خانه » مقالات بازی امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما × توسط نیما امامی در ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ , 16:30:29 55 سلام! با هفته آخر سال ۹۴ و آخرین پست امتیاز بازی انجام شده توسط شما در خدمتتان هستیم تا امسال را به پایان خود نزدیکتر کنیم، سالی که از لحاظ بازیای بسیار پربار بود و عناوینی بسیار ارزشمند در آن عرضه شد تا به یکی از خاطرهانگیزترین سالهای ما گیمرها تبدیل شود. در این روزهای آخر سالی که کمی از فشارهای درسی و عصبی(!) کم میشود آیا بازیای را انجام دادهاید؟ اگر جوابتان به این سوال مثبت است از شما میخواهیم تا آن بازی را به طور کامل معرفی کنید و چند کلامی در ستایش یا نکوهش آن برای ما و دوستانتان بنویسید تا از نظرات شما بهرهمند شویم. اگر دلتان میخواهد میتوانید چند جمله در مورد شیرینترین یا تلخترین لحظههای گیمی خود در سالی که دارد میگذرد نیز بنویسید تا ببینیم چه لحظههایی برای شما خاطرهانگیز بودهاند، به هر حال ۹۴ سالی نیست که بتوانیم راحت از کنار آن بگذریم و فعلا با آن کار داریم. ممنون بابت همراهیتان در سالی که گذشت. نویسنده نیما امامی به پایان برس، ای بی پایانترین پایانها... 55 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. Rainbow six siege نمره واقعی ۸.۵/۱۰ با ارفاق ۹/۱۰ نقاط ضعف بازی ۱-کمبود مپ های بازی ۲-محدودیت در انتخاب سلاح برای هر کاراکتر…البته یه جورایی جالبش هم کرده ۳-نداشتن بخش آفلاین ۴-یکم هم باگ هاش اذیت میکنه…مثلا یه دفعه dron من رفت زیر زمین و ۲۰ ثانیه سماق مکیدم…یا یدفه بعد از این که مردم میتونستم مثل روح سرگردان تو مپ بچرخم نکات قوت بازی ۱-گرافیک بازی …مخصوصا تو تخریب ها ۲-داستان بازی ۳-گیم پلی عالی ۴-کار تیمی فوق العاده بازیکنان نوب :lol: :23: ۵-استرس بالای بازی ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید داستان بازی؟! :lol: :lol: ۰۰ :۲۴: داستانش نیروهای یگان ویژه کشور هاست :lol: ۰۰ Sonic The Hedgehog 3 ۱۹۹۴ در مقایسه با دو قسمت قبلی،پیشرفتای کوچیک،ولی کارامدی درش حاصل شده که حس تکرار و یکنواختی رو از بین میبره. اولین تغییر،به هم پیوسته و طولانی تر بودن مدت زمان مراحله که میانگینشون از ۳ دقیقه به ۶ دقیقه رسیده و ازاونجایی که برای اون دسته که علاقه دارند محیط رو کامل بگردند تا بتونن به مراحل مخفی پیدا کردن زمرد های نابودی دست پیدا بکنن شاید وقت کم بیارن و ده دقیقه ماکزیموم فرصتشون رو از دست بدند،سختی خود بازی مقداری کاهش پیدا کرده تا دیگه غیر قابل تحمل نباشه. مینی گیم مخفی پیدا کردن زمرد ها هم که در هر دو نسخه پیشین متفاوت کار شد،در این قسمت هم فرق کرده و با مینی گیم تازه ای روبروییم و خوشبختانه مشابه این بخش در قسمت دوم،ناجوانمردانه و سوهان رو اعصاب نیست و میشه با دقت و تمرین به زمردا دست پیدا کرد.مشابه اولین قسمت،مقداری دقت و شانس نیاز داره و شیب سختیش هم چندان اذیت نمیکنه. افکت های موسیقی مختلف که در هنگام خوردن ایتم ها و شکوندن جعبه ها شنیده میشه هم تغییر کرده و انیمیشن های سونیک تیلز هم بهبود پیدا کرده.رنگ بندی ها زنده تر و قشنگ تر کار شده. در کل،وقتی هر سه نسخه + ناکلز(که بعد از اتمام قسمت سوم میرم سراغش)رو کنار هم قرار میدید،خیلی راحت میشه پیشرفت و بهبود سونیک تیم رو در ساخت این سری دید.طراحی مراحل بهتر،موزیک های قشنگ تر و تغییرات ریز،ولی مهمی رو که در هر نسخه ایجاد کردن با هوشمندی از تکراری شدن بازی جلوگیری به عمل میاره و تجربه زیبا اقا جوجه تیغی صوتی رو به اوج میرسونه :۱۵: شدیدا منتظرم ببینم سگا برای ۲۵ سالگی این شخصیت محبوب چه برنامه هایی داره.امیدوارم شاهد عنوان خوبی مشابه Generations باشیم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تو کلا قصد نداری از ۲۰۰ به این ور هم بازی کنی؟ :lol: :lol: ۰۰ وقت نیست اصلا :۱۲: یا باید هیچی بازی نکنم،یا به همینا بسنده بکنم. روزاییم که وقت گیر میاد اصلا حالش نیست فعلا تا اطلاع ثانوی به همین صورت پیش میره ۰۰ Fallout4 بهترین بازی ۲۰۱۵ بنظرم واقعابازی بود اما یچنتا چیز هست که بگم یکی اینکه حس فال اوت سوم توبازی نیست ادم داره بردلندز بازی میکنه تا فال اوت ! شاید رنگ محیط باشه شایدم حرف زدن کاراکتر بالاخره بتزدا یک داستان فوقلاده برای بازی هاش داد ! داستان از هم سرگرم کننده تر بود سیستم دیالوگ بازی ساده بود ولی فوقلاده! و راستی در مورد گیمپلی ۴۰۰ ساعته (!) مطمعنن از این ۴۰۰ ساعت ۶۰٪ باید ماموریتای فوقلاده و مزخرف پرستون گاروی باشه پاک سازی های برادرهود و ریلرود فکر کنم بازم اون ۴۰٪ خیلی ارزش داشت ! در موزد باگها هم که باید بگم ادم دیونه میشه تا قبل اپدیت ولی خب متاسفانه قبل از اینکه بازیو اپدیت کنم تموم شد ! یچیزی که یاد گرفتم اینه که وقتی دستت میشکنه باید سریع استیمپک مصرف کنی وگرنه تا ابدیت دستت همونطور میمونه اها باید بازی اول شخصم باشه ! :lol: در کل با تمام اینا و اون ۴۰٪ من بازی فوقلاده ببود وبازم تا یک مدت طولانی منو سر کار گذاشت و البته گوبابای ازمون :۲۴: The witcher 3 خب فرصت شده که بازیو مفصل انجام بدم! بزرگ ترین دلیلم برای ادامه داستانشه که به طرز ترسناکی خارق العادس !!! از اون جالب ترکوعست های فرعی که ازخود کمپین جذاب ترن ! با بتل سیستم بازی دارم کم کم کنار میام که البت هنوز م حال نمیده اونقد در مورد سیستم لول اپ بگم دقیقا با چی فکر کردن؟ چرا حتما باید بعد انجام دادن یک قسمت کوعست یا کلش اکس بگیری؟این یکم اذیت میکنه و راستی من تا اواسط بازی الان اومدن ولی اصلا از الکمی استفاده نکردم !!! یا حتی رو هم کرفت نکردم دلیلش اولش اینکه اولا اصلا ایتما گیر !!! دوما حالایکم اغراق کردم :lol: swallow کرفت کردم ولی وقتی باید از نبرد دورباشی تا بتونی مثلااینو استفاده کنی خب من از اون غذا هایی که گیر اوردم استفاده میکنم و البته نباید یک ایتم دیگه ای هم برای باز گردونیش استفاده کنم اصلا نمیخوام هیل کنم یک ساعت بعد نبرد مدیتیشن میکنم اون دشمنایی که هنوز خبردار نشدن که جایی نمیرن با جون پر میرم جاشون باگای بازی ترکوندن!!! مجبور شدم دوتا سیو عوض برای کوعست pyres of novigard چون اون اجر توی دیور داخل نمیرفت اصلا !! بعضی وقتا همهم ملت تو بازی لود نمیشن خیلی جالبه داری با دیوار حرف میزنی منم که با نتی که الان دارم ۱۸گیگابایت حالا حالا ها طول میکشه ولی در کل داستان بازی فوقلادس و حالا حالا هاسرگرم میشم! نمرم به فال اوت ۴ : ویچر ۳ : in progress :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید شرمنده با گوشی اومدم بعضی کلمات غیب میشن فال اوت ۴: ۹ اول متن هم عالی بود جا افتاده :lol: با خودشون چی فکر کردن اصلا ایتما گیر نمیاد حتی دکمه ویراشم نمیاد :۲۳: در کل متن به && رفت :۲۴: ۰۰ یره تو میگی کنکور دارم بعد نشستی ویچرو فال اوت رو جوییدی :/؟ ۰۰ من گوشیم خرابها تلگرام نیستما :lol: :lol: ۰۰ یره کیمیاگری توی درجه ی سختی متوسط و آسون تقریبا بدرد نخوره اما تو درجه های بالاتر (مخصوصا آخرین درجه) به قدری نیازه که بعضی موقع ها مجبورت می کنه وسط درگیری معجون ها رو عوض کنی بماند که روغن ها هم در همه ی درجه های سختی استفاده ازشون لذت بخشه ۰۰ heavy rain ps4 این بازی رو اول روی ps3 بازی کردم و باید بگم بهترین تجربه گیمینگی بود که تو عمرم داشتم. داستان حاوی اسپویل داستان از جایی شروع میشه که ما کنترل یک ارشیتکت به نام اتان مارس رو در روز تولد فرزندش جیسون در اختیار میگیریم و میبینیم که اتان زندگی شادی رو همراه همسر و دو فرزندش سپری میکنه.