آخر هفته من (۷) | آخر هفته‌ی گیمی خود را چه‌طور می‌گذرانید؟

در ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ , 14:44:44
A Hat In Time, Hideo Kojima, Kojima Productions, Metal Gear, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, Middle-earth: Shadow Of War, Pyre

سلامی دیگر به خدمت تمامی بازیبازان و موج‌سوارانی که بر روی امواج پراحساس این هنر سوار می‌شوند و غرق در لذت و عشق می‌گردند. یک هفته دیگر نیز سپری شد و به همین سرعت، مهر امسال نیز به پایان خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. سرما با سرعت دارد خودش را به ما آدمیان می‌رساند و لباس‌های پشمی و کاپشن‌هایمان را هواخواه‌ است. با تمام این تفاسیر و رخداد‌های گوناگون هستی، آخر هفته‌ها برای گیمر جماعت یک معنی دارد و آن هم وقت خالی و فراغت بیشتر برای لم‌دادن و غرق رویا‌شدن است؛ همراه دنیای بازی با هفتمین آخر هفته من باشید.

A Hat In Time, Hideo Kojima, Kojima Productions, Metal Gear, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, Middle-earth: Shadow Of War, Pyre
فقط برای لذت

نفس‌های آخر هر هفته مامن‌گاه لذت ماست. با مرگ‌اش، خوشی و انرژی را به ما هدیه می‌دهد و البته شنبه‌ای نکبتین دیگری را نوید می‌دهد و گند می‌زند در تمامی آن احساسات خوب! هفته گذشته دو بازی جدید عرضه‌ شد، قسمت دوم حلقه‌بازی استودیو «مونولیت»، «سرزمین میانه: سایه جنگ» و پلتفرمر سه‌بعدی خوش رنگ و لعاب استودیو Gears for Breakfast، «کلاهی در زمان». بازی‌هایی که خوشبختانه در جلب توجه منتقدین هم موفق عمل کرده‌اند. این دومی را خودم هم چهار ساعتی مشغول‌ تجربه‌اش بودم و رضایت خاطر بنده را نیز جلب کرد. بروید در کارش و چند ساعتی سرگرمی خالص و دور از هیاهو و چالش را به خودتان هدیه بدهید.

A Hat In Time, Hideo Kojima, Kojima Productions, Metal Gear, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, Middle-earth: Shadow Of War, Pyre
فقط برای انتقام

پنجمین و آخرین نسخه حماسه جاویدان «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima)، «متال‌گیر سالد ۵: درد فنتوم» (MetalGear Solid V: The Phantom Pain) تا ۱۴ آبان برای دارندگان حساب پلاس کنسول پلی‌استیشن ۴ برای تهیه رایگان است. آن دسته عزیزانی که هنوز این الماس بی‌مانند را تجربه نکرده‌اند و اسیر جادوی افسانه‌ایش نشده‌اند، فرصت پیش‌آمده بهترین زمان است که کنترل رییس بزرگ را در دست بگیرند و با میلیون‌ها میلیون روش «!» به سراغ مخفی‌کاری و کماندو بازی بشتابند. من هنوز عکس‌هایش را هم که می‌بینم همان هیجان کودکانه و شوق بی‌نهایتی درون‌ام شروع به فوران می‌کند که با دیدن اولین تریلرش به‌من دست‌داد و گویا بعد از ۱۶۰ ساعت زندگی در آن هنوز سیراب نشد‌ه‌ام و تشنه هنر والای کوجیما و همکاران خلاق‌اش هستم.
«پایر» (Pyre) را نیز هنوز تمام نکرده‌ام. این آخر هفته امیدوارم دیگر پرونده‌ی این اثر خلاقانه برایم بسته بشود و از سرانجام شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش آگاه بشوم. هجدهمین فیفا را هم چندصباحی بالاخره تجربه کردم که در بهترین شکل ممکن برای یک روزِ روزمره و هستی‌ام را قاپید و من را بنده و خدمت‌گذار درگاه خواستنی‌اش گردانید. «کلاهی در زمان» را هم گه‌گاهی بازی میکنم؛ هرچند که با این سرعت لاک‌پشتی و کمبود وقت، بعید میدانم نه پایر به سرانجامی برسد، نه کلاه عزیز.

A Hat In Time, Hideo Kojima, Kojima Productions, Metal Gear, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, Middle-earth: Shadow Of War, Pyre
فقط برای جنگ

شما عزیزان بازیباز برای آخر هفته‌تان چه برنامه‌ی گیمی دارید «؟» از بین این دو بازی عرضه‌شده کدام‌یک از آنها توجه‌تان را به خود جلب کرده «؟» تجربه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. این باری horizon رو به یه جاهایی رسوندم / ولی فردا میرم خونه ممد اینا همگی فیفا۱۸ بازی کنیم دو همی

    ۰۱
  2. خب امروز Battle Chasers: Nightwar شروع کردم. عنوانی بس خوب. طراحی هنری انیمه استایل. مبارزات هم جی ار پی جی طوره فک کنم تو طول این هفته فقط همینو بازی کنم.

    ۰۰
  3. آقا این Cuphead چقد خوبههههههه… هزارتا کار ریخته سرم ولی از بس اعتیاد اوره نمیتونم ولش کنم

    ۰۰
  4. من دوباره شروع کنم شاید استریک اول بودنم برگرده اینجا :۲۴:
    خوب این هفته تقریبا هیچی بازی نکردم! دانشگاه و انواع و اقسام امور وقت‌پرکن بهم اجازه دادن یه سر به کاپ‌هد بزنم و فقط یه فرندلی بتل برم با برادر و رفیق شفیق و هم‌خوابگاهیم که اونم باختیم :27:
    امروز و فردا هم فکر کنم در حد چند مچ Gears 4 بتونم بازی کنم و دو سه هفته‌ی روبرو خیلی خیلی شلوغه… امیدوارم توی این دو سه هفته دووم بیارم و بتونم یکم Echo و Observer برم.

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر