امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما
از شما میخواهیم آخرین بازی یا بازیهایی که انجام دادهاید را معرفی کنید. اگر هم میخواهید اطلاعات اولیه مثل نام سازنده، ناشر و پلتفرمی که روی آن بازی را انجام دادهاید بنویسید. بعد از این هم میتوانید اطلاعاتی در مورد روند داستانی بدهید و عنوان را به صورت خلاصه نقد کنید. سپس به بازی امتیاز دهید و در نهایت دربارهی نقدهای یکدیگر، نظر بدهید و به بحث و تبادل دیدگاه بپردازید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
Transformers: Devastation
PC
گیمپلی:
پلاتینوم و نقد گیمپلی؟ .. سریع و هیجان انگیز و بدون هیچ عیب و نقصی.. مخلوطی از هک ان اسلش و شوتینگ و پلتفرمر.. مخلوط دو سلاح گرم و دو سلاح سرد+ تنوع بالا سلاح ها.. با این وجود اصلا بازی آسون نیست و هوش مصنوعی دشمنا رسما عرقتونو در میاره.. این تبدیل شدن ها رسما یه فاکتور اصلی واسه سخت از بین بردن دشمنا شده.. جوری باهاتون میجنگن که فکر میکنین دارین مولتی بازی میکنین!
پلتفرمر بازی به خاطر این تبدیل شدن به ماشین خیلی خوبه.. حیف که زیاد تو بازی تکرار نمیشه ولی همون تعداد هم واقعا عالی کار شده و تبدیل بین ماشین و شخصیت اصلی خیلی سریع و سینماتیک انجام میشه.. ماموریت های فرعی و آیتم ها که تو بازی پخشه و لول آپ شدن تو بازی بستگی به جست و جو و تخریب کردن محیط داره.. این لول آپ مثل بازی های قدیمی پلاتینوم به خصوص بایونتا خیلی حیاتیه و چون بازی هک ان اسلشه دلیل نمیشه که بدون ارتقا شخصیت به مرحله بعدی برین.. چون در حالت عادی هم بازی سخته..
کاراکتر هم در طول مراحل تغییر میکنه و هر کاراکتر گیمپلی و کمبوها و استایل خاص خودشو داره.. البته شاخص هر کاراکتر ۵ تاست:
Health-melee attack-ranged attack-defense-top speed
این که تو هر مرحله با چه کاراکتری (آپتیموس پرایم…) کاملا تجربه جدیدی رو بهتون میده..
بخش چلنج مود هم رسما یه تستیه واسه عاشقان سبک هک ان اسلش.. رسما میتونه چالش برانگیز باشه..
نمره:۱۰
گرافیک:
سل شید که عالیه..طراحی هنری و جلوه های بصری هم قابل قبوله..فیزیک وتخریب پذیری بازی کاملا خوبه و واسه یه عنوان سل شیدی کافیه.. در کل این بخش واسه یه همچین تم و داستانی چیزی کم نذاشته.. این تغییر دوربین هم به بازی سبک و سیاق جدیدی داده که واقعا دست مریزاد داره..
نمره:۷
صداگذاری و موسیقی:
صداگذاری که چیز خاصی نیست و زیاد به چشم نمیاد.. صداپیشه ها کارشون خوبه . در حد همون انیمیشن ها. موسیقی بازی که تلفیقی از متال و راکه واقعا هیجان انگیزه ولی به جز مبارزه موسیقی خاصی پخش نیمشه و زیاد به دل نمیشینه..
نمره:۶.۵
داستان هم نیازی چندانی به نقد نداره.. یه روند کلیشه ای و معمولی تو دنیای اتوبات ها.. انتظار چیز شاخی رو نداشته باشین..
نمره:۶
نمره کل:۷
Just cause 3
Ps4
داستان:
کلا جاست کاز مثل ترنسفورمزه.. داستانش بهونه ایه واسه گیمپلی.. ولی خب چون یه فاکتور جداست بهتره که یه ذره بهش توجه میکردن. قضیه حاکم ظالم و کشور فلک زده مثل مدیچی و فرستاده شدن ریکو واسه خاتمه دادن به این قضیه انصاااافا خیلی کلیشه ایه.. یعنی به جز ۱-۲ صحنه رسما دلیلی واسه دیدن کات سین ها و پیگیری کردن داستان نیست. ریکو هم به انداره نسخه ۲ بهش پرداخته نمیشه و یه جورایی داستان رسما فراموش میشه..
نمره:۵
گرافیک:
طراحی هنری بازی به لطف محل کشور مدیچی که مخلوطی از همه چیزه(دریای مدیترانه و کوهستان و دشت و..) واقعا عالیه.. به ظاهر مناطق جنگلی بازی شبیه هم باشه ولی جزییاتش کاملا با هم فرق داره و برخلاف گرافیک فنی بازی، گرافیک هنری بازی واقعا یه حرفایی واسه گفتن داره. تخریب پذیری بازی هم خوبه و یه چند لحظه واقعا عالی میشه.. مثل تخریب پذیری درخت ها.. طراحی لوکیشن ها و ساختمون ها و وسایل و کاراکتر همه تو سطح قابل قبولیه و ایرادی نمیشه بهش گرفت.. حیف که باگ تو این بازی رسما میتونه با عنوان “باگیتی” رقابت کنه.. جوری که واقعا به تجربه بازی لطمه میزنه. از اون طرف افکت ها واقعا عالیه به جز آب که یه چیز خنده داریه…
جلوه های بصری و افکت آتیش با اینکه خیلی غلو شده ولی واقعا همونیه که انتظارشو داریم.. منفجر شدن ایستگاه های مخابراتی و تیکه تیکه شدنشون یه چیزی مثل سبک و سیاق هالیوودی دهه ۸۰ میمونه ولی لذت بخشه..
نمره:۷.۵
موسیقی:
در حد خوده بازی خوبه.. مخلوطی از موسیقی آمریکای جنوبی و ریتم ملایم تو بخش های دیگه بازی و بخش نسبتا هیجان انگیز مبارزات واقعا خوبه.. هر چند چیز به یاد موندنی ای هم نیست. ولی بازی سوت و کور نیست زیاد و میشه تحملش کرد..
نمره:۶
گیمپلی:
همونطور که از تریلرها مشخص بود با یه اکشن پر از انفجار و جیمز باند بازی طرفیم که تو بازی هم به خوبی پیاده سازی شده. قلاب بازی رسما یه راه هایی پیش بازیباز گذاشته که از روند تکراری بازی جلوگیری کنه که خب، تو دو ساعت اول خوبه ولی بعد یه مدت متوجه می شین که بازی به شدت تکراری شده و اون اشتیاق و خلاقیت اولیه هم نمیتونه کاری کنه. جدا از افت فریم های رو اعصاب و لودینگ های بعد مردن، این اکشن بازی ها رسما جذابیت خودشو از دست میده.
لودینگ ها واقعا رو اعصابه.. جوری که ۱ دقیقه موندم واسه یه مرگ الکی و مسخره.. باگ های بازی هم رسما تو بد جایی بازی اتفاق میوفته و اعصاب نمیذاره واستون. همین لودینگ های رو اعصاب رسما یه دلیلیه واسه با احتیاط بازی کردن..که خب با ماهیت جاست کاز نمیخونه
جدا از کارهایی که میشه با وسایل نقلیه و قلاب کرد، آزادسازی پایگاه ها و ماموریت های فرعی ریز نسبتا لذت بخش تره.. ترکوندن مجسمه های ژنرال و بنرهای تبلیغاتی و … تو مناطق قرمز که سیستم دفاعیشون تاثیری رو بازیتون نمیذاره، واقعا لذت بخشه. سیستم آپگرید بازی هم مستلزم انجام دادن چالش های بازی مثل مسابقات هوایی و پرواز و بقیه آیتم هاست که گهگداری واقعا چالش برانگیزن. این درخواست اسلحه و وسایل نقلیه هم واقعا جالبه و انتخاب های دیگه ای واستون میذاره که مرحله رو تموم کنین..
قلاب بازی یه نکته مثبت به شدت قویه.. رسما هر چیزی رو میشه بهم وصل کرد و صحنه های تاریخی ساخت .. خیلی خوبه لامصب!
کلا گیمپلی بازی یه چیزی در حد خوبه. درسته که قلاب بازی اکثر بازی رو دربرمیگیره ولی سیستم تیراندازی و اکشن بازی و مبارزات تن به تن کاملا ساده و سرراسته و بازی رسما هیچ انگیزه ای جز چرخیدن و کارهای جانبی ایجاد نمیکنه. تفاوت سلاح ها یه چیز در حد اسمشونه.. هوش مصنوعی سینوسی بازی هم رسما یه مشکل دیگه بازیه..
نمره:۷.۵
نمره کل:۶.۵
این پست ممکنه طولانی باشه چون توی یکی دو هفته اخیر چندیدن بازی انجام دادم که به علت مزخرف بودن بعضی از این بازی ها موفق به اتمامشون نشدم. و از شما ممنونم که حوصله می کنید و این پست رو میخونید.
The Walking Dead – Survival Instinct
واقعا نمی دونم هدف تیم سازنده و اکتیویژن از انتشار و ساخت این بازی چی بوده
یک گیم پلی مزخرف با کنترل بسیار خشک که اگر بخواید با سلاح سرد به جون زامبی ها بیوفتید کاری جز زدن یک دکمه ی تکراری و یک انیمیشن کسل کننده که بارها تکرار میشه ندارید.
مبارزه با سلاح گرم هم بسیار مزخرف کار شده. توی این بازی حتما باید واکر هارو هدشات کنید و مسلما این کار باید باید خیلی سخت باشه. ولی برعکس، اگه توی بازی ۵ سانت اونور تر از سر زامبی هم نشونه بگیرید باز تیر مستقیما میخوره تو پیشونی زامبی فلک زده.
دلم از این بازی خیلی پره و خیلی دوست داشتم بیشتر از فجایع این بازی براتون بگم. ولی در کل به هیچ وجه حتی اگه رفیقاتون هم گفتن بازی قشنگیه ( اشتباهی که من کردم) سراغ این بازی نرید.
امتیاز: ۳.۵
__________________________________________________________________________
GTA IV : EPISODES FROM LIBERTY CITY
بازی بسیار متوسطی بود. من نسخه ی اصلی IV رو بازی نکردم که بخوام بگم این اسپین آف بهتر بود یا بدتر. ولی در کل چیزی که خیلی اعصابمو خورد کرد رباتی بودن همه چیز بود!! به این معنی که این بازی شهر مرده ها بود. اصلا نمی شد زندگی رو توش احساس کرد. رنگ بندی ، چورت بسیار ضعیف روی PC ، داستانی کلیشه ای ، کات سین های که هرچه سریع تر دلت میخواد بزنی بره و….. . ومهمتر از همه چیز حرکات غیر طبیعی NPC ها. نمی دونم. شاید خیلی از مشکلات از دید من مشکل به نظر میاد ولی در کل با توجه به بازی GTA V و یا حتی سن آندرس ، محیط بسیار مرده و مصنوعی داشت.
البته یک نکته بسیار خوبی داشت ، اونم تخریب پذیری ماشین در تصادف های شدید با توجه به اون چیزی که تو واقعیت اتفاق میوفته بود
امتیاز: ۸
_________________________________________________________________________
GTA V
دقیقا همین ۴ روز پیش بود شروع کردم. و تصورم هم به این بود که مثل سری قبلی آغازی کسل کننده داشته باشه. ولی بدجور رو دست خوردم. این بازی با آغازی طوفانی و مهیج منو خیلی جذب کرد. اونقدر جذب کرد که متوجه شدم دارم ۳ ساعت بی وقفه ادامه بازی رو میرم. داستان این سری (البته تا اینجای کار که پیش رفتم) عالیه. باوجود اینکه من این بازیو ۳ سال بعد از انتسارش دارم بازی میکنم ولی هنوزم احساس میکنم این بازی هنوز تازگی خودش رو نسبت به خیلی از عناوین حفظ کرده.
درکل خیلی نمی نویسم چون ممکنه چند ماه بعد ، پس از اتمام بازی دوباره بیام اینجا نظر بدم
امتیاز تا اینجای کار: ۱۰
________________________________________________________________________
THE EVIL WITHIN
درست تو زمانی که همه ی سازنده ها سبک وحشت و بقا رو به کل فراموش کردند و در یک دوره ی خشک از بازی های های ترسناک قرار داریم، این بازی بی نظیر عمل کرد. از موقع انتشار همیشه آرزوی انجام این بازی داشتم که سرانجام موفق به انجام بازی شدم و استاد میکامی بدجور رو سفیدم کرد.
بازی دقیقا چیزی بود که میخواستم :۱۵: . یک بازی اصیل. برام مهم نبود که چقدر نمره ی منفی گرفته و خیلی ها خوششون نیومده ، مهم این بود که خیلی طبق اصول پیش رفته بود و همین منو جذب کرد.
فقط چند نکته : کسایی که میگن داستان بازی مبهمه اینو بدونید که شما اصلا به دنبال فهمیدن داستان بازی نبودید. شما انتظار داشتید که فقط از چند کات سین و دیالوگ داستان رو متوجه بشید. ولی اشتباه کردید. داستان دقیقا مثل یک پازله که وقتی حلش کنید می فهمید با یک inception دنیای گیمینگ طرف بودید. داشتان بازی به شدت پیچیده است. بخاطر همینبه کسایی که تاحالا بازی نکردند توصیه میکنم اگه زبان خارجه خوبی ندارند خیلی به داستان بازی خورده نگیرند.
دومین نکته هم اینکه برای یک بار یادبگیرید خیلی متوسل به گرافیک نشید. اولین چیزی که باید در اولویت شما باشد گیم پلی و داستان و درنهایت اتمسفر سازی و موسیقی هستش. مهم اینه که گرافیک هنری بازی به شدت عالی و دیوانه وار بود! :۲۱: گرافیک فنی هم خوب و خداییش چیزی بود که بشه تحمل کرد. درکل نصیحتم اینه که درمورد این بازی تجدید نظر کنید.
امتیاز: ۸
________________________________________________________________________
DARKSIDERS II
من خودم یکی از افرادی بودم که دائما از این بازی بد میگفتم و حتی با انجام مقدمه ی این بازی (حدود۴ سال پیش) دیسک رو پرت کردم اونور. ولی الان که اطلاعات بیشتری از یک بازی هک اند اسلش پیدا کردم متوجه شدم که چه غلطی کردم این بازی رو همون موقع انجام ندادم. روایت داستان عالی. بیس و ریشه ی داستان توی دنیای بازی بسیار ناب و تازه است و همچین موضوعی رو فکر نکنم در بازی های دیگه دیده باشید. سیستم ارتقاء مهارت و سلاح و ذره بسیار عالیکار شده و درکل میشه گفت با یک بازی بسیار پر و کامل طرف هستید. گیم پلی بازی هم حدود۵۰ الی ۶۰ ساعت هست که از این نظر برای یک بازی هک اند اسلش خیلی خوب کار شده. توصیه منم اینه که اگه میخواید سراغ این بازی برید نسخه ی بهینه شده ی این بازی که چند وقت پیش منتشر شده بود رو بگیرید.
امتیاز : ۹
__________________________________________________________________________
BATMAN: ARKHAM CITY
باورتون نمیشه که این شاهکار رو برای بار ۵ ام تموم کردم و الان هم سرگرم ۱۰۰ درصد کردن این بازی هستم. اگه بخوایم توی دنیای گیمنیگ دوتا از زنده ترین و متحرک ترین دنیاهای اپن ورلد گیمینگ رو انتخاب کنیم بی شک یکیش GTA V است و دیگری ARKHAM CITY . فقط کافیه یکبار لبه ی یک ساختمان بایستید واصلا دست به کنترلر نزنید. تازه متوجه میشید با چه شاهکاری طرفید. اصلا درمورد نکات مثبت بی شمارش چیزی نمی گم. ولی یک چیزی رو باید عرض کنم. اونم اتمسفر بی نظیر این بازی بود. از نظر من بازی موفق میشه که بتونه با اتمسفر خود گیمر رو در اون دنیای مورد نظر غرق کنه. و همین نکته باعث شد که حتی از بازی ای مثل arkham knight با اون همه وسعت خوشم نیاد.
امتیاز: ۱۰
_______________________________________________________________________
resident evil 5
اصلا خوشم نیومد. هیچ اشتیاقی درون خود برای انجام این بازی نمی بینم.
کنترلر بسیار خشک و سخت. زاویه دوربین افتضاح. یک پارتنر بسیار احمق که دم به دقیقه جلو راه من یا هدف دشمنام رو میگیره. استیج هیا بسیار نامناسب برای بعضی درگیری ها. تا زمانی که این عنوان رو تجربه نکردم ، درمورد حرف خیلی ها درمورد نزول این سری شک داشتم. اما الان متوجه تفاوت های بسیار اساسی بین سری های قبل بخصوص سری ۴ ام و این سری شدم.(البته یک کمکی بکنید: ایول ۶ هم به این اندازه افتضاح است یا بازی کردنش ارزش داره؟؟؟)
امتیاز: ۲
__________________________________________________________________________
ممنون که تا اینجا حوصله کردید و خوندید.
بخاطر غلط های املایی ببخشید. وقت ویرایش از دستم در رفت.
بازم پوزش میخوام.
اون چورت هم = پورت بود.
اویل شیش از نظر گیم پلی روون تر از پنجه و آدمو عذاب نمیده . ولی خب خیلی اکشن تر از پنجه اگه ترسناک تر میخوای رولیشنز یک و دو بهتره …
ولی خب اویل شیش از نظر داستانی مخصوصا برای کسایی که اویل های قبلیو بازی کردن میتونه خیلی جذاب باشه
برای یه دور تموم کردن خوبه بازی کن
یادمه یه زمانی این پست ۱۴۰ تا کامنت داشت… :۱۲:
یه زمانی
همونجور که خودت میگی
الان بهمن ۹۴ هستیم :۲۴:
Tom Clancy’s Rainbow Six® Siege نصیبتون نمیشه چون تفاوتی بین وری های و الترا نیست و الکی ده گیگ ترافیک میسوزونید ( این ده گیگ شامل کیفیت سلاح ها و کارکتر ها میشود که اونم کمی اینقدر کم که غیر قابل تشخیص است ) روی محیط تاثیری ندارد
Ubisoft
به گروه ضربت خوش آمدید :۱۵:
بازی با یک بخشی آموزشی ساده و روان و پر محتوا شروع میشه
بخش تکنفره مقدمه ای برای یک تجربه کاملا متفاوت در دنیای گیم است
این مقدمه کارکتر های گروه ضربت با تنها قابلیتشون که هر کارکتر یک قابلیت
خاص دارد به شما معرفی میکند مهاجم و مدافع با قابلیت های خاصشون
اتمام بخش تکنفره چند دقیقه یا حداکثر چند ساعت بیشتر زول نمیکشه
بازی تکلیفش با شما مشخص میکنه
———————————-
مدافع یا مهاجم مسئله این است !؟
برای آغاز کار باید یکی از اعضای گروه ضربت که بنظرتون با اون قابلیتش کنار آمدین و پسندیدن طبق سلیقه خودتون باز کنید و آماده شو ید برای بازی کردن و تیم های ضربت مثل FBI SWAT , SAS , GIGN و چند تیم ضربت دیگر که از تیم های ضربت مطرح و فوق العاده کشور های صاحب نام هستند .
هر تیم هم شامل دو شخصیت مهاجم و دو شخصیت مدافع است و هر تیم به سلاح های رسمی و سازمانی خودش دسترسی دارد .
( خودم با ASH از FBI بیشتر از بقیه حال میکنم زاده اورشلیم هستش )
———————————
درگیری های نزدیک واقعا چقدر میتواند خطرناک و وحشتناک و مرگ آور باشد !؟
فاصله درگیری ها بین ۰ تا حداکثر ۲۰ متر هست و هیچ جای شوخی برای هیچ گیمری وجود ندارد تقریبا مبحث ( فان ) تو این بازی بی معنی هستش .
گلوله ها بشدت مرگ آور هستند تعارفی با هیچ گیمری ندارند و خبری از احیا سلامتی نیست و نقاط حساس بدن با یک گلوله لمس بشن چه پیستول چه سلاح های کاربین فقط برای گیمر مرگ به ارمغان میاورد .
ساعات آغازین بازی ( ۲۴ ساعت اول ) سخت ترین و زجر آورترین ساعات این بازی هستش ممکنه برای بعضی ها اینقدر دشوار باشه که از میدان شانه خالی کنند و عطای بازی و به لقایش ببخشند ولی بعد از ۲۴ ساعت آموزشی طی کردن این دوره سخت و وحشتناک بازی آنچنان محبوبیت نزد گیمر پیدا میکند که جزو لاینفک مقدسات گیمری میشود .
۲۴ ساعت اول شاید حتی نتونید یک نفر بکشید حتی زخمیش بکنید از خودتون و گیمر بودنت منزجر بشید در دقایق ابتدای بازی شما با سطح یک رو مقابل کسی با سطح ۵۵ قرار میده تعارفی تو این زمینه نداره و سخت ترین و ناامید کننده ترین لحظات سپری میکنید .
تاکتیک پذیری حرف اول تو این بازی میزنه یکی از اعضا بخواهد رمبو بازی در بیاره تکی بره جلو تقریبا به دو ثانیه نمیکشه جنازه اش کف زمینه
دائما باید توی رادیو با هم تیم ها مکالمه داشته باشید آخرین وضعیت گزارش بدید تا تیم درست پیش روی بکند سکوت کردن بی معنی هستش
لحظاتی تو بازی وجود دارد که واقعا لذت بخشه فرضا مهاجم هستید هم تیمی شیلد داره شما باید پشتش حرکت کنید پوشش بدید مدافعین از پای در بیارید هم خودتون سالم بمونید و هم اون بنده خدا شیلد بدست باید درست سرک بکشید و درست و دقیق و بدون خطا شلیک بکنید حس فوق العاده ای داره این کار
درگیری ها ممکنه سرعتی باشه ممکنه کند باشه بعضی درگیری ها بقدری باید میلیمتری حرکت کنید تا یک روزنه برای از بین بردن هدف پیدا کنید
هیچ نقطه امنی برای پناه گرفتن وجود ندارد و هیچ دیواری سلامتی و امن بودن شما رو تضمین نمیکند .
واقعا حس اینکه یکی از اعضای نیروی ضربت هستی و درگیری های بشدت مرگباراین بازی به خوبی القا میکند و این بازی تجربه ای فوق العاده ای هستش به همراه ساعات ها بازی و لذت بردن
——————————————
آیا من ۶ گیگ رم گرافیکی برای اجرای ( ۴K والترا ) لازم دارم !؟
۱۰۸۰ روی حالت الترا که ۴ گیگ جواب گو هستش منتهی بعد از دانلود ده گیگ محتوا اضافه برای حالت الترا چیزی جز
تخریب پذیری بازی فوق العاده است یعنی فقط دوست داری به در و دیوار شلیک کنید همینطوری الکی تا فقط لذتش ببرید یا با قابلیت هاتون یه جا رو تخریب کنید لذتش ببرید .
اما خود بازی برای حداکثرگرافیک ۶ گیگ رم گرافیکی بخواهد اینی که من میبینم
وجدانا دو گیگ از سرش هم زیاده
گرافیک بازی راضیم نمیکنه ولی تخریب پذیری بشدت ارضا کننده است
—————————————-
نکته های که قابل ذکراست :
سرور های اوبی سافت مربوط به این بازی روز های شنبه و یک شنبه ترافیک سنگینی تحمل میکنه موتور به رینگ پیستون زدن میوفته
باگ هم در بازی وجود دارد بیشتر هم مربوط به DRONE ها است
تو این بازی هم رمبو بازی درنیارید چون هیچ جایگاهی ندارد :lol:
—————————————-
نمره کلی : ۸ از ۱۰
این قضیه مرگبار بودن کاملا درست هست و یک نکته عالی که این بین گذاشتند اینه که روند مردن انی نیست یعنی اگر تیر بخوری هر چند کاری ولی بازم با واکنش سریع میتونی سنگر بگیری ولی اینجا باید هم تیمی ت به کمکت بیاد
Rainbow 6 siege
بعد از رینبو دیگه لذت بازی کردن با دوستان رو با هیچ چیزی عوض نمی کنم! همینقدر بس که انقدر بازی لذت بخش هست که یه بازی جدی و تاکتیکال رو با دوستان گاهی تبدیل می کنیم به یه بازی فان و سرشار از کرکر و خنده بهترین بازی عمرم بدون شک رینبو هست فقط ای کاش این آی پی دست یوبی سافت نمیفتاد ….
۱۰/۱۰
واقعا که! حالا که بازی به این پختگی داده بازم ترول میکنید!
resident evil zero نه واقعا فکر کردید نیاز به نمره داره نوب ها
بازی که تقریبا همه باید تجربه اش کنند
در رابطه با گیم پلی که نیازی به تعریف نیست
چون کاملا کلاسیک هستش با چندین معمای جذاب
گرافیک هم زیبا هستش و دوست داشتنی تکسچر ها و جزئیات
به خوبی قابل رویت و لمس هستند
اما داستان بازی قابل توجه
شخصیت های بیلی و ربکا کمرنگ تر شدند
تا جناب وسکر و برکین و اسپنسر پر رنگ تر باشند
که بشدت هم جذاب شده
موردی که همیشه سری رزیدنت اویل یک سر و گردن از همه
بازی های دیگه بالاتر نگه میداره
بعد از اتمام یک دور بازی مود های که برای گیمر باز میشوند
و بشدت هم تجربه لذت بخشی هستند
که این زیرو هم مثل همه رزیدنت اویل ها اصالت در خودش داره
نمره کلی :
——————————————
MGS:PP
یک پیس آو شیت
بیشتر از ۳ درصد نتونستم تحمل کنم بخش تکنفره بازی
منزجر کننده و خسته کننده و بی روح و بی اصالت
یعنی روند آغازین بازی نبود فکر کنم به یک درصد هم نمیرسید
تنها نکته مثبت گرافیک بازی هستش ( خیلی از سازنده های بازی های
مولتی پلتفرم باید بیایند درس یاد بگیرند )
نمره کلی : صفر
MGO
خوب بخش آنلاینش حداکثر ۱۰۰ ساعت کشش داشته باشه
یکی از دلایلش عدم بالانس بودن کلاس ها هست
اسم کلاس ها با خودشون هم خوانی ندارد
فرضا کلاس انفورسر هستید ( اسمش روشه دیگه )
در عمل با بهترین زره با چندتا گلوله پیستول میمیرید
زره ها دکوری بیش نیستند
در نهایت بخش آنلاینش هم چیز شاخی نیست
نمره کلی : ۳
متال گیر : پیس آو شیت
با تخفیفی که داده بودند ۳۰ دلار خریدم
ولی واقعا ارزش یک سنت هم نداره
اتفاقا ارزش خیلی بیشتر از این حرفا رو هم داره.
شما خوشت نیمد،بازیش نکن.مشکلی نیست.
قرار نیست یه بازی رو که همه دوست داشته باشند.این موضوع درمورد بهترین بازی ها هم صدق میکنه.
:۱۲:
دقیقا این بازی چه چیزش ارزشمندی داره :!:
بگو و تاثیر گذار باش
تا مجاب بشم برم بازیش کنم
صفات خودتو به متال نده
Mondo@
در پست ها و مقالات متعددی هم خودم و هم دوستان صحبت های مفصلی درمورد ویژگی های خوب و بد این قسمت از متال گیر به عمل اوردیم و فکر نکنم حرف نا گفته ای باقی مونده باشه.
برای بنده هم تفاوتی نمیکنه که این بازی باب میل شما بشود یا خیر،بنظر من که بغیر از بخش داستانی،با بازی بسیار با ارزشی روبرو هستیم.تازه همین بخش داستانی هم در زیرلایه هاش کولاک کرده،ولی اون چیزی که از یه متال گیر توقع میره رو در کل نتونست براورده بکنه.
اگه وقت داشتید،به مقالات همین سایت پیرامون این قسمت از سری و پست های پیشین اخرین بازی انجام شده رجوع بکنید و از صبحتای دوستان نهایت بهره رو ببرید.
@mondo
در ضمن به *** بیگ باس که به متال نمره ندادی
نام بازی: GTA V
پلتفرم: PC
در اول من اعلام کنم بخاطر قدیمی بودن سیستمم منتظر بودم تا ارتقا بدم و از ۳ ماه پیش که ارتقا دادم درگیر این بازی جذاب و سرگرم کننده هستم و با شروعی طوفانی و درگیر کننده در همون ابتدا منو درگیر خودش کرد و در ادامه این جذابیت چندین برابر شد بطوریکه ۳ ماه درگیرش هستم و دلم نمیاد بصورت گلوله وار داستانو پیش برم و به اتمام برسونم.
نام بازی: Fifa 16
پلتفرم: PC (گیم پد XBOX for windows)
این بازی نیاز به توضیح نداره و همه دوستداران فوتبال پیگیر این بازی هستند.
من کریر شروع کردم با منچستریونایتد، خیلی قوی و پولدار شدم خسته کننده شده می خوام برم سمت تیمای ضعیف که بسازمشون باز یکی دیگه
:pc:
Sonic The Hedgehog به طرز رو اعصابی بازی رو سخت طراحی کردن!!واقعا دلم میخواد افرادی رو که همون موقع موفق به تموم شدن بازی با یه نفس!!شده اند رو ببینم.ببینم کیند اونا…کیند این دلاوران راه حق و پیروزی!هرکی هستند باید بدونند که خیلی کارشون درسته.
۱۹۹۱
نسخه ultimate MegaDrive Edition
به قصد بازخوانی خاطرات خوب و شیرین قدیم رفتم سراغش.
فکر هم نکنم احتیاجی به تعریف داشته باشه.فقط یک موضوع.چرا انقدر سخته؟شما فکر کنید با قابلیت سیوی که نسخه های این پک ازش برخوردارند،تموم کردن اولین سونیک با تمام زمرد های نابودی و چیزی نزدیک به ۳ ساعت طول کشید.درصورتی که طولانی ترین مرحله ۳ دقیقه است!!سیو،لود،لود،لود،لود،لود!!!!دوباره با پوست و گوشت اعصاب خوردیای کودکی رو لمس کردم
Sonic The Hedgehog 2
۱۹۹۲
نسخه ultimate MegaDrive Edition
تقریبا شامل همون ویژگی های قسمت اوله،ولی طراحی مراحل مقداری بهتر شده،تیلز روباه عزیز به بازی اضافه شده که مساویه با تجربه دو نفره لذت بخش.بخش جمع اوری زمردا تغییر پیدا کرده و یه مینی گیم جمع کردن حلقه بسیار بسیار سخت و نامردگونه جاش رو گرفته که رستون رو خواهد کشید!!مخصوصا اگه قصد داشته باشید مثل بنده تمام زمردا رو چه باسیو و لود های پی در پی و چه با تعداد دست های پرتعداد انجام بازی بدست بیارید این عمل ساعت های متوالی شما رو به خودش اختصاص خواهد داد و در اخر هم با اعصابی خراب و نتیجه ای که حاص نشد،از پای کسنول بلند میشید!!!جدا از اعصاب خورد کنی کل بازی،بسیار زیباست :۱۵:
Bonanza Bros
یکی از متفاوت ترین و بهترین بای هایی که درمورد دزدی ساخته شده.
تجربه ی دو نفره ی بشدت لذت بخشی داره.موسیقی متنش فوق العادست و جلوه های گرافیکیش پر از نکات ریز و درشته.و البته،سخته،ولی دلچسب،از اون دست سختی های که با تمرین و ممارست و یادگرفتن یک سری از نکته ها،میشه برشون فایق اومد و حس زیبای پیشرفت در بازی رو در وجود دمید :۱۵: اگه به این کالکشن زیبا دسترسی ندارید،لا اقل همین برادران بونانزا رو با امولاتور برید،ترجیحا هم دو نفره که لذت عجیبی درش نهفته است.
Comix Zone
نسخه ultimate MegaDrive Edition
چرا این انقدر خوبه؟چند سال پیش هم سراغش رفته بودم،ولی العان همه چیزش برام در لولی دیگر سیر میکنه.مکانیسم های ساده گیم پلی بشدت خوش ساختند،افکت های موسیقی حرف ندارند و طراحی،طراحی خلاقانه بازی و حالت کمیک وارش که هنوز هم که هنوزه بعد از گذشت این همه سال،در هیچ بازیه دیگری به این صورت پیاده نشد و فکر هم نکنم بتونه به این زیبایی در بیاد.همین طراحی بسیار متفاوت و خاص بازیه که تا لحظه اخر،با وجود تمام اعصاب خوردیای ناشی از مرگای پی در پی مگادرایویش،شما رو با عشق و علاقه پای بازی نگه میداره.
Fallout 4
PS4
۹/۱۰
خیلی با این بازی میانه خوبی نداشتم تا اینکه تو این بی بازی ای(!) رفتم سراغش و اصلا پشیمون نیستم و کاشکی زودتر بازیش میکردم تنها مشکلش افت فریمها و باگهای بازیه وگرنه دل کندن از دنیای این بازی کار سختیه :۱۵: