خانه » مقالات بازی بحث بازی: «Crysis» × توسط سعید زعفرانی در ۱۳۹۱/۰۲/۱۹ , 00:13:52 115 Crysis … با شنیدن این نام اولین کلمه ای که به ذهنتان می رسد بدون هیچ شکی، «گرافیک» است. گرافیک بالای این بازی که شماره اول آن انحصاری PC بود به همگان ثابت شده است. مهم ترین عنوان حال حاضر استودیوی تقدیر شده ی کرایتک با یکی از بهترین موتورهای پایه ی بازی سازی با نام CryEngine ساخته می شود. شماره دوم این بازی هم در سال ۲۰۱۱ برای سه پلتفرم PC, PS3, Xbox 360 منتشر شد و توانست به همگان نشان دهد که کرایسیس، فقط گرافیک بالا آن هم فقط بر روی PC های قدرتمند نیست. – – شماره ی سوم این بازی اخیرا معرفی شده است. این بازی در بهار سال آینده منتشر خواهد شد و از نمایش های بازی مشخص است که با یک عنوان تاپ روبرو خواهیم بود. نکته ی قابل بحث در مورد این بازی بسیار است، بنابراین توصیه می کنیم که یکی یکی هر قسمت از بازی را که مایل اید نقد و بررسی کنید و پس از نتیجه گیری به سراغ بخش بعدی بروید. که حداقل این بار بتوانیم یک نتیجه ی درست و درمان در این پست قرار دهیم! قوانین را همه می دانید، سخت گیری در مورد بحث بازی را هم همین ابتدا گوشزد کنیم که بعدا کسی نخواهد برای رهایی از جریمه و … رو به باند بازی و حتی عذرخواهی بیاورد. درست، با منطق و با دلیل و از روی شواهد حرف بزنید و از بازی های دیگر تا حدامکان سخنی به میان نیاورید. اگر نمی توانید، بهتر است فقط نظاره گر باشید. میانگین نمرات بازی ها را با هم مرور می کنیم: Crysis Only on PC: 90.23% Crysis 2 PC: 85.85% PS3: 85.33% Xbox 360: 85.21% Crysis Warhead Only on PC: 84.7% Cryis Remastered Xbox 360: ۸۴.۱۵% PS3: 80.90% نکته: هرگونه مقایسه غیر اصولی این بازی با بازی های انحصاری و غیر انحصاری ممنوع می باشد. نکته ۲: تمام اسپم ها از مبحث حذف می شوند. نکته ۳: استثنائا در این مبحث، قرار دادن لینک آزاد می باشد. البته نیاز به تایید مدیر دارد. نویسنده سعید زعفرانی http://www.last.fm/user/SaeeD22000Z مقالات بازی 115 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. Crysis اسمی که هر وقت ظاهر میشه لرزه بر اندام دیگر شرکت های بازی ساز میندازه و همه رو میترسونه . شماره اول همونطور که گفته شد از نظر گرافیک در زمان خودش حرف اول رو میزد و گیم پلی زیبایی ارائه داد و یک داستان نسبتا خوب (دلیلی برای کشتن دشمنان) آخر های بازی کمی اعصاب خرد کن میشد اما خوب بود. Crysis Warhead از نظر گرافیکی بسیار شبیه به شماره ۱ بود امانرم تر از شماره یک اجرا می شد، و گیم ژلی هیچ تفاوتی نداشت و واقعا میشد گفت warhead بازی استاندارد ، خوب ، با گرافیکی قابل قبول ، و چینش مراحل به صورتی بود که بازیکن خسته نمیشد ، Crysis 2، راجع به این شماره فقط میتونم بگم عالی بود از همه نظر ،و منتقدان کمتر تونستن از شماره ۲ ایرادی بیرون بکشن و همه ایراداتی که وارد شد کاملا سلیقه ای بود ، تفاوت شگرف در سیستم نورژردازی بازی ، استیل کارکتر بازی مانند Warhead نبود و کاملا قابل تحسین بود ، و از همه ی اینها که بگذریم برای کشتن دشمنانتون فقط یک دلیل نداشتین بلکه داستان بازی در طول بازی به صورتی روایت می شد که بازیکننده لحظه شماری می کرد تا زمان به روایت داستان برسد . مطمئن ام که شماره ۳ هم حتما چیزی در چنته دارد و همه را غافلگیر خواهد کرد . متشکرم از سایت خوبتون ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید گیم پلی بازی به شدت طبیعی وگیرا بود.به شخصه چیزهایی در گیم پلی کرایسیس ۱ دیدم که در هیچ بازیی ندیده بودم!! مثل روانه شدن جسد سرباز کره ای بر روی آب رودخانه و نگه داشته شدن آن توسط نی های روی آب و یا برگ گل های آبی!! نفوذ به اعماق جنگل و سر به نیست کردن سربازها بصورت خیییییییییییلی طبیعی!! روند کرایسیس ۱ عالی و جذاب بود و در قسمت هایی که بیگانگان با ما درگیر میشدن به انداره جنگ با کره ای ها لذت نبردم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من که نتونستم روون بازیش کنم از خیرش گذشتیم ولی تریلراشو که میدیدم میخواستم بزنم کل سیستمو نابود کنم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تکرار مکررات در گیم پلی بازی تنها چیزی است که میتونم بگم. درسته که بازی بکش و برو جلو است اما من توقع سناریوهای متنوعی رو در بازی داشتم که نداشته . مرحله یکش با مرحله اخرش صرف نظر از تنوع محیط هیچ تفاوت خاصی نداره در نوع بازی کردن. اوج و فرودی در بازی بشکل دراماتیزه دیده نمیشه . درسته داستان تو اول شخص مهم نیست اما نه دیگه اینقدر شل و ول که تو یک خط روایت بشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید داستان بازی برای یه شوتر کافی بود و در ضمن برای من یکی که گیم پلی بازی تکراری نشد چون قابلیت های لباس مانع از این کار میشه! توی شماره اول تنوع دشمن ها توی هر مرحله باعث تنوع خوب و مناسبی شده! ۰۰ نه دیگه کافی نبود کلا ضعیف ترین بخش بازی داستانشه. ۰۰ تکرار مکررات در گیم پلی؟ گیم پلی بازی چیزی نیست که قرار باشه تغییر بکنه. اتفاقاً هسته ی اصلی گیم پلی و مکانیک های پایه «نباید» تغییر بکنن. گیم پلی کرایسیس مثل همه ی بازی های اکشن اول شخص دیگه هست و جالب اینه که اصلاً Run & Gun به حساب نمیاد. بازی های Run & Gun از نظر تاریخچه به نمونه های خاصی از Shoot ’em up ها گفته می شه که کاملاً با چیزی که ما الان توی شوتر های اول شخص می بینیم فرق داره. اما امروزه معمولاً به بازی های شوتری که توی اون ها کاری جز کشتن و جلو رفتن ندارید Run & Gun گفته می شه. توی کرایسیس خیلی مکانیک های مختلفی تعریف شده (مثل کاور گیری، استفاده از انواع سلاح ها، مخفی کاری و …) و «نحوه ی بازی کردن» به بازی کننده واگذار شده. به همچین بازیی دیگه نمی شه گفت «بکش برو جلو». این طور که شما می گی همه ی اکشن های اول شخص مثل COD یا بتلفیلد یا مدال افتخار و بولت استورم و … Run & Gun حساب می شن. در مورد داستان هم سر فرصت حرف می زنیم. ۰۰ اول اینکه بازی یک بازی اخرالزمانی و در نتیجه تخیلی است پس با بازیهای مثال زده شما همخوانی نداره . مخفی کاری تو این بازی بیشتر در حد شوخی است و در بازیهای مورد مثال شما بیشتر صدق میکند. هسته گیم پلی نباید تغییر کنه اما چینش دشمنان و نحوه به پایان رساندن هر مرحله که باید تغییر کنه وقتی در تمام مراحل بازی جز تغییر محیط هیچ تفاوت دیگری دیده نمیشه و از الف به ب باید رسید مسلما تکرار مکررات میشه چیزی که در کال اف یا باتل یا هیلو دیده نمیشه دوست عزیز ۰۰ خب من میخوام در مورد گر افیک این بازی بگم: این بازه بوسیله موتور قدرتمند کرای انجین ساخته و پرداخته شده که یکی از قدرتمند ترین موتورهای گرافیکی است و در زمان عرضه کرایسیس ۱ تونست به قدری کارت های گرافیک اون زمان رو به چالش بکشه که تا چندین سال بعدش هم باز کارت های قوی مغلوب قدرت بی رغیبش میشدن و بهتره بگم کرایسیس ۱ یک نسل جلوتر از سایرین ساخته شد.در موتور کرای ۲ برنامه نویسان کرایتک تونستن کاری کنند که موتور خروجی جداگانه برای هر پلتفرم تولید کنه . دوستانب که به این مباحث آشنا هستند میدونند که همه این فرآیندهای پردازش گرافیکی در این موتور بصورت ریل تایم و آنی هست!! مثلا با برخورد گلوله به تنه درخت موتور به سرعت محل میزان تخریب را محاسبه و پزدارش میکرد.در کل در زمینه گرافیک در این نسل کاملا بی رغیب هست و هیچ بازیی نتونست حتی تا نزدیکیهای کرایسیس بره!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مرسی روزبه جان دقیقا این بازی با این موتور قدرتمندی که داره براحتی میتونه بازی ای بسازه که برای نسل بعد هم سخت باشه تا جواب بدش !!! توانایی ها و پتانسیل موتور بیش از حد زیاده مخصوصا با بروز ترین تکنیک هایی که دایرکت ۱۱ آورده موتور شده اینهو هلو !!!! ۰۰ به نظر من شماره اول بهتر از شماره دوم بازی بود هم ازلحاظ روند بازی و هم از لحاظ محیط های بازی شماره دوم باگ هایی داشت هر چند کم بود که گاهی تعجب آور بود مثلا دشمن ها بعد از کشته شدن تو هوا معلق بودن اما با ایت تفاسیر نمیشه انکار کرد کرایسیس از بازیهای تاثیر گذار توی بازیهای رایانه ای بوده و هست! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کرایسیس بازیه بزرگی هست وخواهد بود نکته ای که در مورد این بازی وجو داره اینه که خیلی ها فکر میکنن همه چیز این بازی گرافیکشه واگه گرافیک رو از این بازی بگیری با یه عنوان ضعیف روبروییم در حالی که چنین نیست واین بازی بدون گرافیک هم خوبه بخش گیم پلی به لطف لباس وقابلیتهاش خیلی لذت بخش ومتنوعه این تنوع در سه نسخه ای که تجربه کردم وجود داشته هم یک هم دو هم وارهد. جنگلهای سرسبزی که در نسخه ی یک دیدیم هنوز هم از لحاظ زیباییهای بصری کم نظیره خودم چند هفته پیش نسخه ی ps3 رو گرفتم واقع روی کنسول هم به زیبایی پیاده شده بود. از هرلحاظ حساب کنید اثر بزرگیه مخصوصا گرافیک وگیم پلی موسیقی وداستان هم در کل برای یک بازی اول شخص خوبه. در کل میخوام بگم این بازی یکی از بهترین عناوین اول شخصیه که میشه پیداکرد واز لحاظ گرافیکی جزو سه بازی برتر نسل قرار میگیره :wink: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کاملا موافقم با وجود قابلیت هایی که لباس نانون به گیمر میده گیم پلی خیلی جذاب شده که باعث میشه از سایر بازیهای شوتر متمایز بشه ۰۰ بزرگ ترین ضعف این بازی دشمنان نا میراش بودن که به اعصاب بازی می چاییدن و بزرگترین نقطه قوت این بازی گرافیکش بود :wink: ps3 is god ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اتفاقا همین دیر مردن دشمن ها تا حدی خوبه و باعث جذابیت بازی میشه اینطوری دیگه نمیشه همینطوری زد به دل دشمن ها! ۰۰ دشمنا اگه زود بمیرن اونوقت میگن بازی فیلم هندی شده(سلام روزبه جان چطوری داداشی چه خبرا برادر :mrgreen: ) اگه دیر بمیرن میگن چرا دشمنا نمردنی شدن!! امان از دست جماعت گیمر :wink: ۰۰ از بازی اول شروع کنیم، در مورد گرافیکش که هیچ شکی نیست، من اون موقع که اومد ۸۸۰۰ داشتم :-? :-? بازی روون بود در حد اسلایدشو =)) ولی بعدا بازیش کردم، خیلی خوب بود، آزادی عمل مراحل واقعا عالی بود ولی امان از این محیط … دشمنان هم خیلی سخت کشته می شدند. یه خشاب میخواستن، ولی این خودش نکته ی مثبتی بود. در کل از گیم پلی بازی اول خوش نیومد زیاد. حالا مخالفا و موافقا رو کنن ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من بازی اول رو با ۷۳۰۰ روون اجرا می کردم شما چطور با ۸۸۰۰ به صورت اسلایدشو بوده برات و در مورد گیم پلی به نظر من قرار نبوده بر پایایه اکشن باشه بلکه بیشتر بر پایه مخفی کاری بود برای مثال تو بازی اول حالت خوابیده هم داشت بازی ولی تو شماره ۲ این حالت حذف شده بود من خودم یه بار با مخفی کاری اساسی بازیش کردم خیلی حال داد و یه دفه با بزن بکش که دهنم سرویس شد تا تموم شد و به نظر من نحوه استفاده از نیرو ها تو بازی اول بهتر از شماره ۲ بود چون استفاده از نیرو ها خودش یه چالش خوب بود البته نا گفته نماند که تو شماره ۲ به نظر من به خاطر کنسول ها نوع استفاده از نیروها رو عوض کردن ۰۰ منظور نویسنده این بوده که فقط از بازی تعریف کنین عجب بازی ای وای من که اصلا نمیدونم چی بگم این بازی در حد لالیگاست :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بای بای وقت خوابت گذشته دیگه :wink: ۰۰ الو ۰۰ چرا؟ ۰۰ شما توی یه پست دیگه به این بازی لقب چرت دادی ۸-O کلمه ی چرت برای توصیف چیزی به کار میره که از هر لحاظ که حساب کنی ضعیف و غیر قابل تحمله حالا که این لقب رو به این بازی موفق میدی خواهشا دلیلت رو بگو دو تادلیل بیار نه بیشتر.مرسی میشم بجوابی :wink: ۰۰ نه دیگه بای بای کردیم با این دوستمون، بنش هم نکردم … کلا اکانتش رو از دیتابیس حذف کردم :lol: ۰۰ ۸-O ۰۰ دادا مجبوری بحرفی بخون نوشته حرف ندارین فقط نظاره گر باشین عزیز پس فقط نگا کن عزیز :twisted: ۰۰ من فقط بگم که هانس زیمر آهنگ این بازیو ترکوند.موسیقیش فوقالعاده بود… ۸-O 8-O ۱۰ دمش گرم ۰۰ نمایش بیشتر
Crysis اسمی که هر وقت ظاهر میشه لرزه بر اندام دیگر شرکت های بازی ساز میندازه و همه رو میترسونه . شماره اول همونطور که گفته شد از نظر گرافیک در زمان خودش حرف اول رو میزد و گیم پلی زیبایی ارائه داد و یک داستان نسبتا خوب (دلیلی برای کشتن دشمنان) آخر های بازی کمی اعصاب خرد کن میشد اما خوب بود. Crysis Warhead از نظر گرافیکی بسیار شبیه به شماره ۱ بود امانرم تر از شماره یک اجرا می شد، و گیم ژلی هیچ تفاوتی نداشت و واقعا میشد گفت warhead بازی استاندارد ، خوب ، با گرافیکی قابل قبول ، و چینش مراحل به صورتی بود که بازیکن خسته نمیشد ، Crysis 2، راجع به این شماره فقط میتونم بگم عالی بود از همه نظر ،و منتقدان کمتر تونستن از شماره ۲ ایرادی بیرون بکشن و همه ایراداتی که وارد شد کاملا سلیقه ای بود ، تفاوت شگرف در سیستم نورژردازی بازی ، استیل کارکتر بازی مانند Warhead نبود و کاملا قابل تحسین بود ، و از همه ی اینها که بگذریم برای کشتن دشمنانتون فقط یک دلیل نداشتین بلکه داستان بازی در طول بازی به صورتی روایت می شد که بازیکننده لحظه شماری می کرد تا زمان به روایت داستان برسد . مطمئن ام که شماره ۳ هم حتما چیزی در چنته دارد و همه را غافلگیر خواهد کرد . متشکرم از سایت خوبتون ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
گیم پلی بازی به شدت طبیعی وگیرا بود.به شخصه چیزهایی در گیم پلی کرایسیس ۱ دیدم که در هیچ بازیی ندیده بودم!! مثل روانه شدن جسد سرباز کره ای بر روی آب رودخانه و نگه داشته شدن آن توسط نی های روی آب و یا برگ گل های آبی!! نفوذ به اعماق جنگل و سر به نیست کردن سربازها بصورت خیییییییییییلی طبیعی!! روند کرایسیس ۱ عالی و جذاب بود و در قسمت هایی که بیگانگان با ما درگیر میشدن به انداره جنگ با کره ای ها لذت نبردم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من که نتونستم روون بازیش کنم از خیرش گذشتیم ولی تریلراشو که میدیدم میخواستم بزنم کل سیستمو نابود کنم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
تکرار مکررات در گیم پلی بازی تنها چیزی است که میتونم بگم. درسته که بازی بکش و برو جلو است اما من توقع سناریوهای متنوعی رو در بازی داشتم که نداشته . مرحله یکش با مرحله اخرش صرف نظر از تنوع محیط هیچ تفاوت خاصی نداره در نوع بازی کردن. اوج و فرودی در بازی بشکل دراماتیزه دیده نمیشه . درسته داستان تو اول شخص مهم نیست اما نه دیگه اینقدر شل و ول که تو یک خط روایت بشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
داستان بازی برای یه شوتر کافی بود و در ضمن برای من یکی که گیم پلی بازی تکراری نشد چون قابلیت های لباس مانع از این کار میشه! توی شماره اول تنوع دشمن ها توی هر مرحله باعث تنوع خوب و مناسبی شده! ۰۰
تکرار مکررات در گیم پلی؟ گیم پلی بازی چیزی نیست که قرار باشه تغییر بکنه. اتفاقاً هسته ی اصلی گیم پلی و مکانیک های پایه «نباید» تغییر بکنن. گیم پلی کرایسیس مثل همه ی بازی های اکشن اول شخص دیگه هست و جالب اینه که اصلاً Run & Gun به حساب نمیاد. بازی های Run & Gun از نظر تاریخچه به نمونه های خاصی از Shoot ’em up ها گفته می شه که کاملاً با چیزی که ما الان توی شوتر های اول شخص می بینیم فرق داره. اما امروزه معمولاً به بازی های شوتری که توی اون ها کاری جز کشتن و جلو رفتن ندارید Run & Gun گفته می شه. توی کرایسیس خیلی مکانیک های مختلفی تعریف شده (مثل کاور گیری، استفاده از انواع سلاح ها، مخفی کاری و …) و «نحوه ی بازی کردن» به بازی کننده واگذار شده. به همچین بازیی دیگه نمی شه گفت «بکش برو جلو». این طور که شما می گی همه ی اکشن های اول شخص مثل COD یا بتلفیلد یا مدال افتخار و بولت استورم و … Run & Gun حساب می شن. در مورد داستان هم سر فرصت حرف می زنیم. ۰۰
اول اینکه بازی یک بازی اخرالزمانی و در نتیجه تخیلی است پس با بازیهای مثال زده شما همخوانی نداره . مخفی کاری تو این بازی بیشتر در حد شوخی است و در بازیهای مورد مثال شما بیشتر صدق میکند. هسته گیم پلی نباید تغییر کنه اما چینش دشمنان و نحوه به پایان رساندن هر مرحله که باید تغییر کنه وقتی در تمام مراحل بازی جز تغییر محیط هیچ تفاوت دیگری دیده نمیشه و از الف به ب باید رسید مسلما تکرار مکررات میشه چیزی که در کال اف یا باتل یا هیلو دیده نمیشه دوست عزیز ۰۰
خب من میخوام در مورد گر افیک این بازی بگم: این بازه بوسیله موتور قدرتمند کرای انجین ساخته و پرداخته شده که یکی از قدرتمند ترین موتورهای گرافیکی است و در زمان عرضه کرایسیس ۱ تونست به قدری کارت های گرافیک اون زمان رو به چالش بکشه که تا چندین سال بعدش هم باز کارت های قوی مغلوب قدرت بی رغیبش میشدن و بهتره بگم کرایسیس ۱ یک نسل جلوتر از سایرین ساخته شد.در موتور کرای ۲ برنامه نویسان کرایتک تونستن کاری کنند که موتور خروجی جداگانه برای هر پلتفرم تولید کنه . دوستانب که به این مباحث آشنا هستند میدونند که همه این فرآیندهای پردازش گرافیکی در این موتور بصورت ریل تایم و آنی هست!! مثلا با برخورد گلوله به تنه درخت موتور به سرعت محل میزان تخریب را محاسبه و پزدارش میکرد.در کل در زمینه گرافیک در این نسل کاملا بی رغیب هست و هیچ بازیی نتونست حتی تا نزدیکیهای کرایسیس بره!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
مرسی روزبه جان دقیقا این بازی با این موتور قدرتمندی که داره براحتی میتونه بازی ای بسازه که برای نسل بعد هم سخت باشه تا جواب بدش !!! توانایی ها و پتانسیل موتور بیش از حد زیاده مخصوصا با بروز ترین تکنیک هایی که دایرکت ۱۱ آورده موتور شده اینهو هلو !!!! ۰۰
به نظر من شماره اول بهتر از شماره دوم بازی بود هم ازلحاظ روند بازی و هم از لحاظ محیط های بازی شماره دوم باگ هایی داشت هر چند کم بود که گاهی تعجب آور بود مثلا دشمن ها بعد از کشته شدن تو هوا معلق بودن اما با ایت تفاسیر نمیشه انکار کرد کرایسیس از بازیهای تاثیر گذار توی بازیهای رایانه ای بوده و هست! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کرایسیس بازیه بزرگی هست وخواهد بود نکته ای که در مورد این بازی وجو داره اینه که خیلی ها فکر میکنن همه چیز این بازی گرافیکشه واگه گرافیک رو از این بازی بگیری با یه عنوان ضعیف روبروییم در حالی که چنین نیست واین بازی بدون گرافیک هم خوبه بخش گیم پلی به لطف لباس وقابلیتهاش خیلی لذت بخش ومتنوعه این تنوع در سه نسخه ای که تجربه کردم وجود داشته هم یک هم دو هم وارهد. جنگلهای سرسبزی که در نسخه ی یک دیدیم هنوز هم از لحاظ زیباییهای بصری کم نظیره خودم چند هفته پیش نسخه ی ps3 رو گرفتم واقع روی کنسول هم به زیبایی پیاده شده بود. از هرلحاظ حساب کنید اثر بزرگیه مخصوصا گرافیک وگیم پلی موسیقی وداستان هم در کل برای یک بازی اول شخص خوبه. در کل میخوام بگم این بازی یکی از بهترین عناوین اول شخصیه که میشه پیداکرد واز لحاظ گرافیکی جزو سه بازی برتر نسل قرار میگیره :wink: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کاملا موافقم با وجود قابلیت هایی که لباس نانون به گیمر میده گیم پلی خیلی جذاب شده که باعث میشه از سایر بازیهای شوتر متمایز بشه ۰۰
بزرگ ترین ضعف این بازی دشمنان نا میراش بودن که به اعصاب بازی می چاییدن و بزرگترین نقطه قوت این بازی گرافیکش بود :wink: ps3 is god ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتفاقا همین دیر مردن دشمن ها تا حدی خوبه و باعث جذابیت بازی میشه اینطوری دیگه نمیشه همینطوری زد به دل دشمن ها! ۰۰
دشمنا اگه زود بمیرن اونوقت میگن بازی فیلم هندی شده(سلام روزبه جان چطوری داداشی چه خبرا برادر :mrgreen: ) اگه دیر بمیرن میگن چرا دشمنا نمردنی شدن!! امان از دست جماعت گیمر :wink: ۰۰
از بازی اول شروع کنیم، در مورد گرافیکش که هیچ شکی نیست، من اون موقع که اومد ۸۸۰۰ داشتم :-? :-? بازی روون بود در حد اسلایدشو =)) ولی بعدا بازیش کردم، خیلی خوب بود، آزادی عمل مراحل واقعا عالی بود ولی امان از این محیط … دشمنان هم خیلی سخت کشته می شدند. یه خشاب میخواستن، ولی این خودش نکته ی مثبتی بود. در کل از گیم پلی بازی اول خوش نیومد زیاد. حالا مخالفا و موافقا رو کنن ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من بازی اول رو با ۷۳۰۰ روون اجرا می کردم شما چطور با ۸۸۰۰ به صورت اسلایدشو بوده برات و در مورد گیم پلی به نظر من قرار نبوده بر پایایه اکشن باشه بلکه بیشتر بر پایه مخفی کاری بود برای مثال تو بازی اول حالت خوابیده هم داشت بازی ولی تو شماره ۲ این حالت حذف شده بود من خودم یه بار با مخفی کاری اساسی بازیش کردم خیلی حال داد و یه دفه با بزن بکش که دهنم سرویس شد تا تموم شد و به نظر من نحوه استفاده از نیرو ها تو بازی اول بهتر از شماره ۲ بود چون استفاده از نیرو ها خودش یه چالش خوب بود البته نا گفته نماند که تو شماره ۲ به نظر من به خاطر کنسول ها نوع استفاده از نیروها رو عوض کردن ۰۰
منظور نویسنده این بوده که فقط از بازی تعریف کنین عجب بازی ای وای من که اصلا نمیدونم چی بگم این بازی در حد لالیگاست :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
شما توی یه پست دیگه به این بازی لقب چرت دادی ۸-O کلمه ی چرت برای توصیف چیزی به کار میره که از هر لحاظ که حساب کنی ضعیف و غیر قابل تحمله حالا که این لقب رو به این بازی موفق میدی خواهشا دلیلت رو بگو دو تادلیل بیار نه بیشتر.مرسی میشم بجوابی :wink: ۰۰