اما در همین روز اتان به همراه خانوادش به مرکز خرید میره و همسرش جیسون رو به اتان میسپاره تا برای شاون(دیگر فرزند اتان) کفش تهیه کنه.اما بر اثر غفلت اتان جیسون پدرشو گم میکنه و به خارج از مرکز خرید میره و وقتی که اتان اونو پیدا میکنه در سمت دیگه ی خیابون ایستاده و وقتی پدرشو میبینه با سمت اون میدوه و در همین حین نیز یک خانوم حواس پرت با ماشین با سرعت زیاد داره در خیابون حرکت میکنه که اتان متوجه میشه و سعی در نجات پسرش داره که متاسفانه نمیتونه و هنگامی که تلاش میکنه پسرشو نجات بده هر دو باهم تصادف میکنن که بر اثر این حادثه جیسون میمیره و خود اتان هم شش ماه به کما میره.مقدمه ی ابتدایی بازی فوق العادست و واقعا شوکه کننده چون ناگهان همه چیز زندگی اتان عوض میشه و غم تمام زندگیشو فرا میگیره و فقط دیگر فرزندش شاون براش مونده و اون تنها امید زندگی اونه.اما در این مدت سر و کله ی قاتلی به اسم اوریگامی کیلر پیدا میشه که پسرهای ده تا سیزده ساله رو میدزده و اونارو در اب بارون غرق میکنه و یک اریگامی در دست و یک ارکیده روی سینه ش قرار میده.اریگامی کیلر تنها امید زندگی اتان یعنی شاون رو هم میدزده و ماموریتهایی دشوار برای اتان در نظر میگیره و میگه اگه میخواد پسرشو نجات بده باید تمام اونارو انجام بده تا از طریق انجام هر ماموریت تعدادی حروف از جایی که شاون هست براش در یک گوشی نماایان بشه.همراه اتان ما کنترل سه شخصیت دیگر رو هم در اختیار میگیریم که عبارتند از مدیسون پیج که روزنامه نگاره_اسکات شلبی که کارگاه خصوصیه و نورمن جیدن که مامور fbi هستش. که این سا شخصیت نیز مانند شخصیت اصلی داستان با دنبال پیدا کردن شاون مارس و نجات اون هستن. گیم پلی گیم پلی بازی تشکیل شده از انتخاب ها و کلید زنی.البته انتخابات بیشترشون تاثیرگزارن روی بازی و پایانش.حتی کلید زنی هم در برخی مواقع خیلی مهمه و حتی ممکنه باعث کشته شدن یک شخصیت بشه موسیقی به نظر من یکی از بهترین بخش های بازی موسیقی تاثیرگزار و غمناک بازی هه که به خوبی با جو بازی سازگار هستش با خصوص اهنگ فوق العاده تیتراژ بازی به نام before the storm. که دراین بخش اقای کوربیل واقعا گل کاشت(روح این هنرمند شاد) گرافیک خب این بازی یکی از بهترین گرافیک های نسل هفتم رو داشت و واقعا عالی بود و احساسات تو چهره شخصیت های کاملا مشخصه اما در مورد ریمستر این بازی بگم که متاسفانه تغییر خاصی در بازی داده نشده و فقط به بالابردن رزولوشن اکتفا شده.در پایان بگم که اگر این عنوان رو تجربه نکردید حتما اون رو بازی کنید نمره:بی نهایت بهرین لحظه ۹۴ هم بردی من خری ps4 بود و امیدوام سال ۹۵ سالی پر از شادی و اتفاقات خوب برای تمام ایرانی ها خصوصا از نوع گیمرش باشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید DmC: Devil May Cry ناشر: Capcom خب بازی کاملا با اون بازی که قبلا انجام میدادم زمین تا آسمون فرق داشت ولی خداروشکر اصلا تجربه ی بدی نبود. یعنی اگه دانته ی همیشگی رو با این یکی مقایسه نکنم و از تفاوت های داستان سری هم بگذرم قطعا میتونم بگم DmC عنوان فوق العاده ای بوده. داستان بازی خوب بود و در حدی هست که سرگرمتون کنه ولی دیگه از اون داستان حماسی شماره یک یا سوم این بازی اصلا خبری نیست ولی تم غربی که بازی داره باعث میشه کلا تجربه ی متفاوتی داشته باشی و دیگه مدام با سری قبلی مقایسه نشه. گیم پلی بازی هم که حرف نداشت… سویچ کردن بین سلاح ها, کمبو زنی فوق العاده به همراه دشمنان متنوع باعث شد حسابی با یه هک ان اسلش فوق العاده رو به رو باشم. البته انتظارم از باس فایت ها به خصوص ماندس خیلی بیشتر بود ولی خب بازم آنچنان اذیت کننده نبود این بخش. گرافیک و موسیقی متن هم هردو در حد بسیار خوبی بودن… موسیقی متن هم به اندازه ی کافی به بازی هیجان میداد ولی بعضی جاها به موسیقی حماسی تر و آرام تری نیاز بود که متاسفانه خبری نبود… گرافیک هم همین که از افت فریم و باگ خبری نبود خودش کافیه و من انتظار دیگه ای نداشتم. در کل اگه بخواین مدام با Devil May Cry های قدیمی و اصلی مقایسه کنید بازی براتون ناامید کننده است ولی به تنهایی DmC عنوانی شایسته و زیباست که ارزش بالایی داره. پیشنهاد میکنم dlc ورجیل رو هم حتما برید که بسیار زیبا و دلنواز است. به خصوص که اونجا تازه ورجیل جون تازه ای میگیره. نمره: ۸.۷/۱۰ ============== Batman: Arkham Asylum ناشر:Rocksteady Studios قبلا راجب بازی گفته بودم و فقط امروز اومدم بگم بازی رو صد در صد کردم و واقعا عالی بوده… بازی همه چی داره… معماهای ریلدر… مخفی کاری برای شکست دادن حریفان… دنیای دیوانه وار مترسک… درخت های سر به فلک کشیده ی آیوی…کمبو زنی و خورد کردن استخوان های زندانیان… نبرد های حماسی با باس فایت ها و از همه مهم تر جوکر دوست داشتنی و دیالوگ های ماندگارش :۱۵: نمره: ۹.۵/۱۰ ———— Shin Megami Tensei: Persona 3 ناشر:Atlus برای آسون کردن انتظار برای رسیدن به پرسونا ۵ هفته ی پیش رفتم پلی ۲ رو از کمد درآوردم و دوباره سری به پرسونا سه زدم. بازی بازم فوق العاده بود و هنوزم همون حس اعتیاد آورش رو داره… کاراکتر پردازی های فوق العاده, داستان عالی, سوشال لینک های جذاب و بانو میتسورو در دنیای واقعی یک طرف و نبرد با سایه ها, نگهبان های تارتاروس, ماه کامل, ترکیب کردن پرسونا ها و بازم بانو میتسورو در ساعت تاریکی یک طرف :۱۵: :۱۵: :۱۵: در کل بازی عالی بود و میخوام دوباره برم سراغ نیکس و اون پایان شاهکار :ps: نمره: ۱۰/۱۰ ============= undertale ناشر:Toby Fox یک بازی نقش آفرینی با کمتر ۱۴۰ مگ حجم و گرافیکی پیکسلی که به معنای واقعی کلمه منو جادو کرده. تازه استارت بازی رو زدم و فکر نکنم جمعا یه ساعت از بازی رو هم رفته باشم ولی به قدری بازی جذاب بود که نگو و نپرس و امیدوارم تا پایان هم همینطور بمونه. البته هنوز غلق مبارزات دستم نیومده و موندم چطور با هیولاها بتونم کنار بیام…… نمره هم بمونه برای وقتی تمومش کردم. ============= l 2016 is Ours l ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اتلوس تا العان چهار نسخه اصلی از پرسونا عرضه کرده،یکی از یکی بهتر :۱۵: زیباتر :۱۵: پر احساس تر و شدیدا خوش ساخت تر :۱۵: اگرم بخوام مقایسه ای بکنم بین هر چهار نسخه،بنظرم بهترین نسخه بدون شک چهارمه.همه چیز تو این قسمت به اوج رسید.به طرز عجیبی تمام اجزای این بازی فوق العادست :۱۵: بعد هم پرسونا ۲!!بشخصه داستان و موسیقی های این نسخه رو به سه ترجیح میدم.سه هم حرف نداره،ولی اون حس خواستنیه قسمت دوم یچیز دیگست.هم Innocent Sin و هم Eternal Punishment :15: @@ DmC رو هم فکر کنم تا العان ۵۰ ساعتی بازیش کرده باشم!!فقط متاسفانه هنوز DLC ورجیل قسمت نشده…بینظیره.کپکام هرکاری میخواد با ادامه سری بکنه،بکنه!،ولی یه نسخه دیگه باید بده نینجا تعوری بسازه.اصلا هم مهم نیست باقی طرفداران جان در کف سری قبلی چی میگن.