی داگ (Naughty Dog)

همانطور که میدانید Naughty Dog در حال بازسازی عنوان The Last Of Us با رزولوشن ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد . اما در مصاحبه ای که امروز Naughty Dog با Eurogamer داشته است اعلام کرد که آنها به دنبال رزولوشن و فریمی یکسان بر روی Uncharted 4 نیز می باشند .

اکنون سخنگوی Naughty Dog آقای Arne Meyer اعلام کرده است که کار بر روی The Last of Us: Remastered کمک زیادی به آنها برای درک بهتر و کار بهتر با کنسول PS4 کرده است و اکنون کار آنها برای ساخت آخرین Uncharted کمی ساده تر شده است :

ما همیشه میخواستیم که بازی های ساخته شده توسط ما رزولوشنی ۱۰۸۰P و گیم پلی ۶۰ فریم بر ثانیه داشته باشند اما کار با این دو گزینه بر روی امکانات و تجهیزات PS3 کمی سخت به نظر می رسید و ما مجبور بودیم با رزولوشن ۷۲۰P و فریم ۳۰ کنار بیاییم و کار بکنیم که نتیجه ی آن هم خوب و قابل قبول بود . اما حالا با امکانات گسترده PS4 ما جلوتر رفته ایم و پیشرفت کردیم و دیگر کیفیتی خوب و قابل قبول نمی خواهیم و نتیجه کار ما باید عالی باشد .

ما در نسل جدید علاوه بر کیفیت و ریت فریم به طور کلی پیشرفت کرده ایم و گامی به جلو برداشته ایم . ظرفیت های PS4 در این راه و ساخت موتور های بازی سازی ما بسیار موثر بود و اکنون می خواهیم رزولوشن ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیتی بهتر را برای The Last of Us: Remastered به اجرا در بیاوریم . اگر نتیجه ی آن خوب بود چرا به آن نچسبیم و برای Uncharted 4 آن را به اجرا در آوریم ؟!

TLOU: Remastered در تاریخ ۲۹ جولای یعنی ۸ روز دیگر منتشر می شود . Uncharted 4 : A Thief’s End نیز احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد .


172 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ایمان کامل به این شاهکار ساز دارم( از ای به بعد شاهکار ساز صدا می شود!!! ) :X
    منم همامندآلفرک جان چندان به سی فریم یا شصت فریم توجی نمیکنم.
    بیشتر رزولوشن واسم اهمیت داره!
    ———–
    گل گفتی سعید جان! :X خ
    ولی خواهشن ea رو کنار یوبی قرار نده چون تراز ای ای خیلی بالا تره!!
    به هر حال باید شرکت هایی باشن که عناوینشون سال رو پر کنن…این نقش رو این دو شرکت دارن.
    ای ای خیلی در این زمینه از یوبی سر تره.

    ۰۰
    1. ea چه سرتری نسبت به یوبی داره؟ نه اینکه ۳ سال منفورترین شرکت (از طرف مصرف کنندگان اصلی ش) شده.نه اینکه هنوز بازی اصلی ساخته نشده ده تا DLC پولی میزنه.نه اینکه هنوز بازی تکمیل نشده برا عقب نیفتادن از رقیب بازی رو بیرون میده (بتل ۴) نه اینکه ای پی های خوب ش رو برا تجاری کردن به فنا داده(دد اسپس۳ و کراسیس۳) نه اینکه بعضی از ای پی های موفق ش رو کلا نابود کرد(مدال افتخار.NFS) نه اینکه توی تحت فشار قرار دادن استودیو های زیر دست ش معروف هست و نه اینکه….

      ۰۰
    2. اصلا این مقایسه خنده داره
      فقط کافیه که IP های این دو ناشر را با هم مقایسه کنی تا به تفاوت ها پی ببری .

      ۰۰
    3. وقتی تو دو سه سال به هر چی دم دستت باشه گن.د بزنی . هر چقدر هم اسم آیپی هات بزرگ باشن هیچ کاری نمی تونی بکنی

      ۰۰
    4. مشکل مردم اینه فقط گند زدن ها را به یاد میارن احیا کردن یه ip را فراموش میکنن .
      در ضمن به حرف زدن باشه که همین جناب یوبی sc , pop را تقریبا نابود کرده .

      ۰۰
    5. هردوی اینایی که گفتی تو آخرین شمارشون خوب بودن اسپیلینتر سل که یه مخفی کاری خالص بود . پرینس هم فقط به طبع بعضیا نمی خورد ولی در کل هردوشون عالی بودن

      ۰۰
    6. جالبه معنا عالی را هم فهمیدیم . عزیز من “شن ها فراموش شده” لکه ننگی تو تاریخ این سری , یک بازی سر دستی که فقط محض پر کردن جیب یوبی ساخته شده (چون همزمان با اکران فیلم بود) اینو کسی میگه که با این سری زندگی کرده .
      در مورد SC هم نسخه قبل هنوز هم فاصله زیادی با روزهای اوجش داشت (البته از فاجعه ای به نام کانویکشن خیلی بهتر بود)
      بقیه IP ها که اساسا نقطه اوج نداشتن که بخوان افت کنن همیشه یه روند نورمال را حفظ کردن .

      ۰۰
    7. از نظر ای پی هم اگر همین امسال رو نگاه کنیم حداقل سه عنوان زیبا و هنری(غیر تجاری) زده.(South Park: The Stick of Truth.valiant hearts: the great war. child of light)
      EA چه بازی ساخته در این سطح؟
      چندین عنوان رو رونمایی کرده.(rainbow six siege.فارکرای۴.اساسین یونیتی
      چند ای جدید معرفی کرده(the division.the crew)
      EA چه ای پی جدیدی معرفی کرده؟
      یوبی ای پی هایی داره که هر زمان رو بشن برگ برنده هستند(شاهزاده پارس.brother in arms.ریمن.اسپلینتر سل)
      .
      در عوض EA نیمی از توان ش روی ساخت بازی های ورزشی هست که هر سال یک نسخه میده.هر سال عین پارساله با کمی تغییر.که اینکارش از پدر جد اکتی گسترده تر هست

      ۰۰
    8. حرف دلمو زدی!! دقیقاً هم همینطوره و EA هم مثلاً فیفا میسازه برمیداره همون نسخه قبلو با نقل و انتقالات منتشر میکنه. همون rainbow six رای من کافیه که بخوام در مقابل EA از یوبی طرفداری کنم. یا بادر این آرمز که خاطره سازه. :X

      ۰۰
    9. اولا عنوان غیر تجاری چیه یعنی واسه رضا خدا ساخته؟! (در ضمن هر جوری هم حساب کنی South Park تو این وادی ها نیست)
      شما چیزی در مورد نسخه های جدید ME , DA , BATTLEFIELD یه ME دیگه :D (لبه آینه) و… نشنیدی آیا ؟!
      از این برگ برنده ها هم که EA زیاد داره عزیز من , کلی IP خاطره انگیز که فعلا خبری ازشون نیست .
      بازی های ورزشی هم که اصلا بحث نکنیم بهتره یوبی جرات وارد شدن تو این عرصه و رقابت با EA SPORT را نداره

      در ضمن یوبی فقط ناشر BIH هست نه مالکش (گیر باکس)
      مثل تایتان فال که اگه اشتباه نکنم EA فقط ناشر این بازیه

      ۰۰
    10. داداش پس Th Crew سبکش Sport نیست پس چیه؟ اکشن ادونچر نیست که! همین بازی اگه در حد هایپها و سخنان سازندش عمل کنه به راحت تو سبک ریسینگ گوی رو از NFS قاپ میزنه. البته بگم که اگه هایپهاش به واقعیت بپیوندن و ما رو بعد انتشار نذاره تو آب نمک , به علاوه وقتی بحث دفاع از یه شرکته ناشر یه بازی بودن هم خودش یه اهرم فشاره دیگه. :D چون بالاخره ناشر بازی در کیفیت دخیل هست نه این که تقریباً با کمی اغراق میشه گفت هر بازی که اکتی ناشرش بوده یه بلایی سرش اومده! حتی اگه سازنده کارنامه خوبی داشته باشه. نظیر همون Aliens: CM که گیرباکس دوست داشتنی سازندش بود. همون بازیهایی که دوستمون با لفظ “غیر تجاری” ازش نام برد درسته واسه رضای خدا ساخته نشدن اما واقعاً تصور شما اینه که یوبیسافت روی فروششون و درآمد حاصل از اونها حساب باز کرده؟ اونم تو بازار امروزه! ایضاً ریمن، نسخه ریشه ها رو به خاطر دارید که فروشش اصلاً خوب نبود ولی یوبیسافت چیکار کرد؟ نه تنها مثل EA استدیو رو تعطیل نکرد ( اشاره به تعطیلی استدیو سازنده پروتوتایپ اسمش اگه اشتباه نکنم Radical Ent. بود؟ ) بلکه نسخه Legends رو منتشر کرد که همراهش برخی مراحل Origins هم بود.
      حالا EA در موردش نمیدونم دیگه چی بگم گفتنی ها رو اساتید عزیز گفتن ولی بازیهایی که شما ذکر کردی مثل “عصر اژدها” , مس افکت , میرور اج و … همشون جزو بازیهای محبوب بنده هستن و اینا چیزی نیست که آدم فراموش کنه ولی از بدبینیها و نفرتی و جوی که اخیراً علیه EA چه در ایران چه در اونور آب شکل گرفته کم نمیکنه در عین حال که از ارزشها چیزی کم نمیکنه.
      با سپاس.

      ۰۰
    11. من خیلی با دسته بندی ها آشنا نیستم ولی بعید میدونم که سبک ریسینگ را بشه جزو اسپورت دونست , حداقل Crew با اون شرایط خاص را نمیشه تو این دسته قرار داد. حالا باز F1 بود میشد قبول کرد . منظور من هم از اسپورت ورزش هایی معمول که قوانین داور و.. دارن (هاکی – فوتبال و یا حتی مسابقات فرمول ۱… )
      ریمن بازی خیلی خوبی بود و هست و در ضمن یکی از نماد های یوبی به حساب میاد و بستن چنین استدیویی واقعا خنده داره
      پروتوتایپ که اصلا IP اکتی هست و ربطی به EA نداره . ضمن اینکه اکتی حق داشت Radical را ببنده چون از لحاظ فروش منتقدین خوب عمل نکرد , عملا یه شکست بود دقیقا کاری که EA با دنجر کلوز :lol: سازنده MOH انجام داد (که کار بسیار پسندیده ای بود )
      اگه تاثیر ناشر اینقدر مهمه پس تایتان فال (بهترین بازی چند ماه اخیر) که یه IP جدید هست را باید به نام EA نوشت
      منفور بودن هم هیچ ربطی به کیفیت بازی ها نداره . برای مثال یکی از دلایل انتخاب EA به عنوان منفورترین شرکت تو سال گذشته , موضوع SIM CITY و اون DRM کذایی بود

      ۰۰
    12. wow سر اون پروتوتایپ سوتی بود به دل نگیر. :D :|
      ریمن تقریباً نماد یوبی هست درسته من نگفتم تعطیل کنه برداره چند تا کارمند اخراج کنه یا ادامه نده دیگه ریمن رو البته اینا همون تعطیلی استدیو هستن منتهی به یه شکل دیگه.
      درباره ریسینگ , رانندگی هم ورزشه دیگه حالا نمیشه خارج از اسپورت دونست. یعنی فوتبال ورزشه شطرنج نیست مثلاً؟ :D نشد که! یوبی میشه گفت اولین تجربش تو این ژانره و ببین چه غوغایی داره سر د کرو به پا میکنه. ( قبول دارم نصفش هایپه الکیه )
      بعدش تایتان فال هم بله EA بی تاثیر نبوده تو موفقیتش. مثلاً EA که اینقدر فشار آورد به دایس سر BF4 که دست آخر دایس مجبور شد برای اینکه از رقیب عقب نمونه بازیه که کامل مراحل پولیش رو نگذرونده روونه بازار کنه با برخی مشکلات. دو تا بازی مختلف از سازندگان مختلف که ناشرشون EA هست اما سر یکی EA دست سازنده رو باز میذاره سر یکی نه. ناشرهای دیگه هم هستن که این کارها رو بکنن و مثلاًٌ فشار بیارن به سازنده که حتماً فلان المان تو بازی باشه, نباشه , فلان روز باید منتشر بشه حتی اگه مشکل داشته باشه. این از ناشر! البته نمیدونم چطور فکر میکنی که ناشر رو بی تاثیر میسدونی تو کیفیت.
      بازم معذرت میخوام بابت سوتی به خدا دنجر کلوز رو با ردیکال قاطی کردم. متن طولانی بشه و جبهه های بحث هم متعدد همینطوری میشه ببخشید. :>

      ۰۰
    13. غیر تجاری!!! :)) :))
      فرکرای و اساسین و رینبو که آی پی تکراری هستن.اساسین هم که هر سال میاد عین کود و فیفا هم هست.عملا هم فرق خاصی نمیکنه جز عوض شدن محیط.ای ای هم آی پی های قدیمی هرسال چند مورد رو میکنه! :| همین الان بتل،دراگون ایج و مس افکت،لبه ی آینه و… (که برای من خیلی با ارزش تر از اساسین و فارکراین) اینا موزن؟!عناوین ورزشی هم هستن.
      آی پی جدید؟!دیویژن و کرو که امسال معرفی نشدن!پارسال بود.EA هم تایتان فال رو معرفی کرد که بسیار موفق بود.یو اف سی هم موفق بود و جدید.حتی میشه گاردن وارفیر رو هم به نوعی جدید معرفی کرد که اونم خیلی موفق بوده.
      اوبی هم اگر توان و عرضش رو داره بازی ورزش بساره!ایراد گرفتید مثلا الان؟!بازی های ورزشی خیلی هم طرفدار دارن.اتفاقا بسیار نکته ی مثبتیه که EA در زمینه های مختلف بازی میده.نقش آفرینی های شاهکار،شوترهای موفق،بازی های آنلاینی که رقیب ندارن،بازی های ورزشی،ریسینگ،حتی بازی هایی که به درد کودکان هم بخوره.بازی های یوبی چی؟!هرجند وقت چندتا چیز ترکیب میکنه یه بازی مثلا جدید میده.بازی های سوم شخص تام کلنسی عین همن اسپلینترسل و دیویژن و …،واچ داگز هم حتی شباهت بسیار به اونا داشت.کلی از المان های اساسین ۳ و فارکرای ۳ عین هم بودن که هردوشون هم از رد دد اسکی رفته بودن.من نمیگم بده.بازی های خوبی هم هستن عموما(خوب البته! مدت هاس بازی شاهکار از اوبی به جز یوبی آرت ندیدیم)نشما حرف از آی پی جدید و چمیدونم تنوع زدید که اگر دقت کنید تنوع در EA بسیار بسیار بیشتره.
      تنها چیزی که از اوبی تو این چندسال واقعا من رو وجد آورد و با ارزش بود یوبی آرت بود و بس.

      ۰۰
    14. یه بار دیگه هم رو این موضوع تاکید میکنم!
      “شما پس از فعال سازی یک بازی در اوریجین اگر از بازی خوشتون نیومد و نپسندید میتونید تا یک هفته بعد بازی رو بدون هیچ کسری پس بدید!”
      بازم میشه گفت EA از اوبی پول پرست تره یا حتی اصلا پول پرسته؟! :|

      ۰۰
    15. اوه اوه اینجا چی شد!!
      شانس ماست دگ..حالا که بحث راه انداختیم نتمون قطع شد :|
      الان که دگ وقتش تمومه…کلی حرف دارم واسه دفاع از ای ای
      بزودی یه بحث دگ راه میندازم حرفامو اونجا میگم :D
      علی و سعید هم خواهشن اونجا باشین :D
      نمیشه تک نفره با جبرعیل و امیر و شعیب رقابت کرد :D

      ۰۰
    16. شعیب تند رفتی زیاد اما اینو اضافه کن که میخاست جنرال ۲ رو فری تو پلی بده بیرون کنسلش کرد اما در عوض ۳ روز بتل ۳ رو رایگان کرد به اضافه چن تا بازی دیگه

      ۰۰
    17. دیگه شما گفتین! :)
      همینه!دقیقا همینه!
      ………………………………
      @psycho mantis
      بعدم به نظر من همیشه دنبال چیزی نباشین که ازش بدتون بیاد و سعی کنید از این دو روز زندگی بی ارزش ( :D ) لذت ببرین!(مخصوصا نینتندو!! :D )یوبی سافت هم که هر جوری حساب کنید کمتر از عالی نمیشه گفت.واچ داگزو هنوز نرفتم و نظر نمیدم ولی تنها آی پیه اساسینز کریده که اونم هر سال داره پیشرفت می کنه !

      ۰۰
    18. منفور شدن EA به سیاست های مسخرش ربط داره نه به کیفیت بازیهاش! یعنی ما ایرانی ها که اکثرا کپی بازی می کنیم نمیتونیم بگیم چون EA شرکت منفور شد پس بازیهاش ضعیفه.
      شما هم اگه بازی های EA و یوبی رو تو نسل قبل از نظر متا،جوایز و حتی فروش با هم مقایسه کنی به برتری کامل EA پی میبری.

      ۰۰
    19. داداش EA روندی که طی میکنه نزولیه، کافیه نسخه های مختلف فرانچایزهایی مثل دد اسپیس و NFS رو بررسی کنی، از لحاظ کیفیت و یا حالا متا که برای خیلیا مهمه نسخه های جدید بازیهایی که نام بردم افت زیادی داشتن اما یوبی سیر صعودی داره. همون واچ داگزو ببین چقدر فروش داشته تو این مدت. اینا گواه هست که ملت یوبی رو بیشتر دوس دارن نه اینکه EA چند سال پیاپی منفرورترین انتخاب شده بوده!!

      ۰۰
    20. یوبی کم مونده بیاد کوچه ی ما هم تبلیغ واچ داگز بکنه! اینقدر فروش زیاد این بازی عجیبه؟اگه این شکلی بود که EA باید به خاطر فیفا محبوب ترین شرکت میشد :/
      بالا گفتم منفور شدن EA ربطی به بازی هاش نداره و بیشتر به خاطر سیاست های پولیشه که ما چون زیاد اهل بازی های اورجینال نیستیم از این موارد آگاه نیستیم و این منفور شدن رو به حساب بازی هاش میذاریم!

      ۰۰
    21. به نظر من منفور شدن EA به خاطر سیساتهای نادرستش هست و همچنین پول پرستی. البته همه شرکتها به فکر پولن کی از پول بدش میاد اما EA بیشتر شورشو درآورده. به علاوه هایپ هم جزئی از این صنعت شده و با میزان فروش عجین شده. من از هایپهای یوبی دفاع نمیکنم، حرف من اینه EA قابل مقایسه با یوبی نیست، در این زمینه یوبی خیلی سرتره.

      ۰۰
    22. علی جان اول یه نفس عمیق بکش. :D این کامنت رو هم تا آخر بخون لطفاً. ببین اگه دقت کرده باشی تو یکی از کامنت هام گفتم کی از پول بدش میاد؟ هیچ سازنده ای واسه رضای خدا بازی نمیسازه یا واسه دل خودش ( استثنا هست مثل استاد کیج ) فقط واسه پوله. اکثر شرکتها هم یکی از یکی حریص تر، یوبی هم مثل EA فقط به پول فکر میکنه اما دلیل اصلی که باعث شد من اینو بگم ( پول پرست تر بودن EA ) این بود که سر وارفایتر فراموش کردی بازی اصلاً polish نشده بود! باگ از سر و کولش بالا میرفت. اینقدر ایراد داشت که آدم پشیمون میشد از بازی کردن. یعنی واقعاً انتشار به موقع اینقدر مهمه که به مخاطب احترام نذاری و بازی ناقص تحویلش بدی؟ ( میدونم کپی بازم , لازم نیست کسی بزنه تو سرم در این رابطه و نسخه کپی باگ و ایراد بیشتر داره اما این بازی کلاً داغون بود ) مسلمه تاخیر یه بازی واسه پولیش بهتر هست نه چیز دیگه ( بگذریم از برخی سیاستهایی که پشتشونه ) بعد اگه دقت کنی یوبی اکثر عناوینش تاخیر رو شاخشونه,تاخیرو الکی که نمیزنه,نمیخواد بازیش ناقص باشه. همین مورد برای “بنده” کافیه که EA رو متهم کنم!! حالا دوست من ممکنه اصلاً از این دلیل خوشت نیاد ولی خب طرز تفکر بنده هست دیگه نمیشه که ما مثل هم فکر کنیم. علاوه بر اون تو یکی از کامنتهام اشاره کردم همینطور که سیاستهای غلط استدیو رو محبوبیتشو کاهش میده از ارزشهاش کم نمیکنه، مثلاً چون وارفایتر فاجعه بود من بتلفیلد رو که دوستش دارم بکوبم؟ همچنین منکر نمیشم EA تو این نسل لحظات شیرینی رو برامون رقم زد تو بازیهای مختلف مثل دد اسپیس و مس افکت و … اما یکم طمع رو کاهش بده, با خرید شرکتهای کوچیک رقبتها رو از بین نبره ( که هرچی رقابت بیشتر شه کیفیت بیشتر میشه ) شرکت خوبی هست واقعاً تنها مشکل من باهاش پوله,همین! تشکر بابت بحث. :D

      ۰۰
    23. دوست عزیز.بله انتشار به موقع مهمه.ممکنه برای شما و اوبی( یه توضیحی بدم نگید چرا اینقدر میگید اوبی گاهی به دلیل ترول هست اما کلا به خاطر این هم میگم که دیدم معمولا خارجی ها اوبی تلفظ میکنن ) مهم نباشه اما واسه EA مهمه.حتما دلایل خودش رو داره.این مشکل از EA نیست عزیز.دنجر کلوز اگر نمیتونست بازی رو تا اون تاریخ تموم کنه باید همون اول تاریخ دیگری درخواست میکرد.کارش رو بیشتر میکرد.EA این وسط رئیسه.یک رئیس با بیش از ۹۰۰۰ کارمند و بزرگترین شرکت بازی سازی ثردپارتی(بترکه چشم حسود :lol: ).اون استودیو که رئیسش و سیاست هاش رو میشناسه.پس من این رو اصلا تقصیر EA نمیدونم.بالاخره هر شرکتی قوائد خودش رو داره.
      درمورد شرکت های کوچیک.همین پاپ کپ…انصافا بهتر نشد از وقتی EAخریدش؟!بعدم شرکت مستقلی که میاد زیر سایه ی EA حتما نیاز داشته…اسلحه که نذاشتن رو شقیقش!اگر بسته شده مطمئن باش EA نمیخریدش زودتر تعطیل میشد.شک نکن سعی خودشون رو کردن تا نگهش دارن اما دیدن فایده نداره.کی از ارائه ی بازی های خوب و موفق بدش میاد؟!
      یه سری دوستان هم که میگن EA کلی دی ال سی پولی میده گویا تو باغ نیستن که اساسین هرنسخش دقیقا تو انتشارش چندتا دی ال سی گرون قیمت باهاش میاد که هیچی هم ندارن جز دو دست لباس!من خودم اساسین خریدم و به چشم دیدم که اینو میگم!
      با تشکر

      ۰۰
    24. درضمن دوست عزیز و تمام کسانی که میگن EA پول پرسته!”شما پس از فعال سازی یک بازی در اوریجین اگر از بازی خوشتون نیومد و نپسندید میتونید تا یک هفته بعد بازی رو بدون هیچ کسری پس بدید!” کم حرفه؟! :|

      ۰۰
    25. اول از همه بگم که هیچ شرکتی محض رضای خدا و از روی علاقه خلق عنوان نمیکنه و بیشتر استدیو ها هزینه اولویت داره و بلاخره باید هر عملی یه عکس العملی داشته باشه!
      ubi و ea هیچکدوم رو نمیشه به پول پرستی و س.یاست های چیپ خطاب کرد چون هر کدومشون فرانچیز های جاودانی خلق کردن و از جایگاه بلند پروازانه ای تو این صنعت برخوردارند و همچنین یکی از پرچمداران این صنعت هستند!دلیل چیپ شمرده شدن هرکدام از این دو توسط طرفدارانشون به دلیل های خاصی صورت گرفته چرا؟!چون چرا وقتی یه شرکتی عنوانی رو عرضه میکنه که هنوز اماده ی انتشار نیست و معجونی از کلکسیونی از باگ های مختلف هستش؟!چرا عنوانی رو عرضه میکنه که بعد ها به اندازه ی حجم بازی اپدیت و پچ برای بهبودش عرضه بشه؟!چرا یه خروار دی ال سی و مدها و مپ های یه عنوان رو بصورت شمرده شمرده در اختیار مشتری و کاستومرش میذاره در حالی که میتونه با صرفه مدتی از زمان یه بازی کامل رو در اختیار بازیباز بذاره؟!چرا یه ip تازه وارد با اینکه موفقیتی خوب و راضی کننده تو اوایل نسل کسب میکنه و فروش خوبی هم داره و از نظر محتوا سخاوتمندانه شمرده میشه و میتونه یه تجربه ی ناب باشه کلکسیونی از هیترهارو جمع اوری میکنه برای اینکه عنوانه خودشون رو با پدر این سبک مقایسه میکنه با یه ip ی ۲۰ ساله که تو این صنعت کم کم به خورده بازیباز داده شده و یجورایی خاک خوردست!برای اینکه تریلر های بیشماری رو برای هایپ بازیباز منتشر میکنه ولی نمیدونه که راهش غلطه!درحالی که بازی پراز ایده های باورنکردنی و سرگرم کنندست و رسیدن به این وضع با این حال منتقدا این دستاورد بزرگیه…!بشخصه نه هیتر شرکتی هستم نه طرفداره چند اتیشه و فقط فقط فنه بازی هستم اینه که میتونه اسیب ناپذیر باشه و هیچ لذتی رو هم از دست نمیدم ولی EA باید سخت تلاش کنه چون راهه سختی رو در پیش داره چون در حاله حاضر تمام سعی و تلاشش کافی نبوده و وضعیت ubi هم به همین رواله ولی با وضعیت روانی و روحی متناسب تر و بهتر چون در هر نمایشی که حضور داشته یکی از مورد انتظار ترین ip های جدید رو خلق کرده ( چون تخصصش خلق نواوری و خلاقیته)و میتونه وضعیت بهتری نسبت به رقیب داشته باشه ولی هیچوقت نباید زود قضاوت کرد…!

      ۰۰
    26. در مورد اون مپ و دی ال سی ها ذره ذره که فرمودید.هر بتلفیلد که میاد ۱۰ تا مپ و بیش از ۱۰۰ اسلحه داره و چندین مود داره و بازی از کامل هم کامل تره.اون دی ال سی ها واسه کاربراییه که مپ ها و سلاح ها و وسایل نقلیه و مود های بیشتر میخوان!تمام بازی ها هم همینن.کود هم اولش تعدادی مپ داره بقیه مپهاش بعد ها اضافه میشن.حتی اساسین هم همینه!مشکلش چیه دقیقا؟!کسی هم بخواد کامل همه چیز رو داشته باشه میتونه ولی باید پول بیشتری بده.کاملا طبیعی و منطقیه.درمورد تاریخ انتشار هم اون بالا بحثش هست.

      ۰۰
    27. @very big daddy
      اولا مقصود از انتشار این کامنت چیزه دیگریست و یه انتقاد نصفه و نیمه و کوتاه و تنها به گوشه ای از س.یاست ها و روش کاری و جذب کردن بازیباز بود و بتل تنها مثال کوچکی از دریای بیکران این ناشر و شرکت بود…!
      تا اونجایی که من کامنتم رو مشاهده میکنم اسمی از کد و اسیسینز نبرده ام!
      موضوع بحث درباره ی محتوای سخاوتمندانه بود…!
      و من قصد طرفداری از هیچ کدام از این دو رو ندارم و فقط بنابر وضعیتشون نظرم رو بیان میکنم و اگر بحث محتوای بیشتره شمارو به دی ال سی ها و کاستومایز های مس افکت رهنمود میکنم!!!

      ۰۰
    28. در ضمن اگه دوست داشتی بدور از هرگونه فن بازی و هر چیزی که اسمش رو میذارید و یه بحث منطقی راه بیندازید من درخدمتم ولی در غیر این صورت نمیتونم کمکی به بحث بکنم ;)

      ۰۰
    29. شما مشخصا اشاره به بتلفیلد کردید و من دفاع کردم.نگفتم نام از اساسین و کود بردید گفتم که این مسئله کاملا طبیعی و رایجه.
      محتوای سخاوتمندانه دقیقا منظورتون چیه؟!دی ال سی مجانی؟!من فکر میکنم بازی های رایگان In the house و سیستم پس گرفتن بازی به اندازه ی کافی سخاوتمندانه باشه.
      خب مس افکت چی شده؟!
      درضمن من فکر نمیکنم تو صحبت هام با شما چیز بدی گفته باشم.

      ۰۰
    30. اون In the house هم که گفتم سیستمیه که بازی های این شرکت هرچند وقت به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم قرار میگیرن از بازی های مستقل گرفته تا دد اسپیس و بتلفیلد ۳.

      ۰۰
    31. نه عزیز شما چیزی بدی نگفتید و شخصیت چیزی بالاتر از این حرفاست و من عاشق بحث های منطقی و دوستانه هستم و لذت میبرم;)
      عزیز, من فقط مثالی اوردم از هردو و میتونستم چیزی فراتر از اینایی که گفتم برم و انتقاد های مفصلی از هر دو بکنم که نمیتونید تصورشو بکنید!ولی حالا که بحث بتل شد یه نیم نگاهی بهش میکنم!من خودم یکی از طرفداران سرسخت بخش چند نفره و مولتی بتل هستم و مطمئنن این بخش میتونم با اطمینان بگم لذت بخشترین بخش در یک بتلفیلد هستش و بشخصه دوست دارم که بتل در اینده فقط دارای بخش چند نفره داشته باشه تا تشکلی از هر دو (سینگل,مولتی) ولی من بحثم اینه که چرا وقتی بازی کلکسیونی از باگ هستش و هر بار با پچ هایی که عرضه میکنن سعی میکنند که اون ها رو پچ کنند ولی تا حدودی موفق هستند (تا الان بالای ۱۰ گیگ اپدیت دانلود کردم و اعم از دی ال سی های مختلف)ولی میخوام بدونم چرا وقتی شرکت سازنده و گسترش دهنده میتونه با صرف پاسی از زمان این مشکلات رو برطرف کنه و دیگه کمتر به پچ و اپدیت وابسته باشه و بعضی از دی ال سی ها و مپ هارو درون بازی اصلی قرار بده چرا بدین شکل نباشه و یکم برای من ازاردهنست!
      بله بعضی از س.یاست های شرکت سازنده به بهترین شکل هستش برای صنعت امروزی و هزینه ها مخصوصا برای بازیباز های خودمون بهترین فرصته و خودم با اینکه زیاد با اوریجین سروکار ندارم و بیشتر کنسول باز هستم عنوان های زیادی از این طریق و از این شبکه دانلود کردم و همین اخری ها بتلفیلد ۳ و دد اسپیس ۱ رو یادمه!!!
      عزیز در رابطه با مس افکت هم باید خدمتت عرض کنم که من زیاد اهل دی ال سی نیستم ولی سه گانه ی بیووار و شپرد دوست داشتنی رو نمیشه از دست داد و میخوام ازت بری یه سرچی بزنی ببینی فقط حجم دی ال سی های بازی چقدر هستش و بعضی از اونها ارتباط مستقیمی هم با داستانه اصلی داره و دوست داشتم که این موارد از ابتدا درون خوده محصول اصلی و نهایی بود!!!

      ۰۰
    32. میگم…این اصرار عجیب EA هست بر تاخیر نزدن.سـیاسـتشه کاریش نمیشه کرد…بتل ۴ بازی عظیمی بود و دایس هم حق داشت که فرصت نکرده بود اما خب فکر میکنم اشتباهی هم در ابتدا داشتن و زمان رو خوب تخمین نزدن.درهرحال این عادت ای ای هست و گویا عوض هم نمیشه.هرچند موافقم که گاهی تاخیر میتونه باعث موفقیت بهتر بشه و جلوی این آپدیت ها رو بگیره.نمیدونم حالا شما خوشتون نمیاد اما من به شخصه از دی ال سی های ذره به ذره بتل خیلی خوشم میاد.چون دقیقا هروقت شما حس میکنید دارید از بازی مقداری خسته میشید همون موقع یک دی ال سی جدید آماده و میشه شور و اشتیاق دوباره در شما ایجاد میکنه و به شخصه معتقدم بسیار پلتیک خوبیه واسه یک بازی آنلاین.
      در مورد مس افکت هم راستش خیلی در مورد دی ال سی هاش اطلاعی ندارم پس بحثی ندارم که بکنم.هرچند میدونم دی ال سی زیاد داشته و خب آره میتونست بخشیش در بازی اصلی باشه.در این مورد حق با شماست.

      ۰۰
    33. حرفت کاملاً درسته و نمیشه تکذیب کرد. همین یوبی هم با وجود اینکه هیتر زیاد داره ولی مطمئنم نصفشون اصلاً نمیدونن چرا از این شرکت بدشون میاد!! همونطور که سر پستهای مختلف گفتم یکی از بهترین بازیهای عمرم سری فارکرای هست ( با تشکر از کرایتک که این سری رو خلق کرد ) و یوبی واقعاً منو با دو نسخه اخیر و خصوصاً بلد دراگون شگفت زده کرد! یا AC به جز نسخه سوم که همگی جزو بازیهای خوب من هستان، واچ داگز هم خوب بود فقط در حد هایپهاش نبود وگرنه بازی بود که استانداردهای لازم رو داشت,برای من لبذت بخش هم بود,تنها مشکلاتی داشت که میشه گذاشت به حساب بی تجربگی سازنده در سبک اپن ورلد مدرن. ولی EA چی؟ هرچی ip ناب داشت نابود کرد، بازیهاش هیچکدوم وخوب پولیش نشدن و مثل نقل و نبات باگ میباره ازشون خصوصاً سری بتل ( بتل ۳ رو رو ۳۶۰ اورجینال خودنه دوستم بازی کردم نگین کپی بوده ) اما لحظات خوشی هم واسم فراهم کرده تو بازیهای دد اسپیس یا مس افکت منکر اینا نمیشم ولی کلاً منفور هست. خرید استدیوهای کوچیک برای از بین بردن رقابت هم جزو کثیفترین سیستهایی که EA اخیراً ید بیضایی توش پیدا کرده.
      تشکر. :lol:

      ۰۰
    34. یه چیزی اینجا بگم . طبیعت هایپ و تبلیغات اینه که توی گفته هاشون بولوف و اضافه گویی هم وجود داشته باشه مثلا یه تبلیغات میگه با یه قطره تمام کثیفی های ظرفتونو تمیز کنین . این ینی اینکه واقعا قراره این اتفاق بیوفته ؟! صد در صد نه . کار هایپ هم دقیقا همینطوریه فقط برای این صنعت یکم نا آشناست .
      اکثر بازی ها دارن چیزایی رو به بازیشون می بندن که در صورت واقعی خیلی وقت و هزینه می گیره در صورتی که این فقط یه بازار گرمیه و همه هم باید دیگه با این کارای سازنده ها عادت کرده باشن فقط چون یوبی روی تبلیغ بازی هاش مقداری بیشتری وقت صرف می کنه منحوس شده

      ۰۰
    35. بله قانع شدم. مقل رجزخونی قبل مبارزه میمونه. ;)
      حرفت میگم کاملاً درسته اگه از دید سازنده نگاه کنی هایپ نیاز هست. بالاخره بدون هایپ اینقدر فروش نمیکردن بازیها ولی برخی هایپها مخربن!! مثلاً Aliens: CM رو یادته؟

      ۰۰
    36. هایپ با دروغ فرق داره.ه وقت هست شما میاید مثل EA یک تریلر با کارگردانی عالی میدید اما چیزایی که توش میبینید خارج از بازی نیستن.ادعای الکی نمیکنید اما جو و هیجانمیدید.این میشه هایپ.اوبی دروغ میگه.برو یه دور تریلرهای اساسین ۳ رو ببین چه چیزایی تو تریلر ها بود که تو بازی ندیدیم.میاد میگه ۴۶ سال بود داشتیم رو این بازی درپـیـت شدیدا کار میکردیم ما رو خر فرض کرده.گرافیک بازی هاش که کلا کن فیکون میشن.اینا دروغـن.
      با تشکر

      ۰۰
    37. دی ال سی پولی میخوای؟!ًبرو ببین چندتا دی ال سی چـرنـد فقط واسه اساسین ها اومده.اونم با چه قیمت های بالایی!اینکه از بین اون همه بازی دوتا آی پی یه نسخش بد از آب دربیاد طبیعیه.چه ربطی به ناشر داره؟!نیذ فور اسپید دقیقا کجاش نابود شده؟! :| تحت فشار قرار دادن رو کی میگه؟!یکی مثل شما!همین بایوویر مصاحبه کرده بود گفته بود کوچکترین فشاری رو ما نبوده هیچ وقت.شما میدونی یا بایوویر؟!فکر کنم حتی ویسرال هم گفت اگه اشتباه نکنم.نکنه جاسوس دارید شماها اونجا؟! :lol: تنها فشاری که EA همیشه میاره تاریخ انتشاره چون همیشه بازی هاش رو سر وقت و بدون لحظه ای تاخیر منتشر میکنه.اگر سازنده نتونست کامل کنه مشکل خودشه چون تاریخ از قبل اعلام شده.تو همین اوریجین هر هفته یک بازی ارزشمند رایگان اهدا میشه.بده؟!این باندل خیریه که چند وقت پیش اومد کدوم ناشر اون کارو کرد؟!بعدم دلیل اینکه بازی های EA گاهی شکست میخورن میدونی چیه؟!اینه که بازی هاش دچار تغییر میشن(به جز فیفا).فقط ببین تفاوت ها بین نسخه های مختلف نید فرو اسپید رو.بین نسخه های بتلفیلد رو.همین دراگون ایج چقدر نسبت به ریشه ها تغییر کرده؟!بیاد مثل اوبی و اکتی ده تا شماره از یک بازی عین هم بده بیرون خوبه؟!
      واسه منــفوری هم اون مثالی که اون بالا از کاربرای خارجی در مورد بتل زدم بهترین جوابه.من با این جـماعت سر و کله زیاد زدم میدونم چه موجـودات عجیبین! :lol:

      ۰۰
    38. نید فور اسپید که نابود شده بدون شک اصلا سر این بحث نکنه . خدایی رو دایس هم فشار امده و خبری از اون خلاقیتی که توی بدکمپانی ۲ بود رو در نسخه ی بعدی بتلفیلد نمی بینیم .

      ۰۰
    39. اینکه نابود شده نظر شخصی شماست.بنده قبول ندارم زیاد.درسته که مثل قدیم نیست اما نابود…نه نمیتونم قبول کنم.
      اما در مورد دایس.بستگی داره.یه مقدار دایس واسه بتل ۴ وقت کم آورد و ای ای هم که عادت نداره عقب بندازه و وقت اضافه بده.اما به تدریج جمعش کردو الان بازی عالیه و انصافا در حد خودش نوآوری کم نداره.اما درمورد هاردلاین تاکید میکنم دایس هیچ کارست تقریبا!به عنوان یه بتل باز میتونم اثری رو که دایس توش نقش داره رو حس کنم.هارد لاین هیچ اثری از دایس نداره.طبیعی هم هست.داره همزمان روی دی ال سی های بتل۴،لبه ی آینه و جنگ ستارگان بتلفرانت کارمیکنه و وقت نداره.بنابراین مشکلات بتلفیلد هاردلاین برعهده ی ویسرال و البته در این مورد صددرصد EA هست.از جمله مواردیه که خودم به EA کلی بد و بیراه گفتم! :lol:

      ۰۰
    40. نظر شخصی نیست اکثریت این رو قبول دارن . والله من به عنوان یه طرفدار سری نید فور اسپید می گم از سال ۲۰۰۷ این سری سقوط کرد و بدون شک مشکل از خود EA بود بزرگترین اشتباه EA هم بستن استودیو Black Box بود که چند بار این سری نجات داده بود و یه اشتباه بزرگتر دادن حق امتیاز ساخت بازی به استودیو Criterion Games که فقط بلد بود Burnout بسازه .
      با تشکر

      ۰۰
    41. پوریا جان گفتم که افت رو قبول دارم اما نابودی نه.نابودی یعنی وارفایتر.نیدفوراسپید هنوزم داره عمدتا نمرات خوبی میگیره و فروش خوبی داره.پس هنوز کاملا سرپاست و خیلی ها هم ازش هنوز لذت میبرن.درمورد اشتباهاتی که عرض گردید هم حق با شماست.

      ۰۰
    1. به نظرم ۳۴۳ کار خوبی میکنه که اینقدر ملت رو هایپ نمیکنه.
      انتظارات هر چه پایین تر باشه سازنده هم راحت تره.

      ۰۰
    1. عزیز جان نه تنها خود ناتی داگ بلکه حتی متخصصین هم تایید کردن که ویدئو E3 شون کاملا از روی یک PS4 گرفته شده بوده !
      پس بهش دست یافتن همین الان هم ! نیازی به کاهش نیست.

      ۰۰
    2. فکر نمی کنم جایی گفته باشن روی PS4 بوده! /:) اگر هم بوده نمی دونم لینک بده. :-/ :D
      البته خوب خودشون تایید کردن که in-engine بوده بعدا بعضی ها گفتن کاملا ریل تایم بوده… که حقیقا کار شگفت انگیزی کردن!

      ۰۰
    3. برادر من میشه لینک بدی که گفتن این انجین بوده؟!!!
      برادره من بازی این گیم,ریل تایم,۶۰فریم,۱۰۸۰ و از خوده کنسول کپچر شده بدون هیچ افته فریمی…!
      این انجین یعنی اینکه احنمال دست بردن تو جزییات و رزولوشن و فریم بازی هست و هیچوقت این مطلب رو تایید نکردن!!!

      ۰۰
    4. چند ساعت بعد تریلر e3 که همه کف و خون شدن بانو YU اومد تأئید کرد in-engine تویتش هست،
      بعد از اونم چند تا دیگه از nd یا اینسایدر‌ها اومدن گفتم ریل تایم، این گیم، خلاصه آخر سر معلوم نشد چی‌ به چیه ولی‌ همون in-game

      ۰۰
    5. این in game و in engine باهم فرق داره فکر کنم. حالا نمیدونم این دو معقوله رو فریمو اینا تاثیر داره یا نه. فقط یادمه بعد E3 بعضى ها اومدن تریلر رو شکافتن فهمیدن ۶٠ فریمه و ١٠٨٠ . فقط حالا نمیدونم چرا الان دارن میگن میخوایم به این قضایا برسیم!

      ۰۰
    6. @Leon S.K
      عزیز مگه من گفتم از رو خوده کنسول کپچر نشده یه دور دیگه کامنتو نگاه بنداز و سریع روی ایکون پاسخ کلیک نکن برادر من حرفم این بود که اون دوستمون گفت این انجین بوده ولی در پاسخش باید بگم نه این انجین نبوده(چون این انجین بودن تریلر یعنی غیر واقعی بودن اون و تکذیب کله تریلر و در اصل ریل تایم بوده)
      ____
      وقتی که تریلر پخش شد روزه بعدش ناتی خودش اومد تویت کرد که بازی این گیم,ریل تایم (از قبل رندر شده نیست),با فریم ثابت ۶۰ و رزولوشن ۱۰۸۰ هستش و ریل تایم بودن و این گیم بودن یعنی اینکه بازی مستقیم از خوده دستگاه کپچر شده که زمین تا اسمون با این انجین بودن فرق داره…!
      یکم فکر کردن و بعد جو دادن بد نیست عزیز

      ۰۰
    7. باو محمدرضا من کی گفتم نمایش ای ۳. فیکه! گفتم دست بابی به ۶۰ فریم با چنین جزییات واقعا سخته! حالا تاتی داک بیاد همین چین کاری کنه عالیه! باز داستان من و سو برداشت ها از مانند ها ششروع شد!

      ۰۰
    8. البته
      اونی که تاتی تاتی میکنه کرایتک هستش نه ناتی داگ
      انتهای تاتی تاتی کردن هم با کله میخوره زمین :lol:

      ۰۰
    9. شما هروقت یک بازی ناتی داگ رو تموم کردی بعد راجبش اظهار کن…به همون ویچرت برس و کاری به بازیی که دقیقه ایش رو انجام ندادی نداشته باش :)

      ۰۰
    10. رسول باو مگه من چی گفتم؟ ترول کردم؟ گفتم تاتی شیآده؟ در ضمن اینجا دموکراسی هست ما می تونیم راجع هر چی نظر بدیم!
      EASY MY FRIEND, EASY!

      ۰۰
    11. باز دوباره شروع شد !!
      کل دنیا می خوان بدونند ناتی چجوری به این مهم دست یافته اینا هنوز در پی دروغ جلوه دادن این موضوع اند !!
      البته خب باید بهتون حق داد …

      ۰۰
  2. اگه شماره ۴ انچارتد اون چیزی باشه که تو تریلر دیدم(هر چند به این تیم ایمان دارم) رسما میتونم بگم هیچ استودیویی توان رقابت با اینارو نداره.تاکید میکنم هیچ استودیویی حتی کرایتک گرافیک پرست(فقط از لحاظ گرافیک گفتم)

    ۰۰
  3. بعضیا بازی میسازن ! بعضیا هم بازی میسازن …
    در کل بازی میسازن :|
    ___________________________
    تفاوت یه استدیو با ناتی داگ و استدیو های یوبی و EA اینه ! یارو به خوب قانع نیس :|
    همین میشه بازی هاش دونه دونه شاهکارن !
    شخصیتاش دونه دونه عشقن ! پشتت همیناس :X
    البته اون ۱۴% که زن هستن هم خیلی تاثیر دارن ! :mrgreen:

    ۰۰
    1. بغضیا هر دو سه سال بازی می سازن بعضیا برای سرگرم شدن گیمرا هر دو سه ماه یه بازی بیرون می دن . فرقشون اینه :|

      ۰۰
    2. همچین برای سرگرم شدن گیمرا و در راه خدا هر دو سه ماه بازی بیرون نمیدن ها…
      بیشتر به فکر جیبشونن.

      ۰۰
    3. معلومه که برای سرگرمیه گیمر ها هم تلاش می کنه اگه اینطور نبود بازی هاش هنوز تو صدر جدول فروش ها نبودن . اگه اینجوری نبود فقط می چسبید به آیپی های مشهورش و اثاری مثه چایلد او لا و ولینت هرت رو خلق نمی کرد

      ۰۰
    4. یه طور میگید فقط می چسبه به آیپی های معروفش انگار الان اینکارو نمیکنه.دیگه سالی دو تا AC که نمیشه.
      پس این فاصله ی یک ساله رو با عناوینی مثل چایلد آو لایت و … پر میکنه! :D
      صدر جدول فروش بودن یه موضوع کاملا متفاوته.ملت ببینن کاور AC عوض شده میرن میخرن !

      ۰۰
    5. من که فقط دارم سالی یه اساسین بازی می کنم . اگه منظور اون بازیه ویتا هست که اون فقط مال یه بار بود (اونم فقط برای یه کنسول دستی که خیلی از بازی ها دارن این کارو می کنن)دیگه من چیزی ندیدم .
      همین که داره این فاصله پر می کنه و به بازی ساز های جوون فرصت می ده رو باید قدر دونست . الان کدوم شرکت هست که بخواد ریسک سرمایه گذاری روی پروژه های جدید رو به گردن بگیره ؟!
      اگه به قولت با کاور عوض شدن دوباره می رن بازی رو می خرن حتما یه چیز تو بازی دیدن که دارن اینکرو می کنن وگرنه با یه بار بازی کردن اگه از بازی بدشون میومد تا شعاع ده کیلومتریشم نمی رفتن

      ۰۰
    6. یوبی پول پرسته همین اصلا به فکر گیمر ها هم نیست … امسال هم دو تا بازی AC داریم یکی Unity 8 GEN یکی Comet 7 Gen دومی هنوز رونمایی نشده … گفتن به زودی جفتشون هم گفتن پاییز میاد.

      ۰۰
    7. “پول پرست” همین !؟ دلیل مدرک ؟!
      کمت هم اگه می خواست تو پاییز بیاد با توجه به تبلیغات یوبی تا حالا یه تریلر ازش بیرون میومد پس حالا حالا ها نباید منتظرش موند

      ۰۰
    8. Comet امسال میاد … برنامه یوبیس سافت برای ۲۰۱۴ … هستش … مدرک می خوای خب گفتم اینهمه بازی هاش رو طول میده بی دلیل به فکر ای پی جدید که روش کار بشه نیست حالا یه مثال میاری Watch Dogs مزخرف… :lol:

      ۰۰
    9. ناتی داگ رو هیچ وقت نمیشه با EA یا یوبی مقایسه کرد.استودیو انحصاری با تمام قدرت روی یک کنسول بازی میسازه تا استودیو های مولتی پلتفرم ساز

      ۰۰
    10. در این ناتی داگ بسیار حرفه ای و تخصصی تر کار میکنه هیچ شکی نیست ولی خب از لحاظ مسائل فنی ، شما وقتی قراره انحصارا برای یک پلتفرم بازی بسازی ، به خوبی با بستری که قرار کد درش اجرا بشن آشنا هستی و بهترین و اپتیمال ترین برنامه نویسی ممکن رو براش انجام میدی ( چیزی همانند ios و آیفون )، ولی شرکت هایی مثل EA مجبورند برای طیف وسیعی از پلتفرم ها برنامه بنویسن و خروجی مطلوبی از همه بگیرن برای همین ممکنه از نهایت پتانسیل یک پلتفرم خاص استفاده نشه

      ۰۰
    11. نه خوب روزبه راک استارم برای همه بازی میسازه ! بتسدا هم ! اونا هم مث EA و Ubi هستن ؟؟
      فک نکنم دلیل بشه مولتی پلتفرم بودن !

      ۰۰
    12. راک استار هم درست مثل ناتی داگ کار میکنه ، تونسته به فرمول موفقی برسه که دنیای اپن ورد را متحول کنه ، برای چی بقیه شرکت ها نمیتونن به خوبی راک اپن ورد بسازن چون اون تجربه و اون انجینش رو ندارن ، بعد دقت هم کنی راک استار معمولا برای ۲ پلتفرم بازی میسازه نه ۷-۸ تا ! ولی بعدش پورت میکنه برای مثلا پی سی ، ولی طبیعی که شرکت های یکه برای چندین پلتفرم بازی میسازن ( مخصوصا با انجین هایی که هنوز جواب زیاد پس ندادن ) بازی هاشون مشکلاتی داشته باشه ،

      ۰۰
    13. موضوع اینه که امثال یوبی و EA یک استدیو نیستند ! شرکتی بزرگ هستند که استدیوهایی دارند یا با برخی استدیوها قرارداد میبندند ! ولی در کل اگر هر استدیویی کار درست باشه باید با توجه به ظرفیت هر پلتفرم بهترین خروجی رو بگیره کاری که اکثره استدیوهای EA و یوبی و اکتی نمیتونند انجام بدن !

      ۰۰
    14. خب اساسین مال یوبی باشه ، مگه کم آیپی هست ؟! والا همین هفت هشت ماه پیش تو همین سایت تمام اعضا داشتن برای شماره چهارم غش ضعف می رفتن حالا چه اتفاقی افتاده که همه شدن هیتر …

      ۰۰
    15. بله درست میگی شرکت هستن بنده هم منظورم کل مجموعه EA نیست منظورم استدیوهای بازی سازیش هستن ولی قبول کن کار کردن روی چند پلتفرم باعث میشه که نشه از توان و پتانسیل نهایت هر پلتفرم بهر برد ، چون دو مساله به وجود میاد :
      ۱- یکی از پلتفرم ها رو انتخاب کنن ، نهایت توانشو نرو روی اون بذارن بعد روی بقیه پلت ها پورت کنن که این خودش چندتا مشکل داره که اکثرا به متفاوت بودن قدرت پردازشی یا معماری بر میگرده که تو این نسل تقریبا کمتره
      ۲- چندتا تیم تشکیل بدن و روی چند پلتفرم با تیم های جداگونه کار کنن که بازم نتیجه نهایی نزدیک بهم نمیشه

      ۰۰
    16. اون که بله قطعا مولتی پلتفرم ها مثل انحصاری ها نمتونن از توانایی کامل اون پلتفرم استفاده کنند به همون دلایل پورت و البته انجین اختصاصی که فرست پارتی ها دارن (مگر اینکه انحصاری برا ترد پارتی باشه) و نمونش هم نسل قبل nبار دیدیم ولی اختلاف گرافیکی نسل قبل بهتر بود تا اینکه یوبی این نسل بیاد واچ داگزو با گرافیک مثلا نسل هشتمی اونم ۷۲۰p و ۹۰۰p با ۳۰ فریم به خورده ملت بده ! و اکثره مولتی پلتفرم هایی که اومده تاالان ولی از اون طرف MGS5 TFP با توجه به اپن ورد بودنش گرافیک PS4 که دیدیم عالی بود (خیلی خیلی بهتر از واچ داگز) و ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم تازه و اونم اوایل نسله داره میاد و اونم کراس جن هست . این نشون میده که گشاد بودن و کار نکردن در کار هست !

      ۰۰
    17. مگه یوبی و ea چشونه؟ خیلی از بازیهای کنونی مربوط به این دو تاست. خب قرار نیست که همشون شاهکار باشن. یه نگاه به بازیهای یوبی بندازین. همشون بدون استثنا متای بالای ۸۰ میگیرن. اون استودیو هایی که میگین هر دو سه سال یه بار بازی میسازن ولی اینا هر سال چندین بازی دارن. یا ea خودش که صاحب مس ایفکت و دراگون ایجه.

      ۰۰
    18. روزبه عزیز
      اگر جسارت نباشه یک تذکر کوچک: اپتیمال یا بهینه صفت تفضیلیه و تر یا ترین نمیگیره. مثل اینکه بگوییم بهترین ترین!
      با سپاس

      ۰۰
    19. خواهشا بی انصافی نکنید مگه تو همین نسل DICE , BioWare , Visceral و… بازی های شاهکاری ارائه نکردن ؟!
      من نمیدونم این ea بنده خدا باید چیکار کنه که مردم راضی بشن . مگه همین نسل هفتم یکی از بهترین ip های نسل را خلق نکرد که از نظر متا و گیمرها و… یکی از بهترین سه گانه های نسل به حساب میاد (ME )
      یا یک FPS که از نظر خیلی ها بهترین مولتی را تو این ژانر داره(BATTLEFIELD)
      یکی از بهترین عناوین ورزشی (FIFA)
      یا تو نسلی که ژانر سورویوال هارور تقریبا نابود شده عنوان مثلی DEAD SPACE را ساخته
      البته قبول دارم که عناوین ضیف هم تو کارنامه EA و بعضی از استدیو ها (مثل دنجر کلوز-بلک باکس و… وجود داره) وجود داره

      ۰۰
    20. ایشون بحث بازی ساختن کردن نه صرفا گرافیک علی آقا!
      سعید جان کلا همینه!این EA بدبخت هرکاری کنه بازم سرش غر میزنن و ایراد میگیرن.فقط یه نگاهی به بازی هایی که EA مفت و رایگان میکنه نگاه کنید.همین بتل ۴ که بازی میکنی مثلا….میبینی تو چت ۳۰ نفر از ۶۴ نفر هروقت میمیرن فحش میدن به EA و DICE و آی من دیگه بتل ۴ بازی نمیکنم واسه چی خریدمش پسش میدم بازی فلانه بهمانه دایس یکی از طرفداراش رو از دست داد و… بعد بری دوساعت دیگه بیای میبینی هنوز تو همون سرور داره بازی میکنه تکون نخورده.پروفایلش هم چک کنی میبینی در عرض ۴ ماه ۱۵۰۰ ساعت بازی کرده! :lol: کلا آدما همینجورین! :|

      ۰۰
    21. البته کمتر کسی رو میشه با این سگ بدجنس( :D )مقایسه کرد و مقایسش اشتباهه ولی در کل به یوبیسافت گیر ندین!فقط همون اساسینز ه که اونم تقریبا همش در حال پیشرفته.فکر نکنم بخوای از فارکرای،ریمن،چایلد آو لایت یا دویژن ایراد بگیری دیگه؟!!
      با تشکر! :D

      ۰۰
    22. شما یک انحصاری ساز با این همه ساپورت همه جانبه از جهت سونی که هر چندسال یه بازی روی یک پلیتفرم ارائه میده رو یا EA و یوبی مقایسه میکنی؟! :|

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر