لیست FCC تأیید می‌کند؛ Pixel 2 به فشار حساس است

در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ , 12:47:45
HTC, LG, pixel, شرکت گوگل (Google), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

اخبار و تصاویر جدید نشان داده‌اند که صفحه‌‌نمایش Pixel 2 به خوبی Pixel 2 XL نخواهد بود. اما فرمی که HTC در FCC پر کرده است، برخی از ویژگی‌های پرچمدار کوچک‌تر گوگل که در چند ماه آینده عرضه خواهد شد را تأیید می‌کند. اولین نکته‌ای که اسناد FCC تأیید می‌کنند این است که ساخت این گوشی قطعاً برعهده‌ی HTC خواهد بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هر دو گوشی Pixel و Pixel XL ساخته‌ی شرکت HTC بودند. اما شایعه شده است که امسال الجی ساخت مدل بزرگ‌تر را برعهده دارد. هر دو گوشی از جلو شبیه به نسل پیشین خود هستند و ۲ Pixel که HTC آن را خواهد ساخت حاشیه‌های زیادی اطراف صفحه‌نمایش خود دارد که این موضوع برای Pixel 2 XL صادق نیست. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد از این حاشیه‌ها برای قرارگیری دو اسپیکر در جلوی گوشی استفاده شده. متأسفانه شایعات حاکی از این هستند که هیچ کدام از دو پرچمدار بعدی گوگل به جک هدفون مجهز نخواهند بود.

HTC, LG, pixel, شرکت گوگل (Google), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

لیست FCC همچنین این نکته را نشان می‌دهد که HTC ویژگی جالب فشار دادن که در U11 از آن استفاده کرده بود را هم به Pixel آورده است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با فشار دادن کناره‌های گوشی کارهای مختلفی انجام دهید. این بار این ویژگی Active Edge نامیده شده است. اسکرین‌شات‌هایی که در اسناد وجود داشت نشان می‌دهند که فشار دادن به‌طور پیش فرض دستیار صوتی گوگل را فعال می‌کند.

 

HTC, LG, pixel, شرکت گوگل (Google), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

حداقل در این اسکرین‌شات Pixel 2 مجهز به اندروید ۸.۰.۱ است. اندروید ۸.۰ هنوز منتشر نشده است اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی برای گوشی‌های Pixel و نکسوس منتشر خواهد شد. به گفته‌ی Android Police لست FCC دقیقاً یک سال بعد از زمانی که اسناد نسل قبلی Pixel منتشر شدند، منتشر شده است. پس احتمالا باید در اکتبر منتظر معرفی گوشی‌های جدید گوگل باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر