امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما

در ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ , 16:09:04

سیل بازی ها در پاییز کار را تا حدی دشوار می کند. اگر می خواهید که از دیگران جا نمانید مجبور هستید که تمام عناوین را با هم بازی کنید.

مانند همیشه پست آخرین بازی انجام شده توسط شما را می گذاریم.

آخرین بازی ای که انجام داده اید را بنوسید و برای دیگران معرفی کنید و نمره ای به آن بدهید.


128 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. s.m.C:BE
    ۲K
    FX
    PC

    قبل از نوشتن این نقد و بعد از انجام تمدن :ماورا زمین :۲۱: :۲۱: :۲۱: :۲۱: :22: :22: :22: اینجوری بودم
    وای اصلا این بازی با ادم چکار که نمیکنه لعنتی وااااااای
    یعنی فاز اون منتقد خاک برسری رو که از گیم هیچی حالیش نیست و به این شاهکار ۶۰ داده رو درک نمیکنم
    کلا خیلی وقته این خاک برسرا به بازی های استراتژی و انحصاری pc میرینن
    معلومه از یک جایی شارژ میشن :lol:
    حالا بیخیال اینا بریم نقد کنم واستون
    بازی همچنان به رابط کاربری گذشته فقط با کمی تغیرات ظاهری پایبنده
    و تقریبا تمام ویژگی های بازی قبلی به همراه تمام DLC هاش رو داره
    (به جز اون رای گیری های جهانی و کنفرانس ها و دین که نمیدونم چرا اینا رو حذف کردن به من که خیلی چسبید)
    یکی از نوآوری های بازی سیستم ارتقا سربازان هست
    ایندفعه ارتقا سرباز همراه با تغیر شکله که که روی افکت سلاح هاشون هم تاثیر داره
    با وجود بازی روی یک سیاره ی به غیر از زمین منابع عجیبی داره
    توی این سری بجای بربر ها که تا اخر بازی بودن و مثلا زمانیکه شما بمت اتم داشتین با تفنگدار بهتون حمله میکردن و بازی یک جورایی نچسب میشد
    این بار موجودات فضایی فوقالعاده قدرتمند جای اونا رو گرفتن که انواع مختلفی دارن و از همون اول بازی بهتون ممکنه حمله کنن
    اما بدترین نوعشون
    همون کرم معروفیه که از زیر زمین میاد بالا و میخورت
    خدا نکنه اول بازی نزدیک قلمروت باشه
    به راحتی نیرو های پیادت رو از بین میبره
    این باز یک بخش مراحل فرعی هم تو بازی هست که با انجامشون جایزه میگیرید
    درخت تکنولوژی هم که هوش از سرتون میبره و بیشتر به تکنولوژی های تخیلی و تکنولوزی های بیگانگان پرداخته
    کارگران هم دو منطوره هستن یعنی هم دو خشکی کار میکنن هم تو اب
    فعلا فقط ۱ ساعت بازی کردم و چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه اما به شدت پیشنهاد میشه
    نمره تا اینجا:
    GP:10/10
    :۲۶: :S
    G:10/10
    S&M:10/10

    ۰۰
  2. Shadow Of Mordor
    PC
    خب اول که همه از این بازی تعریف می کردن فکر می کردم مشکل از من هست
    اما اینجا دیدم که تنها من نبودم!
    خوبی های بازی رو همه گفتن پس من فقط به نکات منفی اشاره می کنم
    اول از همه بریم سر وقت گیم پلی. سیستم مبارزات این شکلی به طور کامل توسط راکستدی ابداع شده بود. که توی آرکام سیتی اوج اون رو دیدیم اما توی آرکام اوریجینز به دلیل این که توسط خود راکستدی ساخته نشده بود ایراداتی پیدا کرده بود که کاملا کم تجربه بودن سازنده رو نشون میداد. این ایرادات دقیقا توی این بازی هم دیده میشن.
    یکی از بزرگترین ایرادات هم زنجیر کمبو هاست. سیستم مبارزات آرکام سیتی طوری چیده شده بود که بازی تمام فرمان هایی که در مورد حمله ها داده میشه رو ذخیره کنه و کاراکتر اونها رو به ترتیب انجام بده مگر این که فرمانی داده بشه که با اون زنجیر کمبو مخالف باشه (مثلا دفاع در مواقع خطر) که در این صورت اون زنجیر شکسته میشد و زنجیر جدیدی شروع میشد. اما ایراد مشترک آرکام سیتی و شدو آو موردور اینه که زنجیر اولیه تا به پایان نرسه زنجیر جدید رو شروع نمی کنه و این در مواقع خطرناک مشکل ساز میشه. مطمئنا همه به این مشکل برخورد کردن که وقتی دارن با سرعت و پشت سر هم به یه دشمن ضربه می زنن وقتی یه نفر از پشت بیاد که بخواد شما رو بزنه شما نمی تونین تا لحظه های آخر به زدن ادامه بدین و وقتی دشمن دوم رسید سریع ذفاع کنید. در صورتی که این قابلیت توی ساخته های راکستدی وجود داشت. ایراد دیگه در مورد فوکوس کردن روی دشمن در موقع مبارزات هست که دو تا ایراد اساسی داره. یکی وقتی که فاصله از گروه دشمن زیاده همیشه دچار خطا میشه و دیگری وقتی دشمن خیلی نزدیک باشه اکثر مواقع فوکوس روی نفرات دور تر هست.هنگام ضربه زدن به شکل زنجیر وار به چند دشمن هم بعضی وقت ها این ایراد وجود داره که به صورت اتوماتیک فوکوس میره روی نفر بعدی و در صورتی که یکی از اون دشمن ها روی زمین باشه و شما بخواید فینیشر بزنید کاراکتر میره سمت نفر بعدی. این ایرادات توی سیستم مبارزات عینا توی آرکام اوریجینز هم وجود داشت. اما آرکام سیتی هیچ کدوم از این مشکلات رو نداشت
    بعد بریم سر وقت سیستم پارکور کاراکتر اصلی.پارکور به این شکلی که الان توی بازی ها وجود داره اولین بار توسط سری اساسینز کرید ابداع شد و از اون اول ایرادات زیادی داشت که به مرور زمان رفع شد تا همین آخرین نسخه که درفش سیاه بود انصافا مشکلات خیلی کمی توی این زمینه داشت و این نشون میده این سیستم فقط با تجربه ی زیاد درست میشه. شدو آو موردور هم توی این زمینه دقیقا وضعیت اولین اساسینز کرید رو داره. ایرادات زیادی که موقع تشخیص لبه به هنگام بالارفتن از دیوار وجود داره یا تشخیص لبه ی دیوار جدید وقتی روی لبه ی دیوار ها راه میریم (مخصوصا این دومیه خیلی پیش میاد) و ایراد دیگه هم تشخیص دشمن های زیر پای کاراکتر وقتی که کاراکتر بالای سر دشمن باشه هست.ایرادات این چنینی زیادی داره بازی. یکی دیگه شون مشکلات بالارفتن از لبه ها موقه سوار شدن پشت حیوانات داخل بازی هست.
    مطمئنا اگه سازنده ها متوجه این ایرادات بشن توی نسخه های بعدی می تونن اونا رو رفع کنن.
    ایرادات بعدی توی گرافیک بازی هست.توی نقشه ی اول کیفیت تکسچر های زمین و سنگ های ریز و توی نقشه ی دوم هم کیفیت درخت ها خیلی توی ذوق می زنه. اصلا ربطی به قدرت دستگاه هم نداره. این ایراد برای اونهایی که روی اولترا با پچ مخصوص بازی کردن هم وجود داره.( با استناد به یو-تی-یوب!)
    ایرادات بعدی هم در زمینه ی داستان هست. شخصیت پردازی روح آهنگر بزرگ به خوبی و آرام آرام هست اما بقیه یشتر هویج هستن! مثلا خود شخصیت اصلی که سعی شده شخصیت پردازی اون توی سکانس های فوق العاده کوتاه اول بازی و همچنین از طریق دیالوگ هایی که موقع لودینگ پخش میشه انجام بگیره. بقیه شخصیت ها هم گذشته شون در حد یکی دو تا دیالوگ هست و خیلی سریع وارد داستان میشن و به سرعت محو میشن.
    ایراد آخر هم بر پیکر سیستم نمسیس وارد هست. شاید سختگیرانه باشه اما مشکل اصلی این سیستم اینه که تا وقتی که ما داخل اون دست نبریم خود اورک ها تغییر شکل اساسی داخل اون ایجاد نمی کنن.در واقع این سیستم که باعث میشه این ادعا رو داشته باشه که اکوسیستم بازی زنده هست فقط در صورتی درست عمل می کنه که کاراکتر با اون در تعامل باشه و خودبخود تغییر بزرگی نمی کنه.
    یه ایراد دیگه هم که الان یادم اومد موقعی هست که باس های بازی اطراف ما هستن و اون اینه که هر اتفاقی براشون می افته دوربین برای مدت طولانی روی اونها قفل می کنه و این در مواقعی که در حال کشتن یه باس دیگه هستیم یا وقتی برای چند باس اطرافمون این اتفاق می افته خیلی اعصاب خورد کن میشه. یا این که هر وقت یه باس جدید میبینیم باید دوربین بره روی اونها و یه سری دیالوگ که بعد از یه مدت تکراری میشن رو گوش کنیم! اوایل اینها لذت بخش هستن اما کم کم باعث میشن احساس کنیم وقتمون داره تلف میشه! اگه این ها رو فقط برای باس های مهم قرار میدادن خیلی بهتر بود.(مثل وار چیف ها)
    نمرات:
    گیم پلی : ۶.۵
    داستان : ۶.۰
    موسیقی و صداگذاری : ۸.۵
    گرافیک : ۷.۵
    ارزش بازی : ۸.۰
    ==============================
    Alien Isolation
    PC
    واقعا عالی و خوش ساخت. گرافیک با این که خیلی خوبه ولی فوق العاده سبک هست.گیم پلی بازی هم میشه گفت خیلی نوآورانه و متفاوت هست. یه ایراد بزرگ داره اون هم هوش مصنوعی هر چیزیه که هوش مصنوعی داشته باشه! البته یه سری ایرادات ریز دیگه هم داره که از حوصله ی من خارجه!
    گرافیک : ۹.۰
    گیم پلی : ۸.۰
    داستان : ۸.۵
    موسیقی و صداگذاری : ۹.۰
    ارزش : ۹.۰
    =======================
    The Evil Within رو هم روی PC بازی کردم اما می خوام برای PS4 بگیرم بعدا. در واقع موکول شد به بعد کنکور…

    ۰۰
    1. بیگانه هوش مصنوعی روی بیگانه تنظیم شده بود
      بعدش اینکه افراد درون پایگاه اکثرا تکنسین یا مهندس بودن نه یک سرباز نیرویی دریایی
      یا همان مارین ها و از ترس شون نسبت به بیگانه زیاد از محوطه تحت نظرشون دور نمیشدند
      و کمتر تعقیب گریز در این بخش بود
      البته موقع روبرو شدن یه تخفیف کوچولو به گیمر میدادند تا برای چند میلی ثانیه گیمر بتونه توی درگیری
      تصمیم بگیره در صورت خروج از مخفی کاری
      اندروید ها هم که طبق وظیفه تو محوطه خودشون تعقیب و گریز میکردند

      ۰۰
  3. evil within
    سلام .من این بازی رو حدودا ۸ چپترش رو رفتم….بد نیست . گرافیکش در حد خوبی قرار داره ..البته مال من همش افت فریم داره .. صداگزاریش در حد عالی هست . خودم با هدفون شبا بازیش میکنم واقعا چند جای بازی از جام پریدم…
    به نظرم دوربین خیلی جلو اومده بعضی وقت ها ادم قاطی میکنه..از نظر گیم پلی هم که شبیه به نسل جدید اویل ۴ هست.در مورد داستان هم به نظر من یه مقدار خیلی فانتزی تشریف داره …سری اویل مخصوصا تا شماره ۳ داستان باور پذیر تری رو ارایه میداد و یکی از مهم ترین علل موفقیتش همین بود ….در کل نمیخوام کوبیده بشم :| .. ولی با خوش بینی زیاد همون ۸ نمره خوبیه …. :۲۱:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر