شایعه: بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ماه آینده برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ , 19:16:41
PUBG

تقریبا یک‌سال است که عنوان موفق و مشهور PUBG برای پلتفرم نسل هشتمی مایکروسافت منتشر شده است. حال شایعات جدید حاکی از آن‌است که این عنوان به‌زودی برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با اینکه این بازی بر روی Xbox One چه در زمان عرضه و چه حالا مشکلات فنی و ایرادات گرافیکی زیادی دارد، اما هواداران PS4 می‌توانند به‌زودی یکی از مطرح‌ترین بازی‌های سبک Battle Royale را بر روی کنسول‌هایشان تجربه کنند.

بر اساس گزارشاتی که به‌تازگی منتشر شده است، ممکن است بازی PUBG در ماه آینده برای PlayStation 4 منتشر شود. با اینکه پیش از این از توافقات مایکروسافت درباره‌ی انحصاری بودن این عنوان صحبت می‌شد، حال انتشار این بازی برای PS4 می‌توانند نشانه‌ای از پایان این قرارداد باشد. بر اساس دو تصویر که برای اثبات این ادعا منتشر شده است، دیتاها و اطلاعات بازی روی سرورهای سونی در هر دو ریجن اروپا و آمریکا قرار گرفته اند و این مسئله مهم‌ترین نشانه برای عرضه‌ی بازی بر روی این پلتفرم خواهد بود.

البته، این پایان قضیه نبود و در ادامه در انجمن اینترنتی Resetera، یکی از تحلیلگران صنعت ویدئوگیم که با نام مستعار ZhugeEx شناخته می‌شود تائید کرد که بازی PUBG در ماه دسامبر برای PS4 منتشر خواهد شد. هم‌چنین او اضافه کرد که این خبر در روند برگزاری مراسم The Game Awards 2018 که تا چند هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود اعلام خواهد شد و هم‌زمان با اعلام آن، برای دانلود بر روی فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت.

البته، نسخه‌ی پلی استیشن عنوان PUBG پیش از این نیز در ماه سپتامبر در یک سایت کره‌ای رده بندی سنی بازی‌ها دیده شده بود.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر برای گوشی‌‌های هوشمند، رایانه های شخصی و کنسول Xbox One در دسترس قرار دارد. هم‌چنین شما می‌توانید به نقد و بررسی اختصاصی دنیای بازی از این عنوان نگاهی بی‌اندازید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر