بازی Call Of Duty Mobile بیست میلیونی شد

در ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ , 11:08:21
بازی Call Of Duty Mobile بیست میلیونی شد

بازی Call Of Duty Mobile بیست میلیونی شد. کمپانی Activision نیز درامد خوبی در همین ابتدای کار داشته است. همه  ما با سری بازی‌های Call Of Duty خاطره داریم. جالب است بدانید که به تازگی کمپانی Activision یک نسخه موبایل از این سری را برای Ios و اندروید منتشر کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Call Of Duty Mobile یک بازی رایگان است. حال امار‌های منتشر شده خبر از موفقیت بازی می‌دهد. طبق توییتی اعلام شده که بازی تنها در دو روز اول انتشار ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. این امار مربوط به دانلود در هر دو پلتفرم Ios و اندروید است. این بازی تیر‌اندازی، چند نفره تا به اینجا و فقط در دو روز ۲ میلیون دلار به جیب ناشر واریز کرده است. به نظر می‌رسد که بیشترین امار نصب بازی مربوط به کشور هند است. ۱۴ درصد از کسانی که بازی را دانلود کرده اند از کشور هند هستند. در حالی که آمریکایی‌ها با ۹ درصد در رده نهم هستند.

دو بازی PlayerUnknown Battlegrounds و Fortnite از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار اند. اما با ورود Call of Duty: Mobile به این بازار، قطعه عرصه رقابت انها سخت‌تر از گذشته خواهد شد. حال باید منتظر بود و دید که کدام یک می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

این بازی برای همه دستگاه‌هایی که از سیستم عامل‌های اندروید و Ios استفاده می‌کنند در دسترس است. اندرویدی‌ها باید حداقل ۲ گیگابایت رم و نسخه ۵.۱ اندروید را داشته باشند. اما این موضوع در Ios متفاوت است. کاربران این دستگاه‌ها باید از نسخه ۹ یا بالاتر سیستم عامل این شرکت استفاده کنند.

این بازی به صورت رایگان در Play Store برای اندرویدی‌ها و App Store برای کاربران Ios، در دسترس است. همچنین اخیرا شرکت Activision طی یک بروزرسانی، قابلیت پشتیبانی از کنترلر را از بازی حذف کرده است. در ادامه با آخرین اخبار بازی با ما همراه باشید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر