نسخه موبایلی بازی Fortnite بیش از ۱۵ میلیون دلار سودآوری داشته است

در ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ , 20:00:26
Fortnite, اپیک گیمز - Epic Games, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

گزارشی جدید حاکی از آن است که میزان سودآوری نسخه موبایل بازی Fortnite: Battle Royale از ۱۵ میلیون دلار عبور کرده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی و گزارش وبسایت Sensor Tower؛ بازی Fortnite: Battle Royale که چندی پیش برای گوشی‌های موبایل IOS منتشر شد، در کمتر از یک ماه از مرز ۱۵ دلار سودآوری برای استودیو اپیک گیمز عبور کرد. چندی پیش بود که نسخه موبایلی بازی معرفی شد و فقط بصورت محدود در دسترس تعدادی از بازیکنان IOS قرار گرفت اما کمی بعد این بازی برای تمامی کاربران این پلتفرم بصورت رایگان در دسترس قرار گرفت. حالا اطلاعات وبسایت Sensor Tower نشان می‌دهد که بعد از این امر در تاریخ سیزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ (۲ آوریل ۲۰۱۸)، بازیکنان بیش از ۱۹۷ درصد پول بیشتری را در فورتنایت صرف کرده‌اند. تا بیش از این تاریخ بطور میانگین روزانه نزدیک به ۶۲۰ هزار دلار پول خرج شده و بعد از آن تاریخ، این عدد به ۱.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

Fortnite, اپیک گیمز - Epic Games, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

به‌علاوه، سودآوری بازی Fortnite: Battle Royale روی گوشی‌های موبایل از مرز ۱۵ میلیون دلار در جهان در کمتر از بیست روز عبور کرده است. آمار نشان می‌دهد زمانی که بسته Starter Pack منتشر شد و محدودیت بازی کنار رفت، میزان کسانی که در جهان اقدام به نصب بازی کرده‌اند به رقم ۱۱ میلیون نفر رسیده است. این بازی هم‌اکنون در لیست ده بازی در حال پیشرفت اپ استور در ۲۳ کشور قرار دارد که در بیست تای آن‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بازی Fortnite: Battle Royale بر فروش دیگر بازی‌ها موبایل نظیر Candy Crush Saga، Candy Crush Saga و Pokemon Go غالب شده و انتظار می‌رود که با عرضه برای پلتفرم اندروید این رقم بالاتر هم رود.

Fortnite, اپیک گیمز - Epic Games, گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

بازی Fortnite هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مک و IOS در دسترس است.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خوب زمانی که همچین بازی های بی محتوا و صرفا انلاین بدون نیاز به هزینه زیاد بدون داستان بدون نیاز به کار های هنری صرفا ایجاد یک فضا برای رقابت و وابسته کردن گیمر به یک سمت بی انتها و بی هدف همچین سودی رو به جیب میزنن دیگه هیچ شرکت گیم سازی انگیزه ای برای ساخت بازی های داستان محور نخواهند داشت!روزانه ۱.۸ میلیون دلار واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر