بازی جدید «هری پاتر» برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ , 15:29:32
Niantic Labs, شرکت برادران وارنر (Warner Bros), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros.)  ترکیب بازی جدیدی از «هری پاتر» که بازی «پورت‌کی» (Portkey Games) نامیده خواهد شد را معرفی کرد؛ نامی که از روی یک آیتم در کتاب و فیلم‌های هری پاتر برداشته شده. بازی‌های پورت‌کی یک سری از بازی‌های موبایل و کنسول خواهد بود. اولین آن‌ها، بازی تازه معرفی شده‌ی Wizards Unite است که از واقعیت افزوده استفاده می‌کند. «نیانتیک لبز» (Niantic Labs)، سازنده‌ی بازی محبوب «پوکمون گو»، مسئول ساخت این بازی بوده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هنوز نمی‌دانیم سایر بازی‌ها چه خواهند بود اما به گفته‌ی وبسایت Pottermore شخصیت‌ها جدید و آشنایی را در این بازی‌ها خواهیم دید. بازی ممکن است به شکل جذابی این شخصیت‌های آشنا از سری هری‌پاتر را در زمان‌های مختلف زندگی‌شان نشان دهد. فکر کردن به این موضوع هیجان‌انگیز است. «دیوید حداد» (David Haddad) رئیس بخش سرگرمی برادران وارنر می‌گوید:

ما هیجان زده‌ایم تا با بازی‌های پورت‌کی به هوادران مشتاق خود پاسخ دهیم. در حال کار با سازنده‌های با استعداد هستیم تا بازی‌هایی را بسازیم که روی داستان‌های کاربر-محور تمرکز کرده‌اند. این دستان‌ها در کنار دنیای رویایی که توسط J.K. Rowling ساخته شده، ادامه خواهند یافت

اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی سری جدید بازی‌های هری‌پاتر فاش نشده اما قرار است که این اتفاق «خیلی زود» رخ دهد.

بازی‌های زیادی از هری‌پاتر برای کسنول‌ها منتشر شده، اما در سال‌های اخیر شاهد بازی‌ جدیدی از آن نبودیم. «الکترونیک آرتز» بازی‌های مخصوص ۸ فیلم سینمایی هری‌پاتر را ساخت و نسخه‌ی لگوی هری‌پاتر نیز بعدها توسط برادران وارنر منتشر شد. یک بازی براساس ورزش کوییددیچ (Quidditch) هم از هری‌پاتر ساخته شد.

Wizards Unite، بازی جدید و واقعیت‌افزوده‌ی هری‌پاتر، سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. بازی مانند پوکمون گو به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را در دنیای واقعی بازی کنند و مکان‌های مختلف را جست‌وجو کنند. نیانتیک می‌گوید همین ساختار بی‌مانند و موفقیت پوکمون گو بود که باعث توسعه دادن Wizards Unite شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر