شرکت «کوئی تکمو» گزارش مالی سه ماهه اول خود را منتشر کرد
امروز، «کوئی تکمو» گزارشی از نتایج مالی در سه ماهه اول خود از یک آپریل تا ۳۰ ژوئن را منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
درآمد این شرکت در طول سه ماه ۸.۱۰۹ میلیون یِن بود که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش و همچنین، درآمد عملیاتی و جدید ۲.۲۹۴ یِن بود که ۱۳۳ درصد نسبت به سال قبل باز هم رشد داشته است. با این حال، گفته میشود هر دو درآمد حاصله عادی و خالص کمی پایین آمده است.
اطلاعاتی نیز از کسب و کار این ناشر منتشر شده که در ادامه نگاهی خواهیم داشت. «کوئی تکمو» اشاره میکند که کنسولهای خانگی در بازار ژاپن از ماه ژانویه تا جولای توسط دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوئیچ تحت سلطه بوده و رشد سالیانه برای دومین سال متوالی را نشان میدهد. در سطح جهانی، بازیهای موبایل نصف بازار را برای خود کردهاند که انتظار میرود در آینده نیز رشد بیشتری داشته باشد.
آنها، همچنین تصدیق میکنند که بازیهای سبک بتل رویال به یک ترند جهانی تبدیل شدهاند که حتی درون این سبک، گرایشهای جدید متولد میشوند و انتظار میرود تا روند توسعه آنها گسترش یابد.
در این محیط کسب و کار، ناشر تمرکز خود را بر روی برنامه سه ساله میانمدت و ایجاد IPهای جهانی و توسعه آنها خواهد گذاشت. در نتیجه، عناوینی مثل نسخه اول بازی NiOh که تا اردیبهشت ماه بیش از ۲ میلیون واحد فروش داشته، به دنبال آن و در نمایشگاه E3، بازی NiOh 2 معرفی شد تا گسترش این عنوان در مقیاس جهانی ادامهدار باشد.
بخش تجارت و سرگرمی (که شامل بازیها میشود) درآمد ۷,۳۷۵ میلیون یِن را ثبت کرده و از میان، ۲,۱۳۴ میلیون یِن سود به همراه داشته است.