واقعا حیف این گیم پلی فوق العاده است که فقط در یه نسخه ازش استفاده بشه. ۰۰ خب خداروشکر یه طرفدار پرسونا هم اینجا پیدا شد :۱۵: واقعا سری شین مگامی تنسی به خصوص پرسونا شاهکاری بی نظیر هستن.. به خصوص مواردی که ذکر کردین. ولی برعکس شما من از شماره ی سوم و دوم خیلی بیشتر از شماره ی چهارم خوشم اومد… البته گیم پلی ۴ کاملا سرتر و تکامل و بهبود یافته تر نسبت به دو نسخه ی قبله ولی از نظر داستان, کاراکتر پردازی و حتی موسیقی متن من خودم از پرسونا سه و بعد هم شماره ی دو بیشتر خوشم اومد(به خصوص اگه آیگیس رو در نظر نگیریم :۲۴: )… البته شاید به خاطر تم داستان ها باشه به خصوص که از پرسونا ۴ گلدن دیگه نام شین مگامی تنسی از اسم پرسونا پاک شد. ======== راجب دویل هم باهاتون کامل موافقم و امیدوارم کپکام دستی در گیم پلی نداشته باشه چون بعضی کاراش تن آدم رو میلرزونه. اتفاقا خودم در واقع به خاطر همین نظرات طرفداران قدیمی این سری بود که تا الان از تجربه اش خودداری کردم ولی وقتی شروعش کردم به قدری برام عالی بود که dlc رو هم گرفتم. پیشنهاد هم میکنم در صورت توان حتما dlc رو بگیرید… البته اوایلش روون بودن دانته رو نداره ولی به محض بدست اومدن حالت انجل ورجیل بازی حسابی خواستنی میشه :۱۵: ۰۰ خیلی هم عالی :۱۵: بشخصه بنطرم شخصیت پردازی و سیر روایی نسخه چهارم تو کل سری از بقیه خیلی قویتره. نگاه بکن به بخش میانی پرسونا ۳.داستان عملا میخوابه و اتفاقاتی هم که میوفته فقط برای ادامه دادن داستان و رسوندنش به بخش نهاییه.که چندان هم قوی کار نشدن.ولی در چهار،با هوشمندی یک سری داستانک فرعی در اون بخش های میانه ایجاد کردن که علاوه بر پیشبرد داستان،گیمر رو هم خسته نکنه و مشتاق به ادامه بازی نگه داره.مهم نیست،سلیقست دیگه از برداشتن نام شین مگامی هم،در حال حاظر پرسونا فقط در ژاپن بقدری محبوبه که دیگه احتیاجی مشابه قدیم برای حضور نام شین مگامی احساس نمیشه.العان خود پرسونا شده یجور شین مگامی برای اتلوس. اگه فرصتش رو داشتی،Persona 4 Arena و َArena Ultimax رو هم حتما برو که واقعا سوپرایزت میکنه :۱۵: ورجیل رو هم حتما،در اولین فرصت راستی،خبر نداری در نسخه پنجم Social link ها هم هستند یا نه؟چون از دو تریلر بازی و نگاهی که به منو ها انداختم چیزی دستگیرم نشد.فکر کنم این لذت بخش ترین بخش و معتاد کننده ترین بخش دو نسخه اخیر رو حذف کرده باشند… ۰۰ اتفاقا برای من کاملا برعکس بود ولی خب سلیقه خیلی تو این امر تاثیر داره. :۱۵: اونا رو هم حتما چشم سعی میکنم یه سر برم راجب سوشال لینک هم بله متاسفانه برداشته شده ولی طبق گفته ی سازندگان بازی المان جدیدی جایگزین کردن که در واقع نسخه ی پیشرفته ی همون سوشال لینک، و گفتن که قراره بسیار احساسی و کامل تر باشه. البته تو سیستم all out attack هم تغییراتی ایجاد کردن که امیدوارم تغییرات مثبتی باشه :۱۸: ۰۰ نسخه پیشرفته؟ یعنی چی میتونه باشه؟ چقدر میخواد تاخیر بخوره نسخه پنجم :۱۲: امیدوارم تابستون پیش رو دیگه شاهد عرضه شدنش باشیم دو تا ارینا ها دنباله مستقیم قسمت چهارمند که شخصیتای نسخه سوم هم البته دو سال بزرگتر در بازی جضور دارند!!هر دو قسمت هم با وجود اینکه مبارزه ایند،ولی از داستان بسیار بسیار خوبی بهره میبرند.گل سرسبدشون هم میتسورو چان دو سال بزرگتره :۱۵: راستی،Persona 3 FES رو که رفتی؟یه بخش داره که شامل ۳۰ ساعت گیم پلی بیشتره و درمورد پایان بازی و اون اتفاق نهایی بیشتر توضیح میده.البته فقط شامل سیاهچالست و مبارزه که مقداری اذیت میکنه،ولی خوب شفاف سازی به عمل میاره. ۰۰ Rise of the Tomb Raider تو یک هفته ی اخیر به معنای واقعی کلمه بازی رو خوردم و تا ۹۶ درصد کامل کردم گیم پلی: هسته ی گیم پلی مثل نسخه ی قبله ولی خب تا حدودی گسترده تر شده به علاوه میشه گفت اعتیاد آور هستش و بازیباز رو تشویق به پلوت کردن بازی میکنه گرافیک: عالی بودش تکسچرها به شدت با کیفیت اند مخصوصا صورت شخصیتا که تو کمتر بازی ای اینجوری میبینید موسیقی و صداگذاری: صدا گذاری خیلی خوب بود افکتای صوتی واقعا طبیعی هستند صداگذاری شخصیتا هم عالیند ولی خب یکم تو موسیقی ضعف داره من که یادم نمیاد یدونه آهنگ قشنگ توش شنیده باشم داستان: درحالت کلی داستان خوب بود ولی یکم ضعف داشت یکی اینکه تو خط داستانی به جز لارا هیچ شخصیتی وجود نداشت که واقعا کاریزماتیک باشه و آدم خوشش بیاد به علاوه شاید بشه گفت تعداد شخصیتا تا حدودی کم بودن در کل بازی به نسبت قبل پیشرفت کرده نمره ی نهایی با یکم ارفاق ۹/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تمام بازی ها روی :pc: انجام شده The Witness دوستان در مورد این بازی توضیح دادن معما های عالی و سخت اگر معماها تنوع داشت بهتر هم میشد ۹/۱۰ SUPERHOT SUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOT ۹/۱۰ Hitman حدود ۱۵ ساعت این بازی را تجربه کردم به طور خلاصه مخلوط خوبی از blood money و absolution هست اما مشکلات اعصاب خرد کنی هم داره از جمله DRM آنلاین و مشکلات گرافیکی که به شدت افت فریم ایجاد میکنه اما از لحاظ گیم پلی بازی خیلی خوب هست. در ادامه یه نقد طولانی متمرکز روی گیم پلی نوشتم اگه حوصله داشتین بخونین و نظرات خودتون را بگین خوشحال میشم بشنوم. هیتمن خیلی شبیه سری های اصلی کار شده و چند مکانیک و انیمیشن از absolution اورده مثل کاور گیری و instinct که فقط باهاش پشت دیوار ها و آیتم های قابل استفاده را نشون میده و نا محدود هست . خوشبختانه بقیه کار های مسخره را انجام نمیده و میتونید آن را غیر فعال کنید تا تجربه سخت تری داشته باشید.در ابتدای مرحله شما میتونید وسایلی که می خواهید را انتخاب کنید و محل ورود را بر اساس mastery level کسب شده انتخاب کنید.mastery level با کامل کردن چالش ها و بدست آوردن achievement بدست میاد و این فقط در حالت آنلاین فعال هست.در مرحله شما میتونید چالش ها را دنبال کنید و بازی مکان آن و کارهایی که باید انجام دهید را به شما نشان میدهد که البته شما میتوانید این را نیز غیر فعال کنید تا تجربه سخت تری داشته باشید.در نقاطی شما افرادی را میبینید که در مورد این موقعیت ها صحبت میکنند و شما میتوانید این گونه نیز به این چالش ها دسترسی داشته باشید.هوش مصنوعی در بعضی موقعیت ها واقعا مسخرست و به صورت مسخره ای میتونید گارد ها را بپیچونید.هنگامی که لباس دیگران را میپوشید رییس های آن گروه میتوانند شما را بشناسند و این چیز خوبی هست که همه گروه نتوانند شما را بشناسند.نقشه بسیار بزرگ طراحی شده و راه های زیادی را برای کشتن هدف به شما میده و بار ها میشه مرحله را تکرار کرد و لذت برد.نقشه بسیار زنده هست و NPC ها خوب عمل میکنند. در کنار قسمت اصلی قسمت های contracts -escalation-elusive targets وجود دارد که همه آنلاین هستند و اگر در میان مرحله اتصال شما از سرور قطع شود بازی بدون سیو شما را به منو هدایت میکند و شما مجبور هستید تا از ابتدا آن را اجرا کنید مگر اینکه خودتان بازی را سیو کرده باشید. در قسمت contracts شما میتوانید تا ۵ نفر را انتخاب کنید و آن ها را با روشی بکشید و آن را برای دیگران به اشتراک بگذارید تا بقیه آن را امتحان کنند یا شما چالش آن ها را امتحان کنید. در قسمت escalation ابتدا بازی به شما هدفی میدهد تا به روشی خاص آن را بکشید سپس در مرحله بعد برای شما محدودیتی ایجاد می کند و این کار را ادامه میدهد و مرحله سخت تر میشود(با این قسمت حال کردم). elusive targets هدف را در زمان محدودی در اختیار شما میگذارد و پس از آن زمان شما به آن دسترسی نخواهید داشت.این قسمت توسط خود IO درست میشود همین طور که در جریان هستید بازی سریالی عرضه میشه و این مورد سلیقه ای هست من به شخصه این را دوست دارم هم از لحاظ فنی که IO روی مشکلات بازی کار میکنه هم حس هیتمن بودن بیشتر میشه. امیدوارم مشکلات گرافیکی در آینده حل بشه و گمان نمیکنم مشکل DRM درست بشه بازی تجربه خوبی در اختیار شما میگذاره و اگه آنلاین بودن بک بازی تک نفره زیاد برای شما مشکلی ایجاد نکنه میتونید از بازی لذت زیادی ببرید ۸.۵/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید Call Of Duty:Black Ops 3 بخش داستانیش تنها در ۳ کلمه خلاصه میشه:زجر آور.افتضاح.حوصله سر بر. و مولتی پلیر هم با کمی چشم پوشی میشه خوب قلمدادش کرد. در کل یک پسرفت وحشتناک در زمینه کمپین داستانی بود که هیچ وقت فراموش نمیشه. ۴.۵/۱۰ Star Wars:Battlefront اگر بغیر از قیمت تمام شده بازی که نهایتا باید ۴۰ دلار میبود چشم پوشی کنیم.با یک بازی مولتی پلیر با کیفیتی خوب و رو به بالا طرف هستیم که تا حدی توانسته اون تعادل رو در سطح گیمپلی بازی رعایت کنه و همه قسمت ها رو با هم به خوبی در هم آمیزه. ۷/۱۰ Beyond:Two Souls حتی بعد از هشتمین بار هم همون طعم واقعی یک داستان تعاملی دلچسب رو به من داد .و توضیح بیشتری نمیشه در مورد این اثر گفت. ۱۰/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید The division خب بازی از بتاش که برای من خیلی ناامید کننده بود خیلی بهتره(که بیش از هر چیزی به دلیل مراحل اصلی بیشتره) و اجالتا که دارم ازش لدت میبرم. گرافیک با تمام داونگرید ها خیلی خوبه و شدیدا بهینه است.هرچند یکم آسمان شب بازی بد طراحی شده.اتمسفر بازی هم خوب ار آب درومده هرجند به نظرم با یه سری بهبود ها میتونه خیلی بهترم بشه.سیستم مچ میکینگ خوبه و کیفیت سرور بازی هم بد نیست.کواپ بازی لدت بخشه(که خب هدف اصلی بازی هم همینه) خصوصا در مراحل اصلی.چرا که مراحل اصلی یه سریشون واقعا چالش برانگیز هستند(خصوصا اگر روی و این برای یه بازی یوبی سافتی بسیار نکته مثبتیه!اما متاسفانه تعداد این مراحل اصلی خیلی کمه!بازی از المان های نقش آقرینی هم بهره میبره که بهترینش لوتش هست.اما همه المان ها ناقص هستند. یک مورد منفی خشک بودن کنترل کاراکتره البته خیلی نسبت به بتا بهتر شده این قضیه.هرچند خودم خیلی باهاش مشکل ندارم.بالاتر عرض کردم که از سختی مراحل اصلی بازی لذت میبرم.اما خب یه مشکلی هست اینم نحوه ی سخت شدن بازیه که گاهی واقعا رو اعصابه!اونم اینه که این سختی عمدتا ناشی از بولت اسپانج بودن دشمناست.گاهی باید هشتصدتا گلوله رو یکی خالی کنه تا بمیره!این گاهی باعث میشه اینقدر یه نبرد طول بکشه که هیت بخوابه و حوصله شما سر درگیری سر بره!اگر این سختی بیشتر ناشی از دشمنان باهوش تر و زیاد تر بود خیلی بهتر میشد!چرا که دشمنا ری اکشن های تخیلی زیاد دارن در باب هوش مصنوعی!هرچند به شخصه خیلی با هوش مصنوعیش مشکلی ندارم. نقشه ی بازی مساحت خوبی داره و جزییات طراحی گرافیکی بیداد میکنه.اما حس میکنم نقشه از حیث فعالیت خالیه!یعنی شما عمده ی وقتتون تو این مپ بزرگ صرف راه رفتن میشه.ماموریت های جانبی زیادن و مرتب بهشون اضافه میشه درسته،اما همشون از یه فرمول تکراری تبعیت میکنن و باعث میشن این مراحل جانبی دلتون رو بزنه و بازی تکراری بشه.از اونجا که بازی MMO هست و مرتب آپدیت میشه،امیدوارم در آینده فعالیت های بیشتر و متنوع تری به بازی اضافه کنن.چون واقعا بازی بعد یه مدت تکراری میشه و به لذت بازی لطمه میزنه.البته فعلا که هنوز اول راهه و برام تکراری نشده اما واقعا بوی تکرار حس میشه. و اما بحث دارک زون!قسمت ناامید کننده ی بازی برای من!نمیدونم شاید تصورات من از دارک زون اشتباه بوده(که به خاطر هایپ های بازی بوده) اما واقعا فکر میکردم چیز جذاب تری باشه.صدالبته دارک زون نکات مثبتی داره مثل ملاقات با پلیرهای مختلف و دشمنان سخت تر و اتمسفر تاریک تر و خفن تر،اما واقعا دارک زون جز ولگردی با رفقا و لوت کردن یه سری آیتم هیچی نداره و شدیدا بی هدفه!مسئله ی نبرد های پی وی پی میتونه خیلی دارک زون رو جذاب تر کنه اما به خاطرپنالتی روگ شدن خیلی کم پیش بیاد کسی یا تیمی روگ بشه و نبردهای پی وی پی رخ بده!امیدوارم با اضافه کردن کوئست خصوصا کوئست هایی که به جنک پی وی پی ختم بشن،به دارک زون هدفی بیشتر از صرفا چرخ زدن واسه لوت بدن! حرف زیاده و من تمام حرفام خاطرم نیست پس به همین مقدار بسنده میکنم.خلاصه ی بحث این که دیویژن از نظر من با اینکه طبق معمول بازی های یوبی سافت با هایپش فاصله داره،اما بازی خوبیه و میتونه شروعی خیلی خوب برای شکل و استایلی لذت بهش تر از MMO باشه.دیویژن ترکیبی از المان های شوتر و نقش آفرینی و MMO… است که با اینکه تمام این المان های ناقص و ایمپرفکت هستن،مجموعا معجون خوبی آز آب درومده و تجربه ی لذت بخشیه.البته متسفانه وضعیت کنونی بازی به تکرار و خسته کنندگی منجر میشه،اما خوشبتانه میشه با بروز رسانی ها از این قضیه جلوگیری کرد یا کاهشش داد.در کل از نظر من نه اندازه ی هایپش(و صدالبته نمراتش) اما بازی خوبیه و تجربه اش توصیه میشه و سرش به تنش می ارزه.مال یوبی سافت مونترآل هم نیست بالاخره! :lol: :lol: نمره هم با اینکه هنوز زوده اما از نظرمن ۸ الی ۸.۵ محدوده ی مناسبیه واسش. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ Far cry Primal انصافا بهتر از چیزیه که فکرش رو میکردم!گرافیک و اتمسفر خیلی خوبه.داستان با توجه به زمان بازی قابل قبوله،گیم پلی هم فکر میکنم چیزی که واقعا میتونستن رو از عصر حجر درآوردن.در کل پیاده سازی این ایده جای تقدیر داره و این ریسک یوبی سافت رو تحسین میکنم چون واقعا سخت میشه ازش چیزهای زیادی برای بازی درآورد.ارتباط بازی با حیوانات هم خوب و خیلی بهتر از فارکرای های قبلی از آب درومده اما رام کردن حیوون ها خیلی ساده و بی زحمته.اما بازی آسونه،تنوع فعالیت هاش بسیار کمه و بعد مدتی تکراری و خسته کننده میشه. برای من هم از نظر من محدوده ی ۷.۵ تا ۸ مناسبشه. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ و طبق معمول بتل ۴ :۱۵: :۱۵: نیازی هم به تعریف نداره هیچوقت تکراری و قدیمی نمیشه این لعنتی! :۱۵: :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید چقدر زیاد شد! :lol: :lol: یاد قدیمای دیبازی افتادم! ۰۰ Bk ۰۰ متالیکا تو هنوز زنده ای؟؟؟!! ۰۰ آره یادش بخیر , بعد یه بچه ای میومد زیر کامنتت آب پاشی میکرد و بعد ۶۰ نفر زیرش کامنت میدادن :۲۵: :۲۳: ————- از دوستان خواهش میکنم جوابشو ندید دیگه این دفعه رو . داریم وارد سال ۹۵ میشم یکم بزرگتر از قبل شید :lol: ۰۰ تشکر از توضیحات بله بتل۴ یاد رفتنی نیست ولی عنوانهای جدید یوبی فوق العاده تعاملی هستن که بتل۳و۴ فاقد اون هستند البته در حد کمی حس تعلق به تیمت باعث تعامل میشه. من از قبل میگفتم این دیویزن استانداردهای شوتر انلاین رو تغییر میده که مطمئن باش بتلهای اینده به این فرم نزدیک میشن ======= اره یاد قدیما این مطلبت جاش تو FPS GAMES بود ۰۰ شعیب جان مقایست اشتباهه! بتل ۴ یک عنوان شوتر آنلاین کلاسیکه و دیویژن MMO!خیلی با هم فرق دارن!بعید هم میدونم مولتی پلیرهای کلاسیک مثل بتل و کال خیلی به این استایل رو بیارن چون اصلا گروه خونیشون بهش نمیخوره! من هم قصد مقایسه نداشتم صرفا بازی های انجام شده دو هفته اخیرم رو نوشتم! البته یه چیز رو یادم اونم گیم آو ثرونز تلتیل بود که دیگه حسش نیست! :lol: :lol: ولی بله دیویژن شاید اونقدر که فکر میکردیم و وعده داده شده بود انقلابی نباشه اما اثر رو به جلوییه و قابل تقدیره! ـــــــــــــــــــــــــــــــ بله یاد اف پی اس فقید بخیر! ۰۰ می خواستم بازی بگیرم ولی آنچنان درست تعریف کردی :lol: ناامیدم کردی البته سر رینبو سیکس هم همینطوری نوشته بودی ولی بعد از بازی کردن باید بگم ازش لذت میبرم ۰۰ @Mondo یا ایها المیرابی من که از رینبو تعریف کردم و اونو از بهترین بازی های چندسال اخیر یوبی سافت معرفی کردم! :lol: :lol: خودم هم واقعا دوستش دارم. از این هم راضی هستم مجموعا.۸ الی ۸.۵ نشان از رضایت و خوب بودن بازیه.اما خب از اونجا که تعریف ها قبلا شنیده گفته و شدن،گفتم کمی بیشتراز کاستی های بازی هم بگم.اما مجموعا با تمام این کاستی ها بازی حس خوبی داره و لذت بخشه کلا معجون خوبی از آّب درومده.آخرش هم عرض کردم ارزش خرید و تجربه داره. پ.ن:الان متای قعلی بازی به نمره ی پیشنهادی من رسیده! :۲۴: :۲۴: ۰۰ @حسین جان بلی زنده ام و نزد پروردگارم روزی داده میشوم. :lol: ___ اره یادش بخیر. |: ۰۰ Beyond two souls Ps4 به معنای واقعی کلمه بی نظیر بود بزای من که از بازی های امروزی که بشدت حس تکراری شدن به گیمر القا میکنند خسته شدم بودم بهترین تجربه بود. ۱۰\۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
Rainbow six siege نمره واقعی ۸.۵/۱۰ با ارفاق ۹/۱۰ نقاط ضعف بازی ۱-کمبود مپ های بازی ۲-محدودیت در انتخاب سلاح برای هر کاراکتر…البته یه جورایی جالبش هم کرده ۳-نداشتن بخش آفلاین ۴-یکم هم باگ هاش اذیت میکنه…مثلا یه دفعه dron من رفت زیر زمین و ۲۰ ثانیه سماق مکیدم…یا یدفه بعد از این که مردم میتونستم مثل روح سرگردان تو مپ بچرخم نکات قوت بازی ۱-گرافیک بازی …مخصوصا تو تخریب ها ۲-داستان بازی ۳-گیم پلی عالی ۴-کار تیمی فوق العاده بازیکنان نوب :lol: :23: ۵-استرس بالای بازی ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
Sonic The Hedgehog 3 ۱۹۹۴ در مقایسه با دو قسمت قبلی،پیشرفتای کوچیک،ولی کارامدی درش حاصل شده که حس تکرار و یکنواختی رو از بین میبره. اولین تغییر،به هم پیوسته و طولانی تر بودن مدت زمان مراحله که میانگینشون از ۳ دقیقه به ۶ دقیقه رسیده و ازاونجایی که برای اون دسته که علاقه دارند محیط رو کامل بگردند تا بتونن به مراحل مخفی پیدا کردن زمرد های نابودی دست پیدا بکنن شاید وقت کم بیارن و ده دقیقه ماکزیموم فرصتشون رو از دست بدند،سختی خود بازی مقداری کاهش پیدا کرده تا دیگه غیر قابل تحمل نباشه. مینی گیم مخفی پیدا کردن زمرد ها هم که در هر دو نسخه پیشین متفاوت کار شد،در این قسمت هم فرق کرده و با مینی گیم تازه ای روبروییم و خوشبختانه مشابه این بخش در قسمت دوم،ناجوانمردانه و سوهان رو اعصاب نیست و میشه با دقت و تمرین به زمردا دست پیدا کرد.مشابه اولین قسمت،مقداری دقت و شانس نیاز داره و شیب سختیش هم چندان اذیت نمیکنه. افکت های موسیقی مختلف که در هنگام خوردن ایتم ها و شکوندن جعبه ها شنیده میشه هم تغییر کرده و انیمیشن های سونیک تیلز هم بهبود پیدا کرده.رنگ بندی ها زنده تر و قشنگ تر کار شده. در کل،وقتی هر سه نسخه + ناکلز(که بعد از اتمام قسمت سوم میرم سراغش)رو کنار هم قرار میدید،خیلی راحت میشه پیشرفت و بهبود سونیک تیم رو در ساخت این سری دید.طراحی مراحل بهتر،موزیک های قشنگ تر و تغییرات ریز،ولی مهمی رو که در هر نسخه ایجاد کردن با هوشمندی از تکراری شدن بازی جلوگیری به عمل میاره و تجربه زیبا اقا جوجه تیغی صوتی رو به اوج میرسونه :۱۵: شدیدا منتظرم ببینم سگا برای ۲۵ سالگی این شخصیت محبوب چه برنامه هایی داره.امیدوارم شاهد عنوان خوبی مشابه Generations باشیم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
وقت نیست اصلا :۱۲: یا باید هیچی بازی نکنم،یا به همینا بسنده بکنم. روزاییم که وقت گیر میاد اصلا حالش نیست فعلا تا اطلاع ثانوی به همین صورت پیش میره ۰۰
Fallout4 بهترین بازی ۲۰۱۵ بنظرم واقعابازی بود اما یچنتا چیز هست که بگم یکی اینکه حس فال اوت سوم توبازی نیست ادم داره بردلندز بازی میکنه تا فال اوت ! شاید رنگ محیط باشه شایدم حرف زدن کاراکتر بالاخره بتزدا یک داستان فوقلاده برای بازی هاش داد ! داستان از هم سرگرم کننده تر بود سیستم دیالوگ بازی ساده بود ولی فوقلاده! و راستی در مورد گیمپلی ۴۰۰ ساعته (!) مطمعنن از این ۴۰۰ ساعت ۶۰٪ باید ماموریتای فوقلاده و مزخرف پرستون گاروی باشه پاک سازی های برادرهود و ریلرود فکر کنم بازم اون ۴۰٪ خیلی ارزش داشت ! در موزد باگها هم که باید بگم ادم دیونه میشه تا قبل اپدیت ولی خب متاسفانه قبل از اینکه بازیو اپدیت کنم تموم شد ! یچیزی که یاد گرفتم اینه که وقتی دستت میشکنه باید سریع استیمپک مصرف کنی وگرنه تا ابدیت دستت همونطور میمونه اها باید بازی اول شخصم باشه ! :lol: در کل با تمام اینا و اون ۴۰٪ من بازی فوقلاده ببود وبازم تا یک مدت طولانی منو سر کار گذاشت و البته گوبابای ازمون :۲۴: The witcher 3 خب فرصت شده که بازیو مفصل انجام بدم! بزرگ ترین دلیلم برای ادامه داستانشه که به طرز ترسناکی خارق العادس !!! از اون جالب ترکوعست های فرعی که ازخود کمپین جذاب ترن ! با بتل سیستم بازی دارم کم کم کنار میام که البت هنوز م حال نمیده اونقد در مورد سیستم لول اپ بگم دقیقا با چی فکر کردن؟ چرا حتما باید بعد انجام دادن یک قسمت کوعست یا کلش اکس بگیری؟این یکم اذیت میکنه و راستی من تا اواسط بازی الان اومدن ولی اصلا از الکمی استفاده نکردم !!! یا حتی رو هم کرفت نکردم دلیلش اولش اینکه اولا اصلا ایتما گیر !!! دوما حالایکم اغراق کردم :lol: swallow کرفت کردم ولی وقتی باید از نبرد دورباشی تا بتونی مثلااینو استفاده کنی خب من از اون غذا هایی که گیر اوردم استفاده میکنم و البته نباید یک ایتم دیگه ای هم برای باز گردونیش استفاده کنم اصلا نمیخوام هیل کنم یک ساعت بعد نبرد مدیتیشن میکنم اون دشمنایی که هنوز خبردار نشدن که جایی نمیرن با جون پر میرم جاشون باگای بازی ترکوندن!!! مجبور شدم دوتا سیو عوض برای کوعست pyres of novigard چون اون اجر توی دیور داخل نمیرفت اصلا !! بعضی وقتا همهم ملت تو بازی لود نمیشن خیلی جالبه داری با دیوار حرف میزنی منم که با نتی که الان دارم ۱۸گیگابایت حالا حالا ها طول میکشه ولی در کل داستان بازی فوقلادس و حالا حالا هاسرگرم میشم! نمرم به فال اوت ۴ : ویچر ۳ : in progress :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
شرمنده با گوشی اومدم بعضی کلمات غیب میشن فال اوت ۴: ۹ اول متن هم عالی بود جا افتاده :lol: با خودشون چی فکر کردن اصلا ایتما گیر نمیاد حتی دکمه ویراشم نمیاد :۲۳: در کل متن به && رفت :۲۴: ۰۰
یره کیمیاگری توی درجه ی سختی متوسط و آسون تقریبا بدرد نخوره اما تو درجه های بالاتر (مخصوصا آخرین درجه) به قدری نیازه که بعضی موقع ها مجبورت می کنه وسط درگیری معجون ها رو عوض کنی بماند که روغن ها هم در همه ی درجه های سختی استفاده ازشون لذت بخشه ۰۰
heavy rain ps4 این بازی رو اول روی ps3 بازی کردم و باید بگم بهترین تجربه گیمینگی بود که تو عمرم داشتم. داستان حاوی اسپویل داستان از جایی شروع میشه که ما کنترل یک ارشیتکت به نام اتان مارس رو در روز تولد فرزندش جیسون در اختیار میگیریم و میبینیم که اتان زندگی شادی رو همراه همسر و دو فرزندش سپری میکنه.اما در همین روز اتان به همراه خانوادش به مرکز خرید میره و همسرش جیسون رو به اتان میسپاره تا برای شاون(دیگر فرزند اتان) کفش تهیه کنه.اما بر اثر غفلت اتان جیسون پدرشو گم میکنه و به خارج از مرکز خرید میره و وقتی که اتان اونو پیدا میکنه در سمت دیگه ی خیابون ایستاده و وقتی پدرشو میبینه با سمت اون میدوه و در همین حین نیز یک خانوم حواس پرت با ماشین با سرعت زیاد داره در خیابون حرکت میکنه که اتان متوجه میشه و سعی در نجات پسرش داره که متاسفانه نمیتونه و هنگامی که تلاش میکنه پسرشو نجات بده هر دو باهم تصادف میکنن که بر اثر این حادثه جیسون میمیره و خود اتان هم شش ماه به کما میره.مقدمه ی ابتدایی بازی فوق العادست و واقعا شوکه کننده چون ناگهان همه چیز زندگی اتان عوض میشه و غم تمام زندگیشو فرا میگیره و فقط دیگر فرزندش شاون براش مونده و اون تنها امید زندگی اونه.اما در این مدت سر و کله ی قاتلی به اسم اوریگامی کیلر پیدا میشه که پسرهای ده تا سیزده ساله رو میدزده و اونارو در اب بارون غرق میکنه و یک اریگامی در دست و یک ارکیده روی سینه ش قرار میده.اریگامی کیلر تنها امید زندگی اتان یعنی شاون رو هم میدزده و ماموریتهایی دشوار برای اتان در نظر میگیره و میگه اگه میخواد پسرشو نجات بده باید تمام اونارو انجام بده تا از طریق انجام هر ماموریت تعدادی حروف از جایی که شاون هست براش در یک گوشی نماایان بشه.همراه اتان ما کنترل سه شخصیت دیگر رو هم در اختیار میگیریم که عبارتند از مدیسون پیج که روزنامه نگاره_اسکات شلبی که کارگاه خصوصیه و نورمن جیدن که مامور fbi هستش. که این سا شخصیت نیز مانند شخصیت اصلی داستان با دنبال پیدا کردن شاون مارس و نجات اون هستن. گیم پلی گیم پلی بازی تشکیل شده از انتخاب ها و کلید زنی.البته انتخابات بیشترشون تاثیرگزارن روی بازی و پایانش.حتی کلید زنی هم در برخی مواقع خیلی مهمه و حتی ممکنه باعث کشته شدن یک شخصیت بشه موسیقی به نظر من یکی از بهترین بخش های بازی موسیقی تاثیرگزار و غمناک بازی هه که به خوبی با جو بازی سازگار هستش با خصوص اهنگ فوق العاده تیتراژ بازی به نام before the storm. که دراین بخش اقای کوربیل واقعا گل کاشت(روح این هنرمند شاد) گرافیک خب این بازی یکی از بهترین گرافیک های نسل هفتم رو داشت و واقعا عالی بود و احساسات تو چهره شخصیت های کاملا مشخصه اما در مورد ریمستر این بازی بگم که متاسفانه تغییر خاصی در بازی داده نشده و فقط به بالابردن رزولوشن اکتفا شده.در پایان بگم که اگر این عنوان رو تجربه نکردید حتما اون رو بازی کنید نمره:بی نهایت بهرین لحظه ۹۴ هم بردی من خری ps4 بود و امیدوام سال ۹۵ سالی پر از شادی و اتفاقات خوب برای تمام ایرانی ها خصوصا از نوع گیمرش باشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
DmC: Devil May Cry ناشر: Capcom خب بازی کاملا با اون بازی که قبلا انجام میدادم زمین تا آسمون فرق داشت ولی خداروشکر اصلا تجربه ی بدی نبود. یعنی اگه دانته ی همیشگی رو با این یکی مقایسه نکنم و از تفاوت های داستان سری هم بگذرم قطعا میتونم بگم DmC عنوان فوق العاده ای بوده. داستان بازی خوب بود و در حدی هست که سرگرمتون کنه ولی دیگه از اون داستان حماسی شماره یک یا سوم این بازی اصلا خبری نیست ولی تم غربی که بازی داره باعث میشه کلا تجربه ی متفاوتی داشته باشی و دیگه مدام با سری قبلی مقایسه نشه. گیم پلی بازی هم که حرف نداشت… سویچ کردن بین سلاح ها, کمبو زنی فوق العاده به همراه دشمنان متنوع باعث شد حسابی با یه هک ان اسلش فوق العاده رو به رو باشم. البته انتظارم از باس فایت ها به خصوص ماندس خیلی بیشتر بود ولی خب بازم آنچنان اذیت کننده نبود این بخش. گرافیک و موسیقی متن هم هردو در حد بسیار خوبی بودن… موسیقی متن هم به اندازه ی کافی به بازی هیجان میداد ولی بعضی جاها به موسیقی حماسی تر و آرام تری نیاز بود که متاسفانه خبری نبود… گرافیک هم همین که از افت فریم و باگ خبری نبود خودش کافیه و من انتظار دیگه ای نداشتم. در کل اگه بخواین مدام با Devil May Cry های قدیمی و اصلی مقایسه کنید بازی براتون ناامید کننده است ولی به تنهایی DmC عنوانی شایسته و زیباست که ارزش بالایی داره. پیشنهاد میکنم dlc ورجیل رو هم حتما برید که بسیار زیبا و دلنواز است. به خصوص که اونجا تازه ورجیل جون تازه ای میگیره. نمره: ۸.۷/۱۰ ============== Batman: Arkham Asylum ناشر:Rocksteady Studios قبلا راجب بازی گفته بودم و فقط امروز اومدم بگم بازی رو صد در صد کردم و واقعا عالی بوده… بازی همه چی داره… معماهای ریلدر… مخفی کاری برای شکست دادن حریفان… دنیای دیوانه وار مترسک… درخت های سر به فلک کشیده ی آیوی…کمبو زنی و خورد کردن استخوان های زندانیان… نبرد های حماسی با باس فایت ها و از همه مهم تر جوکر دوست داشتنی و دیالوگ های ماندگارش :۱۵: نمره: ۹.۵/۱۰ ———— Shin Megami Tensei: Persona 3 ناشر:Atlus برای آسون کردن انتظار برای رسیدن به پرسونا ۵ هفته ی پیش رفتم پلی ۲ رو از کمد درآوردم و دوباره سری به پرسونا سه زدم. بازی بازم فوق العاده بود و هنوزم همون حس اعتیاد آورش رو داره… کاراکتر پردازی های فوق العاده, داستان عالی, سوشال لینک های جذاب و بانو میتسورو در دنیای واقعی یک طرف و نبرد با سایه ها, نگهبان های تارتاروس, ماه کامل, ترکیب کردن پرسونا ها و بازم بانو میتسورو در ساعت تاریکی یک طرف :۱۵: :۱۵: :۱۵: در کل بازی عالی بود و میخوام دوباره برم سراغ نیکس و اون پایان شاهکار :ps: نمره: ۱۰/۱۰ ============= undertale ناشر:Toby Fox یک بازی نقش آفرینی با کمتر ۱۴۰ مگ حجم و گرافیکی پیکسلی که به معنای واقعی کلمه منو جادو کرده. تازه استارت بازی رو زدم و فکر نکنم جمعا یه ساعت از بازی رو هم رفته باشم ولی به قدری بازی جذاب بود که نگو و نپرس و امیدوارم تا پایان هم همینطور بمونه. البته هنوز غلق مبارزات دستم نیومده و موندم چطور با هیولاها بتونم کنار بیام…… نمره هم بمونه برای وقتی تمومش کردم. ============= l 2016 is Ours l ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتلوس تا العان چهار نسخه اصلی از پرسونا عرضه کرده،یکی از یکی بهتر :۱۵: زیباتر :۱۵: پر احساس تر و شدیدا خوش ساخت تر :۱۵: اگرم بخوام مقایسه ای بکنم بین هر چهار نسخه،بنظرم بهترین نسخه بدون شک چهارمه.همه چیز تو این قسمت به اوج رسید.به طرز عجیبی تمام اجزای این بازی فوق العادست :۱۵: بعد هم پرسونا ۲!!بشخصه داستان و موسیقی های این نسخه رو به سه ترجیح میدم.سه هم حرف نداره،ولی اون حس خواستنیه قسمت دوم یچیز دیگست.هم Innocent Sin و هم Eternal Punishment :15: @@ DmC رو هم فکر کنم تا العان ۵۰ ساعتی بازیش کرده باشم!!فقط متاسفانه هنوز DLC ورجیل قسمت نشده…بینظیره.کپکام هرکاری میخواد با ادامه سری بکنه،بکنه!،ولی یه نسخه دیگه باید بده نینجا تعوری بسازه.اصلا هم مهم نیست باقی طرفداران جان در کف سری قبلی چی میگن.واقعا حیف این گیم پلی فوق العاده است که فقط در یه نسخه ازش استفاده بشه. ۰۰
خب خداروشکر یه طرفدار پرسونا هم اینجا پیدا شد :۱۵: واقعا سری شین مگامی تنسی به خصوص پرسونا شاهکاری بی نظیر هستن.. به خصوص مواردی که ذکر کردین. ولی برعکس شما من از شماره ی سوم و دوم خیلی بیشتر از شماره ی چهارم خوشم اومد… البته گیم پلی ۴ کاملا سرتر و تکامل و بهبود یافته تر نسبت به دو نسخه ی قبله ولی از نظر داستان, کاراکتر پردازی و حتی موسیقی متن من خودم از پرسونا سه و بعد هم شماره ی دو بیشتر خوشم اومد(به خصوص اگه آیگیس رو در نظر نگیریم :۲۴: )… البته شاید به خاطر تم داستان ها باشه به خصوص که از پرسونا ۴ گلدن دیگه نام شین مگامی تنسی از اسم پرسونا پاک شد. ======== راجب دویل هم باهاتون کامل موافقم و امیدوارم کپکام دستی در گیم پلی نداشته باشه چون بعضی کاراش تن آدم رو میلرزونه. اتفاقا خودم در واقع به خاطر همین نظرات طرفداران قدیمی این سری بود که تا الان از تجربه اش خودداری کردم ولی وقتی شروعش کردم به قدری برام عالی بود که dlc رو هم گرفتم. پیشنهاد هم میکنم در صورت توان حتما dlc رو بگیرید… البته اوایلش روون بودن دانته رو نداره ولی به محض بدست اومدن حالت انجل ورجیل بازی حسابی خواستنی میشه :۱۵: ۰۰
خیلی هم عالی :۱۵: بشخصه بنطرم شخصیت پردازی و سیر روایی نسخه چهارم تو کل سری از بقیه خیلی قویتره. نگاه بکن به بخش میانی پرسونا ۳.داستان عملا میخوابه و اتفاقاتی هم که میوفته فقط برای ادامه دادن داستان و رسوندنش به بخش نهاییه.که چندان هم قوی کار نشدن.ولی در چهار،با هوشمندی یک سری داستانک فرعی در اون بخش های میانه ایجاد کردن که علاوه بر پیشبرد داستان،گیمر رو هم خسته نکنه و مشتاق به ادامه بازی نگه داره.مهم نیست،سلیقست دیگه از برداشتن نام شین مگامی هم،در حال حاظر پرسونا فقط در ژاپن بقدری محبوبه که دیگه احتیاجی مشابه قدیم برای حضور نام شین مگامی احساس نمیشه.العان خود پرسونا شده یجور شین مگامی برای اتلوس. اگه فرصتش رو داشتی،Persona 4 Arena و َArena Ultimax رو هم حتما برو که واقعا سوپرایزت میکنه :۱۵: ورجیل رو هم حتما،در اولین فرصت راستی،خبر نداری در نسخه پنجم Social link ها هم هستند یا نه؟چون از دو تریلر بازی و نگاهی که به منو ها انداختم چیزی دستگیرم نشد.فکر کنم این لذت بخش ترین بخش و معتاد کننده ترین بخش دو نسخه اخیر رو حذف کرده باشند… ۰۰
اتفاقا برای من کاملا برعکس بود ولی خب سلیقه خیلی تو این امر تاثیر داره. :۱۵: اونا رو هم حتما چشم سعی میکنم یه سر برم راجب سوشال لینک هم بله متاسفانه برداشته شده ولی طبق گفته ی سازندگان بازی المان جدیدی جایگزین کردن که در واقع نسخه ی پیشرفته ی همون سوشال لینک، و گفتن که قراره بسیار احساسی و کامل تر باشه. البته تو سیستم all out attack هم تغییراتی ایجاد کردن که امیدوارم تغییرات مثبتی باشه :۱۸: ۰۰
نسخه پیشرفته؟ یعنی چی میتونه باشه؟ چقدر میخواد تاخیر بخوره نسخه پنجم :۱۲: امیدوارم تابستون پیش رو دیگه شاهد عرضه شدنش باشیم دو تا ارینا ها دنباله مستقیم قسمت چهارمند که شخصیتای نسخه سوم هم البته دو سال بزرگتر در بازی جضور دارند!!هر دو قسمت هم با وجود اینکه مبارزه ایند،ولی از داستان بسیار بسیار خوبی بهره میبرند.گل سرسبدشون هم میتسورو چان دو سال بزرگتره :۱۵: راستی،Persona 3 FES رو که رفتی؟یه بخش داره که شامل ۳۰ ساعت گیم پلی بیشتره و درمورد پایان بازی و اون اتفاق نهایی بیشتر توضیح میده.البته فقط شامل سیاهچالست و مبارزه که مقداری اذیت میکنه،ولی خوب شفاف سازی به عمل میاره. ۰۰
Rise of the Tomb Raider تو یک هفته ی اخیر به معنای واقعی کلمه بازی رو خوردم و تا ۹۶ درصد کامل کردم گیم پلی: هسته ی گیم پلی مثل نسخه ی قبله ولی خب تا حدودی گسترده تر شده به علاوه میشه گفت اعتیاد آور هستش و بازیباز رو تشویق به پلوت کردن بازی میکنه گرافیک: عالی بودش تکسچرها به شدت با کیفیت اند مخصوصا صورت شخصیتا که تو کمتر بازی ای اینجوری میبینید موسیقی و صداگذاری: صدا گذاری خیلی خوب بود افکتای صوتی واقعا طبیعی هستند صداگذاری شخصیتا هم عالیند ولی خب یکم تو موسیقی ضعف داره من که یادم نمیاد یدونه آهنگ قشنگ توش شنیده باشم داستان: درحالت کلی داستان خوب بود ولی یکم ضعف داشت یکی اینکه تو خط داستانی به جز لارا هیچ شخصیتی وجود نداشت که واقعا کاریزماتیک باشه و آدم خوشش بیاد به علاوه شاید بشه گفت تعداد شخصیتا تا حدودی کم بودن در کل بازی به نسبت قبل پیشرفت کرده نمره ی نهایی با یکم ارفاق ۹/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
تمام بازی ها روی :pc: انجام شده The Witness دوستان در مورد این بازی توضیح دادن معما های عالی و سخت اگر معماها تنوع داشت بهتر هم میشد ۹/۱۰ SUPERHOT SUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOT ۹/۱۰ Hitman حدود ۱۵ ساعت این بازی را تجربه کردم به طور خلاصه مخلوط خوبی از blood money و absolution هست اما مشکلات اعصاب خرد کنی هم داره از جمله DRM آنلاین و مشکلات گرافیکی که به شدت افت فریم ایجاد میکنه اما از لحاظ گیم پلی بازی خیلی خوب هست. در ادامه یه نقد طولانی متمرکز روی گیم پلی نوشتم اگه حوصله داشتین بخونین و نظرات خودتون را بگین خوشحال میشم بشنوم. هیتمن خیلی شبیه سری های اصلی کار شده و چند مکانیک و انیمیشن از absolution اورده مثل کاور گیری و instinct که فقط باهاش پشت دیوار ها و آیتم های قابل استفاده را نشون میده و نا محدود هست . خوشبختانه بقیه کار های مسخره را انجام نمیده و میتونید آن را غیر فعال کنید تا تجربه سخت تری داشته باشید.در ابتدای مرحله شما میتونید وسایلی که می خواهید را انتخاب کنید و محل ورود را بر اساس mastery level کسب شده انتخاب کنید.mastery level با کامل کردن چالش ها و بدست آوردن achievement بدست میاد و این فقط در حالت آنلاین فعال هست.در مرحله شما میتونید چالش ها را دنبال کنید و بازی مکان آن و کارهایی که باید انجام دهید را به شما نشان میدهد که البته شما میتوانید این را نیز غیر فعال کنید تا تجربه سخت تری داشته باشید.در نقاطی شما افرادی را میبینید که در مورد این موقعیت ها صحبت میکنند و شما میتوانید این گونه نیز به این چالش ها دسترسی داشته باشید.هوش مصنوعی در بعضی موقعیت ها واقعا مسخرست و به صورت مسخره ای میتونید گارد ها را بپیچونید.هنگامی که لباس دیگران را میپوشید رییس های آن گروه میتوانند شما را بشناسند و این چیز خوبی هست که همه گروه نتوانند شما را بشناسند.نقشه بسیار بزرگ طراحی شده و راه های زیادی را برای کشتن هدف به شما میده و بار ها میشه مرحله را تکرار کرد و لذت برد.نقشه بسیار زنده هست و NPC ها خوب عمل میکنند. در کنار قسمت اصلی قسمت های contracts -escalation-elusive targets وجود دارد که همه آنلاین هستند و اگر در میان مرحله اتصال شما از سرور قطع شود بازی بدون سیو شما را به منو هدایت میکند و شما مجبور هستید تا از ابتدا آن را اجرا کنید مگر اینکه خودتان بازی را سیو کرده باشید. در قسمت contracts شما میتوانید تا ۵ نفر را انتخاب کنید و آن ها را با روشی بکشید و آن را برای دیگران به اشتراک بگذارید تا بقیه آن را امتحان کنند یا شما چالش آن ها را امتحان کنید. در قسمت escalation ابتدا بازی به شما هدفی میدهد تا به روشی خاص آن را بکشید سپس در مرحله بعد برای شما محدودیتی ایجاد می کند و این کار را ادامه میدهد و مرحله سخت تر میشود(با این قسمت حال کردم). elusive targets هدف را در زمان محدودی در اختیار شما میگذارد و پس از آن زمان شما به آن دسترسی نخواهید داشت.این قسمت توسط خود IO درست میشود همین طور که در جریان هستید بازی سریالی عرضه میشه و این مورد سلیقه ای هست من به شخصه این را دوست دارم هم از لحاظ فنی که IO روی مشکلات بازی کار میکنه هم حس هیتمن بودن بیشتر میشه. امیدوارم مشکلات گرافیکی در آینده حل بشه و گمان نمیکنم مشکل DRM درست بشه بازی تجربه خوبی در اختیار شما میگذاره و اگه آنلاین بودن بک بازی تک نفره زیاد برای شما مشکلی ایجاد نکنه میتونید از بازی لذت زیادی ببرید ۸.۵/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
Call Of Duty:Black Ops 3 بخش داستانیش تنها در ۳ کلمه خلاصه میشه:زجر آور.افتضاح.حوصله سر بر. و مولتی پلیر هم با کمی چشم پوشی میشه خوب قلمدادش کرد. در کل یک پسرفت وحشتناک در زمینه کمپین داستانی بود که هیچ وقت فراموش نمیشه. ۴.۵/۱۰ Star Wars:Battlefront اگر بغیر از قیمت تمام شده بازی که نهایتا باید ۴۰ دلار میبود چشم پوشی کنیم.با یک بازی مولتی پلیر با کیفیتی خوب و رو به بالا طرف هستیم که تا حدی توانسته اون تعادل رو در سطح گیمپلی بازی رعایت کنه و همه قسمت ها رو با هم به خوبی در هم آمیزه. ۷/۱۰ Beyond:Two Souls حتی بعد از هشتمین بار هم همون طعم واقعی یک داستان تعاملی دلچسب رو به من داد .و توضیح بیشتری نمیشه در مورد این اثر گفت. ۱۰/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
The division خب بازی از بتاش که برای من خیلی ناامید کننده بود خیلی بهتره(که بیش از هر چیزی به دلیل مراحل اصلی بیشتره) و اجالتا که دارم ازش لدت میبرم. گرافیک با تمام داونگرید ها خیلی خوبه و شدیدا بهینه است.هرچند یکم آسمان شب بازی بد طراحی شده.اتمسفر بازی هم خوب ار آب درومده هرجند به نظرم با یه سری بهبود ها میتونه خیلی بهترم بشه.سیستم مچ میکینگ خوبه و کیفیت سرور بازی هم بد نیست.کواپ بازی لدت بخشه(که خب هدف اصلی بازی هم همینه) خصوصا در مراحل اصلی.چرا که مراحل اصلی یه سریشون واقعا چالش برانگیز هستند(خصوصا اگر روی و این برای یه بازی یوبی سافتی بسیار نکته مثبتیه!اما متاسفانه تعداد این مراحل اصلی خیلی کمه!بازی از المان های نقش آقرینی هم بهره میبره که بهترینش لوتش هست.اما همه المان ها ناقص هستند. یک مورد منفی خشک بودن کنترل کاراکتره البته خیلی نسبت به بتا بهتر شده این قضیه.هرچند خودم خیلی باهاش مشکل ندارم.بالاتر عرض کردم که از سختی مراحل اصلی بازی لذت میبرم.اما خب یه مشکلی هست اینم نحوه ی سخت شدن بازیه که گاهی واقعا رو اعصابه!اونم اینه که این سختی عمدتا ناشی از بولت اسپانج بودن دشمناست.گاهی باید هشتصدتا گلوله رو یکی خالی کنه تا بمیره!این گاهی باعث میشه اینقدر یه نبرد طول بکشه که هیت بخوابه و حوصله شما سر درگیری سر بره!اگر این سختی بیشتر ناشی از دشمنان باهوش تر و زیاد تر بود خیلی بهتر میشد!چرا که دشمنا ری اکشن های تخیلی زیاد دارن در باب هوش مصنوعی!هرچند به شخصه خیلی با هوش مصنوعیش مشکلی ندارم. نقشه ی بازی مساحت خوبی داره و جزییات طراحی گرافیکی بیداد میکنه.اما حس میکنم نقشه از حیث فعالیت خالیه!یعنی شما عمده ی وقتتون تو این مپ بزرگ صرف راه رفتن میشه.ماموریت های جانبی زیادن و مرتب بهشون اضافه میشه درسته،اما همشون از یه فرمول تکراری تبعیت میکنن و باعث میشن این مراحل جانبی دلتون رو بزنه و بازی تکراری بشه.از اونجا که بازی MMO هست و مرتب آپدیت میشه،امیدوارم در آینده فعالیت های بیشتر و متنوع تری به بازی اضافه کنن.چون واقعا بازی بعد یه مدت تکراری میشه و به لذت بازی لطمه میزنه.البته فعلا که هنوز اول راهه و برام تکراری نشده اما واقعا بوی تکرار حس میشه. و اما بحث دارک زون!قسمت ناامید کننده ی بازی برای من!نمیدونم شاید تصورات من از دارک زون اشتباه بوده(که به خاطر هایپ های بازی بوده) اما واقعا فکر میکردم چیز جذاب تری باشه.صدالبته دارک زون نکات مثبتی داره مثل ملاقات با پلیرهای مختلف و دشمنان سخت تر و اتمسفر تاریک تر و خفن تر،اما واقعا دارک زون جز ولگردی با رفقا و لوت کردن یه سری آیتم هیچی نداره و شدیدا بی هدفه!مسئله ی نبرد های پی وی پی میتونه خیلی دارک زون رو جذاب تر کنه اما به خاطرپنالتی روگ شدن خیلی کم پیش بیاد کسی یا تیمی روگ بشه و نبردهای پی وی پی رخ بده!امیدوارم با اضافه کردن کوئست خصوصا کوئست هایی که به جنک پی وی پی ختم بشن،به دارک زون هدفی بیشتر از صرفا چرخ زدن واسه لوت بدن! حرف زیاده و من تمام حرفام خاطرم نیست پس به همین مقدار بسنده میکنم.خلاصه ی بحث این که دیویژن از نظر من با اینکه طبق معمول بازی های یوبی سافت با هایپش فاصله داره،اما بازی خوبیه و میتونه شروعی خیلی خوب برای شکل و استایلی لذت بهش تر از MMO باشه.دیویژن ترکیبی از المان های شوتر و نقش آفرینی و MMO… است که با اینکه تمام این المان های ناقص و ایمپرفکت هستن،مجموعا معجون خوبی آز آب درومده و تجربه ی لذت بخشیه.البته متسفانه وضعیت کنونی بازی به تکرار و خسته کنندگی منجر میشه،اما خوشبتانه میشه با بروز رسانی ها از این قضیه جلوگیری کرد یا کاهشش داد.در کل از نظر من نه اندازه ی هایپش(و صدالبته نمراتش) اما بازی خوبیه و تجربه اش توصیه میشه و سرش به تنش می ارزه.مال یوبی سافت مونترآل هم نیست بالاخره! :lol: :lol: نمره هم با اینکه هنوز زوده اما از نظرمن ۸ الی ۸.۵ محدوده ی مناسبیه واسش. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ Far cry Primal انصافا بهتر از چیزیه که فکرش رو میکردم!گرافیک و اتمسفر خیلی خوبه.داستان با توجه به زمان بازی قابل قبوله،گیم پلی هم فکر میکنم چیزی که واقعا میتونستن رو از عصر حجر درآوردن.در کل پیاده سازی این ایده جای تقدیر داره و این ریسک یوبی سافت رو تحسین میکنم چون واقعا سخت میشه ازش چیزهای زیادی برای بازی درآورد.ارتباط بازی با حیوانات هم خوب و خیلی بهتر از فارکرای های قبلی از آب درومده اما رام کردن حیوون ها خیلی ساده و بی زحمته.اما بازی آسونه،تنوع فعالیت هاش بسیار کمه و بعد مدتی تکراری و خسته کننده میشه. برای من هم از نظر من محدوده ی ۷.۵ تا ۸ مناسبشه. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ و طبق معمول بتل ۴ :۱۵: :۱۵: نیازی هم به تعریف نداره هیچوقت تکراری و قدیمی نمیشه این لعنتی! :۱۵: :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
آره یادش بخیر , بعد یه بچه ای میومد زیر کامنتت آب پاشی میکرد و بعد ۶۰ نفر زیرش کامنت میدادن :۲۵: :۲۳: ————- از دوستان خواهش میکنم جوابشو ندید دیگه این دفعه رو . داریم وارد سال ۹۵ میشم یکم بزرگتر از قبل شید :lol: ۰۰
تشکر از توضیحات بله بتل۴ یاد رفتنی نیست ولی عنوانهای جدید یوبی فوق العاده تعاملی هستن که بتل۳و۴ فاقد اون هستند البته در حد کمی حس تعلق به تیمت باعث تعامل میشه. من از قبل میگفتم این دیویزن استانداردهای شوتر انلاین رو تغییر میده که مطمئن باش بتلهای اینده به این فرم نزدیک میشن ======= اره یاد قدیما این مطلبت جاش تو FPS GAMES بود ۰۰
شعیب جان مقایست اشتباهه! بتل ۴ یک عنوان شوتر آنلاین کلاسیکه و دیویژن MMO!خیلی با هم فرق دارن!بعید هم میدونم مولتی پلیرهای کلاسیک مثل بتل و کال خیلی به این استایل رو بیارن چون اصلا گروه خونیشون بهش نمیخوره! من هم قصد مقایسه نداشتم صرفا بازی های انجام شده دو هفته اخیرم رو نوشتم! البته یه چیز رو یادم اونم گیم آو ثرونز تلتیل بود که دیگه حسش نیست! :lol: :lol: ولی بله دیویژن شاید اونقدر که فکر میکردیم و وعده داده شده بود انقلابی نباشه اما اثر رو به جلوییه و قابل تقدیره! ـــــــــــــــــــــــــــــــ بله یاد اف پی اس فقید بخیر! ۰۰
می خواستم بازی بگیرم ولی آنچنان درست تعریف کردی :lol: ناامیدم کردی البته سر رینبو سیکس هم همینطوری نوشته بودی ولی بعد از بازی کردن باید بگم ازش لذت میبرم ۰۰
@Mondo یا ایها المیرابی من که از رینبو تعریف کردم و اونو از بهترین بازی های چندسال اخیر یوبی سافت معرفی کردم! :lol: :lol: خودم هم واقعا دوستش دارم. از این هم راضی هستم مجموعا.۸ الی ۸.۵ نشان از رضایت و خوب بودن بازیه.اما خب از اونجا که تعریف ها قبلا شنیده گفته و شدن،گفتم کمی بیشتراز کاستی های بازی هم بگم.اما مجموعا با تمام این کاستی ها بازی حس خوبی داره و لذت بخشه کلا معجون خوبی از آّب درومده.آخرش هم عرض کردم ارزش خرید و تجربه داره. پ.ن:الان متای قعلی بازی به نمره ی پیشنهادی من رسیده! :۲۴: :۲۴: ۰۰
Beyond two souls Ps4 به معنای واقعی کلمه بی نظیر بود بزای من که از بازی های امروزی که بشدت حس تکراری شدن به گیمر القا میکنند خسته شدم بودم بهترین تجربه بود. ۱۰\۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید