تعداد بازیکنان ثبت شده در بازی Granblue Fantasy از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد

در ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ , 09:00:02
JRPG, Platinum Games, پی سی گیمینگ (PC Gaming), سیستم عامل iOS, سیستم عامل اندروید (Android), کنسول PlayStation 4, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

شرکت «سی‌گیمز» اعلام کرد تعداد بازیکنانانی که در بازی Granblue Fantas ثبت‌نام کرده‌اند، از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Granblue Fantasy در سبک اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی ارائه شده و هم‌اکنون در کشور ژاپن (البته می‌توانید آن را به زبان انگلیسی هم اجرا کنید) نیز در دسترس است و در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود. در ساخت این عنوان، نام‌های آشنایی نظیر «هنوئو مینابا»، کارگردان هنری عناوینی نظیر «فاینال فانتزی ۹» (Final Fantasy IX) و «فاینال فانتزی ۱۲» (Final Fantasy XII) و آهنگ‌ساز آن  آقای «نوبو یوماتسو» به چشم می‌خورد.

با رسیدن به این رکورد، شرکت «سی‌گیمز» برای بازیکنان یک سری امکانات به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد. هر روز، بازیکنان می‌توانند آیتم به همراه ۲۰۰ کریستال اضافه تا جمعه، ۳۱ شهریور دریافت کنند. هم‌چنین بازیکنان در طول این دوره می‌توانند RP و EXP تا ۱.۵ برابر بیشتر نسبت به قبل دریافت کنند. یک سری موارد دیگر نیز، نظیر افزایش مهارت‌های فروشگاه دوبرابر شده که همه این موارد تا ۳۱ شهریور پایان خواهند یافت.

در نهایت، بازی Granblue Fantasy برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، سیستم عامل آندروید و آی‌او‌اِس در دسترس است. نسخه پلی‌استیشن ۴ نیز با نام Granblue Fantasy Project Re: Link قرار است برای این پلتفرم عرضه شود. نسخه پلی‌استیشن ۴ با همکاری شرکت «پلاتینیوم گیمز» در حال توسعه است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر