سوال هفته
سلام!
ابتدا بابت تاخیر در انتشار سوال هفته جدید پوزش میطلبیم و امیدواریم که از این پس هر جمعه سوال هفته روی سایت قرار بگیرد؛حالا میریسم سراغ اعلام اسامی برندگان سوال هفته قبلی(اگر میخواستید با یک شرکت بازیسازی همکاری کنید؛با کدام شرکت همکاری میکردید و چرا؟)
پنج تا از نامزدهای بهترین جواب را در زیر میبینید:
Ichimaro gin
vahid
et
IT
Metal Milita
و امّا برنده:
Metal Milita
حالا میرویم سراغ سوال هفته این هفته!
.
.
به نظر شما چرا چند پرنده کوچک و جالب و خندهدار،باعث این همه شهرت و محبوبیّت برای استودیو Rovio و سری Angry Birds شدند و عامل اصلی موفّقیت و تعداد دانلود بالا و…را در سری پرندگان خشمگین در چه میدانید؟چرا؟چه چیز خاصّی در این بازی وجود دارد که در دیگر بازیها نیست؟
حال اگر فکر میکنید که بازی خوب و سرگرم کننده و موفّقی نیست نیز دلیل خود را بیاورید؟چرا از نظر شما این بازی،عنوان خوبی نبوده؟
در پایان اگر جای سازندگان بازی یعنی Rovio بودید با آینده این سری چه میکردید؟آیا این چند پرنده بی اعصاب را وارد دنیای سه بعدی میکردید؟یا آنها را بازنشسته میکردید؟!و یا…؟
کاملترین و معقولانهترین جواب،بهترین جواب است.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مهم ترین دلیل اینه که این بازی برای همه ی پلتفرم ها منتشر شده و دانلودی هست .
کوتاهی هر مرحله باعث میشه ادم هر وقت بیکار میشه سریع یه مرحله ازش بره
استفاده از رنگها و صدا های شاد تو بازی که به ادم روحیه میده که هرچه اشتباه میکنه بازم بازی رو ادامه بده و عصبی نشه
گیم پلی ساده که فقط باید با یه سری محاسبات ساده کمان رو بکشی و بقیش رو بشینی به سرنوشت خوک ها بخندی
من اگر به جای سازندگان بازی بودم سعی میکردم تو بازی از پس زمینه های متحرک استفاده کنم به جای خوک ها از یه سری حیوانات خوشگل تر استفاده میکردم مثل خرگوش ها و سعی میکردم براش بخش مولتی تهیه کنم مثلا به صورت تایمی هر کس تعداد خوک بیشتری زد البته در این مورد ایده های زیادی میشه داد در ضمن twity و mig mig رو هم به پرنده ها اضافه میکردم در اخر برای هر مرحله یه باس طراحی میکردم
خوب این بازی برای همه ی سنین مناسبه شما اگر این بازی رو جلوی هر کسی و با هر سنی بازی کنید طرف بدش نمیاد اونم هم چند تا پرنده پرتاب کنه ! … تو این بازی خشونت نیست اگر هم باشه آدم از این صحنه ها بیشتر خنده اش میگیره تا اون صحنه ها روش تأثیر بذاره … مهم ترین عامل فروش بالای این بازی خلاقیت هست که توی این دوره و زمونه کمتر شاهدش هستیم و ایده ی نوعی که داشت ( پرتاب چند پرنده ی روانی با کمان به طرف دشمن ها ! ) … یکی دیگه از عوامل فروش این بازی از نظر من چهره ی این پرنده ها هست که با این که خیلی بد قیافه هستند ولی از طرف دیگه آدم وقتی نگاهشون میکنه خندش میگیره ( به پرنده ی زرد توی تصویر نگاه کنید , ابرو های کلفت و با رنگی مخالف رنگ مو هاش ) … و عامل دیگه دانلودی بودن این بازی و انتشارش برای همه نوع دستگاهی ( بازی ) هست که باعث میشه همه و با هر دستگاهی بهش دسترسی داشته باشند …و اما یک انتقاد : یکی از مشکلاتی که Rovio داره برای این بازی ایجاد میکنه انتشار نسخه های مختلف از این بازی در فاصله ی زمانی کم هست که اگر Rovio یک استراحتی به این پرنده ها بده (!) حتما این بازی میتونه در قسمت های بعدش هم موفق بشه
فقط و فقط… سادگی و بامزگی شدید در همه زمینه ها
به نظر من این بازی بخاطر ساده ودم دستی بودنه که همه بازی میکنن
وحتا کسانی که کارمند وگیمر نبودند هم این بازی را بازی کردند
اگر من بجای Rovio بودم این بازی را وارد فضای ۳dنمی کردم چون دلیل فروش زیاد این بازی وقت کمی است که برای رد کردن هر مرحله لازم است
نحوه گیم پلی هم بسیار جالب است ومکانیسم خرد شدن قلعه هاهم بسیار سر گرم کننده است این بازی بر روی سیستم های مدل پایین هم کار می کند دلیل دیگر فروش وموفقیت این است
از نظر دیگر چون بازی شخصیت های خشن ندارد افرادی که بازی های خشن دوست ندارند هم این بازی را دوست دارند
دلیل دیگر هم محدودیت سنی پایین وحجم ان است
در ضمن پرنده های جدید هم شکل بسیار جالبی دارند
دلیل دیگر هم متنوع بودن مرحله هاست به طوری که به هیچ وجه خسته کننده نیست
۱- صدا گذاری و گرافیکش ۲- سادگی و کارتونی بودنش ۳- اپدیت های پشت سر هم و تنوع مراحل
از نظر من دلیل این همه محبوبیت خلاقیت سازندگانش و سادگی بازیه که همه رده های سنی به راحتی با اون ارتباط برقرار میکنن . فروش بالای آن هم به همین دلیل و البته این که تقریبا برای تمامی کنسول ها و دستگاه ها عرضه شده . گرافیک شاد و عالی و همچنین کوتاه بودن مراحل هم از جمله موارد فروش بالاست .
با توجه به تجربیات سه بعدی اخیر و خیلی موفق نبودن اونها اصلا تا چند سال آینده سراغ سه بعدی نرن خیلی بهتره . این نسخه بعدی که قراره تو فضا اتفاق بیفته هم ایده بسیار جالبیه .
اول از همه جناب زائری عزیز پوزش نیازی نیست رفیق، هر چه تعداد سوالات کمتر باشه، بهتر و حرفه ای تره.به نظر این جانب دلیل اصلی موفقیت این بازی عالی: ۱-متفاوت بودن گیم پلی ۲-روون و ساده بودن بازی و گرافیک ۳-همه گیر بودن و اعتیادآور بودن بازیه که هر سنی رو به خود جذب میکنه.
در مورد ادامه بازی هم اگر شرکت زیر دست من بود هرگز وارد سه بعدی شدن نمیشدم و سعی میکردم که حیوانات دیگری رو وارد بازی کنم و از کاراکترهای انیمیشها و بازی های دیگر استفاده میکردم مثل ( ریو ) و خوب در کل ادامه دادن حرکتهای مغز متفکر بودن و انقلابها و ایده های جدیدتر…
________________________
( Dr. Seuss’ The LORAX )
به نظر من راز موفقیت این بازی تو سادگیشه یعنی با چند تا پرنده یه بازیه جذاب ساختن که هرکسی میتونه تا آخرش بره
آل پاچینو از $pc
وهمچنین صدا گذاریه بی نظیرش که واقعا فوق العادس
اول از اینکه این بازی خشونت نداره….برای یک بار هم که شده میشه یک بازی رو تجربه کرد که به دور از خون و خون ریزیه…واین می تونه دلیل مهمی برای فراگیر شدن این بازی باشه…
دوم این که وا قعا گیم پلی بازی جذاب بود…همین که یه کاری کنی تا با کمترین استفاده از پرنده ها بتونی تعداد بیشتری امتیاز بگیری…همچنین در ورژن های جدید بازی و با افزایش تعداد پرنده ها و مزیت های ان ها گیم پلی بازی هم یه جورایی عوض شد.مثلا پردنه های سیاه انفجاری می تونه تخریب زیادی داشته باشه و یا اون پرنده که عین بادکنک باد می کرد و غیره….
واقعا نو اوری این بازی تحسین برانگیز بود..باید به شرکت Rovio بابت ساخت این بازی که انقدر سرگرم کننده بود تبریک گفت.
به شدت منتظر نسخه جدید و فضایی این بازی هستم! :wink:
به نظر من سبک جدید گیم پلی و سبک جدید بازی عامل موفقیت این شرکت است
این بازی یک بازی ساده است منظورم به این است که از کوچک تا بزرگ میتوانند این را بازی کنند
بازی اصلا یک نواخت و تکراری نیست و از المان های بسیار زیبایی در بازی استفاده شده است
گرافیک بازی بسیار رنگارنگ و زیبا ساخته شده است و از همه مهم تر
گیم پلی عالی وجذاب که باعث جذب شدن بیشتر بازیکن وصرف وقت بیشتر برای به اتمام رساندن بازی